Στο σημερινό «Α μπα»: η συνέχεια, στο επόμενο

Στο σημερινό «Α μπα»: η συνέχεια, στο επόμενο Facebook Twitter
86

 

__________________
1.


Αγαπητή Α, μπα..

Ελπίζω να ειστε καλά, θα ήθελα να βάλω ένα ερώτημα σε εσάς και τους αναγνώστες σας, πώς θεωρείτε ότι λειτουργεί ο κόσμος; Υπάρχει ένας γενικός αποδεκτός κανόνας συμπεριφοράς για τη λειτουργία του ή ο καθένας από εμάς λειτουργεί διαφορετικά ; Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν "πώς λειτουργεί αυτός ο κόσμος" και αν ναι, πώς φαίνεται αυτο;- Μαρία με τα πορτοκαλί μαλλιά

Υπάρχουν πολλοί κανόνες που σχηματίζουν ένα πλαίσιο ορθής κοινωνικής συμπεριφοράς που διαφέρει από κοινωνία σε κοινωνία. Κάποιοι είναι πολύ αυστηροί, και οι πιο σημαντικοί από αυτούς γίνονται νόμοι (μη σκοτώνεις, μην κλέβεις), κάποιοι είναι άγραφοι και τηρούνται με απειλή κοινωνικού αποκλεισμού, κάποιοι είναι στα περιθώρια επειδή είναι ασήμαντοι ή επειδή για την ώρα εκφράζουν μια μειοψηφία που δεν έχει δύναμη να τους επιβάλει, κάποιοι είναι εντελώς λάθος. Εσύ, Μαρία με τα πορτοκαλί μαλλιά, ξέρεις αρκετούς από αυτούς και τους εφαρμόζεις χωρίς να καταλαβαίνεις καν ότι είναι κανόνες, απόδειξη ότι μου μίλησες στον πληθυντικό.


Ναι, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν ξέρουν πώς λειτουργεί αυτός ο κόσμος, είτε επειδή δεν μπορούν να τους μάθουν είτε επειδή δεν θέλουν να τους μάθουν. Κάποιοι από αυτούς είναι στη φυλακή, κάποιοι στα ψυχιατρεία, και κάποιοι στο 1% που ορίζει τις τύχες όλων μας.

__________________
2.


α μπα γεια σου. ειμαι 20. αισθανομαι χαλια. υπαρχουν μερες που νιωθω ενα συναισθηματικο βαρος και οτι δε με γεμιζει τιποτα σε σημειο να μαλωνω συνεχεια με το αγορι μου χωρις σοβαρους λογους και να μου περνανε μονο αρνητικες σκεψεις. μετα μου περναει και τις υπολοιπες μερες ειμαι οκ και αισιοδοξη,κανω σκεψεις για το μελλον,ασχολουμαι με τη σχολη κλπ. εχω απομακρυνθει απο φιλες που ειχα στην πολη που σπουδαζω διοτι ενιωσα οτι δε με γεμιζει να κανουμε παρεα, σε βαθμο να να νιωθω κουρασμενη μετα απο συναντησεις μας. βεβαια επειδη σπουδαζουμε σε μικρη επαρχιακη πολη οι επαφες μας ειναι καθημερινες και για πολλες ωρες και κατα καποιο τροπο αναποφευκτες. αισθανομαι πολλες φορες μονη ομως δε θελω να επιδιωξω επαφες. το αγορι μου προσπαθει να δειξει κατανοηση παρ ολα αυτα εγω κολλαω σε πραγματα του τυπου '' δεν παμε διακοπες μαζι'' ''δεν κανουμε σχεδια μαζι'' και αισθανομαι παρατημενη και οτι δεν ειμαι σημαντικη ουτε και γι αυτον. το ξερω ισως φαινεται ανοητο αυτο που λεω ομως αυτες ειναι οι σκεψεις μου τις ημερες που παθαινω κριση και με πλημμυριζει αρνητισμος για ολα. θελω αυτο να αλλαξει ομως αδυνατω να βρω κινητρο για να το κανω. καμια συμβουλη; θελω σε καποιον να μιλησω ομως οχι σε ψυχολογο. δεν ειναι για οικονομικους λογους,απλως δεν νιωθω ετοιμη να εκφραστω σε εναν τετοιο ανθρωπο,τουλαχιστον ακομα.- σοφια

Πολύ θα ήθελα να μάθω τι σημαίνει «ένας τέτοιος άνθρωπος». Ένας επαγγελματίας; Ένας άνθρωπος που θα σε ακούει επί πληρωμή; Ένας άνθρωπος που θα συμβολίζει ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις μόνη σου;


Πώς σου φαίνεται η περιγραφή «ο μοναδικός άνθρωπος που έχει την εκπαίδευση και τα εφόδια να σου κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις ώστε να καταλάβεις μόνη σου τι σου συμβαίνει;»

__________________
3.


Είμαι 44 χρονών από μεγάλη επαρχιακή πόλη, εργαζόμενη, στο δημόσιο, παντρεμένη εδω κ 13 χρόνια με συνομηλικό μου και έχω 2 κόρες. Τα τελευταία 4-5 χρόνια περάσμαε μεγάλη κρίση όχι μόνο οικονομική αλλά και συναισθηματική. Έκανα μεγάλη υπομονή αλλά δεν είδα κ πολλά αποτελέσματα. Τον Αύγουστο του 2015 ζήτησα 1 φορά διαζύγιο και άπάντηση δεν πήρα. Το ίδιο έκανα και 3 μήνες μετά, μου ζήτησε να του δώσω χρόνο κ με δική μου πρωτοβουλία πήγαμε σε σύμβουλο γάμο. Έτσι κάναμε κ την τελευταία μας προσπάθεια που μετά απο 2 μήνες γυρίσαμε στα παλιά μας προβλήματα. Μετά απο αυτό άρχισε να με φλερτάρει με διακριτικό τρόπο ένας 46 ετών παντρεμένος κ σιγά σιγά γνωριστήκαμε καλύτερα κ ολοκληρώσαμε την σχέση μας. Απο εκείνη την ημέρα δεν έχω ξαναβρεθεί ερωτικά με τον σύζυγό μου κ του έχω ξαναζητήσει διαζύγιο. Μου το αρνήθηκε λεγοντάς μου οτι εάν θέλω μπορώ να φύγω κ να πω στα παιδιά ότι εγώ είμαι αυτή που το θέλει. Μου είπε ότι αυτός σκέφτεται τα παιδιά κ όχι τον εαυτό του ότι 1 φορά παντρεύτηκε και δεν σκοπεύει να χωρίσει ποτέ. Αυτός είναι μια χαρά κ εγώ έχω το πρόβλημα, ότι έχω αλλάξει κ.λ.π.
Δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα στα παιδιά μου, δεν περιμένω τίποτα απο την καινούρια σχέση μου κ δεν μου αρέσουν οι παράλληλες σχέσεις αλλά άρχισα να ζω πάλι, να γελάω .Θέλω να χωρίσω με τον άντρα μου γιατί πέρα από τα παιδιά δεν μας ενώνει τίποτε άλλο. Ξέχασα να σας γράψω ότι ο σύζυγός μου εξαρτάται τα 2 τελευταία χρόνια οικονομικά από μια επιχείρηση που έχει ο πατέρας μου κ δουλεύει εκεί. κ αυτός νομίζω ότι είναι κ ο λόγος που δεν θέλει να με χωρίσει.
Με τα παιδιά μου έχω μιλήσει ότι σκέφτομαι να χωρίσω κ ότι δεν θέλω να πληγωθούν. Η μικρή μου κόρη με στηρίζει ενώ η μεγάλη που είναι δεμένη με τον πατέρα της, δεν της χαλάει κανένα χατήρι δεν της φωνάζει για να την έχει κοντά του, το αντιμετωπίζει με δυσκολία αλλά δεν είναι τελείως αρνητική. Α μπα, πες μου τι θα έκανες στην Θέση μου-Μαρία

Θα έβρισκα έναν καλό δικηγόρο για να μάθω πώς βγαίνει διαζύγιο όταν ο ένας από τους δύο δεν θέλει να χωρίσει.

__________________
4.

Αγαπητή Α,μπα, γεια σου!
Η ερώτηση που έχω για σένα είναι είναι επαγγελματικής φύσεως. Είμαι στα late teens μου, σε μια θετικοτεχνολογική σχολή που δεν παρουσιάζει το ενδιαφέρον που πίστευα αρχικά ότι θα έχει. Συνεχίζω βέβαια με αρκετή διάθεση να παρακολουθώ τα μαθήματα, αλλά δε θα χαρακτήριζα τις επαγγελματικές προοπτικές που μου προσφέρονται "όνειρο ζωής". Απόρροια της κατάστασης αυτής, εξετάζω διάφορες εναλλακτικές. Από μικρή ενδιαφερόμουν για τη συγγραφή και την αρθρογραφία (γύρω από πολιτιστικά κυρίως θέματα), και έχω πολλές φορές προσπαθήσει, σε άκρως ερασιτεχνικό επίπεδο βεβαίως βεβαίως, να δημιουργήσω δείγματα γραφής. Μέχρι τώρα κανένα από τα πνευματικά μου παιδάκια δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας! Δεν ξέρω αν ευθύνεται η ντροπή, η έλλειψη αυτοπεποίθησης ή κάποιος άλλος, σκοτεινότερος λόγος, αλλά ακόμα και από τα πιο κοντινά μου άτομα, ελάχιστοι γνωρίζουν ότι γράφω. Μπαίνοντας όμως στη δεκαετία των είκοσι, θα ήθελα να διερευνήσω τις προοπτικές μου στο χώρο, και σκέφτομαι να το πράξω ξεκινώντας, σε πρώτο στάδιο, ένα δικό μου blog. Και τώρα η ερώτηση μου: έχοντας ήδη χαράξει μία πορεία στην ελληνική διαδικτυακή "παραγωγή κειμένων", πώς εκτιμάς τις προοπτικές του χώρου, στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό (γιατί υπάρχει και η προοπτική ξενόγλωσσου εγχειρήματος :P); Πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να κερδίσει μια θέση εργασίας ξεκινώντας από κάτι ερασιτεχνικό όπως τα blogs; Τι γενικότερες συμβουλές έχεις να μου δώσεις; Είσαι είδωλο!- μια μηχανικός που θέλει να σου φάει τη δουλειά :)

Βεβαίως και μπορεί κάποιος να κερδίσει μια θέση εργασίας ξεκινώντας από κάτι ερασιτεχνικό, αλλά δεν πιστεύω ότι αυτή η αφετηρία είναι πλέον τα μπλογκς, γιατί κανείς δεν διαβάζει τα μπλογκς. Ο πολύς κόσμος κινείται στα σόσιαλ μίντια. Αυτό που χρειάζεται είναι να γράφεις πράγματα που ενδιαφέρουν πολύ κόσμο, και αυτό συμβαίνει αν α) έχεις πολύ συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και παρέχεις πληροφορίες που κάποιος δεν μπορεί να βρει εύκολα σε πρόχειρες αναζητήσεις google, ή β) έχεις πολύ συγκεκριμένη και ενδιαφέρουσα οπτική γωνία των πραγμάτων ως άνθρωπος. Ιδανικά, συνδυάζεις το α) με το β) και σε λατρεύουν όλοι. Όχι όλοι, αυτό αποκλείεται, αλλά ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ανθρώπων, τόσοι ώστε να σου προσφερθεί κάποτε δουλειά.


Είναι πανεύκολο να καταλάβεις αν γράφεις με ενδιαφέροντα τρόπο. Το βλέπεις στο facebook και στο twitter. Αν σε διαβάζουν μόνο οι φίλοι σου, δεν απευθύνεσαι σε μεγάλο κοινό. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ξέρεις να γράφεις, αλλά πολύ φοβάμαι ότι τις περισσότερες φορές, αυτό σημαίνει. Οπότε ξεκίνα να χτίζεις μια παρουσία στα σόσιαλ μίντια απευθυνόμενη σε μεγάλο κοινό. Χρειάζεται δουλειά και πολλή επιμονή. Αν δεν περάσουν δύο χρόνια συνεχούς προσπάθειας, δεν ξέρεις αν αρέσεις ή όχι (αλλά θα έχεις μια ιδέα πιο πριν). Αν περάσουν τέσσερα και δεν ασχοληθεί κανείς, δεν έχεις γνωρίσει κανέναν, δεν σου έχει πει κανείς τι ωραία που τα λες, τότε θα ξέρεις.

__________________
5.


Βρε αμπα μου,

έχω την εντύπωση ότι είσαι λίγο αυτό που λέμε marketing feminist. Στο πυρ το εξώτερο τα τακούνια, γιατί πατριαρχία μπλαμπλαμπλα, αλλά παίρνεις μόνο συγκεκριμένο πανάκριβο προϊόν για να σου στρώνουν οι μπούκλες... Μήπως απλά καταπίεση θεωρείς αυτά που δεν σου ταιριάζουν και τα υπόλοιπα απλά τα βαφτίζεις φυσιολογικά; Εγώ θέλω το μαλλί να το παίρνει ο άνεμος και να φοράω τακούνια. Είναι θέμα ντιζάιν το τακούνι, δεν είναι μόνο για να τουρλώνεται ο πωπός μας και να θέλουμε ένα αντρικό μπράτσο να κρατηθούμε.

Άλλο να λες κορίτσια εγώ αυτό διαλέγω, άλλο να κατακεραυνώνεις το ένα και να μας περνάς για απόλυτα φυσιολογικό μόνο αυτό που τυχαίνει να προτιμάς εσύ.

Δεν βλέπω τέτοιο κυνήγι για τα τατουάζ και το πίρσινγκ, που παραμορφώνουν ΜΟΝΙΜΑ το σώμα και είναι καθαρά διακοσμητικά. Γιατί είναι έκφραση να βάψεις το δέρμα σου και όχι να βάλεις υποκρίνεσαι ότι φοράς πουέντ με πούλιες στην καθημερινότητά σου; Παπούτσια θα φοράγαμε έτσι κι αλλιώς.

Ή π.χ. για τις φαντασιώσεις που έχουν να κάνουν με την επιβολή. Ναι κι εγώ τις απολαμβάνω, αλλά μην τρελαθούμε ότι δεν είναι καθαρά θέμα πατριαρχίας και μάλιστα βαθιά ριζωμένης η φαντασίωση π.χ. του βιασμού. Απλά με τον καιρό του βγάλαμε τα δόντια και κρατάμε μόνο την ευχαρίστηση. Έτσι είναι τα πράγματα, εξελίσσονται. Μην κρύβουμε την ταμπέλα της πατριαρχίας στα πραγματάκια που μας αρέσουν ή τα έχουμε αποδεχτεί και να την δείχνουμε φάτσα φόρα σε όσα δεν μας αρέσουν.

Παρακαλώ τις αγαπητές σου γκρούπις να μην προκαταβάλουν τις απόψεις μου και να μην πέσουν να με φάνε, απλά και μόνο γιατί διαφωνώ.

Υ.Γ. Επίσης, αν η απάντησή σου είναι "διάβασε", να σε ενημερώσω ότι δεν έχεις το προνόμιο του διαβάσματος, κι εμείς διαβάζουμε. Καταντάει εκνευριστικό, δεν ξέρεις πόσο διαβασμένος είναι ο άλλος. Και όχι, δεν είναι η επόμενη απάντηση "διάβασες, αλλά δεν κατάλαβες, γιατί αν είχες καταλάβει θα συμφωνούσες μαζί μου".

Ας πούμε οι πιο καταπιεσμένες εποχές για τις γυναίκες ήταν πάντα αυτές που τις ήθελαν φροντισμένες και με ωραία μαλλιά και τακτοποιημένες μπούκλες, αλλά που δεν επιτρεπόταν να βάλουν οτιδήποτε μπορούσε να τονώσει τη σεξουαλικότητα ή την αυτοέκφραση τους, είτε αυτό ήταν τακούνια είτε κόκκινο κραγιόν. Κάπου μπερδεύουμε τι μας επιτρέπει η πατριαρχία και τι μας έχει μάθει να δαιμονοποιούμε τόσο αυτόματα, που νομίζουμε ότι μας το επιβάλλει.

 

Βρε τι πάθαμε με τις μπούκλες.


Αγαπητή φίλη, ο φεμινισμός δεν ζητάει από τις γυναίκες να μην είναι όμορφες. Επίσης, ούτε εγώ το κάνω, ούτε ποτέ το έχω καν υπονοήσει, αντιθέτως, ενθαρρύνω πολλές μέσα από τη στήλη να βρουν το στυλ τους για να τονίσουν τα όμορφα τους χαρακτηριστικά. Αν έχεις ταυτίσει τις φεμινίστριες με γυναίκες που αρνούνται να συμμορφωθούν με τις γενικούς κανόνες γυναικείας ομορφιάς, κάτι έχεις παρανοήσει. Ο φεμινισμός ζητάει ισότητα. Αν κάποια θέλει να αγοράζει το τάδε τζελ για τα μαλλιά, είναι ελεύθερη να το κάνει, όσο ελεύθερη είναι και μια άλλη να μην λούζεται ποτέ. Το θέμα είναι αν και οι δύο έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τους άντρες και τι περιμένει οι κοινωνία από αυτές για να τις αντιμετωπίζει ως "σωστές" γυναίκες.


Δεν υπάρχει σωστός και λάθος φεμινισμός αν συμφωνούμε στην απλή του διεκδίκηση, που είναι η ισότητα. Αυτό που κάνεις, που στρέφεσαι σε μια άλλη γυναίκα λέγοντας την κακή φεμινίστρια επειδή είπε κάτι που δεν σου άρεσε, είναι κρίμα (έψαξα, αλλά δεν βρήκα άλλη λέξη).

Βλέπω ότι ο θυμός σου προέρχεται από κάτι που έγραψα για τα τακούνια (για όποιον θέλει να το διαβάσει ολόκληρο, η απάντηση είναι εδώ). Μεταξύ άλλων γράφω:

 

«Tο καλό με τα τακούνια είναι ότι δίνουν ύψος, και το ύψος επιβάλλεται. Δίνουν εντύπωση μακρύτερου ποδιού, και τονίζουν τις γάμπες και αυτό είναι κολακευτικό οπτικά. Επίσης, τα καλά τακούνια είναι ακριβή υπόθεση, οπότε για τη γυναίκα που τα αγόρασε με τα δικά της λεφτά, είναι και σύμβολο στάτους, και τα σύμβολα στάτους θηλυκού γένους μου αρέσουν.»

 

Οπότε κάπως δυσκολεύομαι να καταλάβω πού «κατακεραυνώνω όσες τα φοράνε» και «περνάω για φυσιολογικό μόνο ότι αρέσει σε μένα». Γράφω τις διαφωνίες μου. Οι ωραίες μπούκλες δεν καταπονούν τη μέση σου, ούτε στριμώχνουν τις πατούσες σου, ούτε δυσκολεύουν στο τρέξιμο. Τα ωραία μαλλιά θεωρούνται ελκυστικά και από τα δύο φύλα, και για τα δύο φύλα. Τα τακούνια είναι μόνο για γυναίκες. Νομίζω ότι είναι σαφής η διαφορά μεταξύ τακουνιών και μαλλιών σχετικά με την ισότητα.


Ο παραλληλισμός που κάνεις με τα πίρσινγκ και τα τατουάζ είναι επίσης λάθος γιατί τα τατουάζ και τα πίρσινγκ δεν έχουν επιβληθεί ως θηλυκά χαρακτηριστικά, αντιθέτως είναι ως ένα σημείο κατακριτέα. Για να γίνω σαφής, καμία μαμά δεν λέει στην κόρη της «κάνε ένα τατουάζ να δείξεις λίγο γυναίκα», αλλά λέει «βάλε ένα τακουνάκι».


Για τις φαντασιώσεις δεν ξέρω τι να απαντήσω γιατί δε νομίζω ότι έχω γράψει ποτέ κάτι που δικαιολογεί την σχετική σου διαμαρτυρία.


ΥΓ. Η απάντηση μου δεν είναι «διάβασε». Είναι «διάβασε το τάδε», όταν νομίζω ότι έχω κάποιο σχετικό λινκ με κάτι που είναι καλύτερα γραμμένο από όσο θα μπορούσα ποτέ να γράψω εγώ, και είναι αρκετά πιο αναλυτικό.


ΥΓ. Πραγματικά θίγομαι όταν κάποιος λέει τους αναγνώστες που τυχαίνει να συμφωνούν, γκρούπις. Γιατί δεν τσουβαλιάζεις με μια υποτιμητική λέξη όλους όσους τυχαίνει να διαφωνούν;

__________________
6.


Καθόμουν σε στάση λεωφορείου όταν σταματάει μπροστά μου ένα ταξί και κατεβαίνει μία κυρία.
Κάθεται δίπλα μου και αρχίζει την κουβέντα για τον ταξιτζή που της την είπε επειδή η διαδρομή
από το νοσοκομείο μέχρι την στάση ήταν μικρή (άντε 3 χλμ με το ζόρι). Τά'χε πάρει μαζί του λέγοντας
ότι είναι πολλές μέρες στο νοσοκομείο και δεν άντεχε να πάρει λεωφορείο για να έρθει στην στάση από όπου
θα έπαιρνε υπεραστικό λεωφορείο. Μεταξύ άλλων λέει 'αν ήμουν καλύτερα ψυχολογικά θα έπαιρνα τηλέφωνο να καταγγείλω την συμπεριφορά του'. Απαντάω κάποια στιγμή ότι στην θέση της θα του έλεγα να σταματήσει και θα κατέβαινα για να πάρω άλλο ταξί. Με κοίταξε με χαρά. Όταν της είπα ότι το να καταγγείλει την συμπεριφορά του σε τηλέφωνο που έχουν οι ταξιτζήδες για καταγγελίες (υπάρχει τέτοιο τηλέφωνο) θα ήταν το καλύτερο. Άλλαξε το πρόσωπό της, η χαρά έφυγε και ξεκίνησε ένα τροπάρι του στυλ 'εγώ ρουφιάνα δεν γίνομαι' και 'δεν θα καρφώσω κανέναν' και κλπ.
Δεν συνέχισα την κουβέντα και δεν είπα τίποτε άλλο μέχρι που ήρθε το λεωφορείο μου. Τώρα ήταν η σειρά μου να τα πάρω με την κυρία. Αυτή η λογική του δεν γίνομαι ρουφιάνος ενώ ο άλλος σε προσβάλλει ή σε μειώνει, δεν την καταλαβαίνω.
Και τέλος πάντων πού είναι όλα αυτά τα καλά παιδιά που ποτέ δεν ρουφιανεύουν και δεν καρφώνουν; Γιατί εγώ στην δουλειά τους βλέπω όλους να τα κάνουν και τα δύο πίσω από την πλάτη των άλλων. Και μάλιστα ρουφιανεύουν και καρφώνουν με χαρά και μεγάλη (αυτο)ικανοποίηση. Αλλά και στην πολυκατοικία που μένω η ρουφιανιά πάει σύννεφο, πάντα πίσω από την πλάτη του άλλου βέβαια. Το τί λέει ότι ένας ένοικος για τον άλλον δεν λέγεται, δεν ξέρω προσωπικά κάποιους από αυτούς αλλά ξέρω τα προσωπικά τους που τα ξεστομίζουν χωρίς να ρωτήσεις καν με την πρώτη κουβέντα για το αν πληρώθηκαν τα κοινόχρηστα ή τί έγινε με τον λογ/μό της ΔΕΗ
που είναι σε διακανονισμό.
Ξαναρωτάω λοιπόν: πού είναι όλα αυτά τα καλά παιδιά που μπροστά σου λένε 'εγώ δεν ρουφιανεύω';- μας δουλεύουν;

Φαντάζομαι ότι το ερώτημα είναι ρητορικό. Αλλά δεν καταλαβαίνω πώς η κυρία αυτή είπε ότι 'αν ήμουν καλύτερα ψυχολογικά θα έπαιρνα τηλέφωνο να καταγγείλω την συμπεριφορά του' και όταν έμαθε ότι υπάρχει τέτοιος αριθμός, είπε ότι «δεν γίνεται ρουφιάνα». Τότε τι τηλέφωνο εννοούσε; Για να του σπάσουν τα πόδια μπράβοι;

__________________
7.


Αναρωτιέμαι... Τόσες ερωτήσεις γίνονται εδώ μέσα και πολλοί αναγνώστες σου A Mπα, σχολιάζουν και απαντούν με πολύ θέρμη για τη λύση των προβλημάτων των ερωτώμενων. Σπάνια όμως βλέπουμε τον ερωτώμενο να απαντάει ή να δίνει διευκρινίσεις. Με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλές άλυτες απορίες στους αναγνώστες.
Πχ την υπόθεση "Πατούσες/Φιλ" την έχουμε μνημονεύσει ουκ ολίγες φορές και η κοπέλα που ρώτησε για το θέμα ποτέ δεν έδωσε διευκρινίσεις ή δεν μας είπε τι τελικά έγινε.... Βρε κοπελιά, εαν διαβάζεις λύσε μας την απορία.
Γιατί λοιπόν Α Μπα, οι ερωτώμενοι δεν συμμετέχουν στο διάλογο που γίνεται σε σχέση με την ερώτηση τους;

Προφανώς δεν ξέρω, γιατί δεν στέλνουν μετά διευκρινήσεις (χα).


Η πλήρης αλήθεια είναι ότι μερικές φορές στέλνουν, αλλά είτε είναι για διαμαρτυρίες που δεν περιέχουν καινούριες πληροφορίες και η στήλη δεν είναι φόρουμ, είτε είναι διθυραμβικές για την βοήθεια που έλαβαν και δεν περιέχουν καινούριες πληροφορίες και ντρέπομαι να τις βάλω :)


Η υπόθεση του Φιλ έχει αφήσει όμως εποχή, και έχω κι εγώ μεγάλη περιέργεια για τη συνέχεια. Πετάμε μπουκάλι με μήνυμα στο νερό: αγαπητή φίλη, μας λαμβάνεις;


86

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

15 σχόλια
Δεν λειτουργεί ολόκληρος ο κόσμος με τον ίδιο τρόπο. Κάποιοι αποδέχονται τους νόμους (κοινωνικούς, ηθικούς, θρησκευτικούς) και συμβαδίζουνε μ' αυτούς, κάποιοι δεν τους αποδέχονται αλλά τους τηρούνε, και κάποιοι άλλοι είναι αρνητικοί και στα δύο. Κανείς μας δε γνωρίζει πώς λειτουργεί αυτός ο κόσμος γιατί πολύ απλά δεν βλέπουμε τον κόσμο σφαιρικά, αλλά ως εγωκεντριστές επικεντρωνόμαστε σε πιο μικρά σύνολα αυτού του κόσμου και κυρίως στα σύνολα που μας απαρτίζουν.
Αχ αυτός ο Φιλ ο ποδολάγνος, μας έχει φάει όλους η περιέργεια. Μπας και μετά τις πατούσες ο Φιλ της εκμυστηρεύτηκε τον έρωτά του και κλέφτηκαν αφήνοντας την αδερφη να κλαίει με μαύρο δάκρυ; Και τώρα οι δυο τους τα παιρνούν ζάχαρη σε κανένα απομακρυσμένο νησί τύπου Μπόρα Μπόρα και δεν έχουν ίντερνετ;
#5, με λύπη μου διαπιστώνω ότι η αντίληψη που θέλει τις φεμινίστριες να ειναι κάποια πλάσματα εξωτικά, αγ@μητα, λεσβίες και άσχημες-απεριποιητες ειναι βαθιά ριζωμένη. Δηλαδή δεν μπορεί κάποια να ειναι φεμινίστρια και να φοράει μακιγιάζ, τακούνι και ξωβυζο; Ο φεμινισμός έχει να κάνει με το δικαίωμα της επιλογής. Χωρίς συνέπειες. Με τα ίσα δικαιώματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα θα αναφέρω την Ειρηνη Γεωργή, που έχει γράψει και στο Αμπα(να θυμίσω μπουρνούζι-σαντιγί!) και για μένα αντιπροσωπεύει τον φεμινισμό: της αρέσει το μακιγιάζ, η παγιετα, τα τακούνια και ειναι αποενοχοποιημενη για την σεξουαλικότητα της και υποστηρίζει με σταθερότητα τις επιλογές της.
#3 Ξέχασες να μας πεις ότι εργάζεται στην επιχείρηση του πατέρα σου;Το ξέχασες;Αυτός δεν το ξεχνάει πάντως.Το κείμενό σου δεν έχει καμία συναισθηματική αναφορά.Γιατί τον παντρεύτηκες; Τον θεώρησες κατάλληλο σύζυγο ;Ήθελες να κάνεις παιδιά;Ένιωσες ασφάλεια;Μπορούσες να συμβιώσεις ανέφελα μαζί του;Τι προβλήματα αντιμετωπίζετε τα οποία υπήρχαν και επανεμφανίστηκαν;Δεν υπήρχαν υπό άλλη μορφή ,πιο ήπια,από την αρχή ;Δεν φαίνεσαι διατεθειμένη να το παλέψεις,άρα δεν τον θες πλέον.Στην αρχή της σχέσης τον ήθελες;Ή ήταν πιο πολύ ορθολογιστική επιλογή; Από τα ελάχιστα δεδομένα που δίνεις, φαίνεται ότι ο έλεγχος σου ανήκει. Τολμώ να υποθέσω ότι για κάποιο λόγο τον εκδικείσαι,σαν να σου μοιάζει ανεπανόρθωτα ανεπαρκής πια.Έτσι ήταν πάντα;Μπορείς να προχωρήσεις σε διαζύγιο,αν και φαντάζει αμετακίνητος και σταθερός ο σύζυγος,το πρώτο στοιχείο που σε τράβηξε σ αυτόν ,υποθέτω.Ο νέος έρως δεν ξέρω τι προοπτική έχει να ανθίσει στον κρατήρα του ηφαιστείου,δοθέντος ότι εκκρεμούν εκκαθαρίσεις. Εξαρτάται από το πόσο συνειδητοποιημένη και έξυπνη είσαι.Γενικά θα είναι δύσκολο,και καλό είναι να είσαι προετοιμασμένη.Τα παιδιά θα αντιδράσουν,όπως είναι αναμενόμενο.Δεν υπάρχει συνταγή γι αυτό.Να οπλιστεις με υπομονή,σ αυτό το θέμα,θα χρειαστούν χρόνο.
Βλέπω το ίδιο λάθος με τον υιο.Ο γάμος τελείωσε, το μείζον θέμα ειναι το διαζύγιο.Τι σημασία εχει το πως και τί;Συνήθως με εντυπωσιάζουν θετικά οι προσεγγίσεις που κάνεις, παίζει να ειναι η πρώτη φορά που διαφωνώ
Σ ευχαριστώ αγαπητή φίλη,νομίζω όμως, ότι δεν έγινα πλήρως κατανοητή.Πάντα έχει σημασία γιατί συμβαίνει κάτι,ανεξάρτητα από το αν η κατανόηση της αιτίας θα επηρρεάσει την τελική έκβαση. Με εντυπωσίασε η πλήρης απουσία αναφοράς οποιουδήποτε συναισθήματος,απλά παρέθεσε την πορεία της σχέσης πολύ επιφανειακά,σαν να φοβόταν μήπως επικριθεί;Σαν να μην μετέχει (και να μην μετείχε) συναισθηματικά γενικώς;Θα επιμείνω σ αυτό,γιατί είναι ένα από τα κλειδιά της ιστορίας.Ο γάμος προφανώς τελείωσε καιρό πριν,γι αυτό και ο σύμβουλος στον οποίο αποτάνθηκαν δεν κατάφερε να προσφέρει και πολλά.Το τέλος ήταν προαποφασισμένο μάλλον. Τώρα ασχολούμαστε με τον απόηχο:εραστής,διαδικασία διαζυγίου,τι θα συμβεί με τα παιδιά. Διαζύγιο θα δρομολογηθεί έτσι κι αλλιώς,δεν φαντάζεται κανείς ότι ο σύζυγος θα ανθίσταται αιωνίως.Ούτε θα κριθεί γιατί επιθυμεί να χωρίσει(όχι από μένα τουλάχιστον).Αποκρύπτει όμως το πιο σημαντικό:Γιατί και πώς έφτασαν ως εκεί τα πράγματα ως εκεί.Τα πλέον σημαντικά πάντα είναι όσα επιλέγουμε να μην βγάλουμε στην επιφάνεια.Αυτό ισχύει για όλους μας.
Κι ο Παράβαλος έγινε γαμπρός του Κωτσόβολου και ασχολήθηκε με την επιχείρηση και εφτασε ψηλά. Το ότι χώρισε με την κόρη του Κωτσόβολου. Αν ο σύζυγος της κυρίας είναι asset στην επιχείρηση του πατέρα της, δεν έχει να φοβάται επαγγελματικά. Αν όμως συνεχίσει να μουλαρώνει για το διαζύγιο, προκαλεί την τύχη του.
Όντως, γνωρίζω και συγγενικό μου ζευγάρι που χώρισε και ποτέ δεν τέθηκε θέμα να σταματήσει να δουλεύει ο πρώην σύζυγος στην επιχείρηση του πεθερού. Βέβαια αν ο σύζυγος ήταν τόσο μουλάρι σαν το σύζυγο της φίλης δεν ξέρω αν θα φινόταν το ίδιο.
Τς τςΔεν ξέρεις τον Φιλ;Ο γαμπρός της ερωτώσας. Ξυπνάει ενα βραδυ και τον βρήκε σκυμμένο στις πατούσες της να κανει τιιιιιιιι;;;;;;Ηταν η απορία και ποτέ δεν μάθαμε γιατί η άκαρδη δεν ενημέρωσε.Ρωτούσε τι να κανει...Ας δώσει κάποιος link δεν μπορω απο smartphone, καθότι stupid owner
6Στη Θεσσαλονικη το μέρος για καταγγελίες κακών ταριφων είναι ο Ερμής. Καθώς στο παρελθόν έπαιρνα συχνά ταξί (4 τη μέρα) , και καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών είναι απαίσιοι επαγγελματίες, πολλές φορές προέκυψαν καβγάδες. Ήταν και η εποχή της μεγάλης δόξας τους, δεν ήταν όπως τώρα που περιμένουν ουρά. Τότε, για να σε πάρουν έπρεπε να συμφωνούν απόλυτα με τη διαδρομή που χρειαζόταν να κάνεις και να δεχτείς να μοιραστείς με άλλους 2 τουλάχιστον τη διαδρομή, κι άμα γουστάρεις. Σε έναν από τους πιο επικούς καβγάδες (δεν δέχτηκα να πάρει άλλους 3) μπήκα στον κόπο να πάρω τον Ερμή για καταγγελία. Το σήκωσε μια βαριεστημένη φωνή και όταν της είπα τί έγινε καθώς και την πινακίδα του ταξί είπε "καλά.οκ. τίποτα άλλο;" Όταν την ρώτησα τί θα γίνει μετά από αυτό, ποια είναι η διαδικασία καταγγελίας, μου είπε, αυτό είναι. Την καταγράψαμε. Και τί θα γίνει; ρώτησα. "Τίποτα, κυρία μου, τί να γίνει; θέλετε τίποτα άλλο;" απάντησε ενοχλημένη. Μπορεί οι ταρίφες να μην ευθύνονται για τους κακούς και αγενείς συναδέλφους τους που χαλάνε την πιάτσα, ευθύνονται όμως γίνονται συνυπεύθυνοι όταν δεν κάνουν κάτι για να σταματήσει αυτό με ένα δυνατό δίκτυο προστασίας του δυσαρεστημένου πελάτη. Αγαπητή γράφουσα και να πάρεις τηλέφωνο, δεν θα γίνει τίποτα.
#2 Να νιώσεις αγαπητή φίλη.Δεν είναι απειλητικοί οι ειδικοί ψυχικής υγείας.Οι μεταπτώσεις και η δυσθυμία που αναφέρεις,έχουν τις αιτίες τους.Αν δεν είσαι διατεθειμένη να μπεις στην διαδικασία,μπορείς να κάνεις δύο ώρες αεροβική γυμναστική κάθε μέρα.Θα σου φτιάξει η διάθεση, αλλά το πρόβλημα,όποιο είναι,θα παραμείνει στη θέση του
Δύο ώρες αεροβική; Κάθε μέρα; Αυτό είναι τιμωρία rosa nera και το λέω κάνοντας γυμναστική κάθε μέρα, αλλά αεροβική μόνο ένα μισάωρο, απορώ πώς ορισμένοι αντέχουν παραπάνω. Χιουμοριστικό το σχόλιό μου, για να μην παρεξηγηθώ, γιατί συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου, ειδικά με το "αλλά το πρόβλημα,όποιο είναι,θα παραμείνει στη θέση του".
#1. Ξεχάσατε να αναφέρετε ότι κάποιοι από αυτούς είναι αντικείμενα θαυμασμού αν και εφόσων η αντικοινωνική συμπεριφορά τους ανταποκρίνεται στα πολιτικά/κοινωνικά/θρησκευτικά μας πιστεύω. #6. Αγαπητή εξαδέλφη η ρουφιανιά είναι εθνικό σπόρ, για να μην πω παγκόσμιο αλλά υπάρχει μια διακριτή γραμμή ανάμεσα στο να ρουφιανέψεις, δηλαδή να αναμειχθείς με προφανή δόλιο σκοπό σε μια υπόθεση που δεν σε αφορά, διαστρευλώνοντας ενδεχομένως τα γεγονότα και στο να κάνεις μια επίσημη καταγγελία για την ανάρμοστη συμπεριφορά ενός συναδέλφου, υπαλλήλου ή οποιουδήποτε άλλου. Όσοι τα βάζουν στο ίδιο τσουκάλι υπό το πρίσμα της "ρουφιανιάς" είναι οι ίδιοι που θα σε προτρέψουν και μην πείς τίποτα και να το καταπιείς το πικρό ποτήρι.
#5 Δεν καταλαβαίνω γιατί φεμινίστριες αναλώνονται σε τόσο ανούσια θέματα όπως το αν φοράει μια γυναίκα τακούνια ή όχι. Ούτε γιατί κάτι τέτοιο είναι καταπιεστικό. Κοινωνικές συνήθειες είναι αυτές, θέλοντας και μη όλοι μας ακολουθούμε κάποιες από αυτές. Τι να κάνουμε, και εμένα μου αρέσει να κυκλοφορώ γυμνός μέσα στο σπίτι αλλά δεν θα το κάνω δημόσια. Όπως αυτές τις γυναίκες που αρνούνται να ξυρίσουν τα πόδια τους, τις μασχάλες τους (ΙΟΥ ΜΑΛΑΚΑΜΟ'Υ) ή να φορέσουν σουτιέν και νομίζουν ότι κάνουν και επανάσταση ενώ το μόνο που καταφέρνουν είναι να αγνοούν τα σημαντικά ζητήματα του φεμινισμού.#6 Εξαρτάται για τι είδους ρουφιανιά μιλάμε. Και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου άνθρωπο που δεν ρουφιανεύει αλλά εξαρτάται την περίπτωση. Και το να καρφώσεις τον συμμαθητή που έφυγε χωρίς να του βάλουν απουσία ρουφιανιά είναι και το να βγεις πισώπλατα όπως λες ρουφιανιά είναι. Το δικό μου κριτήριο είναι εάν αυτό που έκανε κάποιος θα βλάψει άλλους και πόσο με αφορά. Δηλαδή έχω κάνει καταγγελία για μαγαζί που επέτρεπε παρανόμως το κάπνισμα και για Ελληνάρα που είχε διπλοπαρκάρει και έκλεινε το δρόμο. Αν μου πει κάτι κάποιος όμως εμπιστευτικά δεν θα το πω σε κανέναν.#7 Για πείτε και για μας τι παίχτηκε.
Και ποια είναι τα σημαντικά, σύμφωνα με εσένα, ζητήματα του φεμινισμού με τα οποία πρέπει να ασχολούμαστε οι γυναίκες; Λατρεύω τα ψηλά τακούνια (νομίζω φαίνεται κιόλας) αλλά αντιλαμβάνομαι πλήρως ότι ή κοινωνική απαίτηση που υπάρχει να τα φορούν οι γυναίκες είναι άκρως καταπιεστική. Όταν υπάρχουν γυναίκες που έχουν απολυθεί από τη δουλειά τους επειδή δεν φορούσαν ψηλοτάκουνα, δεν είναι ουσιαστικό θέμα και άκρως καταπιεστικό;Ξέρεις αλήθεια πόσο καταπιεστικό μπορεί να είναι ένα σουτιέν; Τόσο που εγώ, και πολλές άλλες γυναίκες, με το ένα χέρι ανοίγουμε την πόρτα του σπιτιού μας και με το άλλο ξεκουμπωνουμε το σουτιέν. Γιατί το φοράω; Γιατί από όταν άρχισε να σχηματίζεται το σώμα μου έμαθα ότι πρέπει να το φοράω, αρχικά για να μην φαίνεται το στήθος μου και αργότερα για να φαίνονται πιο ωραία τα ρούχα πάνω μου. Τυπικά κανείς δεν με υποχρεώνει να το φοράω, παρά μόνο εγώ. Μόνο που δεν γεννήθηκα σε γυάλα, μεγάλωσα και ζω σε μία πατριαρχική κοινωνία με συγκεκριμένες νοοτροπίες και επιταγές που προφανώς με επηρέασαν. Και για πάρα πολλούς λόγους, λοιπόν, "επιλέγω" κάθε μέρα να φοράω σουτιέν και να καταπιέζομαι. Την ημέρα που θα καταφέρω να βγω από το σπίτι μου χωρίς αυτό, πίστεψέ με θα είναι μεγάλη επανάσταση!
@ΑλίναΜα αυτό είπα παραπάνω, ότι πρόκειται για συνήθειες. Πάντα ήταν δύσκολο να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα, πάντα έπρεπε να διαλέγεις τι θα πολεμήσεις γιατί δεν μπορείς να κερδίζεις κάθε μάχη. Προσωπικά δεν θέλω να χρησιμοποιώ τόσο εύκολα τη λέξη καταπίεση γιατί από ένα σημείο και μετά χάνει το νόημα της. Καταπίεση μπορεί να είναι για κάποιον να πρέπει να ξυρίζεται κάθε μέρα, να φοράει κουστούμι στη δουλειά, να μην μπορεί να κλάνει και να ρεύεται όποτε του έρχεται ή να πρέπει να φοράει ρούχα αντί να κυκλοφορεί γυμνός. Τι να κάνουμε όμως, όταν ο πρωθυπουργός σου εμφανίζεται σε σύνοδο κορυφής ντυμένος σαν γκαρσόνι, κανείς δεν θα τον πάρει σοβαρά. That's life.
Η ετυμολογία της λέξης σουτιέν (soustien) είναι υποστηρίζω, άρα ο ρόλος του είναι να στηρίζει το στήθος και να μην ταλαντεύεται. Ανάλογα με το μέγεθος καιτο βάρος του, εξαρτάται και η ταλάντωση. Το δικό μου π.χ. με ενοχλεί στο τρέξιμο και τις ζεστές μέρες ιδρώνω από κάτω. Αν εσύ δεν έχεις τέπιου είδους προβλήματα, κακώς νιώθεις ότι σου επιβάλλεται.
Κι επειδή η θηλή παρουσιάζεται ως σεξουαλικό αξιοθέατο, εγώ πρέπει να βάλω μαξιλαράκια πάνω; Δεν σφάξανε! Με ένα απλό σουτιέν πάντως οι δικές μου δεν κρύβονται, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας.
Για το σχόλιό σου περί σουτιέν: Παρακολουθούσα μια παλιά ελληνική σειρά στο youtube όπου μία ηθοποιός με μικρό στητό στήθος φαίνετα ότι δεν φορούσε σουτιέν. Είδα στα σχόλια: "Μα καλά, δεν φοράει ποτέ σουτιέν αυτή; " ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ, ΡΕ ΦΙΛΕ; Αν δεν το χρειάζεται, γιατί να το φορέσει; Εγώ που το χρειάζομαι το φοράω, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να σχολιάσω αυτήν που δεν το έχει ανάγκη. Υποψιάζομαι ότι το πρόβλημα είναι οι θηλές. Δεν καταλαβαίνω γιατί κομπλάρουν ολοι με τις θηλές. Σε ένα αθλητικό ειδησεογραφικό site (απ'
@haifischnetΔεν είπα ποτέ ότι πρέπει πάντα μια γυναίκα να φοράει σουτιεν. Αυτό που είπα είναι ότι δεν καταλαβαίνω γιατί το να φοράς είναι καταπιεστικό και ειρωνεύτηκα αυτές που θεωρούν ότι τέτοιες κινήσεις επιτελούν κάποιο ιερό σκοπό.Εμένα δεν μου αρέσει αισθητικά αλλά δικαίωμα της καθεμιάς.Εντάξει ο τύπος είναι ηλίθιος απλά δεν χρειάζεται να πω τίποτε άλλο.
(Συνέχεια λόγω πρόωρης κααχώρισης - @#%^&@$#% τάμπλετ)Σ' ένα αθλητικό ειδησεογραφικό site που λέτε, είχε την φωτογραφία μιας αθλήτριας με λεζάντα "η ερεθισμένη αθλήτρια" επειδή κάτω από την αθλητική περιβολή διαγράφονταν οι θηλές της. Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι οι θηλές, αν δεν προεξέχουν πάντοτε, ερεθίζονται απο το κρύο ή την υγρασία και ότι δεν αποτελούν σεξουαλικό αξιοθέατο. Μάλλον ο αρθρογράφος ήταν "ερεθισμένος".Πήγα κι εγώ μια φορά να αγορασω ένα μαλακό σουτιέν, απ' αυτά τα αθλητικά, χωρίς μπανέλα, και ρωτάω την πωλήτρια σε τι χρειάζονται τα μαξιλαράκια σε μεγάλο νούμερο, και μου απαντάει "για την προστασία των θηλών". Προστασία από τι; Από το ύφασμα; Γιατί αν ήθελα προστασία από τις γροθιές θα αγόραζα σπασουάρ!
#5 Υπάρχει παραδεκτά κι ασχολίαστα ανάμεσα στην #5 και την Α, Μπα; γυναικεία "φαντασίωση του βιασμού χωρίς δόντια αλλά μόνο μ' ευχαρίστηση"; Ποιος είναι ο βιασμός χωρίς δόντια και γιατί αποτελεί φαντασίωση οποιασδήποτε γυναίκας; Και πόσο κοινή είναι αυτή η φαντασίωση μεταξύ των γυναικών; Παρακαλώ, εξηγείστε μου...Μένω στιγμιαία άφωνος που διάβασα κάτι τέτοιο τόσο χαλαρά κι αυτονόητα...
Δεν υπαρχει εξηγηση για τις φαντασιωσεις . Απλα τυχαινει να ναι μια συνηθισμενη φαντασιωση . Βεβαια καμια δεν θελει να την πραγματοποιησει οπως ειναι λογικο .
Νομίζω ότι η ιδέα του βιασμού ως φαντασίωσης έχει να κάνει με το να παίρνει ο άλλος τον έλεγχο, όχι με το να προκαλεί πόνο ή έστω με το να προκαλεί ακριβώς όσο πόνο βρίσκει κανείς ερεθιστικό.Οι ερωτικές συνευρέσεις μπορεί να έχουν διάφορες αμήχανες στιγμές και να δυσκολεύονται δύο άνθρωποι να τα βρουν. Ίσως η φαντασίωση του βιασμού να έχει να κάνει περισσότερο με κάποιον που θα εκκινήσει τη σεξουαλική επαφή, θα κάνει ακριβώς ό,τι είναι επιθυμητό και δεν θα χρειαστεί να εξηγήσει κανείς κάτι.Δεν νομίζω ότι θα εκτιμούσε κανείς στην πραγματικότητα έναν βιασμό, γιατί η ουσία του είναι ακριβώς ότι γίνεται παρά τη θέλησή σου.
Τι σχέση έχει ο σαδομαζοχισμός(που έχει και δοντάρες φυσικού πόνου) με το ν' αντλείς ευχαρίστηση σκεπτόμενη μόνη σου ότι σε βιάζουν, Haifischnet; Νομίζω καμία...Το ερώτημα είναι ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ;
Βρε πρίγκιπα, το ότι μια αναγνώστρια φαντασιώνεται τον βιασμό της και παίρνει ικανοποίηση από αυτο, ως μαζοχίστρια την κατατάσσω. Δεν αρκεί η μαρτυρία μιας μεμονωμένης περίπτωσης για να συμπεράνουμε ότι ο βιασμός αποτελεί φαντασίωση κάθε γυναίκας
Haifischnet, Η Α, Μπα; στην απάντησή της κι εσύ γιατί το περνάτε στο ντούκου; Τι μήνυμα στέλνει αυτό και μάλιστα στους άρρενες αναγνώστες, αλλά και τις ίδιες τις γυναίκες; Άλλωστε, σαφώς, η #5 δεν αναφέρεται σε μία προσωπική της μόνο φαντασίωση...την παρουσιάζει ως πάρα πολύ διαδεδομένη, αν όχι περίπου αυτονόητη...Μια παράγραφο αφιερώνει: "Ναι ΚΙ εγώ τις απολαμβάνω", "του ΒΓΑΛΑΜΕ τα δόντια και ΚΡΑΤΑΜΕ μόνο την ευχαρίστηση", "Μην ΚΡΥΒΟΥΜΕ την ταμπέλα της πατριαρχίας στα πραγματάκια που ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ή τα ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ". Είναι πολλές οι τέτοιες "μαζοχίστριες", όπου, εσφαλμένα κατά την άποψή μου, την κατατάσσεις; Υπάρχει κάποιου είδους γυναικείας κατανόησης και συμπάθειας, αλλά και κάλυψης, στο θέμα αυτό; Κοινώς, η #5 απλά, αφελώς, "καρφώθηκε" κι εσείς τ' αφήνετε να πέσει κάτω; Εγώ δε βγάζω ακόμη κανένα συμπέρασμα, ούτε γυναίκα είμαι, ρωτάω ευθέως τις γυναίκες σχολιάστριες, όπως εσένα, είναι ο βιασμός κοινή φαντασίωση ανάμεσά τους, κι αν όχι, αλλά κι αν ναι, τους είναι αποδεκτή;
Πρίγκιπα, νομιζω ήμουν σαφής: το λέει ΜΙΑ μέσα από την ανωνυμία της (μπορεί να είναι και τρολ) και χρησιμοποιεί α πληθυντικό πρόσωπο, για να περάσει ένα λανθασμένο μήνυμα. Εγώ δεν έχω γνωρίσει ΚΑΜΙΑ γυναίκα που να φαντασιώνεται τον βιασμό της, άρα τι; είτε δεν υπάρχουν τέτοιες ή κινούνται σε άλλη σφαίρα. Τι θες, να κάνω έρευνα;
Haifischnet, Βρε ΜΙΑ το λέει, ναι(δε διάβασα, βέβαια, ΚΑΜΙΑ ν' αντιδρά), ανώνυμα, ναι...πόσες το σκέφτονται μ' ευχαρίστηση; Αλλά πάλι ίσως απλά δεν τις γνώρισες εσύ, έχεις δίκιο, άσε μην κάνεις έρευνα...
#5 - Η καταδίκη του βιασμού, εδώ αλλά και παντού, αναφέρεται στην πράξη. Δεν θυμάμαι να καταδικάστηκαν εδώ μέσα οι σεξουαλικές φαντασιώσεις κανενός. Αν θυμάσαι εσύ, βάλε link.
#7 - Αυτός που υποβάλλει ερώτηση λέγεται "ο ερωτών". Ερωτώμενος είναι αυτός που δέχεται την ερώτηση. Το επισημαίνω γιατί η λέξη επαναλαμβανόταν και ήταν ενοχλητικό.
#5Πώς στο καλό τα τατουάζ παραμορφώνουν το σώμα; Αντιθέτως, το διακοσμούν. Ενίοτε βγαίνει πολύ αντιαισθητικό το αποτέλεσμα, αλλά αν ο καλλιτέχνης είναι καλός βγαίνει καταπληκτικό. Εν πάσει περιπτώσει, είναι προσωπική έκφραση που αφορά αποκλειστικά και μόνο τον ενδιαφερόμενο. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, είναι μια από τις πιο αναίτιες επιθέσεις στην αμπα. Πραγματικά η ερμηνεία σου πατάει πάνω στις προκαταλήψεις σου και χάνεις το αληθινό νόημα.Εγώ πάντως δηλώνω γκρούπι της αμπα, γι'αυτό και τη διαβάζω φανατικά. Αν δεν με ενδιέφεραν αυτά που έλεγε κι αν δεν συμφωνούσα σε πολύ μεγάλο βαθμό (φυσικά όχι με όλα) τότε δεν θα έκανα και τον κόπο, θα διάβαζα κάτι άλλο. Αυτό όμως που πολλοί κατευθύνετε τους αναγνώστες ως προς το πώς να αντιδράσουν στα γραφόμενα σας, να το κοιτάξετε. Ό,τι θέλουμε θα απαντάμε και θα σχολιάζουμε, όπως και αυτοί που στέλνουν τις ερωτήσεις (καλή ώρα) γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι.
Αγαπητή εξωγήινη θεωρώ ότι με γκρουπι εννοεί ότι ασπαζόμαστε με κλείστε ματιά το κάθε τι χωρίς να το ελέγξουμε. Κι εδώ είναι που κάνει λάθος, γιατί αν διαφωνεί εποικοδομητικά μπορεί να ρωτήσει τον καθένα εδώ μέσα οτιδήποτε και να του εξηγήσει την προσωπική του οπτική και όχι να προβεί σε ταμπελο-ποίηση χωρίς αντίλογο.
#6 Αυτή η νοοτροπία με τρελαινει στην Ελλάδα. Να θεωρείται ρουφιανια το να υπογραμμισεις το αυτονόητο. Διαφωνω με την ερώτηση στο εξής: βρίθει ο τόπος από κακόβουλους που λασπολογουν κ κοτσομπολευουν όπως στο γραφείο σου πχ. Τζάμπα μάγκες όμως. Όταν υπάρχει πραγματικο πρόβλημα πολλοί ακολουθούν αρρωστημένη ομερτά. Δεν δουλεύει ο συνάδελφος; Δεν θα τον καρφωσω κ ας αδικεί τους υπόλοιπους. Είναι αδικαιολόγητα απών; Εγώ δεν ρουφιανευω ας πήρε 150 μέρες άδεια φέτος, θα κανουν άλλοι τη δουλειά του. Μου φέρθηκε απαίσια ο υπάλληλος; Γκρινιαζω αλλά δεν κάνω αναφορά. Γενικά μία πολύ κακώς εννοούμενη αλληλεγγύη που μόνο προβλήματα δημιουργεί.
Πολύ σωστά! Να αγιάσει το πληκτρολόγιο σου TG! Ο λόγος που στο "καλό" εξωτερικό λειτουργούν κάποια πράγματα καλύτερα, δεν είναι επειδή είναι καλύτεροι άνθρωποι αλλά επειδή υπάρχει συνέπεια. Με στεγνή ανάλυση και όχι ο ευφημισμούς όπου μας συμφέρει. Αυτό οδηγεί στο να λαμβάνουμε ευθύνη για τις πράξεις όλων και όχι 'δεν πειράζει' και 'εγώ ρουφιάνα δεν γίνομαι'. Γιατί όλα θα τα βρούμε μπροστά μας: την συνέπεια ή μη.