30 Κυριακές θα ανοίγουν τελικά τα καταστήματα-Τι δήλωσε ο Παπαδημητρίου μετά τη συμφωνία

30 Κυριακές θα ανοίγουν τελικά τα καταστήματα-Τι δήλωσε ο Παπαδημητρίου μετά τη συμφωνία Facebook Twitter
20

Περίπου 30 Κυριακές θα ανοίγουν τα εμπορικά καταστήματα σε τουριστικές περιοχές, όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Δημήτρης Παπαδημητρίου στο περιθώριο των εγκαινίων ενός ακόμη Κέντρου Εξυπηρέτησης Δανειοληπτών στην Πατησίων στα γραφεία του ΟΑΕΔ στην Αθήνα.

 

"Υπάρχει συμφωνία να λειτουργούν τα εμπορικά καταστήματα μερικές Κυριακές επιπλέον. Θα ανοίξουν σε τουριστικά μέρη, κυρίως στο Δήμο Αθηναίων, στην παραλία από τον Πειραιά έως το Σούνιο, σε ορισμένες περιοχές του Πειραιά και στο Δήμο Θεσσαλονίκης και γύρω γύρω από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος" όπως είπε ο υπουργός. Και σε ερώτηση δημοσιογράφου αν συμφωνεί η κυβέρνηση με το μέτρο συνέχισε: "Φυσικά διαφωνούσαμε αλλά είναι κάτι που γίνεται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική. Μπορούμε να το δούμε και αυτό σαν εσκυγχρονισμό".

 

Ο υπουργός σε ερώτηση πότε θα έρθει η συμφωνία στη Βουλή προς ψήφιση είπε μέχρι τις 15 του μηνός.

 

Ο υπουργός τόνισε ότι υπάρχει λευκός καπνός και πρόσθεσε ότι η συμφωνία είναι ένας συμβιβασμός, όπου αρκετά μέτρα είναι καλά αλλά θα υπάρχουν και μερικοί που θα υποστούν μειώσεις, υπάρχουν μέτρα κ αντίμετρα.

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Πολιτική
20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κασσελάκης απαντά σε ΣΥΡΙΖΑ για τις offshore: «Προσφεύγω άμεσα στη Δικαιοσύνη κατά των συκοφαντών και λασπολόγων»

Πολιτική / Ο Κασσελάκης απαντά σε ΣΥΡΙΖΑ για τις offshore: «Προσφεύγω άμεσα στη Δικαιοσύνη κατά των συκοφαντών και λασπολόγων»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ αποστάτησε από τη Δημοκρατία. Παράνομη καθαίρεση. Παράνομος αποκλεισμός. Αλλοίωση εκλογικών καταλόγων», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Στέφανος Κασσελάκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Γραφω,πλεον,για οσους-εστω ολιγους,πλην σκεπτομενους-ανθρωπους εξακολουθουν να μας διαβαζουν σε αυτες τις ατερμονες 'αναταλλαγες σχολιων".Το ζητημα,το "διακυβευμα"οπως θα ελεγαν και καποιοι ημιαγραμματοι "δημοσιοι ανδρες",εχει παυσει ,προ πολλου,να ειναι η ουσια,το περιεχομενο των σχολιων.Απο την "αλλη πλευρα",βεβαια,ουδεποτε ηταν.Οχι μονον σε οσα σχολια με αφορουν,αλλα και γενικοτερα.Επιχειρηματα,αναλυση,παραθεση στοιχειων και διαπιστωσεις επι συγκεκριμενων θεματων δεν ενδιεφεραν ποτε τον συγκεκριμενο σχολιαστη.Εκεινο το οποιο τον απασχολει,και αυτο καθισταται προφανες απο την απλη αναγνωση ενος οποιουδηποτε σχολιου του,ειναι η "εξουδετερωση του αντιπαλου".Με οποιονδηποτε τροπο.Ειτε αυτο υπηρετει γενικοτερη πολιτικη στοχευση,ητοι εαν αφορα σε κομμα αντιπαλο εκεινου το οποιο υπηρετει,ειτε εαν αφορα σε στενοτερη,εξατομικευμενη περιπτωση καποιου ο οποιος του ειναι δυσαρεστος, διοτι με τα λεγομενα η γραφομενα του καθιστα δυσκολοτερη και λιγοτερο αποτελεσματικη την παραπανω "διαδικαασια εξουδετερωσης".Οσον αφορα ,τωρα, στην ταπεινοτητα μου εχω διαπιστωσει,οπως και καθε σκεπτομενος αναγνωστης μας πιτστυω,οτι διαλογος υπο αυτες τις συνθηκες δεν εχει κανενα απολυτως νοημα.Οταν η μια πλευρα χρησιμοποιει αποκλειστικα και μονον ,και μαλιστα με υφος και λεκτικο απαραδεκτο,την δια της απαξιωτικης τεχνητης ειρωνειας παραπλανηση του αναγνωστη,μεσω χρησης παντελως ασχετων η και μηδεποτε ειπωθεντων φρασεων,διανθισμενα με οχι παντα συγκεκαλυμμενες υβρεις και προσβολες,και αποφεγοντας οπως "ο διαβολος το λιβανι" να ασχοληθει με την ουσια των θεματων,τοτε θα ηταν οχι μονον ατελεσφορο,αλλα και αφελες,να πεσει οποιοσδηποτε κανονικος ανθρωπος στην παγιδα του -δηθεν- "τρολλ"και να εμπλακει σε -δηθεν- διαλογους.Το μονον το οποιο μπορει,και πρεπει,να κανει ,το μονον εντιμο και ουσιωδες,ειναι να καταδεικνυει την πραγματικοτητα,να επισημαινει την αληθεια,να αποκαλυπτει το modus operandi,τον τροπο λειτουργιας,αυτων των ατομων.Επισημαινοντας οτι το να χρησιμοποιει το -δηθεν-τρολλ 'αμαρτηματα'τα οποια βαραινουν καθ'ολοκληριαν το ιδιο ως χαρακτηρισμους για καθε εντιμο "αντιπαλο"του ειναι μια απο τις πλεον βασικες πτυχες της στρατηγικης της προπαγανδας ανα τους αιωνες.Οπως αλλωστε λεεικαι η γνωστη λαικη ρηση : ""Φωναζει ο κλεφτης για να φοβηθει ο νοικοκυρης".Το να επισημαινουμε ,συνεπως,αυτη την τακτικη,αυτη την πρακτικη,των -δηθεν-τρολλς ,και δη αυτων τα οποια "ξεχωριζουν"στον "λαμπερο" χωρο τους, ειναι πλεον ουσιαστικο πραγμα το οποιο μπορουμε να κανουμε.
Με συγχωρεις,citellus citellus,αλλα δεν αντιληφθηκα οτι ρωτουσες κατι.Τα ερωτηματα σου εμοιαζαν "ακαδημαικα",θυμιζαν αποψεις διατυπουμενες με μορφη ερωτηματων.Οπως κι αν εχει το πραγμα μιλαμε για διαφορετικα πραγματα.Εσυ μιλας για τις ελεγκτικες αδυναμιες του σαθρου ελληνικου κρατικου-διοικητικου συστηματος,εγω μιλουσα για συστημικες αλλαγες ,κεκαλυμμενες μεν υπο ενα "πεπλο νομιμοτητας",πλην ομως πολυ βλαπτικοτερες για τον τοπο και με μη αναστρεψιμα αποτελεσματα.Γιατι δεν συμφωνουμε οτι ΚΑΙ η νομιμοτητα πρεπει να διασφαλιζεται μεσω δραστικων ελεγχων,και ο οικονομικοκοινωνικος ιστος να μην διαλυεται σταδιακα μεσω πολιτικων παρεμβασεων οι οποιες υπηρετουν πιστα τα αποκαλουμενα "μεγαλα συμφεροντα"βλαπτοντας σοβαρα τον τοπο ;Δεν νομιζεις οτι αυτη θα ηταν μια εξαιρετικα εποικοδομητικη κατασταση ;
Ναι, αυτή η λογική θα ήταν πολύ καλή για το '90 αλλά τώρα το οικονομικό μας μοντέλο έχει αποτύχει και θα αλλάξει είτε το θέλουμε είτε όχι. Το ερώτημα είναι αν θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες για να διαμορφώσουμε εμείς μια νέα κατάσταση που κατά το δυνατό θα μας βολεύει (εμένα π.χ. μου αρέσει η φιλελευθεροποίηση) ή εάν θα αφήσουμε την παγκόσμια αγορά να μας βάλει στο χρονοντούλαπο.
Δεν συμφωνω,αγαπητε citellus.Δυστυχως,ομως,ο χωρος δεν προσφερεται για μια "περι (νεο)φιλελευθεροποιησης"αναλυτικη συζητηση,εαν φυσικα θελουμε να ειναι ουσιαστικη και σε βαθος.Δυστυχως στον-περιορισμενο- χωρο αυτο "θαλλουν"οι κραυγες και τα συνθηματα,οχι οι αναλυσεις.Εν πασει περιπτωσει σκεψου μονον αν η Ευρωπη του '90 ηταν καλυτερη,για τους λαους της,η χειροτερη, απο την σημερινη.Και αν συμφωνεις οτι τοτε τα πραγματα ηταν πολυ καλυτερα,τοτε σκεψου τι ακριβως συνεβη απο το '90 και εντευθεν ωστε να οδηγηθουμε στην σημερινη χειροτερη,και αυριανη πολυ χειροτερη,κατασταση. Αντιλαμβανομαι και αποδεχομαι οτι το "πειρυλιγμα"της (νεο)φιλελευθεροποιησης,του οικονομικου βραχιονα της παγκοσμιοποιησης η,επι το ορθοτερον,της "Νεας Ταξης Πραγματων"ειναι λαμπερο και θελκτικο.Ομως οπως καθισταται προφανες απο χρονο σε χρονο,το περιεχομενο του "πακεττου"μαλλον θυμιζει αυτο του "κουτιου της Πανδωρας".Οπως και αν εχει το πραγμα σεβομαι ολες τις περι αντιθετου αποψεις,οπως η δικη σου,αρκει να ειναι ειλικρινεις και να εκφραζονται ηρεμα και πολιτισμενα,οπως κανεις εσυ.Δυστυχως ,δυστυχεστατα,αυτες οι περιπτωσεις δεν αποτελουν την πλειονοτητα.Αλλα ακομη και αν αυτο δεν ισχυε,οι κραυγες ,οι υβρεις,οι παραπλανησεις,τα ψευδη,οι διαστρεβλωσεις της πραγματικοτητας συνηθως τις καλυπτουν πληρως.Παντως με δεδομενο οτι η κατασταση ειναι ,κατα την γνωμη μου,μη αναστρεψιμη-τουλαχιστον στο ορατο μελλον-,η(νεο)φιλελευθεροποιηση και οι μεταρρυθμισεις θα επικρατησουν και θα δουμε ολοι τα αποτελεσματα τους.Παρα το οτι στο δικο μου σκεπτικο το πρωτο σημαινει σταδιακη καταλυση της δικαιοσυνης,της ισοτητας,και της αιρετης εξουσιας,ενω το δευτερο σημαινει σταδιακη καταργηση καθε κοινωνικης παροχης και προνοιας και συρρικνωσης μεχρις εξαφανισεως της μεσαιας ταξης,μπορει και να μην εχω δικιο.Να κανω εγω λαθος,και να εχουν δικιο οι "σημαιοφοροι"της αντιθετης αποψης.Μακαρι να ειναι ετσι.Τιποτε δεν θα με ευχαριστουσε περισσοτερο.Αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης δεν υπαρχει η παραμικρη ενδειξη για κατι τετοιο.
Οικονομικός βραχίωνας παγκοσμιοποίησης, νεοφιλελευθερισμός, νέα τάξη πραγμάτων.... προς στιγμήν νόμιζα ότι διάβαζα το είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε ή το ζουν ανάμεσά μας, αλλά μετά ήρθα στα ίσα μου. Δεν μας λυπάται κανείς. Ούτε πρόκειται. ===
Ενα ακομη σχολιο εναντιον μου.Μονο που αυτη τη φορα το...πνευμα του σχολιου διεπεται απο 'συμπαθεια" για την γενικοτερη περι νεοφιλελευθερισμου ...αγνοια μου !!! Με αρκετη δοση .. φαντασιας,βεβαια.Πως ειπατε ;Επιχειρηματα ;Ανταποδειξεις ;Ελατε τωρα ! Ας ειμαστε σοβαροι !Το ρεπερτοριο του συγκεκριμενου σχολιαστη ειναι ,και αυτο,συγκεκριμενο.Δεν περιλαμβανει "περιττα"πραγματα,οπως επιχειρηματα και γεγονοτα.Οπως συγκεκριμενες,και παμπαλαιες, ειναι και οι μεθοδοι του.Οπως συγκεκριμενοι ειναι και οι στοχοι του.Και προφανεις.Προφανεστατοι.
Μην ξεχάσεις να ρωτήσεις τον μικροεπιχειρηματία, τον απλό καταστηματάρχη, τον βιοτέχνη ή τον αγρότη, αν τώρα που είδε τι θα πει αριστερά, αν προτιμάει σοσιαλισμό ή φιλελευθερισμό. Να τον ρωτήσεις, μην μου το ξεχάσεις. Τα φιλιά μου στον ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ.
Αν και ειναι εκπληκτικο, δεν ειναι καθολου παραξενο αυτο που συμβαινει.Τι εννοω.Εγραψα ενα σχολιο με το οποιο επισημαινω οτι η καταργηση,μερικη η ακομη χειροτερα ολικη,της Κυριακης αργιας θα ειναι ισως το τελευταιο καρφι στο φερετρο των μικρων επιχειρησεων .Οσων απο αυτες επιβιωνουν ακομη μεσα στην επταετη "κριση".Ποιοι βγηκαν και μου επετεθησαν ; Οχι με επιχειρηματα ,βεβαια ! Χριστε και Παναγια ! Αλλα με ειρωνιες και ψευδολογιες ; Μα οι θερμοι "προστατες και υπερασπιστες"των μικροεπιχειρηματιων ,τους οποιους οχι μονον ο "ηγετης"τους,αλλα και ολοκληρος ο πολιτικος (νεο)φιλελευθερος χωρος τους διαχρονικα τους αποκαλει"ραχοκοκκαλια της ελληνικης οικονομιας" !Ενταξει,γνωριζω οτι"κομιζω γλαυκαν ες Αθηνας".Αυτη ηταν και ειναι η πρακτικη των συγκεκριμενων ανθρωπων.Να ομιλουν και υπερ των επιχειρηματικων κολοσσων και υπερ των μικροεπιχειρηματιων.Ταυτοχρονα ! Και "με τον αστυφυλαξ"και"με τον χωροφυλαξ" !Η αιδως ,αλλωστε ,ειναι ενα συναισθημα το οποιον εχει παυσει προ πολλου γι'αυτους να εχει καποιο, ακομη και το στοιχειωδεστερο ,νοημα.
Λάμπρο δεν σε παρεξηγώ. Δεν έχεις ιδέα τι είναι ο φιλελευθερισμός, ούτε ο σοσιαλισμός βέβαια, ούτε τίποτα. Τα σχόλιά σου για τον ΓΑΠ και τα Μνημόνια ή τα hoaxes με ΡΟΘΤΣΗΛΤ είναι ενδεικτικά του που βρίσκεσαι, οπότε σε συγχωρώ.Ο μικροεπιχειρηματίας ευτυχώς σώθηκε με την Αριστερά.. Ρώτα τον να δεις.------
"Φυσικά διαφωνούσαμε αλλά είναι κάτι που γίνεται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική. Μπορούμε να το δούμε και αυτό σαν εσκυγχρονισμό".Ταδε εφα ο αμερικανοτραφης κ.υπουργος του Συριζα.Βεβαια καποιοι θυμουνται ακομη το περιφημο "Ποτε την Κυριακη"του προισταμενου του,κ.πρωθυπουργου, Αλεξη Τσιπρα.Οπως και το οτι στην Ευρωπη,οπου ανοιγουν τα κατστηματα και τις Κυριακες, συμβαινουν και καποια αλλα τινα τα οποια στην Ελλαδα ειναι αγνωστα,οπως η δυνατοτητα των ανθρωπων να ζουν αξιοπρεπως.Αλλα ας μην ειμαστε στενομυαλοι και αναχρονιστικοι.Ας δουμε και αυτον τον "εκσυγχρονισμο" υπο θετικη οπτικη γωνια.Πρωτον,τα καταστηματα θα παραμενουν κλειστα εικοσι δυο Κυριακες τον χρονο.Προς το παρον.Δεν ειναι και λιγο.Δευτερον , το μετρο θα ισχυει μονον στις τουριστικες περιοχες της χωρας.Κατα συνεπεια η Πινδος δεν διατρεχει κινδυνο αλλοιωσης της καθημερινοτητας της.Οπως και αλλοι ορεινοι ογκοι,αλλωστε.Τριτον θα δοθει ωθηση στην αγορα.Οι πολιτες θα μπορεσουν τωρα να ξοδευουν ψωνιζοντας ΚΑΙ τις Κυριακες το περισσευμα τους.Βεβαια με τα μετρα της (δεκατης πεμπτης,δεκατης εκτης ;)περικοπης των συνταξεων και της μειωσης του αφορολογητου το "περισσευμα" αυτο αναμενεται να "τροποποιηθει" περαιτερω.Μεχρι μηδενισμου,μαλλον. Αλλα ειπαμε.Ας ειμαστε "large"....Αυτα τα θετικα στοιχεια πρεπει να εχουμε υποψιν μας ωστε να αντιμετωπιζουμε με την αδιαφορια που της αξιζει την υπερ της "Κυριακης αργιας"προπαγανδα καποιων δολιων και αντεθνικως σκεπτομενων.Οτι ,δηλαδη,αυτο θα σημανει τον οριστικο θαναταο των μικρων επιχειρησεων.Ξερετε,αυτες απο τις οποιες ψωνιζαν οι εργαζομενοι(...ναι,υπαρχουν ακομη τετοιοι...)διοτι δεν ειχαν την ευκαιρια να τρεχουν στα διαφορα shopping malls,hypermarkets,discount centers και λοιπα εμπριμε.Τωρα ,ομως,που τα ποικιλα Lidl,Praktiker,Ikea και τα συναφη θα λειτουργουν και Κυριακες το μαγαζι του κ.Μητσου,ο'τι και να πουλαει,μαλλον "την εχει βαψει".Μας λενε ακομη οι προπαγανδιστες οτι αυτες οι "διεθνεις αλυσιδες"εχουν καποια ιδιαιτερα χαρακτηριστικα.Οτι,φερ'ειπειν,για καθε θεση εργασιας(..αμοιβομενης με τον ελαχιστο επιτρεπομενο μισθο...)που δημιουργουν,χανονται δυο και τρεις στις μικρες-οικογενειακες επιχειρησεις.Οτι το συνολο σχεδον των προιοντων που πωλουν ειναι εισαγομενα.Οτι τα κερδη τα οποια εμφανιζουν και φορολογουνται στην Ελλαδα,απομοιουμενα δραστικα μεσω της γνωστης διαδικασιας "τριγωνικων πωλησεων"των μεγαλων διεθνων ομιλων,ειναι ελαχιστα.Οτι ,ακομη και αυτα,εξαγονται προς την μητρικη εταιρεια.Σε αυτη την προπαγανδα οφειλουμε ,λοιπον,να σταθουμε απεναντι.Να μην υποκυψουμε.Και να αγωνισθουμε ολοι για την συνεχιση και ολοκληρωση του εκσυγχρονισμου της χωρας.Μεχρι τελικης πτωσεως,θα ελεγα.Των συνταξιουχων και των μικροεπιχειρηματιων,τουλαχιστον.Για τους νεους μας,ευτυχως,δεν ανησυχω.Αφου συντομα θα εχουν μεινει ελαχιστοι στην χωρα.
Πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ και της ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ. Θέλουν να αφανίσουν τον μικρομεσάιο για να τον σκλαβώσουν ως υπάλληλο των πολυεθνικών και να τον ελέγχουν, είναι σχέδιο, τα έχεις πει αναλυτικά και στο παρελθόν. Όλοι Έφη Θώδη στις επόμενες εκλογές, κάτι αντισυστημικό να τους ταράξουμε. ======
Α δε πειράζει, ας αγωνιστούν κατά του Αλέξη μέχρι τελικής πτώσης. Εξάλλου ο Αλέξης τους λοβοτόμησε με ηλίθια επιχειρήματα. Να τα λουστεί όλα μέχρι τελευταίας σταγόνα...Γι αυτό και είναι απολαυστικό να τα ψηφίζει ο Αλέξης στα τέσσερα. Εγώ pop corn, ψώνια τις κυριακές και σιγά μην ιδρώσω με debate, that is sooo 2012.Λάμπρος Κοντός μαζί σου! Αλλάξτε τους τα φώτα των γερμανοτσολιάδων της αριστεράς που θέλουν να ωφελήσουν τις πολυεθνικές!!
Δεν είμαι σίγουρος αν είναι τόσο απλό το θέμα με τα μαγαζιά. Στα μαγαζάκια είναι πιο εύκολο να εκμεταλλευτείς τους εργαζομένους, αφού ο έλεγχος είναι δυσκολότερος. Αντίθετα σε μεγάλες επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι συνδικαλίζονται ευκολότερα για να προστατεύουν τον εαυτό τους. Πόσες φορές έχεις ακούσει δημόσιες καταγγελίες για τα Mikel ή τα Jumbo; Εγώ πολλές. Πόσες φορές έχεις ακούσει δημόσιες καταγγελίες για συγκεκριμένες μικρές επιχειρήσεις; Εγώ καμία, αλλά υποπτεύομαι ότι εκεί γίνονται χειρότερα.Έπειτα είναι και η φοροδιαφυγή. Ο μπακάλης της γειτονιάς μου δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που μου έδωσε απόδειξη. Σε μεγάλα σούπερμαρκετ αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο να συμβεί.Άρα τι να κάνω τους παραπάνω εργαζόμενους όταν αυτοί, ασχέτως αν είναι ή όχι δικιά τους ευθύνη, φοροδιαφεύγουν ή εισφοροδιαφεύγουν και άρα συνεισφέρουν ελάχιστα στο κράτος; Μήπως όμως δε θα έπρεπε καν να είναι μαγαζάτορες; Πήξαμε στα φαρμακεία, τα ρουχάδικα, τα καταστήματα ειδών διακόσμησης και λοιπά μικρομάγαζα! Ιδανικά ένα μεγάλο ποσοστό εξ αυτών θα έπρεπε να είναι τεχνίτες ή αγρότες ή ναυτικοί, γιατί αυτά μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα σε ένα παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Όσο όμως ο Έλληνας ξέρει ότι με ένα μικρομάγαζο μπορεί να βγάλει ένα χαρτζιλίκι, τίποτα άλλο δε θα του περάσει από το μυαλό.Βέβαια, ιδανικά, πρώτα θα έπρεπε να φτιάξουμε κατάλληλα το εκπαιδευτικό μας σύστημα, την αγορά εργασίας κπλ για να έχουμε μια ομαλή μετάβαση. Αυτές όμως είναι κουβέντες για εποχές ευμάρειας. Και εδώ φτάσαμε ακριβώς επειδή τότε δε θέλαμε με τίποτα να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις. Με τη χρεωκοπία φάγαμε τα μούτρα μας και τώρα πρέπει να κάνουμε μεταρρυθμίσεις που έπρεπε να είχαν γίνει 30 χρόνια πριν. Αλλά δεν υπάρχει άλλος δρόμος, τουλάχιστον όχι αν θέλουμε να μετέχουμε στην ΕΕ και την παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Οι προσοντούχοι νέοι που φεύγουν δεν πάνε να δουλέψουν πωλητές ρούχων σε μικρομάγαζα, αλλά ως στελέχη σε μεγάλες εταιρίες. Μόνο αν φτιάξουμε τέτοιες θα τους κρατήσουμε.
Πριν την κρίση (και πάνω σε αυτή πατάνε οι εργοδότες), η εργασία ενός υπαλλήλου την Κυριακή θα του πρόσφερε περίπου 70 ευρώ μεροκάματο καθαρό στην τσέπη.Τώρα υπάρχουν παιδιά που εργάζονται στα καταστήματα με 15 ευρώ μεροκάματο, οπότε με τι κουράγιο και όρεξη να δουλέψουν και τις Κυριακές;Για αυτό μην βιάζεστε κάποιοι να υπερασπιστείτε το νέο μέτρο. Αλλά που το λέω; Στον πιο 'ωχαδερφίστικο' λαό της Ευρώπης; Εμείς θέλουμε τις Κυριακές να κατεβαίνουμε στην αγορά να πάρουμε μάτι, τα εργαζόμενα παιδιά τι μας νοιάζουν, αφού δεν είναι δικά μας παιδιά.
Συριζαίος παραδέχεται πως είναι εκσυγχρονισμός και ταυτόχρονα και ότι είναι κατά του εκσυγχρονισμού της χώρας.Τίποτα από τα δύο δεν είναι είδηση για όσους έβγαλαν το λύκειο χωρίς μέσο, αλλά ας καταγραφεί ως μια στιγμή ανεκτίμητης αξίας, από αυτές που δεν αγοράζονται με mastercard ούτε τις καθημερινές.
Εργασιακός Μεσαίωνας -> εκσυγχρονισμός, μια καρέκλα δρόμος. Αλλά μικρό το κακό, θα πούμε πως τα επέβαλλαν οι "ξένοι", θα τα βαφτίσουμε νεοφιλελευθερισμό, θα βρούμε τρόπο να περάσει το σανό στον κοζμάκι.
Είναι δηλ τόσο αναγκαίο και ζήτημα ζωής και θανάτου να ψωνίσεις ρούχα την Κυριακή.Το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά να ψωνίσει καμιά μέρα. Καταλάβετε το και αφήστε τους εκσυγχρονισμους και τις μπουρδες.Με αυτή την λογική απαιτούμε να είναι ανοιχτές και οι δημόσιες υπηρεσίες τις κυριακες (μα για να μπούμε ακόμα καλύτερα στο κλίμα του εκσυγχρονισμου).Και ναι στο εξωτερικό το εφαρμόζουν και είναι ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές αλλά οι άνθρωποι πληρώνονται σωστά και έχουν εργασιακά δικαιώματα.Στην ελλαδα τι έχουμε?
Ειναι δηλ τοσο αναγκαιο και ζητημα ζωης και θανατου να πιεις καφε εξω, να φας σε εστιατοριο, να ψωνισεις απο περιπτερο ή ζαχαροπλαστείο την Κυριακη; Επισης να παρεις αεροπλανο ή πλοιο ή να βαλεις βενζίνη στο αυτοκινητό σου; και αφου δεν ειναι ολα αυτα και τοσο απαραιτητα μηπως να μην τα κανουμε ουτε το σαββατο ακολουθώντας το παραδειγμα των δημοσιων υπηρεσιων. Γενικα να δουλευουμε ολοι πεντε μερες την εβδομαδα, ολοι τις ιδιες ακριβώς ωρες μπας και καταλαβετε μερικοι πως ακριβως δουλευει η ελευθερη οικονομια.