Επιτέλους, σημαιοφόρος στις παρελάσεις θα μπαίνει ο μαθητής με τους περισσότερους followers στο Twitter

Επιτέλους, σημαιοφόρος στις παρελάσεις θα μπαίνει ο μαθητής με τους περισσότερους followers στο Twitter Facebook Twitter
Η Μαρία είχε 3.000 φίλους στο Facebook, η Γεωργία 5.500 φόλοερς στο Twitter ενώ η Τασία 7.000 λάικς στο Instagram
43

Είναι δύσκολες οι στιγμές που περνάει η μοναδική επαναστατική κυβέρνηση της Ευρώπης. Από τη μία οι αποκαλύψεις του Γιάνη Βαρουφάκη που συνεχίζονται και προσφέρουν σπαρταριστές αλλά και τραγικές στιγμές για την θητεία του στο Υπουργείο Οικονομικών όπου και μαθαίνουμε για τις συνήθειες που είχε αποκτήσει ο Πρωθυπουργός όπως για παράδειγμα τα πούρα και το πως αυτό που θεωρούσαμε ως έρπη ήταν απλώς μια άτυχη στιγμή που ο Αλέξης είχε βάλει το πούρο στο στόμα ανάποδα. Υπέροχοι διάλογοι με το άλλο asset της κυβέρνησης, τον Παύλο Πολάκη διαμείβονται στο Facebook αφού ο Παυλάρας έχει αναλάβει εργολαβία την (πολύ) βρώμικη δουλειά να κράζει και να βρίζει χυδαία όποιον τολμά να μην βρίσκει στο πρόσωπο του Τσίπρα τον σωτήρα της Ελλάδας.


Από την άλλη μετά το διορισμό της πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου στην στενή κομματική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ η επιδρομή στη δικαιοσύνη συνεχίζεται με τις ανακλήσεις αθωωτικών αποφάσεων σε πρόσωπα που έχουν μπει στο στόχαστρο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να πέφτουν βροχή ενώ ο πρώην επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέας Γεωργίου εν τέλει καταδικάστηκε επειδή δεν είχε τραβήξει το καζανάκι μια φορά στην υπηρεσία αλλά αυτό ήταν αρκετό για να πανηγυρίσει η κυβέρνηση την τελική δικαίωση παρότι φυσικά σε καμία περίπτωση δεν συνδέεται η καταδίκη με αυτό που λαχταρά να αποδείξει, ότι δηλαδή το έλλειμα της κυβέρνησης Καραμανλή ήταν μηδαμινό και ότι τάχα μπήκαμε στα μνημόνια μετά από την σατανική συνομωσία ΓΑΠ, ΔΝΤ, Λέσχης Μπίλντενμπεργκ και Συλλόγου Φιλοτελιστών Κάτω Βεστφαλίας.

Τέρμα πια στα ατέλειωτα ξενύχτια των παιδιών, τέρμα στις χαμένες ώρες και στο χάλασμα των ματιών τους από το διάβασμα. Τέρμα στην εντατικοποίηση και στην μετατροπή των παιδιών σε αμείλικτες, ανταγωνιστικές μηχανές. Επιτέλους, επανάσταση!


Οπότε η Κυβέρνηση για να αναδείξει τα επαναστατικά της χαρακτηριστικά τα οποία αμφισβητούνται πιο πολύ κι από τα ταλέντα του Αντώνη Ρέμου προβαίνει σε ριζοσπαστικές ενέργειες:


Καλεί στο κάμπινγκ της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ τον πρεσβευτή της Βενεζουέλας την στιγμή που η διεθνής καταδίκη ενάντια στην χούντα Μαδούρο φουντώνει μετά τις καθημερινές δολοφονίες αντιφρονούντων αλλά και της σύλληψης των ηγετών της αντιπολίτευσης μέσα από το σπίτι τους. Ο Πρέσβης της φίλης και σύμμαχου χώρας που να μην ξεχνάμε αποτελεί παράδειγμα σύμφωνα με δήλωση του ίδιου του Πρωθυπουργού, είχε την ευκαιρία να γνωριστεί με τους σαραντάχρονους νεολαίους του ΣΥΡΙΖΑ και να μάθει από πρώτο χέρι πως η Αριστερά στην Ελλάδα έχει διδάξει τάβλι, πρέφα και άλλα ευγενή σπορ στα οποία οι ριζοσπάστες σύντροφοι έχουν διεθνείς διακρίσεις.

Επιτέλους, σημαιοφόρος στις παρελάσεις θα μπαίνει ο μαθητής με τους περισσότερους followers στο Twitter Facebook Twitter
«Ρε συ Βίτσα, μήπως αυτό το ροζ πόλο είναι λίγο Δαπίτικο;»


Τις εντυπώσεις μεταξύ των συντρόφων βουλευτών που παραβρέθηκαν στο εναλλακτικό κάμπινγκ και ήταν ντυμένοι με σπορ αμφίεση σαλεπιτζή με καλλιτεχνικές ανησυχίες, έκλεψε για μια ακόμη φορά η κυρία Αχτσιόγλου η οποία εξελίσσεται στην Κοκό Σανέλ του ΣΥΡΙΖΑ και η οποία εμφανίστηκε με κατακόκκινο φόρεμα που σχολιάστηκε διθυραμβικά από τα ΜΜΕ, δίνοντας μια νότα class σε μια εκδήλωση που την χρειαζόταν πιο πολύ κι από ότι χρειάζεται πολεοδομία η Σαλαμίνα. Ίσως η αλλεργία από τη συμμετοχή της στο κάμπινγκ ήταν αυτή που οδήγησε την κα Αχτσιόγλου να κάνει σήμερα τη δήλωση ότι η κυβέρνηση από την στιγμή που ανέλαβε την εξουσία έχει δημιουργήσει 320.000 θέσεις εργασίας ή απλώς κάπου κουτούλησε και δεν ξέρει τι λέει.


Εκεί όμως που η Κυβέρνηση μπορεί να δράσει εκτός μνημονιακού πλαισίου, εκεί που η επαναστατικότητα απογειώνεται και καταλαβαίνουμε ότι χωρίς Μνημόνιο θα είχαμε γίνει ήδη Βόρεια Κορέα, είναι ο τομέας της Παιδείας. Ψηφίστηκε λοιπόν το νέο νομοσχέδιο το οποίο ξεριζώνει όλες τις μεταρρυθμίσεις που είχαν γίνει τα τελευταία χρόνια ενώ το υπέροχο είναι ότι εφτά από τους βουλευτές που υπερψήφισαν το ξήλωμα είχαν ψηφίσει υπέρ των μεταρρυθμίσεων στο παρελθόν.

Το νομοσχέδιο Γιαβρόγλου όπως είναι ήδη γνωστό, επαναφέρει το άσυλο και απαιτεί να υπάρχει έγκριση της Συγκλήτου για την επέμβαση της Αστυνομίας ακόμα και όταν συντελούνται εγκλήματα κατά της ζωής στον χώρο του Πανεπιστημίου, δηλαδή αν βρεθείτε στα Προπύλαια και σας την πέσουν κλεφτρόνια θα απολαύσετε την ανεμπόδιστη διακίνηση των ιδεών αφού η αστυνομία δεν θα μπορέσει να σταματήσει την ελεύθερη βούληση του κλέφτη να δανειστεί από σας αγαθά που πιθανώς χρειάζεται.

 
Επίσης, επανέρχεται η συμμετοχή των φοιτητών στην εκλογή των Πρυτανικών αρχών αφού τελευταία είχε παρατηρηθεί το απαράδεκτο φαινόμενο να εκλέγονται στην ιεραρχία καθηγητές που δεν είναι κομματικά σκυλάκια και δεν συναλλάσσονταν με τους εκπρόσωπους των κομματικών νεολαιών για να παράσχουν διευκολύνσεις με αντάλλαγμα την στήριξη των αιωνόβιων φοιτητών. Αυτό πλέον τελειώνει και οι καθηγητές θα διδάξουν πλέον στους φοιτητές τους τα πραγματικά εφόδια που χρειάζονται στην ζωή, τη συναλλαγή και το γλείψιμο.


Αυτό που όμως έχει γεμίσει ενθουσιασμό τους μαθητές και τους γονείς τους είναι η κατάργηση του απαράδεκτου θεσμού της αριστείας να δίνεται δηλαδή η σημαία στον καλύτερο μαθητή σαν επιβράβευση για τις επιδόσεις του. Με ειδικό Προεδρικό διάταγμα, αυτή η απαράδεκτη συνήθεια που προωθούσε τον εθισμό των παιδιών στην μελέτη, την άμιλλα και την αριστεία καθώς και άλλες νεοφιλελεύθερες νευρώσεις, παύει οριστικά αφού πλέον σημαιοφόρος θα ανακηρύσσεται ο μαθητής που έχει τους περισσότερους followers στο Twitter και τους περισσότερους φίλους στο Facebook, ενώ αυτός που θα έχει τα περισσότερα likes στο Instagram θα βάζει υποψηφιότητα για παραστάτης.


Τέρμα πια στα ατέλειωτα ξενύχτια των παιδιών, τέρμα στις χαμένες ώρες και στο χάλασμα των ματιών τους από το διάβασμα. Τέρμα στην εντατικοποίηση και στην μετατροπή των παιδιών σε αμείλικτες, ανταγωνιστικές μηχανές. Επιτέλους, επανάσταση!

Διάφορα
43

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

19 σχόλια
Είναι απίστευτα τα επιχειρήματα υπέρ του προεδρικού διατάγματος που διαβάζω σε αυτή τη σελίδα. Είναι φανερή η αδυναμία κατανόησης της έννοιας της ισότητας. Διαβάζω: "είναι καλύτερος ένας μαθητής του 19-20 από έναν του 11-12;" Μα τι σημαίνει "καλύτερος"; Ο κάθε μαθητής, τόσο ως ανθρώπινη οντότητα και ως αντικείμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν κατ´αρχην ίσος. Αυτό σημαίνει ίσα δικαιώματα στη μάθηση, και πάνω από όλα, ίσες ευκαιρίες. Όμως ο κάθε μαθητής - και όχι μόνον - έχει ιδιεταιροτητες, χαρακτήρα, ικανοτήτων, κτλ. Η δύσκολη δουλειά κάθε εκπαιδευτικού είναι να προσπαθήσει να εντοπίσει τις εξαιρετικές ικανότητες ενός παιδιού και να τις ενισχύσει περαιτέρω, όσο και να εντοπίσει δυσκολίες που οφείλει να αντιμετωπίσει. Αναρωτιέμαι, οι οπαδοί της διαστρεβλωμένες έννοιας της ισότητας, συμφωνούν με έναν δάσκαλο που επενδύει περισσότερο χρόνο σε κάποιον συγκεκριμένο μαθητή που τυχαίνει να έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία. Εκεί δεν καταστρατηγείται η ισότητα;Με λίγα λόγια όλοι είναι διαφορετικοί, σπάνια να βρεις κάποιον που είναι καλός σε όλα ή κακός σε όλα (εκτός από σπάνιες περιπτώσεις που δεν αλλοιώνουν αυτά που λέω εδώ). Η πραγματική διαφορά είναι στην προσπάθεια που καταβάλει ένας μαθητής, και η κατανόηση αυτής της διαφοράς είναι το σημαντικότερο εφόδιο που θα πάρει στη ζωή του. Αυτό μάλιστα κατακτάται στις ηλικίες του Δημοτικού Σχολείου.Τώρα, το αν ένα μαθητής πρέπει να γνωρίζει Ιστορία για να σηκώσει τη σημαία, είναι κάτι που μπορούμε να συζητήσουμε. Αν είναι πια τόσο σημαντικό, ε τότε ας τη σηκώνει κάποιος που έχει τις καλύτερες αποδόσεις στην Ιστορία. Κάποιος άλλος μπορεί να προτείνει να την παίρνει ο πιο ψηλός μαθητής. Σε κάθε περίπτωση κάποιο κριτήριο πρέπει να ισχύει, έστω και αν αυτό φαίνεται "αδικο". Το να προσπαθούμε με προεδρικά διατάγματα να επιβάλουμε μια κακώς αγνοούμενη ισότητα εκεί που δεν υπάρχει, δίνει την εντύπωση ότι τη θέση μας τη ζωή δεν την καθορίζει η δίκη μας προσπάθεια, αλλά ένα καθεστώς (πολιτικό ή κοινωνικό), στο οποίο μεταβιβάσουμε την ευθύνη να μας εξασφαλίσει την προκοπή.Και τελειώνοντας, αν πραγματικά κοπτομαστε για τη σωστή παιδαγωγική προσέγγιση, ή για το πόση ελάχιστη ποσότητα Ιστορίας οφείλει να γνωρίζει το παιδί του Δημοτικού, ε τότε ας πάψουν να σηκώνουν τη σημαία (γιατί όχι ένα λάβαρο του σχολείου;) ή ας καταργηθούν οι στρατιωτικού τύπου παρελάσεις εξ ολοκλήρου.
Εμένα πάντως αυτή η απόφαση με βρίσκει απόμυτα σύμφωνο. Προετοιμάζει τους μαθητές για αυτό που θα αντιμετωπίσουν σαν εργαζόμενοι, ειδικά αν θα εργαστούν στο δημόσιο (που μετά από δύο τδεις θητείες Σύριζα θα είναι το σύνολο του πληθισμού): Δεν έχει σωμασία πόσο θα προσπαθούν ούτε πόσο θα αποδίδουν στη δουλειά τους. Στο τέλος θα προάγονται με σειρά αρχαιότητας ή ανάλογα με το τι ψηφίζουν ή πιον γνωρίζουν
Για άλλη μια φορά έχουμε χάσει την ουσία του νομοσχεδίου, στο δημοτικό έτσι και αλλιώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λόγω των πολλών "αριστούχων" κλήρωση γινόταν. Για άλλη μια φορά παίζουν με την χαώδη κατάσταση των Ελληνικών πανεπιστημίων, πριν μερικά χρόνια έγινε χαμός (πορείες, καταλήψεις) από την σημερινή κυβέρνηση ως αντιπολίτευση τότε, για το άσυλο στα πανεπιστήμια (παρανομίες, ναρκωτικά) και την εκλογή των πρυτανικών αρχών (κοματικοποίηση όλων των διαδικασιών) και η αντιπολίτευση σήμερα κυβέρνηση τότε που έκανε μάχη για την ψήφιση (έχουμε πήξει στους μαχητές) πετάει, μαχητικά πάντα, αετό (όπως λέμε εμείς οι γέροντες), σχόλια για τις παρελάσεις και τρέχα γύρευε
Όταν βγαίνει ένα τέτοιο ανούσιο θέμα στην επικαιρότητα για να συζητηθεί και να γίνει ντόρος, εγώ η καχύποπτη περιμένω ένα άλλο -σοβαρό- θέμα να εξελίσσεται παράλληλα το οποίο να μην διεκδικεί τόση προσοχή ώστε να περάσει στα ψιλά και ανώδυνα. Για να δούμε ποιο μπορεί να είναι αυτό.
Ακριβώς αυτό που συνέβη πολεμάμε.Δεν βγάζουμε πρωθυπουργό από τον σωρό. Ούτε σημαιοφόρο από τον σωρό.Κάποτε πρέπει εμείς σαν απλοί πολίτες και σαν κοινωνία να κρίνουμε με αυστηρότητα και να επιλέγουμε τους άριστους για τις ηγετικές θέσεις.Το διδάξαμε εμείς οι Έλληνες πριν 2500 χρόνια, μας δοξάζει όλη η ανθρωπότητα για αυτό και ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΣΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ "ΚΩΛΟΠΕΤΣΩΜΕΝΟΣ" ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΣΩΝΕΤΑΙ ! Και αυτή την έσχατη κατάντια, ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να την κάνει μόνιμη.ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ;
Συμφωνώ και προσθέτω: Δεν ήταν αναγκαίο να γίνει αυτό με τους σημαιοφόρους, γι' αυτό το θεωρώ ως επίδειξη "δύναμης". Και για σπάσιμο και για αποπροσανατολισμό.Και δεν είναι μόνο για να ξανακυβερνήσει ο συγκεκριμένος κωλοπετσωμένος. Όσο κατρακυλάει το επίπεδο της ελληνικής παιδείας (βλέπε και ΑΕΙ), τόσο περισσότερο οδεύουμε προς την "καγκουροποίηση" του ελληνικού λαού με αποτέλεσμα όσοι άξιοι υπάρχουν να εγκαταλείπουν την χώρα, ενώ οι υπόλοιποι θα ξαναψηφίζουν τους εκάστοτε κωλοπετσωμένους ώστε να μην ξανασηκώσει η χώρα κεφάλι.
Εγώ πάλι θα πω κάτι σχετικό άσχετο.Παρόλο που υπάρχει διαφωνία μεταξύ πολλών αγνώστων, ανώνυμων κατά κύριο λόγο, υπάρχει ήθος στη συζήτηση! Δεν υπάρχουν προσβολές και ανήθικες εκφράσεις, αλλά επιχειρήματα.Μου κάνει φοβερή εντύπωση! Είναι κάτι που δύσκολα το βλέπεις στα ενημερωτικά sites. Μπράβο και στο κοινό αλλά και στη LIFO που έχει καταφέρει να κρατήσει ένα ανθρώπινο επίπεδο στις συζητήσεις.
Τι να πω; Τόση τρέλα για μια απόφαση που αφορά μόνο το δημοτικό, όπου οι περισσότεροι μαθητές παίρνουν 9 και 10; Άλλωστε, οι παρελάσεις αποτελούν «πολιτιστικό γεγονός» για την επαρχία κατά κύριο λόγο ( χωριά, κωμοπόλεις, μικρές πόλεις ) όπου γονείς, θειοι, γείτονες περιμένουν να δουν τους σημαιοφόρους, την παρέλαση και να κουτσομπολέψουν. Οι σημαιοφόροι πηγαίνουν και στους εκκλησιασμούς των σχολείων , άλλη «πολιτιστική δράση» που κάνουν τα σχολεία κάποιες φορές το χρόνο....
Σίγουρα υπάρχουν οι ηλίθιοι γονείς που βλέπουν το παιδί τους σαν προέκταση του εαυτού τους και το πιέζουν να αριστεύσει για τους λάθος λόγους. Όμως η σημαία λειτουργεί εδώ σαν ηθική επιβράβευση,που ειναι πολύ σημαντική σε μια εποχή που οι υλικές επιβραβευσεις ειναι άφθονες. Και θα έχει πολύ μεγάλη σημασία για κάποιο παιδί που όντως μόχθησε με κίνητρο απλώς το να γίνει καλύτερο.Αν το σχολείο μας προετοιμάζει για τη ζωή, το να κερδίζεις τη σημαία μετά απο αγώνα,δεν ειναι σωστό; Τα πάντα στη ζωή μετά από αγώνα δεν τα παίρνουμε; Τις δουλειές δεν μας τις προσφερουν με κληρωση.Και επίσης το να μην καταφέρεις να κρατήσεις τη σημαία,δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως ήττα. Αλλά ως κίνητρο να προσπαθήσεις περισσοτερο. Γιατί γινόμαστε τόσο μυγιαγγιχτοι;
Ηθική επιβράβευση στο παιδί που τα καταφέρνει στο σχολείο είναι ο έπαινος. Η σημαία ειναι επιβραβευση για τους γονείς του και του παπούδες του. Δεν συμφωνώ με τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γενικα. αλλά εδω πεφτω από τα συννεφα με τις απόψεις ολων!Τι σχεση εχει η σημαια ως συμβολο με το τι βαθμό παίρνεις?
Αλήθεια τώρα, εντύπωση μου κάνει που σχολιάζετε σοβαρά αυτό το θέμα, λες και δεν είναι ο θεσμός ήδη παρωχημένος. Το ότι αναφέρεται ως επιχείρημα η ανταμοιβή της εργασίας του παιδιού, όπως επίσης και το κίνητρο για να αριστεύσει, δείχνει πόσο υποβαθμίζουμε οι ίδιοι την σημασία του εκπαιδευτικού συστήματος, λες και η άριστη εκπαίδευση έγκειται στο να γίνεις σημαιοφόρος ή να αριστεύσεις στις πανελλήνιες, μόνο.Τέλος, όσο ευγενής να είναι ο θεσμός (το αφήνω στην κρίση του καθενός), μερικές φορές γίνεται αφορμή για την ανάδυση στην επιφάνεια των πιο αισχρών αισθημάτων, κυρίως από την πλευρά των γονέων, κυρίως όταν ο σημαιοφόρος παρότι άριστος τυγχάνει να είναι ξένος.Off with it λοιπόν, αν είναι η κλήρωση να βοηθήσει να ατροφήσει αυτή η απαρχαιωμένη αντίληψη περί αριστείας και σημαίας, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Κατ'αρχάς, θεωρώ απαράδεκτη τημαθητική παρέλαση για τους προφανείς λόγους: δεν έχουν καμία δουλειά οι μαθητές να παίζουν τα φανταράκια, οι νεκροί ήρωες του έθνους δεν μας κοιτάνε με καμάρι από ψηλά, τα σχολεία χάνουν πολλές ώρες εκπαίδευσης με παρελάσεις και τις πρόβες αυτών, και οι περισσότεροι μαθητές παρελαύνουν αγγαρεία. Στο δια ταύτα τώρα.Η "παρασημοφόρηση" κάποιου γίνεται πάντα με γνώμονα τις επιδόσεις του. Είναι μια επιβράβευση γιατί έκανε τη δουλειά του καλύτερα από άλλους ή έκανε περισσότερα από όσα απαιτούνταν. Είναι μια δημόσια απόδοση τιμών για τον επιβραβευόμενο και ταυτόχρονα ένα κίνητρο για τους υπολοίπους ώστε να εμπνευσθούν να εργαστούν πιο εντατικά. Και η σημαιοφορία είναι ακριβώς αυτό, μια "παρασημοφόρηση" του πιο αποδοτικού μαθητή, μια δημόσια δήλωση του σχολείου ότι αυτός είναι ο καλύτερος και δικαιούται να ηγηθεί της παρέλασης.Αλλά αςτο δούμε από την άλλη σκοπιά. Τι εξυπηρετεί η σημαιοφορία μέσω κλήρωσης ή όποιας άλλης μη αξιοκρατικής διαδικασίας; Μου φαίνεται πως απλά δίνει το μήνυμα πως δεν υπάρχει λόγος να κοπιάσεις, πως στη ζωή απλόχερα θα επιβραβεύεσαι χωρίς να ξεχωρίζεις, κάτι που σαφώς δεν ισχύει στα φιλελεύθερα δυτικά κράτη αλλά ίσως ισχύει στα κράτη που εμπνέουν την κυβέρνησή μας.
Μοντέρνο και προοδευτικό το άρθρο,οπως και οι υπόλοιπες τοποθετήσεις του συγγραφέα και με τρομερή πλάκα.ο Λαζόπουλος του site! Επι της ουσίας, μιλαμε για τη σημαία στο Δημοτικό ως μεσο επιβράβευσης της προσπαθειας μαθητών 12 ετών η οποία της περισσότερες φορές οφείλεται στην πίεση και την ανταγωνιστικότητα του γονέα . Οποίος έχει παιδιά στο Δημοτικό ξέρει . Δεν ειναι λοιπον και κανενα κακο να δοθει η ευκαιρία σε κανενα παιδακι μέτριο, η ΑΜΕΑ η πρόσφυγοπουλο να καμαρωσει κρατοντας τη σημαια της πατρίδας του η της χώρας που το φιλοξενεί.
Νομίζω ότι για λόγους κοινωνικής συνοχής και συμβολισμού, θα μπορούσε ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ να γίνει αποδεκτό σημαιοφόρος να είναι παιδί ΑΜΕΑ, μαζί με τον αριστούχο στα μαθήματα.Το προσφυγόπουλο όμως πρέπει να υπάγεται στην κρίση των επιδόσεων στα μαθήματα, όπως και τα Ελληνόπουλα.
Βέβαια, δε με εκπλήσσει να είναι και εντελώς φωτογραφική διάταξη. Κάποια μάνα συριζόπουλου να θέλει να μπει στο μάτι των άλλων των απαράδεκτων που βάζουν τα παιδιά τους να διαβάζουν.
Δεν κουτούλησε πουθενά η κ. Αχτσιόγλου, αν και θα μπορούσε, γιατί το σκοτάδι είναι βαθύ στη Σταδίου.Φταίει που κάθε πρωί ο Πετρόπουλος απόκτησε εμμονή και χωρίς να του το ζητήσει κανείς, παρουσιάζεται αυτοβούλως στην υπουργό και ευπειθώς αναφέρει πόσοι τον συνάντησαν την προηγούμενη μέρα και τον συνεχάρησαν για την αύξηση των εισφορών.Είναι να μην κολλήσεις ;Και να το ρίξεις λίγο και στα συνολάκια να το γιορτάσεις ;Ή μήπως να ξεδώσεις από την μαυρίλα που δεν λέει να γαλαζοκοκκινήσει με τίποτα ;
Σαν να λέμε "κερδίσατε με κλήρωση μια αντικολλητική κατσαρόλα", ανάμεσα σε αυτούς που το όνομά τους ξεκινάει με γράμμα από Α μέχρι Ω.Μα γιατί παραπονιόμαστε ;Αυτή η σημαία ως γνωστόν, όταν υψώνεται π.χ. στον ψηλότερο ιστό για την Στεφανίδη, σιγά τώρα, από τύχη καημένε...
Θα συμφωνήσω με την κλήρωση για την σημαία. Αυτό που πρέπει να περάσουμε στους μαθητές είναι να διαβάζουν για να πάρουν γνώση που θα βοηθήσει στην μετέπειτα ζωή τους, αλλά και για δικό τους όφελος, κανενός άλλου.Το αν θα πάρει την σημαία ένα παιδί που έβγαλε 15 ή ένα παιδί που έβγαλε 19, πιστευω πως δεν θα επρεπε να έχει καμία απολύτως σχέση. Τα παιδιά των 19 και 20 δεν είναι ανώτερα από αυτά των 11,12 κτλ.
Συμφωνώ! Όπως άλλωστε γίνεται ακριβώς Κ σε μια δουλειά. Γίνεται πρώτα μια αξιολόγηση όλων για το έτος Κ μετά κλήρωση ποιος θα πάρει προαγωγή, αύξηση κτλ. Αυτοί που δουλεύουν Κ τους αρέσει η δουλειά τους δεν είναι ανώτεροι από αυτούς που είναι στο Facebook όλη μέρα. Παντρέψουμε, ταιριάζουμε! Είμαι Κ τυχερό παιδί λένε δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Νομίζω είναι λίγο άσχετο αυτό που γράφεις. Ναι, το να είσαι παραγωγικός στη δουλειά σου συνδέεται άμεσα με προαγωγές, bonus κτλ.Το να είσαι καλός μαθητής όμως πως το καλό συνδέεται με το να παίρνεις αυτόματα την σημαία;
τσ τσ τσ συντηριτικο σε βλεπω. γιατι να μην γινεται οποιος επιλεξει ο δασκαλος ή ο προεδρος του μαθητκου συμβουλίου; Πχ Καρανικας φιλος του Τσιπα, Παπας φιλος Τσιπα μεγαλη πολιτικη ηγετες (ορθογραφια μενεγομανους).Αυτο θα ειναι ο δδρομος προς τον σοτσιαλισμο.
Προς αυτοφορακια:Το ξαναγράφω γιατί πριν δεν δημοσιεύτηκε.Ναι το ότι κάποιος είναι παραγωγικός στην δουλειά του συνδεεται μεσα με την απολαβή bonus,προαγωγών κτλ.Αλλά το να είσαι καλός μαθητής πως στο καλό σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να πάρεις την σημαία;
Οντως και ο τεχνολογικός αλφαβητισμος στο WhatsApp και το snapchat με greeklish και emoticons καρδουλες θα πρεπει να επαινείται με μια ευκαιρία στη σημαία μεσω λοταρίας. Αλλωστε τα παιδια ξοδευουν προσωπικό χρόνο αντι να τα διδάσκονται
Γωγώ 20: 42'Πάντα το κάνω, αλλά όχι με τον τρόπο που το κάνει το Γωγουλίνι.Συνεπώς, θα προτιμούσα να μην απαντήσω καθόλου, αλλά κάνω εξαίρεση και σας απαντώ γιατί δεν θέλω να αποφύγω την πρόκλησή σας.Η ίδια που λέτε ότι η εκπαίδευση πρέπει να προορίζεται να προσδίδει γνώσεις στον μαθητή, δεν έχετε κανένα πρόβλημα ο τυχόν αδιάφορος και τελικά ανιστόρητος για το τι αντιπροσωπεύει μια σημαία ως σύμβολο - όλων των κρατών, όχι μόνο της Ελλάδας - να την κρατάει ΗΓΕΤΙΚΑ επικεφαλής του σχολείου του. Και μη μου πείτε ότι μιλάμε για το Δημοτικό, γιατί εσείς χρησιμοποιείτε κλίμακα βαθμολόγησης του Λυκείου. Καλομελέτα... Και ξεχνάτε ότι μια κοινωνία "χτίζει" σιγά-σιγά τους ηγέτες της που αύριο θα την εκπροσωπήσουν στον παγκόσμιο στίβο, ο καθένας στον τομέα των ικανοτήτων του.Και είναι σίγουρο τότε, ότι δεν πρέπει να στείλει τον ανιστόρητο, τον μη γνωρίζοντα ξένες γλώσσες, τον άξεστο και ακοινώνητο που στέκεται με ανοιχτά πόδια και αγυάλιστα παπούτσια ενώ ανακρούεται ο Εθνικός Ύμνος χώρας που φιλοξενείται. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΗΤΑΝ Η ΤΗΣ ΗΣΣΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ, ΟΠΟΤΕ ΕΚΛΕΓΕΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΕΟΣ, ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΑΤΣΟΣ !Σημαιοφόρος ο πάσα εις και πρωθυπουργός ο πάσα εις. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.Για το ίδιο θέμα, ελπίζω να αναρτηθεί και άλλο σχόλιό μου πάνω σε άλλο άρθρο, αν σας ενδιαφέρει.
Αγαπητε ΕΛΠΟ, αρχικα να ξεκαθαρισουμε οτι την πρόκληση την ξεκινήσατε εσεις με το υφος του αρχικου σχολίου σας, εγώ δεν είχα καμία πρόθεση. Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι μαθητές με χαμηλότερο βαθμό δεν γνωρίζουν την ιστορία του ελληνικού εθνους; Επίσης, από που προκύπτει πως όσοι μαθητές έχουν κρατησει την σημαία γνωρίζουν όλοι την ιστορία της Ελλαδος;Επειδή το σκεφτόμουν σήμερα, με την κλήρωση εκτος των άλλων εξασφαλιζεται και η ισότητα μεταξύ των μαθητων γιατί έχουν όλοι την πιθανότητα να τύχουν αυτής της τιμης. Και όταν λέω κλήρωση δεν εννοώ να διαλέγει ο δάσκαλος μαθητες (κάπου το είδα και αυτό παραπανω) αλλά να είναι γραμμένα όλα τα ονόματα των μαθητών όταν γίνει. Επίσης, δεν μπορεί να κριθει το επίπεδο γνώσεων ενός μαθητή από ένα βαθμό που θα του κοτσάρει ο δάσκαλος (και ειδικά στο δημοτικο) μην τρελαθούμε τώρα. Ικανότητες στην κοινωνία έχουν και όσοι δεν σπούδασαν. Η γνώση δεν αποκτιεται μόνο από το σχολείο. Είδαμε και ορισμένους από αυτούς που μας εκπροσωπούν με γεμάτες από κλεμμένα τσέπες και καταθεσεις με γυαλισμενα παπούτσια, να στέκονται μια χαρά στον εθνικό ύμνο μες στην υποκρισία. Σεβομαι την άποψη σας και ας μην την ασπάζομαι.
Αν θέλανε να κάνουν κάτι επαναστατικό ας καταργούσαν τις παρελάσεις και τις λοιπές αναχρονιστικές και φασιστοειδείς σαχλαμάρες. Αν δέχονται την βάση της ιδέας για παρελάσεις και φανφάρες, τότε ο σημαιοφόρος πρέπει να είναι αναγκαστικά ο καλύτερος και όχι ο τυχερότερος....Απλή καρτεσιανή λογική που φαίνεται να λείπει από τους μπούφους...
Όχι, τα παιδιά του 19 και του 20 δεν είναι ανώτερα των υπολοίπων. Όμως το παιδί πρέπει ανα έχει άμεση ανταμοιβή για την προσπάθειά του αλλιώς δυσκολεύεται να βρει κίνητρα. Το παιδί δύσκολα θα κατανοήσει ότι αυτό που σήμερα του φαίνεται βασανηστήριο σε 10-15 χρόνια θα είναι εφόδιο, έτσι τα επιβραβεύουμε με άμεσους τρόπους για να έχουν την αίσθηση τελεσφόρησης της προσπάθειας.
Λες : "Αυτό που πρέπει να περάσουμε στους μαθητές είναι να διαβάζουν για να πάρουν γνώση που θα βοηθήσει στην μετέπειτα ζωή τους, αλλά και για δικό τους όφελος, κανενός άλλου." Θες να μας εξηγησεις λιγακι τι ακριβως εννοεις εδωπερα ; Διαφοροποιεις την εκπαιδευση απο την μορφωση και θεωρεις οτι η τελευταια πρεπει να ειναι στην υπηρεσια καθε μαθητη ξεχωριστα ;“Η μηπως υπαρχει και μια κοινωνικο-πολιτικη διασταση στη μορφωση για σενα ;Εαν διαφοροποιεις την γενικη μορφωση - τμημα της οποιας αποτελουν η κοινωνικη και πολιτικη παιδεια καθε ανθρωπου και η γνωση επικοινωνιας μεσα απο κοινα σημεια αναφορας ( που προσφερει το διαβασμα ) - απο την εκπαιδευση ( το εκπαιδευτικο συστημα δηλαδη ) , τι προβλημα εχεις η αριστουχος στο σχολειο να σηκωνει μια σημαια ; Πως το εννοεις ;;;
Ο άνθρωπος σε όλη του την ζωή θα λαμβάνει γνώση, δεν σταματάει η λήψη μετά το σχολείο. Το σχολείο πρέπει να "σπρωχνει" τον μαθητή στην αναζητήση της γνωσης, όχι να τον κάνει παπαγάλο, να τον κάνει να θέλει από μονος του να εμβαθύνει στους πνευματικούς του ορίζοντες και μετά το πέρας της σχολικής του ζωής. Όπως προείπα ο αριστουχος δεν είναι σε τίποτα ανώτερος από τον μη αριστούχο και όλοι θα πρέπει να έχουν δικαίωμα για την σημαία. Ακόμη δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί αυτός με τον μεγαλύτερο βαθμό είναι ο μόνος άξιος για την σημαία.
Ναι αγαπητη μου συντροφισσα...το παιδι του 19-20 ειναι εργατικοτερο κ εξυπνοτερο απο το παιδι του 11-12 και κατα συνεπεια ανώτερο σε επιπεδο σχολειου οπου κρινεται κ βαθμολογειται η γνωση!Και να σου πω κ κατι...γιατι κανεις δεν τολμαει εδω να πει την αληθεια,κατα κανονα αυτο το παιδι θα ειναι και ανωτερο γενικα οταν μεγαλωσει,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια!Θα πω ομως κ κατι επι της ουσιας της αριστειας...ο πραγματικα καλος μαθητης δεν εχει αναγκη σημαιες κ φανφαρες,θα συνεχισει να ειναι καλος πρωτίστως για τον εαυτο του και πιστεψε με δεν εχει αναγκη αναγνωρισης απο την Κοιλαδα του Πεσαβαρ,θα την βρει απο εκει που πραγματικα υπαρχει αξιοκρατια και απλα θα σου κουνησει το μαντηλι,όπως αλλωστε στο κουνανε χρονια τωρα τα καλυτερα μυαλα της χωρας!Αλλα σιγουρα εσενα δεν σε ενδιαφερει αυτο γιατι "η μετριοτητα ειναι η δυναμη των πολλων"!!!Viva la revolution!!!
Αυτό που πρέπει να μάθουν τα παιδιά είναι οτι η προσπάθεια ανταμείβεται. Οχι η τύχη.Σκέψου τώρα ότι εκπαιδεύεις ένα σκυλί, και κάνει σωστά αυτό που πρέπει να κάνει. ΤΙ κάνεις?α)Του δίνεις treat που το κατάφερε?β)Δείνεις μετα απο κλήρωση το μπισκοτάκι στο σκυλί παραδίπλα?
ωραία παρομοίωση, τη φώκια που ισορροπεί τη μπάλα στη μύτη και το δελφίνι που περνά μέσα από το στεφάνι ξεχάσατε μόνο. Και για να έχουμε καλό ρώτημα: παίζω εξαιρετικό μπάσκετ και πρωτεύω σε διαγωνισμό μαθηματικών αλλά είμαι σκράπας στα αρχαία και γράφω άθλιες εκθέσεις - γιατί το να σηκώσω τη σημαία σημαίνει ότι γνωρίζω την ιστορία της πατρίδας μου και τους αγώνες της και γιατί είμαι πιο άξιος από έναν ανάπηρο που δεν σκαμπάζει ιδιαίτερα από χημεία αλλά βραβεύεται σε διαγωνισμούς ποίησης;