ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
19.7.2017 | 16:47

Ερώτηση κρίσεως

Θα ήθελα την γνώμη σας στο παρακάτω υποθετικό επαγγελματικό ερώτημα.Έχει κάνει ο διεθυντής της εταιρείας σας μικρής κλίμακας μαλακία, (μαλακία όμως, άσχετα απ το μέγεθος). Ποιός πιστεύτε ότι πρέπει να πάρει τηλέφωνο τον πελάτη και να ζητήσει συγνώμη εξ ονόματος όλου του γραφείου για την παράλειψη αυτή και να ξεκαθαρίσει αν χρειάζεται να κάνουμε κάτι επιπλεόν πέρα από την διόρθωση του λάθους;α) ο διευθυντήςβ) ο υπάλληλός τουγ) η γραμματέαςδ) η καθαρίστριαε) ο καφετζής της γειτονίαςΑκούω απόψεις, διότι με τους φίλους μου που το συζήτησα, ήταν όλοι υπέρ της άποψης ότι πρέπει να πάρω εγώ ο υπάλληλος και όχι ο διεθυντής, διότι αυτός θα πάρει για όταν είναι κάτι πολύ σοβαρό. Πήρα, δεν είχα θέμα, ούτε ντράπηκα, αλλά το θέμα είναι ρε παιδιά ότι ο μανατζερ είναι αυτός που πληρώνεται για να αναλαμβάνει τις ευθύνες και να μιλάει εξ ονόματος της εταιρείας, Πως μπορώ να πάρω εγώ και να πω "να, ξέρετε, σας ζητάω συγνώμη εξ ονόματος όλου του γραφείου"; Ποιός έιμαι εγώ και με ποιά αρμοδιότητα και ισχύ να το κάνω αυτό; Έχει ο λόγος μου την ίδια βαρύτητα με του διευθυντή;Εγώ σαν πελάτης θα ένιωθα παραμελημένος να με ξεπετάει ένας υπάλληλος για ένα σοβαρό λάθος. Πόσο μάλιστα και όταν το λάθος το έκανε ο ίδιος ο μάνατζερ και για να μην εκτεθεί αυτός, βάζει μετα τον υπάλληλο να πάρει να ζητήσει συγνώμη. Ε σόρρυ κιόλας, ας μου δώσουν και τα λεφτά που παίρνει αυτός αν είναι να αναλαμβάνω γενικότερα τις ευθύνες και τις ντροπές όπως οι αυτοφοράκηδες ένα πράμα, όχι μόνο να ξέρουν να καρπώνονται τις επιτυχίες. Ποια είναι η αποψή σας; Είναι οι μανατζερ μόνο για να επεμβαίνουν σε κάτι κοσμο-ιστορικά καταστροφικό ή ο καλός μάνατζερ πρέπει να βάζει πλάτες πάντα και να στηρίζει και να μην εκθέτει την ομάδα του; Έχω περιέργεια να ακούσω τις απόψεις σας.
7
 
 
 
 
σχόλια
Τι σημαίνει από ένα βαθμό σοβαρότητας και πάνω; Δηλαδή αν είναι μικρό το λάθος θα παίρνει ο υπάλληλος να ζητάει συγνώμη για όλους, αν είναι μεγάλο θα παίρνει ο μανατζερ;
Όχι, αν το λάθος είναι ασήμαντο, δε χρειάζεται νομίζω, να απολογηθεί κάποιος εκ μέρους όλων. Αρκεί να επικοινωνήσει ο υπάλληλος με κάποιον ίσον τη τάξει απο την άλλη πλευρά, να και να διευθετήσει το πρακτικό της υπόθεσης.
Συγγνώμη, ασχέτως σκεπτικού και τι πιστεύουμε εμείς, δε συζητήθηκε το θέμα σε μίτινγκ;Δηλαδή να δώσει γραμμή το Μάνατζμεντ τι θα γίνει - ποιος θα καλέσει για συγγνώμη; Έπρεπε να το πράξεις αυτοβούλως;Πάντως, πάλι άσχετα με σκεπτικό, κοινή λογική, αίσθημα δικαίου και τα τοιαύτα, η στανταρ τακτική είναι ότι "στα μάτια του κόσμου", των πελατών κλπ η κορυφή της εταιρείας πρέπει να προστατεύεται ανεξαρτήτως συνθηκών.Είναι μέρος της δουλειάς των υπαλλήλων.Φυσικά δεν είναι δίκαιο, αλλά στη big picture που λένε, έχει νόημα. Γιατί αν χαθεί η εμπιστοσύνη στην εταιρεία, χαθούν οι πελάτες και φαλιρήσει η εταιρεία, καήκανε όλοι. Αν εσωτερικά αναγνωρίζεται η προσπάθεια και οι άγραφοι κανόνες, δε θα υπάρχει πρόβλημα στο καθημερινό κλίμα.
Scroll to top icon