Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ

Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ Facebook Twitter
17
Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ Facebook Twitter

Όταν η Μπρι Λάρσον απένειμε στον Κέισι Άφλεκ το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου στην τελετή απονομής των Βραβείων της Ακαδημίας πριν μερικές ημέρες, η «παγωμένη» της αντίδραση όχι μόνος δεν πέρασε απαρατήρητη αλλά συζητήθηκε εκτενώς, ειδικά από τους χρήστες των social media.

Η γνωστή ηθοποιός και περσινή νικήτρια του Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, αφού παρέδωσε το Βραβείο στον Άφλεκ, έκανε ένα βήμα πίσω, ως είθισται, για να εκφωνήσει εκείνος με τη σειρά του τον ευχαριστήριο λόγο του. Ωστόσο αντί να χειροκροτήσει μαζί με το κοινό για τη βράβευση, η Λάρσον παρέμεινε με τα χέρια κατεβασμένα σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας του. 


Πολλοί ήταν εκείνοι στα social media που απέδωσαν την κίνησή της στο «βεβαρυμένο ιστορικό» του Άφλεκ, που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση από δύο γυναίκες που είχαν δουλέψει μαζί του το 2009 στο πειραματικό φιλμ «I'm Still Here». Οι σχετικές καταγγελίες έγιναν το 2010.

Η Μπρι Λάρσον, που αποφάσισε να μιλήσει για πρώτη φορά δημοσίως σχετικά με την πράξη της, αποκάλυψε σήμερα στο Vanity Fair πως η αντίδρασή της ήταν όντως εσκεμμένη. «Νομίζω πως ο,τιδήποτε κι αν ήταν αυτό που έκανα επί σκηνής κατά κάποιον τρόπο μιλά από μόνο του. Είπα ό,τι ήθελα να πω σχετικά με το ζήτημα», σχολίασε με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας της «Kong: Skull Island» στο Χόλιγουντ.

Εκτός από το ότι η Μπρι Λάρσον κέρδισε το Όσκαρ για το ρόλο μιας γυναίκας που έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης, στην ταινία «Room», η ίδια είναι και Πρόεδρος του Σωματείου Κακοποιημένων Γυναικών, κάτι που την καθιστά ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένη αλλά και μαχητική πάνω στο ζήτημα. Η τραγική ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι η Μπρι Λάρσον, που φαίνεται πως δεν τρέφει και μεγάλη συμπάθεια για τον Κέισι Άφλεκ, κλήθηκε να τον παρουσιάσει εκτός από την τελετή απονομής των Όσκαρ και στις Χρυσές Σφαίρες. 

Πολιτισμός
17

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ