Πληροφορίες πως η Ασφάλεια αναζητά τον Σεραφείμ μετά από μήνυση για το ομοφοβικό παραλήρημα στην εκπομπή της Καινούργιου

Πληροφορίες πως η Ασφάλεια αναζητά τον Σεραφείμ μετά από μήνυση για το ομοφοβικό παραλήρημα στην εκπομπή της Καινούργιου Facebook Twitter
11

Μήνυση κατά του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ υπέβαλαν ηλεκτρονικά στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ, την περασμένη Παρασκευή, με πρωτοβουλία του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ), το ΕΠΣΕ, το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας Athens Pride, η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ), οι ΛΟΑΤ ΑμεΑ και το Blender Patras.

Σύμφωνα με την εκπομπή «Αποκαλυπτικά», ο Μητροπολίτης αναζητείται από την Ασφάλεια στο πλαίσιο του αυτοφώρου για παράβαση του Νόμου 927-79, περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών που αποσκοπούν σε φυλετικές διακρίσεις.

Τι αναφέρει το  Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι:

«Την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017 με πρωτοβουλία του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ), το ΕΠΣΕ, το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας Athens Pride, η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ), οι ΛΟΑΤ ΑμεΑ και το Blender Patras υπέβαλαν ηλεκτρονικά στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ την ακόλουθη μήνυση κατά του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ για ομοερωτοφοβικές και αντισημιτικές δηλώσεις του στο τηλεοπτικό σταθμό Ε την ίδια ημέρα. Από την απάντηση που έστειλε στις μηνύτριες οργανώσεις το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ, η οποία αναπαράγεται στη συνέχεια μαζί με την ανταπάντηση των οργανώσεων, συνάγεται πως και τη φορά αυτή το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ προχώρησε σε εφαρμογή της αυτόφωρης διαδικασίας, την οποία είχε ενεργοποιήσει στην ανάλογη μήνυση κατά του Κώστα Πέρκα (η οποία είχε τότε αγνοηθεί από την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. και τον προϊστάμενο Υπουργό οι οποίοι για την παράλειψη αυτή μηνύθηκαν). Και αυτή τη φορά η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. αγνόησε την παραγγελία για αναζήτηση στα όρια του αυτοφώρου που έκανε το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ. Είναι ξεκάθαρο πως κυβέρνηση και διωκτικές αρχές δεν επιθυμούν τη συστηματική και χωρίς διακρίσεις εφαρμογή του αντιρατσιστικού νόμου εκτός από τις περιπτώσεις που τον επικαλούνται επιλεκτικά για λόγους που δεν έχουν καμιά σχέση με το κράτος δικαίου (όπως στην περίπτωση κατά του Αρτέμη Σώρρα)»

To βίντεο με τις επίμαχες δηλώσεις:

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δυό τρείς μόνο παρατηρήσεις:1)Όσον αφορά το βίντεο δηλώσεων της «άλλης πλευράς» στην αρχή του βίντεο η κυρία που λέει για ομόφυλες σχέσεις ιερέων-δεσποτάδων, καταρχήν λαϊκίζει: Μιλάει ο Πειραιώς, ως Πειραιώς. Αν έχει ράμματα για την γούνα του, που δεν έχει, ας τα πει συγκεκριμένα. Αν έχει κάποια άλλη παλιά ιστορία, ας ξέρει πως ότι έχει έρθει στο φως έως τώρα έχει οδηγήσει σε καθαίρεση. Η δε κατάληξη της «ας κοιτάξει πρώτα τα δικά της η Εκκλησία», είναι άκυρη. Η Εκκλησία έχει τους αντίστοιχους εσωτερικούς θεσμικούς μηχανισμούς που κοιτάει τα δικά της ηθικά σκάνδαλα άρα θεσμικά υφίσταται έλεγχος. Όπως και να έχει πάντως το επιχείρημα «κοίτα ποιος που%@ης μιλάει» είναι καφενιακού επιπέδου.2)Ο κύριος που μιλάει για το λόγο του Χριστού (βασικά είναι του Πάυλου) «ουκ ένι αρσεν και θήλυ», είναι εκτός θέματος επίσης. Ο λόγος αυτός αναφέρεται στην ισότητα των δύο φύλων ενώπιον του Θεού, και όχι στην κατάργηση των φύλων. Δεν διαφωνεί μ αυτό (δηλ. την ισότητα) ο Πειραιώς, γιατί βασικά ΔΕΝ τίθεται τέτοιο ζήτημα στην εν λόγω κουβέντα. Άλλο θέμα κουβεντιάζεται.3)Οι κοπελιές συναγωνίζονται και ξεπερνούν κατά διαστήματα τον Πειραιώς: Λένε καμία δεκαριά φορές πως η ομοφυλ. Είναι «επιλογή του ατόμου», θεωρούν πως η εγκύκλιος αφορά «ενημέρωση για ομόφυλα και τρανσέξουαλ άτομα», και επίσης φτάνουν την κουβέντα εκεί που θέλουν (τους βολεύει): Μα τα καυμένα τα παιδιά που υφίστανται μπούλινκ;; Ενώ ο Πειραιώς ξεκαθαρίζει εξ αρχής πως γιαυτόν ΑΛΛΗ είναι η ταμπακιέρα: «αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων». Γιαυτό, ούτε κουβέντα, στην όλη συζήτηση όχι από δόλο αλλά προφανώς επειδή δεν έχουν ιδέα τι σημαίνουν οι τρείς διαδοχικές αυτές λέξεις…4)Ναι. Ο Πειραιώς ειδικά μετά την μέση ξεφεύγει...
Σε όλη του την εμφάνιση έλεγε και ξαναέλεγε οτι εχει απεριοριστη αγαπη και σεβασμό σε όλους και στις απόψεις τους.Η άποψη της εκκλησίας απλά είναι διαφορετική.Σίγουρα κάποιες από τις απόψεις είναι σοκαριστικές αλλά αυτοί είναι οι κανόνες της εκκλησίας μας.Ας σεβαστούμε και εμείς το δικαίωμα να ορίζει η εκκλησία μας τους κανόνες της τους οποίους όποιος θέλει ακολουθεί και όποιος δε θέλει,τους προσπερνάει.Από 'κει και πέρα εκφράζει την άποψη της εκκλησιας.Ο λόγος του δεν ήταν ρατσιστικός ούτε εκδικητικός.Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει το δικαίωμα η εκκλησία να λεει τη γνώμη της και τους κανόνες της?
Με τέτοιες απόψεις προτιμότερο θα ήταν να μην είχε το δικαίωμα,δεν προσφέρουν τίποτα ,αντιθέτως μας γυρνούν πίσω στο μεσαίωνα !Ο λόγος του είναι άκρως ρατσιστικός απο τη στιγμή που εξομοιώνετε ο παιδεραστής με τον ομοφυλόφιλο .Προβλέπω απο τη γενικότερη αντίδραση πολλών σε τέτοιου είδους θέσεις και απόψεις να τρώμε στη μάπα για πολλά χρόνια τον Σεραφείμ και τον κάθε Σεραφείμ.Και εις ανώτερα!
«Ο λόγος του είναι άκρως ρατσιστικός απο τη στιγμή που εξομοιώνετε ο παιδεραστής με τον ομοφυλόφιλο Πηγή: Συχνά η απορία του –κάθε- Πειραιώς, είναι η εξής: «Πώς γίνεται να αναφερόμαστε στην φυσιολογικότητα της έλξης ατόμων του ίδιου φύλου ενώ να θεωρούμε τερατώδη την έλξη ενός ενήλικα π.χ. για αγοράκια.» Ο προβληματισμός αυτός ΔΕΝ αφορά τις ΣΥΝΕΠΕΙΕς της κάθε κατάστασης, αλλά την ίδια την κατάσταση ως «φυσιολογικότητα έλξης». Δηλαδή, δεν εξομοιώνεται η παιδερας΄τια με την ομοφ. ως ηθική στάση, αλλά τίθεται προβληματισμός ως προς την ερμηνεία της κάθε ερωτικής προδιάθεσης και με ποια κριτήρια κυρίως η επιστήμη και οι κοινωνίες ορίζουν τον φυσιολογικό και το μη (παραφυλίες). Η φράση αυτή, γυρεύει μάλλον μία έλλογη απάντηση-που πιστεύω πως υπάρχει- παρά μία καταδίκη του στυλ: «εξομοιώνετε την παιδεραστια με την ομοφυλοφιλία;;;» η οποία δεν βγάζει πουθενά, παρά συντηρεί και στους μέν και στους δε το «δίκιο».
Αν η άποψη της εκκλησίας είναι ότι η ομοφυλοφιλία είναι ίδια με την παιδεραστία και την κτηνοβασία και ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι ψυχικά άρρωστοι τότε δεν έχει το δικαίωμα να εκφράζει απόψεις.Ο ρατσιστικός λόγος μίσους τιμωρείται από τον νόμο.
Καλέ μου Σεραφείμ. ...άσε τους gay ήσυχους να ζουν όπως θελουν...Αλλά κ τους μητροπολιτες και ιερείς . ..που πολλοι από αυτούς στα κατ ιδίαν τηλεφωνήματα τους αλληλοαποκαλουνται Σουζυ, Μπέτυ και Νασταζια. ..