Άκου τους παραπάνω σχολιαστές.Είναι ολόκληρος κλάδος και τρόπος λειτουργίας μαρκετινγκ και είναι και κοινή λογική. Πολλές σελίδες, περιεχόμενο, υπηρεσίες κλπ προσφέρονται δωρεάν, αλλά υπάρχει από πίσω κόσμος που δουλεύει σε αυτές και έχει επενδύσει, οπότε από κάπου πρέπει να έρθει κέρδος.Το πρόβλημα βρίσκεται στις περιπτώσεις των ιδιαίτερα παρεμβατικών ή/και ακαλαίσθητων διαφημίσεων και σε άγνοια ή αμέλεια που δείχνουν συχνά οι διαφημιστές σε ό,τι αφορά το τάργκετινγκ.Κατά τα άλλα και με βελτιώσεις σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, είναι και βοηθητικός αυτός ο μηχανισμός.Πάντως, δε νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι άλλο πιο ύποπτο, με το να γνωρίζει αν έψαχνες για αθλητικά παπούτσια π.χ. Ούτως ή άλλως, η επιλογή είναι πάντα δική σου, ό,τι διαφήμιση κι αν σου πλασάρει κανείς.
28.6.2017 | 23:19
1984 πραγματικά ...
Καλά είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με το διαδίκτυο, ξέρουν μέχρι και τι ώρα πάμε στην τουαλέτα. Ότι αναζήτηση κάνω στη google στη συνέχεια βλέπω αυτο που αναζητούσα σε διαφήμιση σε διάφορες σελίδες που μπαίνω. Ψαχνω πχ. ενα συγκεκριμένο παπούτσι, εργαλείο ή βιβλίο; ε μετα απο λίγο αμα μπω στο fb ή ακομα και εδω στη Lifo θα "πετάγεται" αυτο που έψαχνα σε διαφήμιση για να το αγοράσω. Θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο αλγόριθμο με τον οποίο αυτόματα ταυτίζουν όλα μας τα ενδιαφέροντα με τα συγκεκριμένα προιόντα και μας τα πλασάρουν. Και να είναι μόνο αυτό. Αν εγω μπορώ απο το δωμάτιο μου να μπαίνω google maps και να ζουμάρω σε οποιοδήποτε χώρο/συνοικία/ σπίτι και είναι αυτό προσβάσιμο στον καθένα φαντάζομαι αυτοί που ελέγχουν αυτές τις διαδικασίες τι μπορούν να δουν ή να κάνουν.Δεν ειμαι συνωμοσιολόγος ισα- ισα που δεν παίρνω στα σοβαρά όταν ακούω θεωρίας συνομωσίας αλλά οτι ανα πάσα στιγμή μπορεί αυτοί που εχουν την καταλληλη εξουσία να μας παρακολουθήσουν και να μάθουν τα πάντα για μας, δεν μου αμφισβητείται πλέον .Σαν το προφητικό μυθιστόρημα του Όργουελ το 1984 γινόμαστε σιγά- σιγά...
9