ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

"Madame this is Paris not Athens, we have rules!" - Κάκιστη αντιμετώπιση σε πελάτη από την Air France

"Madame this is Paris not Athens, we have rules!" - Κάκιστη αντιμετώπιση σε πελάτη από την Air France Facebook Twitter
24

Το έγραψε στο Facebook της καθώς συνέβαινε, στο Αεροδρόμιο Ντε Γκωλ του Παρισιού.

Μεταφράζω πρόχειρα για το LIFO.gr την εμπειρία της: 

Ευχαριστώ #AirFrance για την ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εμπειρία έβερ. 

Η πτήση μου από Παρίσι για Αθήνα ήταν στις 19:50, οπότε το boarding υποτίθεται πως θα άνοιγε στις 19:20 και θα έκλεινε στις 19:30.

Μπήκα στην ουρά για να τσεκάρουν την χειραποσκευή μου στις 18:55, καθώς γνώριζα τις τεράστιες ουρές του αεροδρομίου. Στις 19:20 (!) που λένε ότι η χειραποσκευή μου είναι υπέρβαρη κατά 2 κιλά (14 κιλά αντί για 12, περιέχοντας και το λάπτοπ μου) και έπρεπε να της κάνω τσεκ-ιν και να την παραδώσω. 


35€ για δύο κιλά στις 19:20 όταν η παράδοση αποσκευών (bag drop off) είχε ήδη κλείσει.

Πάω στην παράδοση αποσκευών, όπου κάποιοι ιδιαιτέρως σνομπ υπάλληλοι με στέλνουν στο αυτόματο κιόσκι. Καθώς φωνάζω πως θα χάσω την πτήση, ένας υπάλληλος μου ζητάει συγγνώμη που δε με βοήθησαν νωρίτερα και με αφήνει να πάω μπροστά από όλους τους υπόλοιπους ώστε να κάνω τσεκ-ιν της αποσκευής, μιας και το σύστημα παράδοσης αποσκευών κλείνει σε ΕΝΑ λεπτό. 

Εκεί βρίσκω υπάλληλο που μου λέει τα εξής λόγια και τα μεταφέρω με ακρίβεια: "Δεν θα κάνω τσεκ-ιν στη χειραποσκευή σας διότι μου φαίνεστε επιθετική και δεν εκτίμησα το ότι φωνάξατε σε συνάδελφό μου." Κι έπειτα, δύο λεπτά αργότερα, προσπαθεί να μου κάνει τελικά το τσεκ-ιν αλλά με πληροφορεί πως το σύστημα έχει κλείσει.

Η ώρα ήταν 19:35, αλλά η πτήση είχε τελικά καθυστέρηση για τις 20:05. Ρώτησα τον υπάλληλο: "Είναι μόνο 2 κιλά, δεν μπορώ να περάσω απλά τον έλεγχο και να πάω στην πύλη μου;"

Η απάντησή του: "Madame, we are in France. In France we have 5' delays, not like Greece". (Κυρία μου, είμαστε στη Γαλλία. Στη Γαλλία έχουμε το πολύ πεντάλεπτες καθυστερήσεις, σε αντίθεση με την Ελλάδα.)

Τρέχω στον υπεύθυνο, ο οποίος όμως αρνείται είτε να κάνει τσεκ-ιν τη βαλίτσα μου ή να με αφήσει να περάσω τη χειραποσκευή που ήταν 2 κιλά υπέρβαρη. 

Τον ενημερώνω πως έτσι κι αλλιώς έχει ανακοινωθεί πως η πτήση θα καθυστερήσει, και του λέω ότι πρέπει οπωσδήποτε να πάω στην Αθήνα απόψε. Η απάντησή του; "Υou are in Paris, not Athens. We have rules!" (Είστε στο Παρίσι κι όχι στην Αθήνα. Έχουμε κανόνες!".

Μου λέει δηλαδή ότι έχασα την ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ πτήση.

Ήμουν τόσο θυμωμένη. Αφού έβγαλα κανα δυο μπουφάν και παρακάλεσα τους σεκιούριτι να με αφήσουν να περάσω μπροστά και να προσπαθήσω να φτάσω στην πύλη μου, ΕΤΡΕΞΑ και έφτασα όντως στην πύλη στην ώρα μου. 

Δεν σας είπα το καλύτερο όμως. Η πτήση τελικά αναβλήθηκε για τις 20:30. Η AirFrance ανακοίνωσε πως το αεροσκάφος μας είναι "off" και μας άλλαξαν μέχρι στιγμής πύλη ΠΕΝΤΕ φορές. Έπειτα η αναχώρηση αναβλήθηκε για τις 21:00, μετά τις 21:30. Τώρα μας την άλλαξαν για τις 21:45. (Υπενθυμίζω ότι θα έπρεπε να φύγει στις 19:35, και πως στη Γαλλία έχουν μόνο "πεντάλεπτες καθυστερήσεις, όχι όπως στην Αθήνα.)

Επειδή, "Madame, you are in France, not Greece."

Mικροπράγματα
24

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

18 σχόλια
Απορώ που δεν έβγαλε απ'τη βαλίτσα να φορέσει 3παντελόνια, το ένα πάνω στ'άλλο, 7μπλούζες, 5ζευγάρια κάλτσες, τα παπούτσια περασμένα σκουλαρίκια και 2-3μπουφάν. Να τα 2 κιλάκια αμέσως αμέσως, ούτε χρέωση ούτε ο κακός χαμός.Απλά δεν έχει πετάξει με Ράιαν η γυναίκα και δεν ξέρει :Ρ
5-6 φορές το χρόνο, μπορεί και παραπάνω, πετάω από από CDG και για εσωτερικές και για διεθνείς πτήσεις και σε πτήση της AF δεν μου έχουν ζυγίσει ποτέ χειραποσκευή. Δεδομένου ότι και με τις ώρες είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα, γιατί boarding σε 10 λεπτά δεν γίνεται ούτε σε ΚΤΕΛ, νομίζω ότι η αφήγηση είναι μεταξύ του υπερβολικού και του φανταστικού.
Boarding time είναι η έναρξη της επιβίβασης στο αεροσκάφος από την αίθουσα αναμονής, άρα αφού έχεις περάσει ήδη από το check-in και τον έλεγχο ασφαλείας. Όλες οι ευρωπαικές εταιρείες κλείνουν την πτήση για το check-in το αργότερο 40 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Tα 12 κιλά της Air France είναι το συνολικά επιτροπόμενο βάρος αποσκευών που δικαιούται ο επιβάτης να έχει μαζί του στο θάλαμο επιβατών. Με άλλα λόγια, η κυρία έφτασε καθυστέρημενη στο αεροδρόμιο (μόνο στο ΚΤΕΛ φτάνεις λίγο πριν μπεις στο λεοφωρείο), είχε υπέρβαρη αποσκευή και όρεξη για παζάρια. Δεν σας φταίει η αεροπορική, η νοοτροπία σας φταίει και να είστε και ευχαριστημένη που πετάξατε με την πτήση σας, αντί να γκρινιάζετε στο Facebook.
Πριν δύο εβδομάδες ταξίδεψα στο εξωτερικό. Βρήκα μια ζυγαριά στο Ελ, Βενιζέλος, ζύγισα την βαλίτσα μου, βρήκα ότι είναι ένα κιλό κάτω από το επιτρεπόμενο και μετά πήγα στο check in. Εκεί βρήκα μια Ελληναράδικη οικογένεια που είχε ανοίξει τις αποσκευές της στο πάτωμα και προσπαθούσε μάταια να κουλαντρίσει τα αντικείμενα της γιατί ήταν υπέρβαροι. Και γκρίνιαζαν κιόλας. Έφαγαν στο τέλος τα βρισίδια τους από τον κόσμο και όλοι μας αναγκαστήκαμε να πάμε 100 μέτρα παρακάτω να κάνουμε το check in σε άλλη θυρίδα μια που είχε περάσει ένα τέταρτο. Οι κανόνες στα αεροδρόμια είναι απλοί. Είτε τους ακολουθείς, είτε νάχαμε να λέγαμε. Στο μόνο που συμφωνώ είναι η σνομπαρία των Γάλλων. Είναι με διαφορά -εντός έδρας- ο λιγότερο φιλικός Ευρωπαϊκός λαός.
Πραγματικά δυσκολεύομαι να κατανοήσω την οργή της επιβάτιδας και μέρους των σχολιαστών. Η επιβάτιδα έφτασε στο γκισέ για τη χειραποσκευή της αργά. Υποθέτω πως το εν λόγω συμβάν εκτυλίχθηκε στο Charles de Gaulle, ένα αεροδρόμιο κατά πολύ μεγαλύτερο του Βενιζέλος και σε μια χώρα όπου λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων οι κανονισμοί ασφαλείας είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Ο χρόνος που προέβλεψε η επιβάτιδα ότι θα αρκούσε για να παραδώσει την αποσκευή της, δεν είναι συμβατός με τα δεδομένα του αεροδρομίου. Από την άλλη, η λεκτική συμπεριφορά του υπαλήλλου με αναφορά στη χώρα προέλευσης της επιβάτιδας, δεν είναι συμβατή με τον κώδικα δεοντολογίας του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό που χρίζει προσοχής είναι η αντίδραση της επιβάτιδας στους υπαλλήλους ΠΡΙΝ την αντίδραση των τελευταίων. Η επιβάτιδα φώναξε πως θα χάσει την πτήση της. Στο ελληνικό κοινωνικό σύστημα, τέτοιου είδους διαμαρτυρία συνήθως αποφέρει αποτελέσματα. Σε διαφορετικά συστήματα σε άλλα μέρη του πλανήτη, αυτή η μορφή διαμαρτυρίας αντιμετωπίζεται ως "αντικοινωνική συμεριφορά" και τα άτομα αυτά απομονώνονται από το σύστημα εκείνη ακριβώς τη στιγμή με συνοπτικές διαδικασίες.Ένας υπάλληλος προσπάθησε να απομονώσει την επιβάτιδα με την άρνησή του να την εξυπηρετήσει γιατί του φάνηκε επιθετική. Η αντίδρασή του υπαλλήλου να αρνηθεί να εξυπηρετήσει είναι η εφαρμογή της οδηγίας που καλείται να εφαρμόζει σε τέτοιες περιπτώσεις. Παρόλα αυτά, ο ίδιος υπάληλλος παρέκαμψε την οδηγία και βοήθησε την επιβάτιδα πάραυτα. Η επιβάτιδα στάθηκε τυχερή μία φορά. Στη συνέχεια, όταν το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό μιας και το σύστημα είχε κλείσει, η επιβάτιδα προτείνει λύση, η οποία και πάλι αντιτίθεται στους κανονισμούς του εκεί συστήματος. Ρατσιστική απάντηση υπαλλήλου, σφάλμα. Και πάλι η επιβάτιδα δεν πτοείται και καταφέρνει να πείσει τον σεκιούριτι να την αφήσει να περάσει. Ο σεκιούριτι της επιτρέπει να περάσει χωρίς να φέρει καμία αντίσταση.Η επιβάτιδα στάθηκε τυχερή και δεύτερη φορά.Η επιβάτιδα κατάφερε να περάσει στην πύλη για να προλάβει την πτήση της. Απ' ό,τι φαίνεται, δεν συνειδητοποιησε το πόσο τυχερή στάθηκε και έμεινε στην οργή της. Για τη δική της ευκολία στα μελλοντικά ταξίδια της ανά τον κόσμο, εύχομαι να συνειδητοποίησε και άλλα πράγματα σχετικά με τις δικές της ταξιδιωτικές πρακτικές.Έχω αμφιβολίες για την ασφάλεια του αεροδρομίου όμως.
Αυτο που βγαζετε συμπερασματα τι ειναι ο καθενας ή η καθεμια με ξεπερνα. Το δε επιχειρημα οτι ηταν γυναικα με λαπτοπ ερχομενη απο το Παρισι με κανει να σκεφτομαι τι κοσμος κυκλοφορει αναμεσα μας
Υπαρχουν οι ζυγαριες χεριου για αυτές τις περιπτώσεις Για καποιον που ταξιδευει καλο είναι να την εχει παντα μαζι του 10 ΕΚΕΤΟΣΤΑ ΓΟΡΔΟΝΙ και ένα μικρο ρολοι κρεμας το βαλιτσακι η βαλιτσα και ξερεισ αν πρπει να προσθεσεις να αφαοιρεσεις
Εγω θα παρω το μερος των γαλλων στην προκειμενη περιπτωση.1) Η επιβατης οφειλει να γνωριζει ποσα κιλα πρεπει να ζυγιζει η χειραποσκευη της απο πριν. Δε ταξιδευει κανεις καθε μερα και εαν ταξιδευει συχνα, ακομη χειροτερα που δε ξερει.2 ) Ζυγαριες χειρος ειναι πολυ διαδεδομενες και φτηνοτατες τα τελευταια χρονια, αλλα ακομη κι αν δεν εχει κανεις πανω του και βρισκεται ηδη στο χωρο του αεροδρομιου, μπορει με λιγη ευγενεια να ρωτησει οποιοδηποτε ανοιχτο γκισε να χρησιμοποιησει την ζυγαρια τους για να ζυγισει την χειραποσκευη του. Στην προκειμενη δε περιπτωση η επιβατης ειχε χρονο. Δεν υπαρχει δικαιολογια να μη ξερει.3 ) Το οτι καποιος ειναι σνομπ, δε σημαινει οτι κανει κακα 'η δε ξερει τη δουλεια του. Και να μην ηταν παλι το ιδιο θα ισχυε. Απο την αλλη αν μια επιβατης αρχιζει και φωναζει, κινειται νευρικα, προσπαθει να κανει νταλαβερι του στυλ "ε, τι ειναι δυο κιλα ειναι. αφηστε με να περασω", υποδηλωνει ασεβεια προς τους υπαλληλους ενος αεροδρομιου που δε βρισκεται καν στη χωρα καταγωγης της. Κι αυτο ειναι κατακριτεο πολυ περισσοτερο απ το οτι καποιος ειναι σνομπ. Σνομπ δε σημαινει απαραιτητα οτι εισαι αδικος και θετικα προσβλητικος απεναντι σε καποιον που του ζητας να ακολουθησει τους νομους του χωρου που εργαζεσαι και δε το κανει.4 ) Το οτι οι γαλλοι μπορει να ειναι αλαζονες και γενικα ο χειροτερος λαος στην ιστορια της ανθρωποτητας και το αεροδρομιο Ντε Γκολ με διαφορα το χειροτερο της υφηλιου, δε σημαινει οτι ο τροπος που συμπεριφερθηκε η ρωμια ηταν σωστος. Ειναι δικη της η ευθυνη να γνωριζει και να ακολουθει τους κανονες του αεροδρομιου που χρησιμοποιει.5 ) Τελος, μπορει αυτο που της ανεφεραν για την Ελλαδα να ηταν προσβλητικο ( αν και εγινε μετα το νταλαβερι που πηγε να κανει για να περασει τα δυο εξτρα κιλα ) και καθυστερησεις σε πτησεις ειναι πραγματικοτητα απο τοτε που ανακαλυφτηκαν τα αεροπλανα αλλα, επιτρεψτε μου, τα χρονια της κρισης εχουμε δωσει πολλα δικαιωματα στους λοιπους πολιτες της Ευρωπης που με τους φορους τους πληρωνουν τον μισθο του πρωθυπουργου μας. Ενας ανεπιτηδευτος υπαλληλακος σε καποιο αεροδρομιο της Ευρωπης ( προσωπικα εχω δει παρομοιο περιστατικο με συμπατριωτη μου στη γνωστη Πυλη 17 της Φρανκφουρτης ), δε χρειαζεται πολλα για να παρει αναποδες κατρακυλοντας στα γνωστα στερεοτυπα για την κοινωνια μας. Η εκφραση "υπαρχει τιποτα που να λειτουργει σωστα στην Ελλαδα;" μια απο τις πιο γνωστες εκφρασεις την περιοδο της κρισης, ειναι δικη μας, οχι των λοιπων ευρωπαιων.
Σας ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το σχόλιο, αλλά είστε οι περισσότεροι σχολιαστές, τόσο αστείοι...!Εμείς η φοβεροτρόμερη νεότερη γενιά Ελλήνων-Milennials+, που είμαστε πιο μορφωμένοι, πιο εξευγενισμένοι, πάντα απόλυτα ενημερωμένοι, ατσαλάκωτοι, τυπικοί και αλάνθαστοι, και πάνω απ'όλα τόσο "απελπισμένοι" να κάνουμε επίδειξη του πόσο καλοί είμεθα - ειδικά αν πέφτει επίπληξη/σύγκριση από το Πάντα Αλάνθαστο και Προηγμένο Εξωτερικό!!Αναμφίβολα, οι "νεοελληνάρες" και η χοντροκομμένη ζαμφανουτίστικη νοοτροπία τους είναι ό,τι χειρότερο από τα '80s και μετά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αποτελούν την πραγματικότητα και "ρετσινιά" ενός ολόκληρου έθνους στον αιώνα τον άπαντα... Και σίγουρα κανένας ξένος (είτε εθνικά είτε απλώς άγνωστος) δεν έχει το δικαίωμα να απευθύνεται σε συνάνθρωπό του σε αυτόν τον τόνο - ειδικά όταν μιλάμε για πελάτες και επαγγελματικές σχέσεις.Η κυρία μπορεί να έκανε το λάθος και την παράβαση των κανονισμών ηθελημένα ή αθέλητα. Από εκεί και ύστερα, ειδικά επειδή μιλάμε για πολιτικές και κανονισμούς που έχουν λόγους σοβαρούς και ακριβείας για να είναι σε ισχύ, θα πρέπει να γίνεται επισήμανση με το ανάλογο ύφος και αυστηρότητα, αλλά φυσικά και με μια τυπική ευγένεια και τακτ.Αυτά σε γενικά πλαίσια. Δε σχολιάζω καν την ανοιχτά ρατσιστική και απαράδεκτη συμπεριφορά - το οποίο έιναι το πόιντ στο οποίο έπρεπε να σταθεί κανείς, αγαπητοι συν-σχολιαστές, και όχι το όποιο λάθος της επιβάτιδας - που δεν οφείλεται φυσικά στην καταγωγή της...Θα σας σοκάρω, αλλά έχοντας δουλέψει στο αεροδρόμιο, δε φαντάζεστε τις χοντράδες και την αγένεια πολλών ξένων επιβατών που έχω δει, όπως και την επιθυμία να παρακάμψουν τους κανονισμούς - ειδικά Γάλλων και Γερμανών (Ω!!!!!). Στο τέλος της ημέρας όμως, και επί της ουσίας, είναι απλώς επιβάτες, ΠΕΛΑΤΕΣ και άνθρωποι με ελαττώματα και αδυναμίες, όπως όλοι μας, ανεξαρτήτως εθνικότητας. Θα ήταν βλακώδες και άδικο - εκτός από αντιεπαγγελματικό και λόγος απόλυσης - να τους φερθώ με οποιοδήποτε άλλο ή υποτιμητικό τρόπο.
Επειδή κάνετε αρκετά λογικά άλματα κ εσείς κ η προηγούμενη αναγκάστηκα να ξαναδιαβάσω τη μη είδηση κ έχω να παρατηρήσω τα εξής:η κυρία, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, ήταν επιθετικη,θυμωμένη κ φώναξε σε τουλάχιστον εφτά υπαλληλους οι οποίοι της φάνηκαν σνομπ.Υπονοησαν (απαντώντας ποιος ξέρει σε τι?) ότι στην Ελλάδα υπάρχουν καθυστερήσεις άνω των πέντε λεπτών κ οι κανόνες συχνά δεν εφαρμόζονται κ αυτό τους κάνει ρατσιστές κ μη αλληλέγγυους στα πλαίσια του ευρωπαϊκού ιδεώδους.Τελικά πρόλαβε την πτήση της κ είχε χρόνο κ για ένα status update.Δέχομαι τη συγγνώμη σας εκ μέρους όλων όσοι δεν ασχολήθηκαν με την εθνικότητα των εμπλεκομένων κ παραμένω αστείος.
H Άλκηστη έζησε ένα έντονο περιστατικό στο αεροδρόμιο του Παρισιού! Ενδεχομένως έκανε κι εκείνη λάθη, αλλά και η συμπεριφορά των υπαλλήλων δεν μαρτυρά στοιχειώδη ευγενή συμπεριφορά και αλληλεγγύη ανάμεσα στους εταίρους της ΕΕ [όπως θέλουν τελευταία να παρουσιαστούν οι 27 έναντι του Brexit: "Madame, we are in France. In France we have 5' delays, not like Greece"!!!]. Είμαι σχεδόν απόλυτα σίγουρη ότι μια τέτοια συμπεριφορά από την πλευρά των υπαλλήλων δεν θα είχε υπάρξει για έναν Ισπανό ή Γερμανό επιβάτη. Κι εμείς εδώ – η τελευταία τροχός της Ευρωπαϊκής αμάξης – καθόμαστε και ξεκατινιαζόμαστε και στήνουμε στον τοίχο την Άλκηστη [λες και είναι η πρώτη ή τελευταία που θα βρεθεί σε παρόμοια θέση, ή λες κι εμείς δεν κάνουμε καμία παρατυπία ποτέ] αντί να δημιουργήσουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο που μπορεί να βοηθήσει [την Άλκηστη], να επιμορφώσει [εκείνους που δεν ξέρουν περί του θέματος] και να βγάλει προς τα έξω την εικόνα πως είμαστε κι εμείς Ευρωπαίοι και προσπαθούμε για μια καλύτερη κοινωνία! Κρίμα είναι…[όλα τα παραπάνω ισχύουν για κάθε άρθρο που ανεβαίνει και αφορά την περιπέτεια κάποιους συμπολίτη μας με το σύστημα, εγχώριο ή του εξωτερικού… μην αυταπατόμαστε, μέσες άκρες παντού τα ίδια γίνονται!]
Ναι ξεκατινιαζομαστε (έπρεπε να δεις τα σχόλια στο φβ) ακριβώς γιατί ορισμένοι βλέπουμε ότι τα λάθη της Άλκηστης είναι αυτά που οδήγησαν στη συγκεκριμένη συμπεριφορά. Πέρα από το γεγονός ότι η ιστορία είναι μάλλον ψεύτικη απλά για κατανάλωση. Επίσης δεν μπορεί ξαφνικά να ανέφεραν την εθνικότητα κάτι θα έκανε και αυτή. Αν όμως ήταν ευγενική κάποια άκρη θα έβγαζε. Αν φώναζε σε ολόκληρο το Ντε Γκολ και λίγα της έκαναν. Όλοι μας έχουμε συναντήσει αγενείς υπαλλήλους (ειδικά σε συγκεκριμένη low cost) αλλά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο όλοι τη βγάλαμε καθαρή και δεν το κάναμε θέμα στο φβ...
Συγγνώμη! Check in στο Ντε Γκολ και ισχυρίζεται οτι διαρκουσε μονο 10';;;; Ουτε στης Κωλοπετεινίτσας το αεροδρομιο δεν είναι τοσο! (Και καλά της είπε: Είναι Γαλλια, εχουν κανόνες. Δεν είναι Ελλάδα να περνάνε τις υπέρβαρες στο ντουκου!)
Ελπίζω να καταγγείλει και επίσημα την έντονη ρατσιστική συμπεριφορά των δύο(!) υπαλλήλων της εταιρείας...Τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να απολύονται με συνοπτικές διαδικασίες και να αντικαθίστανται με ανθρώπους με ευγένεια και μεράκι για δουλειά...Τόσοι άνθρωποι άνεργοι σε όλη την Ευρώπη και έχουν δουλειά(στην εξυπηρέτηση μάλιστα) οι αγενείς και οι ρατσιστές...
Δηλαδή η κυρία δεν τσεκαρε το βάρος της αποσκευής της, άργησε, φώναζε, έχει λογαριασμό στο Facebook, κ συνειδητοποίησε ότι ο Πάολο ψεύδεται κ το σύμπαν έχει κι άλλες δουλειές.Καθόλου πρωτότυπο.Shit happens.
Να κάνετε έγγραφη αναφορά κατά της αεροπορικής εταιρείας και υπόψιν του αεροδρομίου είτε μέσω του site τους είτε μέσω email.Κοινοποηστε και το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών. ΥΓ. Για διεθνείς πτήσεις οφείλουμε να είμαστε 2 ωρες πριν τη πτήση στο αεροδρόμιο και να παραδίδουμε τις αποσκευές. Παρόλα αυτά δεν δικαιολογειται η αντιμετώπιση αυτή απο τους υπαλλήλους.
Η Γαλλία δεν θεωρείται διεθνής πτήση, αλλά πτήση εσωτερικού (Συνθήκη Σέγκεν), οπότε μία ώρα πριν είσαι ΟΚ, εάν έχεις ενημερωθεί και πράξει κατάλληλα. Οι χαρακτηρισμοί και η καθυστέρηση εξυπηρέτησης (έστω και ένα λεπτό πριν το κλείσιμο του συστήματος) βαρύνουν την Air France και τους υπαλλήλους του αεροδρομίου. Ο καθένας με τις ευθύνες του!Όπως ακριβώς τα λες, με μια μικρή διαφορά: Έγγραφη αναφορά προς αεροδρόμιο, Air France και στο υπουργείο εξωτερικών... η κοινοποίηση θεωρείται "προς ενημέρωση", όχι "προς ενέργειες" ;)
Ενα δράμα, όμως , με κανόνες!!!! Διότι εκεί είναι Παρίσι - δεν είναι Αθήνα!!ΣΣ1: Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοια σχόλια για Γαλλικό αεροδρόμιο.ΣΣ2: Τα τρία τελευταία χρόνια , πετώντας σχεδόν αποκλειστικά με Aegean , τουλάχιστον δύο φορες το μήνα , πέτυχα δύο καθυστερήσεις ως μιάμιση ώρα. Και τις δύο φορές αποζημιώθηκα με voucher για free πτήση εσωτερικού. Είδες για να μην υπάρχουν κανόνες, σε αντίθεση με τη Γαλλία;