Xαμός για μια πρόσληψη στα αεροδρόμια της Fraport - Μόνο Έλληνες θα απασχοληθούν λέει ο γερμανικός όμιλος

Xαμός για μια πρόσληψη στα αεροδρόμια της Fraport - Μόνο Έλληνες θα απασχοληθούν λέει ο γερμανικός όμιλος Facebook Twitter
11

Για τη λειτουργία των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων η Fraport θα προσλάβει αποκλειστικά Έλληνες. Μόνο μερικοί μετρημένοι στα δάχτυλα θα έρθουν από τη Γερμανία. «Οι απασχολούμενοι στα αεροδρόμια εργάζονται σκληρά, θέλουν να δημιουργήσουν και κάθε άλλο παρά παραιτημένοι είναι», είπε σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Die Welt, o διευθύνων σύμβουλος της Fraport-Greece Αλεχάντερ Τσίνελ, ο οποίος μετακομίζει στις 4 Ιουλίου στην Αθήνα για να αναλάβει τα καθήκοντα της αναδιοργάνωσης και βελτίωσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.


Τέλος Νοεμβρίου, η FRAPORT θα αναλάβει το πρώτο αεροδρόμιο και δύο μήνες αργότερα τα υπόλοιπα. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου με περισσότερους από 4 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο το καθένα, όπως και άλλα μικρότερα όπως της Σκιάθου και της Καβάλας.


Έλλειψη ενδιαφερομένων κάθε άλλο παρά υπάρχει για τις 500 θέσεις εργασίας τις οποίες έχει προκηρύξει η Fraport-Greece. Μόνο τις περασμένες δύο εβδομάδες έγιναν 2.500 αιτήσεις για πρόσληψη, αν και θα παραμείνουν πολλοί από τους ήδη εργαζόμενοι. «Κάνουμε προσπάθεια να παραμείνουν οι περισσότεροι δυνατόν», είπε χαρακτηριστικά ο Αλεξάντερ Τσίνελ στην γερμανική εφημερίδα. Οι συμβάσεις με εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών, όπως είναι η επίγεια εξυπηρέτηση και η ασφάλεια, θα διατηρηθούν, προσέθεσε.


Τις μεγαλύτερες ελλείψεις στα 14 αεροδρόμια η Fraport-Greece θέλει να τις έχει καλύψει μέχρι την περίοδο αιχμής του 2017. Αμέσως μετά την ανάληψή τους θα επιδιορθωθούν οι εγκαταστάσεις υγιεινής, θα απλοποιηθούν οι διαδικασίες ελέγχου, παράδοσης αποσκευών, ο έλεγχος ασφαλείας, θα επιδιορθωθούν οι ηλεκτρονικοί πίνακες ανακοινώσεων και θα ανανεωθούν οι πινακίδες σήμανσης. «Έτσι θα καταφέρουμε να έχουμε ήδη τους πρώτους έξι μήνες επιτυχία», είπε ο κ. Τσίνελ.


Σε δεύτερη φάση σχεδιάζονται κατασκευαστικές εργασίες, όπως η επέκταση των τέρμιναλ των αεροδρομίων, νέα εστιατόρια και καταστήματα. Η Fraport έχει δεσμευθεί να επενδύσει εντός 48 μηνών 330 εκατομμύρια ευρώ.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Μπουτάρης: Ο άνθρωπος που στην εποχή του φύσηξε φρέσκος αέρας στη Θεσσαλονίκη

Απώλειες / Γιάννης Μπουτάρης (1942-2024): Ο άνθρωπος που στην εποχή του φύσηξε φρέσκος αέρας στη Θεσσαλονίκη

Τολμηρός, αιρετικός, ανήσυχος και αυθεντικός, ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης που έφυγε χθες από τη ζωή σε ηλικία 82 ετών, έζησε μια μυθιστορηματική ζωή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
atman Στην σκέψη σου έχω να κάνω δύο παρατηρήσεις. Πρώτον 40 χρόνια δεν προσπαθούσαμε να αλλάξουμε τίποτε αλλά βαδίζαμε αμέριμνοι (κάποιοι) και ένοχοι (κάποιοι) το δρόμο του χαμού. Δεν βλέπω δηλ κάποια προσπάθεια που απότυχε, αλλά μη προσπάθεια. Δεύτερον, ακριβώς το γεγονός του "παρα πέντε " είναι που εγκυμονεί αυξημένους κινδύνους λήψης τραγικών αποφάσεων. Είναι σημαντικό το τώρα και τα άμεσα προβλήματα, και οι πιέσεις και οι εκβιασμοί και ότι άλλο θέλεις, είναι όμως σημαντικό αν όχι και σημαντικότερο το να μην καταδικάσουμε εντελώς το μέλλον. Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου όταν λες ότι υπόλοιπος κόσμος, αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι είμαστε αρκετά μικροί για να έχουμε την πολυτέλεια να απεμπολήσουμε τα λίγα που απομένουν να μας ανήκουν
δεν ανηκουν σε εμας ανηκουν σε διαφορες κλικες που τα εκμεταλλευονται.δεν θεωρεις οτι ειναι αρκετο δειγμα οτι εχουμε καθαριστριες (υπουργειου οικονομικων οχι οτι και οτι - αφθονα επιδοματα) δημοσιες υπαλληλους ενω χειρουργους ουτε για δειγμα;;;δεν υπαρχει καμια κουλτουρα προασπισης του δημοσιου χωρου στην ελλαδα. ολα ειναι τσιφλικια περιχακωμενα. Αυτο, για οτι μας "ανηκουν" λοιπον. Παιξαμε και χασαμε 40 χρονια κρατικισμο.
Πες τα! Να τρέξουμε να πουλήσουμε κοψοχρονιά τα σπίτια μας με τον όρο να μας προσλάβουν ως part time κηπουρούς. Το κακό δημόσιο θα πρεπε να αποτελεί επιχείρημα για την ανάγκη αλλαγής του και όχι της συνολικής κατάργησης του προς όφελος του πάναγνου ιδιωτικού
"Πες τα! Να τρέξουμε να πουλήσουμε κοψοχρονιά τα σπίτια μας με τον όρο να μας προσλάβουν ως part time κηπουρούς."Για εξηγησε μου λιγο τι σχεση εχει αυτη η προταση με την Fraport πχ και οχι, με την Υπηρεσια Πολιτικης Αεροπορίας;Ετσι και αλλοιως ολοι οι δημοσιοι φορεις στην Ελλαδα που διαχειριζονται υποδομές εχουν σκοπο οχι την μεγιστοποιηση του δημοσιου κερδους και του κρατους προνοιας, αλλα δημιουργια μια προνομιουχας κλικας ψηφοφορων εις βαρος του συλλογικου συμφεροντος.
Το σχόλιο μου αναφέρεται στο σχόλιο του φίλου για τις ιδιωτικοποιήσεις και όχι στο άρθρο. Επίσης αν διαβάσεις ολόκληρο το σχόλιο και όχι απόσπασμα μόνο θα αντιληφθείς ίσως ότι συμφωνώ εν πολλοίς με την εικόνα που έχεις για την λειτουργία του δημοσίου. Η διαφορά μας προφανώς είναι στο ποια θεωρούμε ορθότερη λύση. Εγώ νομίζω ότι πρέπει να αλλάξει το δημόσιο ώστε να προσφέρει αυτά που θα μπορούσε. Άλλωστε ο μεγαλοϊδιώτης δεν έρχεται να πάρει κάτι που δεν μπορεί να αποφέρει κέρδη. Και τέλος πάντων δεν είναι όλοι οι τομείς ίδιοι ούτε όλοι οι όροι ίδιοι ώστε να επιτρέπονται τσουβάλιάσματα του τύπου: ιδιωτικό = a priori καλό
@ava lanche σε αλλες εποχες δεν θα ειχα ισως τοση διαφωνια. Αλλα:ειμαστε πριν το παρα πεντε του fail state (τα δειγματα ειναι γυρω γυρω, μεχρι στιγμης ειχαν καναλια εργοληπτες δημοσιων εργων, ισως και λαθρεμποροι. Τωρα θα αναβαθμιστουμε παμε για ναρκεμπορους με την αριστερα...)εφοσον δεν μπορεσαμε 40 χρονια να το αλλαξουμε αυτο το δημοσιο (απο την πρωτη εποχη της αλλαγης) μηπως για μια φορα απλα να κανουμε αυτο που κανει ολος ο υπολοιπος κοσμος;;;
Έχω αναγκαστεί να ξαναπώ ότι η ικανότητα αντίληψης του καθενός είναι αποκλειστικά δικό του θέμα. Φαίνεται επίσης πως αντανακλάται και στο επίπεδο του χιούμορ.
Για σπίτια δεν μίλησες; Για αεροδρόμια μιλάει το άρθρο. Το συνδύασα και αδιαφορώ αν σου αρέσει το χιούμορ μου.Στο κακό δημόσιο περιλαμβάνεται και η ακατανόητη ασυλία που απολαμβάνουν οι υπάλληλοί του, εννοώντας τους ανεπρόκοπους και σκασιάρχες με παρελθόν αφισοκολλητού, συν κάποιοι απατεώνες μιζοεισπράκτορες οι οποίοι απολαμβάνουν και την ατιμωρησία.Και ένα tip: Δεν καταργείται το δημόσιο με την εισαγωγή του ιδιωτικού τομέα. Πάλι κερδισμένο βγαίνει γιατί καταφέρνει να ξελασπώσει. Ο κομμουνισμός πέθανε, το ήξερες;
Αγαπητέ θεωρώ ότι η αντιστοιχία στο σχόλιο μου ήταν σαφής. Δεν χρειάζεται να ζητήσουν το σπίτι μου λοιπόν για αεροδρόμιο. Γιατί το σπίτι μου ΕΙΝΑΙ τα αεροδρόμια και το σπίτι σας ΕΙΝΑΙ ότι απομένει από τη δημόσια περιουσία. Η μάλλον για να είμαστε ακριβείς ΗΤΑΝ. Το πρόβλημα είναι ότι στη συνείδηση μας αυτή η περιουσία δεν γίνεται αντιληπτή ως δική μας αλλά των εκάστοτε λιγότερο ή περισσότερο αθλίων διαχειριστών της. Έτσι θεωρούμε ότι καλώς αυτοί θα χάσουν την διαχείριση, όμως τελικά φεύγει από τα δικά μας χέρια. Και τα πολλά like για τα χαριτωμένα σχόλιά μας θα είναι η πιο ουσιαστική απάντηση στα παιδιά μας όταν θα αναρωτιούνται WTF happened here?Αν θεωρείς πως σε έθιξα σου ζητώ συγνώμη