Σε απολογία καθηγητής επειδή επέτρεψε σε μαθήτρια να απαντήσει στη μητρική της γλώσσα

Σε απολογία καθηγητής επειδή επέτρεψε σε μαθήτρια να απαντήσει στη μητρική της γλώσσα Facebook Twitter
34

Σε απολογία καλείται καθηγητής του 30ού Γυμνασίου Κυψέλης διότι επέτρεψε σε μαθήτρια του από την Πολωνία να απαντήσει στη μητρική της γλώσσα σε διαγώνισμα Γεωγραφίας.

Η μαθήτρια αντιμετωπίζει δυσκολίες στα Ελληνικά και για αυτό ζήτησε από τον καθηγητή να απαντήσει στο διαγώνισμα στα πολωνικά. Όμως, σύμφωνα με την Aυγή, το «ναι» του καθηγητή στη μαθήτρια, ήταν η αφορμή για να τον καλέσει σε απολογία η διευθύντρια του σχολείου που έκανε καταγγελία στην αρμόδια διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η διεύθυνση με τη σειρά της αποφάσισε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας.   

Σύμφωνα με την εφημερίδα, «το παιδί που αντιμετωπίζει και τον εφιάλτη της ανεργίας, καθώς και οι δύο γονείς του είναι άνεργοι, πάλεψε για το δικαίωμά του να μην είναι παρίας μέσα στην τάξη. Όχι, δεν ήθελε να δώσει λευκή κόλλα, ήθελε να γράψει αυτά που ήξερε και δεν μπορούσε. Και ο καθηγητής το εκτίμησε και της έδωσε τη δυνατότητα να γράψει στη γλώσσα της. Στη συνέχεια πήρε το γραπτό της, το μονόγραψε, άλλωστε δεν γνωρίζει πολωνικά για να το διορθώσει και της έβαλε στο τρίμηνο τη βάση. Για να μην είναι και η τάξη Καιάδας…»

Πάντως η αναφορά της διευθύντριας, έδωσε την αφορμή στον βουλευτή της Χ.Α. να εκμεταλλευτεί το θέμα φέροντας το στα τηλεοπτικά πάνελ.

Η εφημερίδα γράφει ότι η συγκεκριμένη διευθύντρια του σχολείου συνεχίζει, όπως καταγγέλλει η Γ' ΕΛΜΕ Αττικής, να δημιουργεί κλίμα αρνητικό και να τρομοκρατεί τους εκπαιδευτικούς. Μάλιστα, η τοπική ένωση των καθηγητών αναφέρει ότι έχουν γίνει πολλαπλές αναφορές σε βάρος της από πολλούς εκπαιδευτικούς.

Ελλάδα
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Αρκετοί σχολιαστές αναφέρουν ότι η Διευθύντρια εφάρμωσε τους κανόνες. Ποιους κανόνες όμως;Είναι προφανές ότι η διδασκαλία και η εξέταση γίνεται στα ελληνικά. Ο καθηγητής που δέχτηκε γραπτό σε άλλη γλώσσα παρέβη κάποιο κανόνα; Ψάχνότας λίγο βρήκα εδώ http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/body.htm ένα έγγραφο του Υπουργείου Παιδέιας για τις βασικές αρχές του σχολικού κανονισμού. Δεν προκύπτει ότι παραβάινεται κάποια αρχή αντίθετα ο καθηγητής εφάρμωσε τον κανόνα που λέει:"3. Έλλειμμα των μαθητών που έχει προέλευση κοινωνική ή οικονομική ή φυσική και ιδιαιτερότητες με φυλετικό, θρησκευτικό, γλωσσικό ή άλλο χαρακτήρα, μέσα στο σχολείο και στις μεταξύ των μελών του σχέσεις δεν πρέπει να αποτελούν στοιχεία διάκρισης."Ίσως να είναι λάθος το ότι έβαλε τη βάση χωρίς να ξέρει τι έχει γράψει η μαθήτρια. Ίσως καλύτερα να προσπαθούσε να διαβάσει το γραπτό ζητώντας βοήθεια (κάποιον με γνώση της γλώσσας) και να προσπαθούσε να βρει κάποιο τρόπο να υπερβει η μαθήτρια τις γλωσσικές δυσχέρειες. Αλλά σίγουρα δεν παρέβη κανένα κανόνα αλλά αντίθετα εφάρμωσε τις οδηγίες του Υπουργείου.
θεωρώ γλυκιά την κίνηση του καθηγητή να της επιτρέψει να το γράψει στη γλώσσα της, όπως και δίκαιη και προς τα υπόλοιπα παιδιά τη μονογραφή και τη βάση στο τρίμηνο. Όμως δεν νομίζω πως αυτό τελικά βοηθάει τη συγκεκριμένη μαθήτρια ή τέλος πάντων οποιοδήποτε μαθητή σε μία αντίστοιχη περίπτωση. Καλώς ή κακώς τα παιδιά έχουν πάει εκεί για να μάθουν και την ελληνική γλώσσα, πέρα από τις υπόλοιπες γνώσεις όπως πχ της γεωγραφίας. Το "δεν πειράζει γράψε το στη γλώσσα σου" και αφού κανείς δεν μπορεί να καταλάβει αυτά που έχεις γράψει, άρα να βαθμολογήσει και τη γνώση σου, σε μονογράφω και απλά σου περνάω το μάθημα στο τρίμηνο θεωρώ πως είναι πέρα για πέρα λάθος. Ποιος αποκλείει το γεγονός ότι αυτό δεν θα χρησιμοποιηθεί ως σύστημα και για υπόλοιπα παιδιά, γράφοντας απλά αρλούμπες να περνάνε ένα μάθημα. Επειδή υποψιάζομαι πως το πρόβλημα ήταν η γραφή και όχι η ανάγνωση ή κατανόηση της γλώσσας, γιατί στις άλλες περιπτώσεις δεν θα λέγαμε για αδυναμία στα Ελληνικά αλλά πλήρη άγνοια αυτών, νομίζω πως μία προφορική εξέταση θα ήταν η σωστότερη όλων. Η μαθήτρια, ακόμα και με σπαστά ελληνικά, θα μπορούσε να αποδείξει κατά το πόσο είναι διαβασμένη. πάντως το γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κατανοούν τα προβλήματα των παιδιών εμένα με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Η συγκεκριμένη μαθήτρια για να βοηθηθεί, θα έπρεπε να παρακολουθήσει εντατικά μαθήματα ελληνικών στα πλαίσια του σχολειου, κάτι για το οποίο προφανώς η ελληνική πολιτεία δεν ενδιαφερεται καν να προνοήσει. Γιατί λεφτά για στρατόπεδα μεταναστών υπάρχουν. Λεφτά όμως για ομαλή ένταξη στην κοινωνία των παιδιών αυτών δεν υπάρχουν.
Αφού τα λεφτά δίνονται ούτως ή άλλως, καλύτερα να δίνονται για ανθρωπιστικούς λόγους παρά για το αντίθετο. Και σε τελική ανάλυση, ας κόψουν απ'τις αλόγιστες σπατάλες που γίνονται στα υπουργεία αν δεν μπορούν να τα βρουν από αλλού.
και οταν λεμε οτι εκφασιζεται η κοινωνια ειμαστε υπερβολικοι...να υπενθυμισω τον τροπο επιλογης διευθυντων και προισταμενων. εισαι χρονια πολλα στο δημοσιο(δηλαδη προ ασεπ αρα πασοκονδσκυλλο)? εισαι προισταμενος ή διευθυντης!
"Στη συνέχεια πήρε το γραπτό της, το μονόγραψε, άλλωστε δεν γνωρίζει πολωνικά για να το διορθώσει και της έβαλε στο τρίμηνο τη βάση". Αυτό απλά. Σας έπιασε ο πόνος για του νόμους και τους κανονισμούς τώρα. Αυτό που υποστηρίζετε δεν είναι το πνεύμα του νόμου αλλά στείρες, απρόσωπες, γραφειοκρατικές δομές. Το σχολείο δεν είναι εφορία.
τα σχολεία λειτουργούν με κάποιον κανονισμό, τον οποίο καλό είναι να τηρούν, ο οποίος, πιθανώς επιβάλλει πως τα μαθήματα στα ελληνικά σχολεία πρέπει να γίνονται στα ελληνικά. Αν πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμά, αν όλοι οι αλλοδαποί μαθητές αξίωναν να απαντάν στη μητρική τους γλώσσα, θα πήγαινε ένα ικανό ποοσοστό των κονδυλίων της παιδείας, σε μεταφράσεις διαγωνισμάτων και εκθέσεων. Ποιός το πληρώνει αυτό; οι φορολογούμενοι. Ανιχνεύοντας το γενικώτερο ρεύμα του κόσμου εδώ μέσα, για την αντίληψη περί νόμων και κανονισμών, καθώς και της σκοπιμότητάς τους, μου δικαιολογεί πλήρως το φαινόμενο, γιατί στη χώρα μας κάποιος που καβαλάει αμάξι, θα καβαλήσει και το πεζοδρόμιο. Και να χώσω και το σαρκαστικό 'ναι ρε φίλε, υπακούω τους νόμους και θέλω και οι υπόλοιποι να τους υπακούν. Είμαι φασσσσίιιιστας.'
Στην εφαρμογη των νομων υπαρχει και ενα ποσοστο επιεικειας, οταν η περιπτωση ειναι ιδιαιτερη. Οταν στα σχολεια που πηγαινουν παιδια απο αλλη χωρα, που δεν ξερουν τη γλωσσα, δεν υπαρχουν ταξεις υποδοχης, τοτε φταινε τα παιδια; η ο καθηγητης που ενηργησε κατα συνειδηση;
Οτι του φανεί του λωλοστεφανή!τι σχέση έχει το ότι αν έχεις αμάξι καβαλάς το πεζοδρόμιο με το σχολείο; Αν καβαλήσεις το πεζοδρόμιο θα ξεβολέψεις αυτούς που κάνουν νόμιμη χρήση του, δλδ τους πεζους. Αν επιτρέψεις στο παιδί να απαντήσει στη γλώσσα του και του βάλεις μια μονάδα και τη βάση στο τρίμηνο, σε ποιον κάνεις κακό; Επίσης αφού ο κανονισμός λέει ότι ότι όλοι οι αλλοδαποί μαθητές πρέπει να απαντάνε στα ελληνικά, γιατί δε φροντίζει να τους μάθει και τη γλώσσα ώστε να μπορούν να το κάνουν; Φυσικά και πρέπει να υπακούμε στους νόμους αλλά αφού τους κρίνουμε πρώτα. Γιατί μην ξεχνάς, ζούμε σε μια χώρα όπου αυτοί που ψηφίζουν τους νόμους και αυτοί που τους επιβάλλουν είναι και οι πρώτοι που τους παραβιάζουν. Σε αυτούς τους τύπους λοιπόν, εγώ αρνούμαι να υπακούσω τυφλά.
η σχέση είναι αυτή που περιέγραψα. 'τί δεν καταλαβαίνεις' που λέτε κι εσείς τα αριστερο-αναρχο-αυτονομο-αντικαπιταλιστο-αντιφασιστο-τσουτσέκια. α προπό, σε προσκαλώ ιδιαιτέρως να σου ρίξω καμιά φάπα για την πρώτη φράση σου.
Προφανως για εσενα αν σε μια δημοκρατικη χωρα κλεψει καποιος ενα καρβελι ψωμι και η ποινη ειναι θανατος θα πρεπει οι υπολοιποι να σεβαστουν την αποφαση γιατι αποτελει νομο,δεν θα πρεπει να παλεψουν η να προσπαθησουν να αλλαξουν εναν παραλογο νομο. Οι κανονισμοι-νομοι αλλαζουν και πρεπει να αλλαζουν για να προσαρμοζονται στις απαιτησεις της εποχης.
Καλα εκαναν ολοι τους, και η μαθητρια και ο καθηγητης και η διευθυντρια. Για το τι πρεπει να γινεται σε τετοιες περιπτωσεις χρειαζεται πολιτικη αποφαση, δεν μπορει ο καθε καθηγητης να κανει του κεφαλιου του, αν ειμαστε ελαχιστα σοβαροι.
Καλά έκανε που της επέτρεψε να απαντήσει στα πολωνικά, καλά έκανε και η διευθύντρια και τήρησε τους κανόνες.Βέβαια μη διαβάσει κανείς κάτι με λίγη δόση απο συναισθηματισμό αμέσως να κρίνει οποιονδήποτε ως φασίστα κτλ.Επίσης πολλόι δεν έχουν ιδέα του τί είναι ο φασισμός.
Αλήθεια που ήταν το καλά της διευθύντριας και που ήταν το αξιόμεμπτο του δασκάλου; Ξέρετε το διακύβευμα στις μέρες μας είναι ακριβώς αυτό πως η σχολική αποτυχία των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών θα αποφευχθεί. Νομίζετε μήπως με το να εγκαλέσει η διευθύντρια έναν δάσκαλο που ενήργησε στο πλαίσιο μιας τυπικής ισότητας ότι έπραξε σωστά; Ή μήπως θεωρείτε ότι τα σχολεία είναι όλα εξοπλισμένα με τις υποδομές και τις ανάλογες τάξεις προετοιμασίας για τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές; Μήπως η πράξη της δεν συνιστά κατάφωρη παραβίαση του δικαιώματος της μάθησης; Σε ποιό από όλα τα πλαίσια την εντάσσετε; Και στην τελική ποιός λόγος πέφτει στη ΧΑ για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής; Πόσα βήματα ακόμα προς τα πίσω αντέχει αυτός ο τόπος άραγε;!
Δεν καλείς σε απολογία ένα καθηγητή επειδή πήρε μια πρωτοβουλία στην τάξη η οποία δε σου άρεσε και δεν είναι συναισθηματικό αυτό που λέω. Το σχολείο δεν είναι στρατός, να τιμωρείσαι αν παραβλέπεις έναν κανονισμό επειδή είναι εντελώς ασύμβατος με την πραγματικότητα που καλείσαι να αντιμετωπίσεις. Στην τελική το κράτος απ'τη μία σου λέει ότι τα παιδιά των μεταναστών πρέπει να γράφουν στα ελληνικά και απ'την άλλη επιτρέπει σε παιδια που δε μιλούν ελληνικά να πηγαίνουν στο ελληνικό σχολείο (και καλά κάνει φυσικά). Εσύ λοιπόν ως εκπαιδευτικός τι θα κάνεις όταν συναντήσεις μια τέτοια περίπτωση; Θα αφήνεις το παιδί στην ίδια τάξη για να το χαντακώσεις εντελώς ενώ βλέπεις ότι προσπαθεί; Η ανθρωπιά είναι βασικό προσόν του δάσκαλου.
Πρεπει οπωσδηποτε να ερθει ενας πιο πολιτισμενος λαος να μας κατακτησει,εχουμε ξεπερασει τα ορια της παρανοιας ως κοινωνιας,πρεπει να ειμαι ο μονος ανθρωπος σε αυτη την χωρα που θελω να ερθουν 10 ξενοι αποδεδειγμενα φιλελληνες επιτροποι να μας κυβερνησουν.Ειμαι 100% σιγουρος οτι σε λιγες δεκαετιες θα ειμαστε πραγματικα Ελληνες και οχι αυτο το νεογρεκικο ημιβαρβαρο μπασταρδεμα που ειμαστε σημερα,να θυμηθουμε οτι Ελληνας σημαινει δικαιοσυνη,ανθρωπια,λογικη σκεψη και αξιοκρατια οχι πολεμικα κατορθωματα,υπεροχη μεσα απο την δυναμη και την βια.Εχουμε εντελως διεστραμενη εικονα του τι σημαινει Ελληνας.
Το δημοσίευμα της Αυγής: [Υπόλογος καθηγητής επειδή έκλεισε την πόρτα στον αποκλεισμό!](http://bit.ly/XlUFTu).Σ' Έλληνα που μετανάστευσε στη Σουηδία στα δεκαοκτώ του χωρίς να γνωρίζει τότε Σουηδικά είχε δοθεί το δικαίωμα να γράφει στις εξετάσεις του πανεπιστημίου στα Ελληνικά. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ πώς με αγκάλιασαν οι Σουηδοί» έλεγε.
Και το παιδί μου εδώ στο Βερολίνο πολλές φορές στα μαθήματα απαντά στα Αγγλικά. Ενώ εγώ στην Ελληνογερμανική Αγωγή το 1975 επειδή δεν μπορούσα να απαντήσω στα Ελληνικά - μόλις είχα φτάσει με τους γονείς μου από την Γερμανία - έτρωγα ξύλο με το χάρακα. Εάν αυτό το περιστατικό διαδραματιζόταν στο εξωτερικό και αφορούσε Έλληνα μαθητή πως θα αντιμετωπιζόταν από τους ίδιους κάφρους που δυστυχώς εκλέχθηκαν στις περασμένες εκλογές και στρογγυλοκάθονται στα έδρανα του Κοινοβουλίου?