ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου»

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter
4

Μπορεί το "Kill Bill" να θεωρείται μία από τις κορυφαίες ταινίες γυναικείας εκδίκησης, μπορεί να έκανε ευρύτερα γνωστή την Ούμα Θέρμαν ως μούσα του Κουέντιν Ταραντίνο, ωστόσο, μόλις πρόσφατα η ίδια αποκάλυψε ότι αυτή ίσως να ήταν η χειρότερη επαγγελματική εμπειρία που έζησε ποτέ.

Στην ίδια συνέντευξη που τελικά αποφάσισε να μιλήσει για την πραγματική της σχέση με τον παραγωγό των σεξουαλικών σκανδάλων Χάρβεϊ Γουάινστιν, στην ίδια αυτή αποκάλυψε ότι σχεδόν μήνυσε και σίγουρα μίσησε τον Ταραντίνο γι' αυτά που την ανάγκασε να κάνει και για τον τρόπο με τον οποίο έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο. 

Όπως εξήγησε η Θέρμαν, ο Ταραντίνο την πίεσε να γυρίσει την περίφημη σκηνή με το κάμπριο αμάξι, στον δρόμο της αναζήτησης του Μπιλ, τη στιγμή που ήταν γνωστό σε όλους ότι ήταν ένα αυτοκίνητο - φέρετρο, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, με πολλά μηχανολογικά προβλήματα, που ακόμη και το κάθισμα του οδηγού δεν εγγυάτο καμία ασφάλεια. 

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter

«Ο Κουέντιν ήρθε στο καμαρίνι μου και όπως όλοι οι σκηνοθέτες δεν σήκωνε "'όχι" για απάντηση. Ήταν έξαλλος μαζί μου γιατί εγώ ήθελα η σκηνή να γυριστεί από κασκαντέρ κι αυτό σήμαινε ότι θα του κόστιζε σε χρόνο. Όμως, εγώ φοβόμουν. Τότε ήταν που μου είπε "σου ορκίζομαι ότι το αμάξι είναι μια χαρά. Έχεις μπροστά σου ένα στρωτό κομμάτι δρόμου. Πήγαινε με 40 μίλια για να φαίνονται τα μαλλιά σου να ανεμίζουν στην κάμερα, αλλιώς θα σε βάλω να το ξανά". Όμως, αυτό δεν ήταν αμάξι, ήταν φέρετρο. . Το κάθισμα του οδηγού ήταν σμπαράλια. Και ο δρόμος μόνο στρωτός δεν ήταν, ήταν αμμόδρομος», λέει η Θέρμαν. 

Λίγες ώρες μετά οι χειρότεροι φόβοι της Θέρμαν επιβεβαιώθηκαν. Με το που ανέπτυξε ταχύτητα, το αμάξι εξετράπη της πορείας του και μαζί με την οδηγό του προσέκρουσε σε ένα δέντρο. Η Θέρμαν τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά σε θώρακα και κοιλιακή χώρα και τα γυρίσματα, όπως ήταν φυσικό, σταμάτησαν. 

«Το τιμόνι σχεδόν καρφώθηκε στην κοιλιά μου και τα πόδια μου σχεδόν δίπλωσαν κάτω από το κάθισμα. Ένιωσα έναν απίστευτα διαπεραστικό πόνο και τότε σκέφτηκα "Θεούλη μου, αυτό ήταν, δεν θα περπατήσω ποτέ ξανά". Όταν βγήκα από το νοσοκομείο, φορούσα κολάρο στον λαιμό, τα γόνατα μου ήταν κατεστραμμένα, είχα διάσειση και ένα υπερμεγέθες καρούμπαλο στο κεφάλι. Τότε ήταν που είχαμε ένα άγριο καβγά με τον Κουέντιν, τον οποίο κατηγόρησα ανοιχτά ότι προσπάθησε να με σκοτώσει. Και φυσικά εκείνος θύμωσε, γιατί όντως η πρόθεση του δεν ήταν αυτή», συμπληρώνει η ηθοποιός. 

Η Θέρμαν είχε έρθει σε επικοινωνία με τη Miramax προκειμένου να καταθέσει μήνυση και για χρόνια οι σχέσεις της με τον σκηνοθέτη ήταν κάκιστες, ασχέτως αν έπρεπε μαζί να εμφανίζονται σε φεστιβάλ και διοργανώσεις σχετικές με την προώθηση της ταινίας. Το χειρότερο, ωστόσο, είναι ότι από αυτά τα γυρίσματα δεν έμειναν μόνο οι κακές αναμνήσεις, αλλά και μία κάκωση στον λαιμό και τα πόδια που μέχρι σήμερα ταλαιπωρεί την ηθοποιό. 

Με στοιχεία από New York Times, Vulture.com

Πολιτισμός
4

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Πολιτισμός / Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Νέες ταινίες, πάρτι, κλασική μουσική, σημαντικές εικαστικές εκθέσεις και στολισμένα spots στην πόλη για τις εβδομάδες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Πολιτισμός / Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Για να προσδιορίσει τη διαδρομή που ακολούθησε ο Μέγας Αλέξανδρος για να φτάσει στο πεδίο της μάχης, η ομάδα των επιστημόνων μελέτησε προσεκτικά αρχαίες πηγές
LIFO NEWSROOM
Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Η στρωτή μουσική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, η ηχηρή πολιτική δήλωση του Ρασούλοφ, το origin story του βασιλιά των λιονταριών Μουφάσα και τρεις ακόμα προτάσεις εγκαινιάζουν την εορταστική σεζόν στους κινηματογράφους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ