Οι ανυποψίαστες πελάτισσες αντέδρασαν με τρόμο στην επίσκεψή τους σε ένα pop-up store με πολυτελή δερμάτινα είδη που όμως έκρυβαν στο εσωτερικό τους αίμα, εντόσθια και μια παλλόμενη καρδιά.
Η άβολη αυτή κατάσταση είναι δημιουργία της Peta η οποία έστησε το σοκαριστικό σκηνικό χάρη στη βοήθεια του διακεκριμένου διαφημιστικού γραφείου Ogilvy & Mather Advertising Bangkok.
Η νέα καμπάνια της Peta θυσίασε την ευχαρίστηση του shopping των πελατών για να αποκαλύψει σε όλους τη βάρβαρη πτυχή της δημιουργίας των προϊόντων που διακαώς επιθυμούσαν να αγοράσουν. Αν και το φρικαλέο περιεχόμενο ήταν απλά πολύ ρεαλιστικά εφέ, οι περισσότεροι έμειναν σοκαρισμένοι.
"Κάθε χρόνο, εκατοντάδες χιλιάδες σκοτώνονται με απάνθρωπο τρόπο ή γδέρνονται ζωντανά, για να γίνουν πολυτελή παπούτσια, ζώνες και τσάντες. Το φρικιαστικό pop-up κατάστημα της PETA θέλει να θυμίσει στους αγοραστές ότι ο μόνος τρόπος για να κρατήσουν το αίμα και τα έντερα μακριά από τις ντουλάπες τους είναι να απορρίψουν τα δερμάτινα ρούχα"
Το κατάστημα, λειτούργησε σε ένα από τα πιο μοντέρνα εμπορικά κέντρα της Μπανγκόκ.
Πρόσφατα η Peta δημοσιοποίησε σοκαριστικά ντοκουμέντα για τη βιομηχανία δερμάτινων ειδών και την εκτροφή ερπετών για το δέρμα τους. Παράλληλα στράφηκε και εναντίον μεγάλων οίκων μόδας που ενθαρρύνουν τις πρακτικές αυτές."Κροκόδειλοι στην Ταϊλάνδη εκτρέφονται στις πιο απάνθρωπες συνθήκες. Ζουν στοιβαγμένοι σε σάπιες δεξαμενές και λίμνες πριν σφαγιαστούν με βάρβαροι τρόπο και κάποια ερπετά γδέρνονται ή αποκεφαλίζονται ζωντανά. Μια μεγάλου μεγέθους τσάντα απαιτεί 4 νεκρούς κροκόδειλους" σημειώνει η Peta η οποία έδωσε στη δημοσιότητα τα πολύ σκληρά ντοκουμέντα που κατέγραψε.
σχόλια