Τα Jumbo μόλις κυκλοφόρησαν την πρώτη ελληνική διαφήμιση με γκέι ζευγάρι (ΒΙΝΤΕΟ)

Τα Jumbo μόλις κυκλοφόρησαν την πρώτη ελληνική διαφήμιση με γκέι ζευγάρι (ΒΙΝΤΕΟ) Facebook Twitter
6

Η εταιρία Jumbo, γνωστή μεταξύ άλλων για τις διαφημιστικές της καμπάνιες που συχνά καταφέρνουν να συζητηθούν και γίνονται viral, μόλις κυκλοφόρησε μια σειρά διαφημιστικών σποτ που αναμένεται να κάνουν αίσθηση.

Τα σποτ με τίτλο «Η Δημοκρατίας της Χαράς» παρουσιάζουν ετερόκλητους φαινομενικά ανθρώπους να ψωνίζουν στα καταστήματα τους.

Στο πιο πρόσφατο από την σειρά των σποτ εμφανίζονται δύο ζευγάρια. Ένα νεαρό straight ζευγάρι και ένα μεγαλύτερης ηλικίας gay ζευγάρι ανδρών βρίσκονται στα Jumbo και μοιράζονται την κοινή τους προτίμηση για το κατάστημα.

 

Η διαφήμιση κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral ενώ η εταιρία αναφέρει:

«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ' έναν... λαϊκό; Ένας πλούσιος μ' έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ' έναν μετανάστη; Ένας straight μ' έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ' έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo "Δημοκρατία της Χαράς"!

Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια "Κοινωνικής Παρέμβασης" είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)... με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»

Τα άλλα σποτ- στα οποία μεταξύ άλλων εμφανίζονται ένα κωφός μπαμπάς και ένας μετανάστης:

 
 
 
TV & Media
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM