ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το διαφυλετικό σεξ αποτελεί ακόμα ταμπού για πολλούς πορνοστάρ

Το διαφυλετικό σεξ αποτελεί ακόμα ταμπού για πολλούς πορνοστάρ Facebook Twitter
18

 

[Από την πορνοστάρ Αουρόρα Σνόου / Απόδοση για το LiFO.gr: Αλέξανδρος Διακοσάββας]

 

Όταν πρωτομπήκα στη βιομηχανία του ενήλικου θεάματος, περίπου 12 χρόνια πριν, ένα από τα πιο περίεργα πράγματα που με ρώτησε ο ατζέντης μου ήταν αν θα έκανα διαφυλετικό σεξ. Ένιωσα πολύ αμήχανα και ο ηλικιωμένος άνδρας διευκρίνισε: «Το κάνεις με μαύρους;». Σοκαρίστηκα με μια τέτοια ερώτηση που μου φάνηκε ρατσιστική. Ενώ καθόμουν στο σκονισμένο του καναπέ, μέσα σε ένα μικρό γραφείο γεμάτο καπνό, ξαφνικά ένιωσα να βρίσκομαι αλλού: σε μια ασπρόμαυρη εποχή.

Απάντησα δειλά: «Φυσικά. Δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά, είναι απλά σκούρο δέρμα».

Σήμερα γνωρίζω ότι οι φυλετικές ιστορίες που αποτυπώνονται στο φακό είναι περίπλοκο θέμα - ειδικά με τον τρόπο που μεταφέρονται στην ονειρική πορνοβιομηχανία.

«Ο ρατσιμός υπάρχει και υπάρχει και στο πορνό», αναφέρει η διάσημη, βραβευμένη πορνοστάρ Κριστίνα Ρόουζ που έχει παίξει σε πάνω από 400 ταινίες. Σε τέτοιο αριθμό ταινιών, εύκολα οι φαν μπορεί να μην προσέξουν αν κάποιος ηθοποιός έχει αποφύγει το διαφυλετικό σεξ. Όμως, το ταμπλόιντ TMZ επεσήμανε τον περασμένο μήνα ότι η Αλέξις Τέξας, μια άλλη βραβευμένη πορνοστάρ δεν έχει δουλέψει ποτέ με μαύρους.

Η Τέξας αρνήθηκε να το σχολιάσει. Εκπρόσωπος του πρακτορείου της, LA Direct Models, μου είπε ότι η Τέξας δεν ήθελε να μιλήσει για αυτό το ζήτημα σε κανένα, υποδηλώνοντας ότι το TMZ το έκανε πολύ μεγάλο θέμα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, σύμφωνα με τις διαδικτυακές λίστες του LA Direct Models, μόνο ένα 20% των ηθοποιών του διατίθενται να γυρίσουν διαφυλετικές σκηνές. (Ένα άλλο πρακτορείο, το Spiegler Girls, ανάμεσα στα κορυφαία του είδους, έχει πιο ενδεικτικά ποσοστά: 75 με 80% των ηθοποιών του λένε ότι γυρίζουν διαφυλετικό υλικό.)

Ένας λόγος για την απροθυμία των πορνοστάρ μπορεί να είναι το μέγεθος. Εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο γίνονται τα κάστινγκ στη βιομηχανία, οι περισσότεροι μαύροι άνδρες περφόρμερ έχουν δυσανάλογα μεγάλα προσόντα. Το μέγεθος τους μπορεί να είναι τρομακτικό. Ξέρω έναν άνδρα που την έχει τόσο μεγάλη όσο ένα κουτάκι σόδας. (Αρνήθηκα να δουλέψω μαζί του, επειδή φοβήθηκα, στην αρχή της καριέρας μου.)

Αλλά αυτό που κρύβεται συνήθως πίσω από τα ταμπού είναι το άγχος για την καριέρα. Τα περισσότερα κορίτσια στη βιομηχανία ακούνε από τον ατζέντη ή από άλλους ηθοποιούς ότι μπορούν να αυξήσουν τη διάρκεια της καριέρας τους με το να αποφεύγουν τις διαφυλετικές σκηνές - τουλάχιστον μέχρι οι σκηνοθέτες να σταματήσουν να τις ζητάνε [σε κάστινγκ].

Θεωρώ ότι αυτή είναι μια ξεπερασμένη συνταγή επιτυχίας. Η εμπειρία μου μού έμαθε ότι το ενήλικο κοινό είναι πολύ πιο προοδευτικό από ότι τα «κεφάλια» της πορνοβιομηχανίας, που στην πλειονότητά τους είναι ηλικιωμένοι λευκοί, μπορεί να πιστεύουν. Υπήρχε κάποτε, επίσης, η πεποίθηση ότι ένα κορίτσι μπορεί να επιμηκύνει την καριέρα της με το να μην κάνει συγκεκριμένες στάσεις. Κοντά στο 2000, η συνήθης άποψη έλεγε ότι αν κάποια ήθελε να μεγαλώσει τη διάρκεια της καριέρας της, έπρεπε να ξεκινήσει με σόλο σκηνές, έπειτα με σκηνές με άλλα κορίτσια, στη συνέχεια να γύριζε σεξ με άνδρες -όχι μαύρους- και στο τέλος να ενέδιδε σε διαφυλετικό ή πρωκτικό. Υπήρχαν εκατοντάδες εταιρείες εκείνη την περίοδο - και γυρίζονταν ταινίες όλων των ειδών. Το πορνό ήταν μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων σε άνθηση.

Ένας πρόσφατος μύθος, που υπαινίσσεται το τραγούδι του Κάνιε Γουεστ Hell of a Life, λέει ότι οι σκηνοθέτες πληρώνουν λιγότερο όταν κάποια έχει γυρίσει διαφυλετικές σκηνές. Η Κριστίνα Ρόουζ θυμάται τη συμβουλή που της έδωσαν πάνω στο θέμα, όταν μπήκε στη βιομηχανία το 2007: «Ο ατζέντης μου μού είπε ότι τα κορίτσια που έκαναν διαφυλετικό σεξ δεν έβγαζαν τα ίδια χρήματα. Μακάρι να μην τον είχα ακούσει. Αν το έκανα εξαρχής, μπορεί να είχα κερδίσει το βραβείο της Περφόρμερ της Χρονιάς». Τα περισσότερα κορίτσια που κερδίζουν αυτό το βραβείο, το αντίστοιχο του Όσκαρ Α' Γυναικείου για τις ενήλικες ταινίες, ξεκινούν από την αρχή με διαφυλετικό. Οι ατζέντηδες που δίνουν τέτοιες συμβουλές είναι συχνά, από την εμπειρία μου, ηλικιωμένοι λευκοί.

Ο Μαρκ Σπίγκλερ από το πρακτορείο Spiegler Girls, ένας από τους δικούς μου ατζέντηδες, αναφέρει, σχετικά με το θέμα της φυλής και τις καριέρας, ότι οι εποχές έχουν αλλάξει. «Παλιά, ξεκινούσες αργά και δούλευες σταδιακά για να ανέβεις. Πλέον όσα περισσότερα κάνεις, τόσο το καλύτερο. Η Σάσα Γκρέι και η Κατσούμι ξεκίνησαν με διαφυλετικό. Δε φαίνεται να τις έβλαψε». Όσα περισσότερα είναι διατεθειμένη κάποια να κάνει, εν έτει 2013, τόσο ευρύτερη αποδοχή θα έχει και τόσο περισσότερα χρήματα θα βγάλει. Παρά το μύθο που λέει ότι αυτές που κάνουν διαφυλετικό βγάζουν λιγότερα, το αντίθετο αληθεύει - περισσότερη δουλειά σημαίνει σποραδικά υψηλότερο κόστος, παρόλο που ο Σπίγκλερ αναφέρει ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο πριμ στο μισθό των κοριτσιών που δουλεύουν με μαύρους συμπρωταγωνιστές: «Κάποια πρακτορεία θα δώσουν περισσότερα χρήματα, εμείς δεν το κάνουμε. Η αμοιβή είναι η ίδια.»

Τα περισσότερα κορίτσια στη λίστα του Σπίγκλερ είναι γνωστά για τα περιορισμένα «όχι» τους - με άλλα λόγια κάνουν σχεδόν τα πάντα. Τον ρώτησα γιατί πιστεύει ότι μερικά κορίτσια αρνούνται να κάνουν διαφυλετικό σεξ. «Ο πρώτος λόγος που ακούω, χωρίς να σημαίνει ότι αληθεύει, είναι το "η οικογένειά μου δε θα το ήθελε"». Έχω ακούσει και εγώ αυτή την εξήγηση στα γυρίσματα. Έχω γνωρίσει κορίτσια που νομίζουν ότι η οικογένειές τους θα είναι πιο δεκτικές αν ανακαλύψουν ότι έκαναν πορνό, παρά αν μάθουν ότι έκαναν διαφυλετικό πορνό. Δύσκολο να το δεχτείς το 2013.

Ο Τι Ριλ, επικεφαλής του Ideal Image Models, υπερηφανεύεται ότι είναι ένας από τους λίγους μαύρους ατζέντηδες στην ιστορία της πορνοβιομηχανίας. Έχει και ρόλο πρωταγωνιστή σε ταινίες και η στάση του είναι δεκτική στα κορίτσια που αρνούνται το διαφυλετικό σεξ. «Ως μαύρος, δεν το παίρνω προσωπικά όταν κάποια το αρνείται. Με μερικά από τα κορίτσια που δεν γυρίζουν διαφυλετικές σκηνές, έκανα σεξ εκτός κάμερας.»

Υποθέτω ότι οι περισσότερες ακολουθούν τη συμβουλή του ατζέντη. Λίγες αντιλαμβάνονται την πραγματική επιρροή ενός ατζέντη στη δουλειά. Εκείνοι συχνά καθοδηγούν τις 18χρονες και εκτός βιομηχανίας, τις επηρεάζουν και στην προσωπική τους ζωή. Πολλές νεαρές περφόρμερ δεν έχουν εμπειρία στις αρχές. Έρχονται στο Λος Άντζελες για να κάνουν πορνό από μικρές πόλεις σε όλη τη χώρα. Υπάρχουν πολιτείες, όπως η Μοντάνα, απ' όπου κατάγεται η Τέρα Πάτρικ, που έχουν αφροαμερικανικό πληθυσμό κάτω του 2%, σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Ο Ριλ εξηγεί την κατάσταση μιας δουλειάς της οποίας οι σταρ μπορεί να είναι νεαροί ενήλικες που γνωρίζουν ελάχιστα για τον κόσμο έξω από τον τόπο τους. «Μερικές φορές, ο πρώτος μαύρος που συναντούν είναι στη δουλειά. Δεν είναι ότι έχουν ρατσιστικό γονίδιο, ότι δε θέλουν, απλά δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία. Το ίδιο ισχύει και για το πρωκτικό - οι περισσότερες δεν είχαν κάνει ποτέ στην προσωπική τους ζωή». Ανάλογα με τον τρόπο που ένα κορίτσι έχει μεγαλώσει, το φυλετικό μείγμα της βιομηχανίας μπορεί να της ανοίξει τα μάτια με πολλούς τρόπους. Εγώ μεγάλωσα στην κεντρική ακτή της Καλιφόρνια, σε μια πολυπολιτισμική πόλη, μη γνωρίζοντας ότι η φυλετική ποικιλία της Καλιφόρνια δεν αντιπροσωπεύει όλες τις ΗΠΑ.

Είναι δύσκολο να εντοπίσεις ακριβώς πόσος ρατσισμός επικρατεί στη βιομηχανία του πορνό, όπως και στην κοινωνία μας. Οι καταναλωτές ακόμα αγοράζουν στερεότυπα. Ένα διαφυλετικό πορνό συχνά παρουσιάζει το σωματώδη μαύρο με τη μικροσκοπική λευκή. Αυτό παραμένει δημοφιλής στρατηγική μάρκετινγκ - η διάσημη σειρά ταινιών Μάυροι με Ξανθιές είναι μία από τις πολλές που αναπαράγουν αυτά τα στερεότυπα. Όλα γίνονται για αυτό το λόγο: ηθοποιοί, σκηνοθέτες, ατζέντηδες και εταιρείες, όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους να βγάλουν περισσότερα χρήματα, εκμεταλλευόμενοι εικασίες και στερεότυπα γύρω από τη σχέση φυλής-σεξ. Πιθανότατα, σημασία δεν έχει η άποψη της βιομηχανίας γύρω από το φυλετικό θέμα, αλλά αυτή του καταναλωτή και η ζήτηση. Στο τέλος της μέρας, για όλους στη βιομηχανία του πορνό, το σεξ είναι απλά δουλειά.

Αρχείο
18

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

11 σχόλια
ρε παιδια,εχω μεινει μαλακας...μαθαινω εδω οτι υπαρχουν πορνοατζεντηδες,στρατγικες καριερας,βραβεια...τι οργανωση ειναι αυτη?εγω απλα νομιζα οτι γινεται κανενα καστινγκ σε καμια εταιρια για τσοντες,τους λεγανε ψηλα-χαμηλα(pun intended)τί να κανουν και απλα φιλμαρανε.
Η σασα γκρευ ειναι Ελληνιδα ^^ ..η μανα της απο την κυπρο, το σασα ειναι το καλλιτεχνικο της και το εβαλε επειδη οταν ηταν μικρη η αγαπημενη της ηθοποιος ηταν η Σασα απο το dolve vita :-)
Ενημεώσου λίγο, ο πατέρας της είναι Ελληνοαμερικάνος και αυτή ουδεμία σχεση έχει με την Ελλάδα, το όνομα της είναι απο τον Sascha Konietzko των KMFDM. Αν το είχε από εκεί που λες θα ξερνούσα τώρα αμέσως.
Βεβαίως! Και στις gay τσόντες πολύ αργότερα από τους λευκούς μπήκαν μαύροι και ακόμα αργότερα σε παθητικούς ρόλους. Αν μεις δε σε παθητικό ρόλο με ενεργητικό λευκό, αυτό ίσως την τελευταία 20ετία.Ρατσισμός, σεξισμός, ομοφοβία, πανταχού παρών ενδο-ομοφυλοφιλικός ρατσισμός ρόλου.
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Κ ΝΑ ΑΠΝΤΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ! Κ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ… ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΗ ΣΤΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ Κ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ…ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΤΣΟΝΤΕΣ ΜΕ ΓΕΡΟΥΣ, ΤΩΝ ΜΗ ΕΥΝΟΗΜΕΝΩΝ ΣΕ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΝΑΝΟΥΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΡΝΟ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΥΣΤΑΚΙΟΦΟΡΩΝ ΣΗΤΕΜΕΝΩΝ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ ΤΟ ΟΤΙ ΔΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΘΕΑΜΑΤΑ… Κ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΜΑΕΙ Κ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΑΒΕΡΤΑ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΑΥΤΩΝ!? Ή Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ Κ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ OI MAINSTREAM ΤΣΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ‘ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ’ Κ ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΥΣ?Η ΚΑΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗΣ. ΑΠΛΟ. ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ‘Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ LIFESTYLE ΕΚΔΟΣΕΙΣ -ΠΑΛΙΟΥ ‘Η ‘ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ’ ΤΥΠΟΥ- ΞΕΡΕΤΕ Κ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ…Α, Κ ΝΑΙ, Κ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΕΙΧΑ ΟΤΑΝ ΕΜΕΝΑ ΕΚΤΟΣ, Κ ΤΟ ΣΕΞ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ Μ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ… ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ… Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ, ΒΑΡΙΑ (ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ, ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ) Κ ΔΕ ΜΕ ΚΑΥΛΩΝΕΙ. ΝΑ ΒΓΩ ΝΑ ΜΑΣΤΙΓΩΘΩ Κ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…???