Η απίστευτη καμπάνια «#από τα Lidl» - Πώς με κάθε μήνυμα που γράφουμε θα δίνουν 10 μερίδες φαγητού σε όσους έχουν ανάγκη

Η απίστευτη καμπάνια «#από τα Lidl» - Πώς με κάθε μήνυμα που γράφουμε θα δίνουν 10 μερίδες φαγητού σε όσους έχουν ανάγκη Facebook Twitter
1

Μπορεί μέχρι σήμερα η φράση «από τα Lidl» να ήταν ατάκα χλευασμού ή αστείας αναφοράς σε κάτι, αλλά από σήμερα το νόημα της φράσης αλλάζει νόημα.

Η εταιρία των γνωστών σούπερ-μάρκετ αποκάλυψε μια εορταστική καμπάνια αλληλεγγύης που στόχο έχει να χρησιμοποιήσει τη φράση αυτή για καλό σκοπό.

Η ανακοίνωση της εταιρίας:

«Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΑΠΟ ΤΑ LIDL» ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ.

Και για αυτό το λόγο αποφασίσαμε, όταν γίνεται κάποια αναφορά στα social media που να περιέχει την έκφραση «από τα Lidl», άλλοτε απλώς αστεία και άλλοτε λιγότερο ή περισσότερο απαξιωτική, να την αντιστρέφουμε. Να την μετατρέπουμε σε μια προσφορά αγάπης που έχει ως στόχο το κοινό καλό.

Συνεργαζόμαστε με την Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε» και μαζί μετατρέπουμε κάθε τέτοιο σχόλιο σε 10 μερίδες φαγητού προσφέροντάς τες σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη!

Όταν το σχόλιο θα προέρχεται από δημόσια πρόσωπα ή πολιτικούς η δωρεά θα πολλαπλασιάζεται και η προσφορά μας θα γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.

Γιατί το καλό έρχεται #apotalidl.»


Πληροφορίες για την ενέργεια:

Κατα τη διάρκεια της Ενέργειας η LIDL θα στηρίξει οικονομικά τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμο «Μπορούμε» υλοποιώντας την παρακάτω δράση:


Για κάθε δημόσια δημοσίευση-ανέκδοτο που περιέχει τη φράση «Από τα Lidl» ή το hashtag «#ApoTaLidl» κατά τη διάρκεια της ενέργειας θα αποδίδονται 10 μερίδες φαγητού στην Οργάνωση «Μπορούμε», με ανώτατη συνολική ποσότητα προσφοράς τις διακόσιες χιλιάδες (200.000) μερίδες.


Τρόπος καταμέτρησης των αναφορών


Κατά τη διάρκεια της ενέργειας θα καταμετρούνται σε ημερήσια βάση από τρίτη εταιρία που διαθέτει λογισμικό monitoring ολες τις δημόσιες δημοσιεύσεις-ανέκδοτα που γίνονται σε ένα (ή περισσότερα) από τα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα: Facebook, Twitter, Instagram, που εμπεριέχουν τις λέξεις «από τα Lidl» ή το hashtag #ApoTaLidl.

Διευκρινίζεται ότι για να είναι εμφανής μία δημοσίευση-ανέκδοτο και να προσμετρηθεί στο σύνολο των αναφορών που θα μεταφραστούν σε μερίδες φαγητού, θα πρέπει ο χρήστης που την δημοσίευσε να την έχει ορίσει από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του να εμφανίζεται δημόσια (public).


O αριθμός των δημοσιεύσεων-ανεκδότων θα ενημερώνεται σε ημερήσια βάση και θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη LIDL. Στη συνέχεια, ο αριθμός αυτός και η αντιστοιχία του σε γεύματα θα ανακοινώνονται μέσω της ιστοσελίδας //apotalidl.boroume.gr/


Διάρκεια της ενέργειας


Ως «Διάρκεια της ενέργειας» ορίζεται το χρονικό διάστημα από την 11/12/2017 ώρα 11:00 π.μ. έως και την 11/02/2018 και ώρα 23.59 μ.μ.


Διευκρινίζεται ρητά ότι, μετά τη λήξη της Ενέργειας ή της νέας ημερομηνίας που τυχόν θα οριστεί μετά από τυχόν μετάθεση ή αλλαγή της χρονικής διάρκειας της Ενέργειας, η καταμέτρηση δεν είναι πλέον δυνατή και οι μεταγενέστερες αναφορές-ανέκδοτα δεν δεσμεύουν πλέον την LIDL απέναντι σε οποιονδήποτε τρίτο.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια