ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;

Γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς; Facebook Twitter
69
Γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς; Facebook Twitter

[Το άρθρο αυτό -που ΔΕΝ αναφέρεται στην Ελλάδα- έχει κυκλοφορήσει στο facebook και ο συγγραφέας του είναι άγνωστος, γι' αυτό δεν θα πιστεύαμε και κάθε λέξη... Η ιστορία του όμως είναι, δυστυχώς, πολύ γνωστή. 

 

To άρθρο πήραμε από το ελληνικό σάιτ limnosfm100.gr (είχε πρωτομεταφραστεία στο http://coucou.gr/2013/02/14/beggars-with-children/]. 

 

Στη στήλη Reader's Digest αναδημοσιεύουμε σπουδαία ή απαράδεκτα κείμενα - ο υπότιτλος της στήλης είναι ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ και μπαίνουν πράγματα που έχουν ενδιαφέρον. Δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν για κάτι, αλλά θεωρούμε ότι έχει ενδιαφέρον η συγκεκριμένη αναδημοσίευση - κυρίως για την συζήτηση που μπορεί να ανοίξει.

 

Το έγκυρο Hoax or Fact -που ξεσκεπάζει τις ιντερνετικές απάτες, αποδέχεται ως Fact το συγκεκριμένο -που δεν έχει γραφτεί από Έλληνα, απλώς σήμερα κυκλοφορεί ευρέως στο ελληνικό ίντερνετ με -λανθασμένη; μετάφραση από το Limnosfm100.gr - αλλά κυρίως ως Fact αποδέχεται την κατάσταση που περιγράφει. >> http://www.hoaxorfact.com/Social-Awareness/begging-gangs-hire-babies-and-drug-them-to-sleep-facts-analysis.html.

 

Δεν πρόκειται ούτε για μούφα ούτε για chain-letter όπως έσπευσαν να γράψουν μερικοί: είναι, όπως αποδείχτηκε άρθρο του Ουκρανού δημοσιογράφου Anatoliy Shariy (Анатолий Шарий, τίτλος στα ρώσσικα "Почему спит ребенок") και αναφέρεται στην ερευνά που έκανε ο ίδιος έξω απο σταθμό του μετρό στο Κίεβο. http://www.myjane.ru/articles/text/?id=2088]

 

 

 

Στη στάση του μετρό συναντώ καθημερινά μια…. γυναίκα απροσδιορίστου ηλικίας. Τα μαλλιά της βρώμικα και ανακατεμμένα, τα ρούχα της κουρελιασμένα και το πρόσωπό της σκιμμένο στη θλίψη.

Η γυναίκα κατάχαμα στο βρώμικο πάτωμα και δίπλα της το ποτηράκι, όπου οι περαστικοί προσφέρουν τον οβολόν τους. Στα χέρια της γυναίκας, κοιμάται ένα δίχρονο παιδάκι. Του φοράει ένα βρώμικο καπέλο και εξίσου βρώμικα ρούχα.


Οι περισσότεροι περαστικοί, συγκινημένοι από το θέαμα προσφέρουν αβίαστα και το τελευταίο κέρμα από το πορτοφόλι τους, ξορκίζοντας με ανακούφιση την ενοχή της δικής τους ευδαιμονίας…

Καθημερινά, επί ένα μήνα, προσπερνούσα τη ζητιάνα, χωρίς βεβαίως να της δίνω χρήματα, γνωρίζοντας καλά ότι είναι “υπάλληλος” μιας καλοστημένης επιχείρησης απάτης, με διαχειριστή τον τοπικό ζητιανομαφιόζο, πιθανό ιδιοκτήτη βίλας και πολυτελούς αυτοκινήτου. Σε αυτόν θα καταλήξει η είσπραξη της ημέρας της ζητιάνας… Όχι ότι κι αυτή δεν κερδίζει τίποτα φυσικά… ένα μπουκάλι βότκα κι ένα σουβλάκι στο τέλος της ημέρας είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται…

Αφού λοιπόν την προσπερνούσα αδιάφορα επί ένα μήνα, ξαφνικά το συνειδητοποίησα… Στέκομαι μπροστά της κοιτάζοντας αυτό το μωρό και συνειδητοποιώντας ότι κάτι δεν πάει καλά. Ένα δίχρονο μωρό, από το πρωί μέχρι το βράδυ “κοιμάται” συνεχώς στην αγκαλιά της “μαμάς” του, χωρίς να κλαίει, να γκρινιάζει, να μουρμουρίζει, να σαλεύει καν!

Όποιος από εμάς έχει παιδιά, ξέρει καλά… ένα μωρό σε αυτήν την ηλικία με δυκολία κοιμάται ακόμα και τη νύχτα, πόσο μάλλον ολόκληρη την ημέρα συνεχώς!

 

Το συγκεκριμένο μωρό της ζητιάνας, για ένα συνεχόμενο μήνα, δεν το είδα ποτέ ξύπνιο… Κοιτούσα μια αυτό, μια εκείνη, και οι υποψίες μου όλο και φούντωναν. Στο τέλος, δείχνοντας το μωρό, τη ρώτησα:”-Γιατί κοιμάται συνέχεια;”

Εκείνη, με αγνόησε, προσποιούμενη ότι δεν με άκουσε. Επανέλαβα την ερώτηση. Σήκωσε το βλέμμα της, φανερά ενοχλημένη, και με απόμακρο ύφος μουρμούρισε μια βρισιά μέσα από τα χείλια της.

Ξαναρώτησα με απόγνωση: “-Γιατί κοιμάται συνέχεια;!” … Πίσω μου, κάποιος με έπιασε από τον ώμο. Ένας ηλικιωμένος κύριος, ενοχλημένος από την “απάνθρωπη” συμπεριφορά μου, με επέπληξε: “Γιατί την ενοχλείς; Δεν την αφήνεις ήσυχη στην δυστυχία της;” … και απομακρύνθηκε αφού πέταξε μερικά νομίσματα στο ποτηράκι της ζητιάνας, ικανοποιημένος σίγουρα για την καλή του πράξη της ημέρας. Εκείνη, σαν “καλή χριστιανή”, τον ευχαρίστησε αρχίζοντας να σταυροκοπιέται με μανία.

Την επόμενη μέρα ήρθα σε επικοινωνία με έναν παλιό γνωστό. Έναν ρουμανικής καταγωγής αστείο ανθρωπάκο, με μικρά κατάμαυρα μάτια. Η μόρφωσή του περιορίστηκε στις τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, αυτό δεν τον εμποδίζει όμως να κυκλοφορεί με πανάκριβα αυτοκίνητα και να είναι περήφανος ιδιοκτήτης μιας έπαυλης με -ποιός ξέρει πόσα- δωμάτια και μπαλκόνια. Αυτός ο “φίλος” με κατατόπισε επαρκώς γι αυτήν την μπίζνα:

Πρόκειται για μια πολύ καλά οργανωμένη εγκληματική επιχείρηση, παρά το φαινομενικά πρόχειρο και αυθόρμητο σκηνικό της. Τα παιδιά που χρησιμοποιούν, είτε τα έχουν ενοικιάσει από οικογένειες αλκοολικών, ή απλώς τα έχουν κλέψει. Έπρεπε όμως να μάθω και γιατί κοιμούνται συνέχεια…

Ο “φίλος” μου ο Ρομά, πολύ φυσικά και με κανένα δισταγμό (σαν να μου έλεγε για τον καιρό) απάντησε στην ερώτησή μου: “-Ναι, είναι ναρκωμένα… με ηρωίνη ή βότκα” … Έμεινα αποσβολωμένος… “-Ποιά είναι ναρκωμένα με ηρωίνη ή βότκα;!” “-Τα παιδιά ντε, για να μην έχουν φασαρίες. Θα πρέπει να μένουν καθηλωμένα με μια άγνωστη γυναίκα όλη μέρα, φαντάζεσαι πόσο θα γκρίνιαζαν;”

Αυτό κάνουν. Για να διατηρούν το παιδί “ήρεμο” και κοιμισμένο όλη μέρα, το ναρκώνουν με αλκοόλ ή ναρκωτικά. Φυσικά, ο παιδικός παρθένος οργανισμός δεν το αντέχει και τα παιδιά αυτά πεθαίνουν. Συχνά κιόλας, το παιδάκι ξεψυχά στην αγκαλιά της ζητιάνας, κατά τη διάρκεια της “εργασίας” της… Και η υποτιθέμενη “μάνα” είναι αναγκασμένη να κρατά στην αγκαλιά της το νεκρό παιδάκι μέχρι το βράδυ που θα τελειώσει η “βάρδιά” της. Συμβαίνει σ’ αυτή τη “δουλειά” … Και οι περαστικοί θα την υποστηρίζουν ρίχνοντας την ελεημοσύνη τους στο ποτηράκι της, πιστεύοντας ότι κάνουν την καλή πράξη της ημέρας.

Την επόμενη μέρα ξαναπέρασα από το ίδιο σημείο, με τη δημοσιογραφική μου ταυτότητα, έτοιμος για σοβαρή επέμβαση. Η ζητιάνα καθόταν πάλι στο ίδιο σημείο, κρατώντας πάλι ένα παιδί. Ένα διαφορετικό από το χθεσινό παιδί. Άρχισα να της κάνω ερωτήσεις: πού είναι το χθεσινό παιδί, αν έχει χαρτιά για το παιδί…

Κι ενώ εκείνη με αγνοούσε συστηματικά, οι υπόλοιποι περαστικοί αντίθετα, με κατηγορούσαν ότι επιτίθεμαι σε μια κακόμοιρη ζητιάνα μάνα χωρίς λόγο, και με απομάκρυναν με περιφρόνηση. Δεν είχα άλλη λύση από το να απευθυνθώ στην αστυνομία. Όταν όμως η αστυνομία εμφανίστηκε, η ζητιάνα με το παιδί είχε εξαφανιστεί… Αισθάνθηκα σαν να παλεύω με ανεμόμυλους.

Την επόμενη φορά που θα δείτε ζητιάνα με παιδί, σκεφτείτε καλά πριν “βοηθήσετε” με τον οβολό σας. Μην κοιτάξετε το παιδάκι με τρυφερότητα, να το κοιτάξετε με τρόμο. Πρόκειται για ένα κακοποιημένο δυστυχισμένο πλάσμα, υποχείριο αδίστακτων κακοποιών. Με το να δώσετε χρήματα σε αυτήν που το εκμεταλλεύεται, διαιωνίζετε την αλυσίδα αυτής της “μπίζνας” και συμβάλλετε ενεργά στο φόνο ενός ακόμη παιδιού.

Όπως κάθε επιχείρηση που κλείνει όταν δεν έχει πια πελάτες, έτσι κι αυτή θα εξέλειπε, αν δεν υπήρχε κόσμος που να ανταποκρίνεται, αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη “πελατεία” της. Η εξάλειψη τέτοιου είδους “επιχειρήσεων” σημαίνει ότι λιγότερα παιδιά θα κλαπούν και θα δολοφονηθούν από χορήγηση ναρκωτικών και αλκοόλ.

Τώρα πια γνωρίζετε γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνέχεια. Η επιλογή είναι δική σας.

---->>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με αφορμή το άρθρο για τα ναρκωμένα παιδιά των ζητιάνων που αναδημοσιεύτηκε και στο LIFO.gr (η συνέχεια)

 

 

 

Αρχείο
69

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

14 σχόλια
- ο συντάκτης δεν διστάζει να δείξει την δημοσιογραφική του ταυτότητα, να καλεί αστυνομίες, να τα βάζει με τους περαστικούς που όλοι είναι εναντίων του..αλλά..δεν είναι ενυπόγραφο, κυκλοφορεί στο..facebook! κάτι σαν τους χρυσαυγήτες που βοηθάνε παππούδες να πάρουν τη σύνταξη και που υπάρχουν μόνο στη φαντασία "τυχαίων" μπλόγκς- ο συντάκτης έχει έναν "φίλο" ρουμάνο ο οποίος παρότι αμόρφωτος έχει έπαυλη και ακριβά αυτοκίνητα και συνεπώς κάπως ύποπτα τα απέκτησε, γιατί αλλιώς αν δεν είναι χωμένος στον υπόκοσμο, πώς ξέρει τι συμβαίνει με τα μωρά? άρα πρέπει να έχει συγκεκριμένο προφίλ ο.."φίλος" σε εισαγωγικά αλλά αρκετά φίλος ώστε να αραδιάζει τα μυστικά της πιάτσας αβέρτα. κάτι δεν πάει καλά. Επίσης τα μυστικά τα έμαθε στην έπαυλη ή σε βόλτα με ακριβό αυτοκίνητο μαζί με τον ρουμάνο ο συντάκτης? Άλλη λεπτομέρια είναι η εμφανώς ρατσιστική περιγραφή: αστείος ανθρωπάκος αμόρφωτος μαφιόζος ρουμάνος ή ρομά. Δεν ήξερα πως όλοι οι ρουμάνοι είναι ρομά και τούμπαλιν και πως το να είσαι ρομά συνεπάγεται υπόκοσμος- επιστημονικά τεκμηριωμένο: η ηρωίνη κοιμίζει τα μωρά!!!! ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ!!!! αν δώσεις ηρωίνη σε βρέφος θα πεθάνει από σοκ σε λίγες ώρες...τι παραμύθια είναι αυτά?- νέα επιστημονική ανακάλυψη: η βότκα κοιμίζει τα βρέφη! και μάλιστα για πολλές πολλές ώρες στο κρύο και μάλιστα μπορούν να τα ποτίζουν βότκα για μέρες και μέρες μέχρι να υποκύψουν.μάλιστα...- το άρθρο μας λέει πως η αστυνομία αδιαφορεί, αλλά ο δαιμόνιος αυτός ρεπόρτερ κατάφερε να μάθει την αλήθεια αφού έχει κονέδες στον ρουμανικό υπόκοσμο.- μα καλά κανένα βρέφος δεν έχει βρεθεί νεκρό? αφού αυτή είναι ολόκληρη επιχείρηση με νοικιασμένα/κλεμμένα βρέφη! ούτε μια καταγγελία βρε?- προσέχτε που δίνετε τα λεφτά σας! μόνο έτσι θα εξαλειφθεί η ζητιανιά, όχι με κοινωνική πολιτική ...[Aπάντηση LIFO: Δεν το δημοσιεύσαμε επειδή είναι κάποιο ρεπορτάζ που κάναμε εμείς. Μπήκε στη στήλη Reader's Digest όπου μπαίνει υλικό που κυκλοφορεί ονλάιν και ανοίγει ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Στη στήλη Reader's Digest αναδημοσιεύουμε σπουδαία ή απαράδεκτα κείμενα - ο υπότιτλος της στήλης είναι ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ και μπαίνουν πράγματα που έχουν ενδιαφέρον. Δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν για κάτι, αλλά θεωρούμε ότι έχει ενδιαφέρον η συγκεκριμένη αναδημοσίευση - κυρίως για την συζήτηση που μπορεί να ανοίξει. Πόσω μάλλον που το έγκυρο Hoax or Fact -που ξεσκεπάζει τις ιντερνετικές απάτες, το συγκεκριμένο κείμενο -που δεν έχει γραφτεί από Έλληνα φυσικά, απλώς σήμερα κυκλοφορεί ευρέως στο ελληνικό ίντερνετ- αλλά και κυρίως την κατάσταση που περιγράφει τα κατατάσσει στα Facts (και όχι στα Hoaxes) >> http://www.hoaxorfact.com/Social-Awareness/begging-gangs-hire-babies-and-drug-them-to-sleep-facts-analysis.html ]
Δε με νοιάζει τι "καπνό φουμάρει" ο συντάκτης αυτού του άρθρου. Εγώ πάντως βλέπω τσιγγάνες ζητιάνες με καινούρια κινητά. Τα μωρά τους σχεδόν πάντα κοιμούνται, είτε μεσημέρι είναι είτε απόγευμα. Φυσικά τσιγγάνος δεν συνεπάγεται απατεώνας. Αλλά είναι γεγονός πως πολλοί τσιγγάνοι το έχουν ρίξει στην απάτη. Αμφισβητείς πως υπάρχει κύκλωμα γύρω από την επαιτεία; Ή μήπως είναι "ρατσιστικό" να λες πως οι τσιγγάνες με τα κοιμισμένα μωρά την αγκαλιά μες την πολυκοσμία, μες την παγωνιά, μες τον ανυπόφορο ήλιο, (σ΄όλες τις εποχές), είναι απατεώνισσες και επαγγελματίες επαίτες;
Τα σχολια στην συγκεκριμενη ειδηση αναφερουν οτι εχει μεταφραστει απο την ελληνικη γλωσσα ενω εδω διαβασα οτι αυτο συνεβη στο εξωτερικο και εχει μεταφραστει στα ελληνικα. Ομολογω οτι εχω μπερδευτει. Βεβαια, για μενα, δεν εχει σημασια που γινεται ολη αυτη η εκμεταλλευση αλλα οτι καπου γινεται. Δεν ξερω αν ολα αυτα ειναι αληθεια αλλα πιστευω οτι κατι παιζει και οτι δεν ειναι τυχαιο που κοιμουνται τα παιδια συνεχεια...
ilias theo δικιο έχεις αλλά η ουσία είναι ότι όντως κοιμούνται πάντα και όντως τα πιο πολλά δεν είναι παιδιά τους και όντως υπάρχει ένα κύκλωμα που εκμεταλλεύεται ό,τι είναι ανυπεράσπιστο στη σκατο κοινωνία μας. Παιδιά άχρηστων γονιών, ανθρώπους με προβλήματα υγείας, ηλικιωμένους κλπ. Ακόμη κι αν είναι τα μισά από όσα λεει ανακρίβειες εμείς οφείλουμε να κάνουμε κάτι για τα παιδιά αυτά.
Ας δουμε λιγο τι προτείνει το άρθρο στο τέλος. Να μην δίνουμε λεφτά. Σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται σωστό. Ομως ζούμε σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης οποτε υπαρχει γυρω μας πολυς κόσμος με πραγματική αναγκη. Τι προτείνει για μένα το αρθρο? AΔΙΑΦΟΡΙΑ και απάθεια. Εαν κάποιος δεί παιδί που θεωρεί οτι είναι ναρκωμένο ή οτι το κακομεταχειρίζονται πρεπει να παρει αμέσως την αστυνομία. Αν απλά το προσπεράσει είναι συνένοχος. Και στην τελική αυτή ειναι η πραγματική δουλεία της αστυνομίας και οχι αλλα κι αλλα που κάνει τελευταια.Αν μάθουμε και απλά γυρνάμε το κεφάλι οποτε βλέπουμε ανθρώπο σε απογνώση θα γίνουμε τέρατα.
Η ίδια η UNISEF ,μόλις πριν λίγα χρόνια, είχε κεντρικό της σύνθημα , ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ.Άρα δεν είναι αδιαφορία το να μην δινουμε χρηματα στα/για τα παιδάκια αλλά τα προστατεύουμε εμεσα. Σκεψου το .
μα δεν μιλαω για τα λεφτά τοση ωρα!!! και μου κανει εντύπωση που επιμένετε σε αυτο. τόσο δυσκολο ειναι να παρει κανείς την αστυνομία να καταγγείλει κακομεταχείριση ή στο χαμογέλο του παιδίου ? Δηλάδη αν προσπεράσεις ενά ναρκωμένο παιδι ή ένα παιδι που τρώει ξύλο στα φαναρια αλλα δώσεις λεφτα στην unisef εισαι οκ? αν αυτο δεν ειναι αδιαφορία τότε τι είναι?
Κάθε φορά που συναντάμε κάτι ανάλογο παίρνουμε τηλ. στο 1056 και το καταγγέλουμε. Ερχονται αππο το Χαμόγελο του Παιδιού και το ψάχνουν. να τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη μήπως και σωθεί κανένα παιδάκι.
Επειδή το Χαμόγελο Του Παιδιού δεν το γνωρίζει πριν τους πάρουμε εμείς τηλέφωνο...Συγνώμη, παιδία, δεν καταλαβαίνω... Βεβαίως και να πάρουμε το 1056. Αλλά γιατί περιμένουν μόνο από 'μας; Δεν το ξέρουν; Ή μήπως όσοι δουλεύουν στο Χαμόγελο Του Παιδιού κινούνται με τη μέθοδο του διακτινισμού; Δεν παίρνουν μετρό; Δεν περνάνε από φανάρια; Γιατί δεν έχω ποτέ δει ή ακούσει ότι μέλος από κάποια τέτοια εταιρεία έκανε κάποια κίνηση;
1. Μήπως θα έπρεπε οι διαχειριστές να ελέγχουν την αξιοπιστία ενός κειμένου πριν το δημοσιεύσουν2. Τα ναρκωτικά ειναι φτηνά; Συμφέρει σαν έξοδο συγκριτικά με τα έσοδα της ζητιανιάς; Πως χορηγούνται; Ενέσεις αποκλείονται. (Άντε βρες φλέβα σε μικρό παιδάκι.)3. Πως ξεφορτώνονται το πτώμα; Γιατι δεν έχουν βρεθεί σωροί απο νεκρά παιδάκια με τις αντίστοιχες τοξικολογικές εξετάσεις που δείχνουν πως το παιδί πέθανε απο αλκοολ/ναρκωτικά;4. Πως θα δώσεις βότκα στο παιδί; Εδω φρουτόκρεμα του δίνεις και στην ξερνάει αμέσως.Συμφωνώ οτι πρέπει να εξαλειφθεί η μπίζνα της ζητιανιάς με μικρά παιδιά, αλλα κατα τα άλλα ολο το άρθρο είναι χαζό.
εγώ δε βλέπω πρακτικά προβλήματα: οι ίδιες συμμορίες διακινούν ναρκωτικά άρα τα έχουν και σε χονδρική. Πιστεύω ότι πρόκειται για χάπια που έυκολα μπαίνουν στο γάλα και έχουν χαμηλο κόστος. Το να ξεφορτωθείς πτώμα μικρού παιδιού σε μια παράνομη χωματερή είναι ό,τι πιο εύκολο. Ποιός θα πάει να το ψάξει;
Αν ήμουν "συμμορία" με χονδρική πρόσβαση σε ναρκωτικά σε χαμηλές τιμές θα προτιμούσα να τα πουλήσω στο δρόμο, παρά να σπαταλάω δόσεις σε μικρά παιδάκια με στόχο να αποδώσει απο τη ζητιανιά.Ειναι πολύ πιο εύκολο και αποφέρει περισσότερα.
"4. Πως θα δώσεις βότκα στο παιδί; Εδω φρουτόκρεμα του δίνεις και στην ξερνάει αμέσως."Αχ εσείς οι "μοντέρνοι" "τρέντυ" ξερόλες της νέας τάξης πραγμάτων! Θαμώνες του lifo σε μεγάλο ποσοστό... Ορισμένα πράγματα, δεν πρόκειται να τα μάθεις εύκολα από το google. Για πήγαινε σε κανένα χωριό (γιατί δε σε κόβω να κατάγεσαι από κάποιο) και πιάσε κανέναν παππού ή γιαγιά και ρώτα τοους να σου πουν για το ουζάκι ή το τσιπουράκι που έριχναν στο γάλα των φασαριόζικων παιδιών τους και ηρεμούσαν...
Επιτέλους ένας με κοινή λογική.Μια στοιχειώδη κριτική ικανότητα να έχεις καταλαβαίνεις ότι το άρθρο είναι μια μπούρδα. Άσε που πιστεύω οτι το όλο παραμύθι εχει γραφτεί από άτομο με φασίζουσες-εθνικιστικές αντιληψεις στο πλαίσιο της γνωστης προπαγάνδας
Πάνε πάνω από 20 χρόνια που έχει αρχίσει ο διωγμός ανυπεράσπιστων πλασμάτων, ελέω πολιτικής ορθότητας. Η κυρίαρχη αυτή και ανθρωπιστική-αντικαπιταλιστική υποτίθεται ιδεολογία, με πρόσχημα τη φτώχεια ή τη διαφορετικότητα ή τα δικαιώματα, υπερασπίζεται πάντα τους δράστες φρικαλέων πράξεων με θύματα βρέφη, νήπια, κοπέλες, γεροντάκια, ζωάκια. Ο συμβολισμός τεράστιος κι ας κρίνει ο καθένας ποιόν εξυπηρετεί η σημειολογία της συγκεκριμένης αγριότητας, όταν μάλιστα έχει καταντήσει καθημερινή ρουτίνα.Τώρα με την κρίση η μπίζνα με παιδιά έχει ενταθεί κι οι μπιζναδόροι είναι πιο απενοχοποιημένοι από ποτέ. Αλλά πού να μιλήσεις και σε ποιόν.
Δυστυχώς το παραπάνω κείμενο είναι πέρα για πέρα αλήθεια και η τακτική της νάρκωσης των παιδιών με χάπια κτλ γνωστή εδώ και χρόνια. Η αστυνομία όμως δε νοιάζεται να κάνει έλεγχο σε όλες αυτές τις μανάδες με τα κοιμισμένα παιδιά στους δρόμους. Ας είμαστε λοιπόν όλοι πιο προσεχτικοί στο που δίνουμε τα λεφτά μας.
πέστα ρε φίλε. τουλάχιστον ας μπει πλαφόν, μέχρι ποιά ηλικία να ψηφίζουν. και να εξυπηρετούνται κατά δεύτερη προτεραιότητα στις υπηρεσίες και τις τράπεζες. και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. όπου και να γυρίσω το κεφάλι μου βλέπω γέρους, να τριγυρνάν άσκοπα, να στήνονται σε ουρές και να κάνουν φασαρία. να πάει ο γέρος στην εφορία και να λέει: 'ε, δεσποινίς, με θυμάστε, ήρθα εδώ και χτες, η μάνα της κόρης της θειάς μου, ένα έγγραφο του 1905, ο χριστούλ'ς κι η παναγίτσα'.
Εδω δεν υπαρχει πολιτεια που τα βλεπει να τα μαζέψει... αστυνομια να κανει κατι γ αυτα! Ειναι μια επιχειρηση όπως και με την μαυρη αγορά οργάνων ετσι εκεί με παιδάκια έτσι και 'δω!
οι μειονότητες των τσιγγάνων, εκτός απ' την άρνηση να ενταχτούς στις κοινωνίες, διατηρούν και αυτό που θα αποκαλέσω χοντροειδέστατα 'μεσαιωνική αντίληψη διαχείρησης ανθρώπινου δυναμικού' (πρβλ χοντροειδέστατες διατυπώσεις μου περί κλειτοριδεκτομής και μηχανικής μεταφοράς παραδόσεων σε κοινωνίες, στο αντίστοιχο άρθρο). Εδώ υπάρχει η λεπτή ισορροπία, ότι μεγάλη μερίδα του πληθυσμού μας, έχει επιλεκτική ευαισθησία, στο κατά πόσο γινόμαστε ρατσιστές απέναντί τους και δε σεβόμαστε την πολιτισμική τους ιδιαιτερότητα, ή κατά πόσο δεν επεμβαίνουμε στα παράγωγα της πολιτισμικής τους ιδιαιτερότητας όταν αυτά δε μας αρέσουν.
Αν νομίζεις ότι οι ανάπηροι είναι εκτός κυκλώματος καλύτερα να ξυπνήσεις. Είναι γνωστή πρακτική της μαφίας άλλωστε να προκαλεί αναπηρίες/ακρωτηριασμούς μιας και έτσι βγαίνει πιο πολύ χρήμα.Παλιότερα έφερναν τέτοιους από Βουλγαρία μεριά, τώρα δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα.Όσο για το ξύλο, εκτός του ότι θα πρέπει να προσέχεις τα καλσόν σου, δεν είσαι και πολύ καλύτερος απ' αυτούς, άσε που διαιωνίζεις μια αρρωστημένη πρακτική/ιδεολογία.
@taki183: το πρόβλημα με τους Χρυσαυγίτες είναι ότι θέλουν να επιβάλλουν την άποψή τους (που μοιραία ο καθένας μας ό,τι και να του κάνουν οι άλλοι θα έχει τη δική του άποψη, είναι δικαίωμά του) με τη βία. Να κάνουν την κοινωνία ζούγκλα όπου νικάει όποιος έχει μύες ή σιδηρογροθιά ή όπλο και όχι όποιος έχει δίκιο. Εσύ δεν είσαι καλύτερος φίλε μου όσο θεωρείς ότι το ξύλο κάνει καλύτερο τον κόσμο. Το ξύλο κάνει καλύτερο τον κόσμο για αυτούς που δέρνουν περισσότερο. Κι εσένα θα σε δείρει κάποιος και θα χαλαστείς.Όσον αφορά για τους ανάπηρους το grayden τα είπε όλα. Καληνύχτα.
Μπορει να εχεις δικαιο για τους αναπηρους αλλα δεν θα κατσω να σκεφτω τετoiα λογικη οταν βλεπω δυο κομμενα ποδια και ενα κομμενο χερι , και οσο για το ξυλο σε ατομα της χρυσης αυγης μακαρι να μην βρεθεις μονος σου σε μια δυσκολη στιγμη στον δρομο και κατσεις να κανεις συζητηση για ιδεολογιες, ζητω που καηκες αδερφε, οσο για τα καλσον θα τα δεις μπροστα σου φορεμενα σε κεφαλια οταν το επιλεξει η περισταση
@taki183 Δικαίωμά σου να μην σκεφτείς ότι αποτελείς μέρος του προβλήματος αλλά δεν χρειάζεται να περηφανεύεσαι κιόλας.Για το ξύλο στη ΧΑ τα είπαμε.