Δήμαρχος Πάτρας προς Τσίπρα: Δεν είναι μέρα χαράς σήμερα, τα διόδια αυξάνονται 80% (video)

Δήμαρχος Πάτρας προς Τσίπρα: Δεν είναι μέρα χαράς σήμερα, τα διόδια αυξάνονται 80% (video) Facebook Twitter
2

Έντονη ήταν η κριτική του δημάρχου της Πάτρας Κώστα Πελετίδη με αφορμή την παράδοση της εθνικής Κορίνθου-Πατρών , στη συνάντηση του με τον Πρωθυπουργό.

Ο κ. Πελετίδης αναφέρθηκε στο μεγάλο κόστος παραγωγής του δρόμου, στο μεγάλο διάστημα κατασκευής και στην τιμή των διοδίων με την παράδοση του δρόμου στους μεγαλοκατασκευές.

Για τα διόδια ο κ. Πελετίδης τόνισε ότι θτάσουν μετ’ επιστροφής από 12,80€ στα  23€, αύξηση δηλαδή 80%. Αναφέρθηκε επίσης και στα διόδια στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που με επιστροφή είναι 27 ευρώ,  «όταν το μεροκάματο των οκταμηνιτών εργαζομένων στο Δήμο είναι μόλις 17 €».

«Θα θέλαμε πάρα πολύ, η σημερινή μέρα της παράδοσης του δρόμου Πάτρα – Κόρινθος να ήταν μέρα χαράς για τον πατραϊκό λαό. Δυστυχώς δεν είναι και όχι  με δική του ευθύνη.

Για πολλά χρόνια, βλέπει τον μόχθο και τον ιδρώτα του να τον λυμαίνονται οι μεγαλοεργολάβοι, να καθυστερεί η υλοποίηση των μεγάλων οδικών  έργων και  οι κατασκευαστικές εταιρίες, με την συνδρομή του κράτους να απολαμβάνουν όλο και πιο  αυξημένη την δημόσια χρηματοδότηση, τις πολλαπλές  διευκολύνσεις,  για να απομυζούν διαρκώς κέρδη. Το έργο παραδίδεται, αλλά για τα λαϊκά στρώματα η χρήση του θα είναι είδος πολυτελείας. Τα διόδια Πάτρα – Αθήνα μετ’ επιστροφής από 12,80€ θα φτάσουν 23€, αύξηση 80%. Τα διόδια για να διασχίσει κανείς τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και να επιστρέψει είναι 27€. Την ίδια στιγμή το μεροκάματο των οκταμηνιτών  εργαζομένων στο Δήμο μας είναι μόλις  17 €.!  Επειδή  ο λαός μας  πλήρωσε και ξαναπλήρωσε τους μεγαλοεργολάβους,  είναι πιστεύουμε λογικό να θέλει  να κυκλοφορεί στους δρόμους χωρίς να ξαναβάλει το χέρι στην τσέπη. Να γιατί απαιτούμε την άμεση κατάργηση των διοδίων!.

Ο οδικός άξονας Κορίνθου Πατρών  παραδίδεται, όμως,  δεν έχει ξεκινήσει ακόμα κανένα έργο αντιπλημμυρικής προστασίας της περιοχής του πρώην Δήμου Ρίου, που εξαιτίας της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου, είναι παραπάνω από ορατοί οι  κίνδυνοι για τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων. Η κυβέρνησή σας είναι ενήμερη.  Έστω και τώρα περιμένουμε την υλοποίηση των μέτρων που απαιτούνται για να μη θρηνήσουμε θύματα μπροστά σε  μια κακοκαιρία,  να καταστραφούν οι κοινότητές μας.

Παρατηρούμε από τη μια να δίνονται δισεκατομμύρια στους  μεγαλοκατασκευαστές των δρόμων και του σιδηροδρόμου και από την άλλη να περιφρονείται η ποιότητα της ζωής του πατραϊκού λαού.  Απ’ ότι φαίνεται στο  σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ είναι  η επιφανειακή διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα από την πόλη της Πάτρας και όχι περιμετρικά ή υπόγεια. Ισχυρίζονται πως  η χρηματοδότηση   «τελείωσε» όταν έφτασε ώρα της κατασκευής της  εντός της πόλεως! Πως η  επιφανειακή διέλευση είναι τάχα  μονόδρομος, με ένα μικρό μόνο τμήμα της υπογειοποιημένο! Η χρηματοδότηση ποτέ  δεν φτάνει όταν πρόκειται για τις λαϊκές ανάγκες και αγωνίες άλλα πάντα είναι «ανοιχτή»  όταν οι μεγαλοεργολάβοι απαιτούν! Εμείς δεν θα δεχτούμε να τελειώσει η ζωή των περιοχών μέσα από τις οποίες θα διέλθει το τρένο. Αίτημα δίκαιο, αντίστοιχο των δυνατοτήτων της εποχής μας.

Yπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε το 2007 καταψηφίσει την κατασκευή του δρόμου, για περιβαλλοντικούς λόγους.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Διεθνή / Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Η συμφωνία κατάπαυσης του πυρός μεταξύ του Ισραήλ και της Χεζμπολάχ είναι γεμάτη με «ναρκοπέδια» και ο κίνδυνος να καταρρεύσει είναι «υψηλός», δηλώνουν ειδικοί αναλυτές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Yπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε το 2007 καταψηφίσει την κατασκευή του δρόμου, για περιβαλλοντικούς λόγους. Πηγή: www.lifo.grΑς κρατήσουμε τουλάχιστον το πρόσχημα της καταψήφισης. Δεν είναι μόνο η υποκρισία της κορδέλας ούτε η στροφή 180 (360?) μοιρών.Είναι η πρόφαση της προστασίας του περιβάλλοντος. Ένα σχέδιο που πιστά εφασμόζουν τα αριστερά κόμματα στην Ελλάδα για να εμποδίσουν την κατασκευή έργων, υποδομών, προσέλκυση ξένων επενδύσεων κλπ. Βλ. τις "επικίνδυνες" ανεμογεννήτριες στα νησιά. Θαρρείς και οι νόμοι της ΕΕ τηρούνται κατά γράμμα από την Ελλάδα που πληρώνει πρόστιμα για την καταστροφή του περιβάλλοντος απο το Δημόσιο.