Ποιοι υπουργοί γέμισαν με ΑΕΙ και ΤΕΙ τη χώρα

Ποιοι υπουργοί γέμισαν με ΑΕΙ και ΤΕΙ τη χώρα Facebook Twitter
12

Το top των υπουργών που γέμισαν με ΑΕΙ και ΤΕΙ τα τελευταία 20 χρόνια, χωρίς να ξεχνάνε τόπους καταγωγής και περιφέρειες όπου εκλέγονταν, δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Τα Νέα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως λέει στην εφημερίδα ο υπουργός Παιδείας, το 1993 η χώρα διέθετε 334 τμήματα σε ΑΕΙ, ενώ σήμερα έχουμε 534 τμήματα και 40 ανώτερα ιδρύματα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, από το 1993 ιδρύθηκαν στη χώρα 5 νέα πανεπιστήμια-6 μαζί με το ΕΑΠ-και επιπλέον 80 νέα τμήματα σε λειτουργούντα πανεπιστήμια. Κατά 111 αυξήθηκαν τα τμήματα των ΤΕΙ.

Πρωταθλητής στην ίδρυση νέων τμημάτων και Πανεπιστημίων αναδεικνύεται ο Γεράσιμος Αρσένης με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και 44 νέα τμήματα ΑΕΙ και 36 ΤΕΙ, μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια.

Ακολουθεί ο Πέτρος Ευθυμίου με την ίδρυση δύο πανεπιστημίων , 17 τμημάτων ΑΕΙ και 25 ΤΕΙ (2000-2004). Στο Νο3 η Μαριέττα Γιαννάκου με την ίδρυση ενός πανεπιστημίου, 15 τμημάτων ΑΕΙ και 15 ΤΕΙ.

Στην προσπάθεια για τη διάχυση της παιδείας και της εκπαίδευσης και ο Ευριπίδης Στυλιανίδης που από το 2007-2009 ίδρυσε ένα πανεπιστήμιο, 8 τμήματα ΑΕΙ και 21 ΤΕΙ.

Ο Γιώργος Παπανδρέου περνώντας από το 1994-1996 από την καρέκλα του υπουργείου, άφησε πίσω του  πέντε νέα τμήματα ΑΕΙ και 14 ΤΕΙ.

Η Άννα Διαμαντοπούλου υπέγραψε την ίδρυση ενός μόλις νέου τμήματος.

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
H εταιρεία που ανέλαβε το έργο της μελέτης των στοιχείων για το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ"Πρόκειται για την "EEE Group". Στον όμιλο ανήκει το ΙΕΚ ΑΚΜΗ και το Metropolitan CollegeH ανάθεση του σχετικού έργου στα πλαίσια του ΕΣΠΑ στο παρακάτω link http://esep.teithe.gr/downloads/EEO_GROUP_MELETH_GIA_ATHINA.pdfΚαι η παρουσία τους στο δίκτυο http://www.eeogroup.gr/index.php/el/about-us/eeo-group-of-companies-.html
ΑσχετοΗ πινακιδα του ΤΕΙ Τρικαλων (φωτο), γιατι ειναι γραμμενη σε εκκλησιαστικη γραφη????Καποιος αρμοδιος _αυλωνει με λαθος πραγματα...τι χωρα ειναι αυτη...οτι _αυλωσει του καθενος
Στο διάβασμα τα καταφέρνω πάντως. Αν αναφέρεσαι σε μένα λοιπόν θα σου πρότεινα να διαβάσεις τον Ν.2916/2001, Ν όπως λέμε νόμος. Εκεί λοιπόν θα ανακαλύψεις ότι όταν λες ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι σαν να λες "τα παιδιά και τα κορίτσια". Από το 2001 με τον 2916, ΑΕΙ είναι τα ΤΕΙ τα Πανεπιστήμια και τα Πολυτεχνία. Για αγράμματος καλά τα πήγα. α;
Ας μην φτάνουμε στο σημείο να θεωρούμε κακό το να ιδρύονται πανεπιστήμια, ΤΕΙ και νέα τμήματα!Το κακό είναι με βάση ποια κριτήρια γίνεται αυτό. Αν γίνεται για βολέψουμε μερικά από τα "δικά μας" παιδιά και για ζήσουν οι καφετέριες, τα σουβλατζίδικα και όσοι έχουν γκαρσονιέρες σε μερικές πόλεις, τότε ναι είναι κατάπτιστη επιλογή.Αν γίνεται με σωστά κριτήρια, τόσο ακαδημαϊκά και επιστημονικά, όσο και της αγοράς, ώστε ούτε να φεύγουν στο εξωτερικό τα νέα παιδιά ούτε οι νέοι επιστήμονες, τότε είναι αξιέπαινη επιλογή.
Το περίφημο χουντικό σλόγκαν του Ασλανίδη "κάθε πόλις και στάδιο κάθε χωριό και γυμναστήριο" αντικαταστάθηκε από το δημοκρατικό "κάθε Περιφέρεια και Πανεπιστήμιο κάθε νομός και ΤΕΙ". Και όσοι νομοί "έβγαζαν " και υπουργούς Παιδείας αποκτούσαν και τα δύο.Για να δικαιολογήσουν την ίδρυση κάποιας νέας Σχολής ( αλήθεια απέναντι σε ποιους;) διακήρυτταν ότι το έκαναν για να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες ανάγκες. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθούν τμήματα χωρίς κανένα ουσιαστικό περιεχόμενο και χωρίς καμιά προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης των νέων. Δημιουργήθηκαν ολόκληρα τμήματα με αντικείμενο αυτό που σε ήδη υφιστάμενα τμήματα ήταν ήταν ένα μόνο μάθημα. Πχ όπως αυτό της ανακαίνισης και αποκατάστασης κτηρίων ή της ανθοκομίας, των αρδεύσεων , των γεωργικών μηχανημάτων που εγώ τα τελευταία στην Γεωπονική τα διδάχτηκα ως μαθήματα έτους. Το μόνο που κατάφεραν ήταν μια ψευδεπίγραφη ανάπτυξη της περιφέρειας που στηριζόταν στις καφετέριες, στα σουβλατζίδικα και στα ενοικιαζόμενα δωμάτια και εξαπατώντας τους νέους ότι δήθεν απέκτησαν κάποιο πτυχίο χωρίς καμιά αξία.
θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε και πόσα AEI και ΤΕΙ ιδρύθηκαν στις δύο μεγαλουπόλεις (απ'όπου δηλ. προέρχεται το συντριπτικό ποσοστό των φοιτητών) και πόσα στην επαρχία (εκεί δηλ. όπου θέλουν οι πολιτικοί να μεταφέρεται ο πλούτος που βγαίνει σε Αθήνα για να παίρνουν ψήφους):-)
Το πρόβλημα δεν είναι τα πολλά τμήματα.Το πρόβλημα είναι πως η πλειοψηφία δεν έχει επιστημονικό αντικείμενο- δε μιλάω για υποδομές κτλ. Αποτέλεσμα, παίρνεις ένα πτυχία κουρελόχαρτο, χωρίς κανένα δικαίωμα κατοχυρωμένο, οπότε εύχεσαι να είχες πάει κομμώτρια ή υδραυλικός, παρά μάνατζερ αθλητικών εγκαταστάσεων (!).