ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
18.4.2018 | 22:05

Πίεση.

Θέλω να είμαι καλή στην σχολή μου και απλά δεν τα καταφερνω. Διαβάζω, παρακολουθω και στο τέλος συνεχίζω να είμαι μέτρια και προς τα κάτω. Σπαταλαω τόσο χρόνο και ενεργεια να κάνω κάτι που στο τέλος βγαίνει εντελώς μέτριο, ενώ εγω και οι γύρω μου περιμένουμε κάτι πολύ παραπάνω. Δεν ξέρω αν κάνω καλά η όχι, αλλά δεν μπορω να παρω χαλαρά τις σπουδές μου . Θέλω να μάθω, να γινω όσο πιο καλή μπορώ και να βγάλω ένα καλό πτυχίο και για αυτο σκοτιζομαι τόσο που δεν μου βγαινει. Βλέπω τους γονεις μου που δυσκολευονται παρα πολύ να μας προσφερουν αυτα τα λίγα που έχουμε και με πιάνει το φιλότιμο, η αναγκη να καταφερω να κανω κατι γιατι οχι και να τους βοηθησω όταν θα το εχουν αναγκη. Λείπω πάρα πολλές ώρες την μέρα ,ας πούμε σήμερα μέχρι να ξεμπερδεψω με ότι υποχρεώσεις είχα , γύρισα σπίτι μου 7. Αυτό γίνεται 2-3 φορές την εβδομάδα.., Γυρνάω και κουρασμένη, θέλω λίγο να χαζεψω, ή να ξεκουραστώ σαν ανθρωπος, αλλά όχι δεν γίνεται... Έχω κάθε μέρα το διαβασμα του αιώνα... Και αν χαλαρώσω για λίγο, μετα τρέχω, ξενυχτάω και νιώθω τύψεις. Αισθάνομαι πολύ συχνά χαζή και τεμπέλα ενώ αντικειμενικά δεν ισχύει αυτό.
7
 
 
 
 
σχόλια
Αισθάνομαι ότι έχεις εισέλθει στον εξής φαύλο κύκλο: "do nothing -> feel guilty -> panic about future -> feel powerless -> do nothing ->...." Google it to get a better idea.Οπότε, πρέπει να βρεις το πιο αδύναμο σημείο στον κύκλο και να τον σπάσεις. Θα μου πεις, "μα προσπαθώ", οπότε -εκ πρώτης όψεως- "το do nothing δεν στέκει για την περίπτωση μου". Όμως στέκει διότι σημασία όμως έχει το αποτέλεσμα. Ένα βήμα πιο πέρα, αναλογίσου "γιατί η τόση προσπάθεια δεν αποδίδει το αναμενόμενο?". Ίσως το σύστημα που εφαρμόζεις για τα μαθήματα να μην είναι το καλύτερο. Π.χ., άλλοι αποδίδουν καλύτερα όταν διαβάζουν μόνοι τους, άλλοι όταν διαβάζουν παρέα με συμφοιτητές οπότε και συζητούν σε χαλαρό κλίμα τα όποια δυσνόητα σημεία της ύλης. Επίσης, ουκ ολίγες φορές, η διδασκαλία είναι ανεπαρκής. Δηλαδή, μπορεί ο καθηγητής να είναι πολυγραφότατος, αλλά με ελάχιστη μεταδοτικότητα. Οπότε, εάν δεν σε βοηθάει να αφομοιώσεις ένα μέρος της ύλης κατά τις παραδόσεις, το φορτίο για off class εργασία αυξάνεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μπορείς να το δεις βαθμοθηρικά... δηλαδή ο στόχος σου δεν είναι να μάθεις σε βάθος, αλλά τα ελάχιστα "sos" που θα σου δώσουν τον υψηλότερο δυνατό βαθμό.Τελευταίο σημείο: οι ενοχές και ο πανικός υπονομεύουν την προσπάθεια σου. Και εγώ αισθανόμουν ενοχικά όταν σκίζονταν οι γονείς μου για να σπουδάσουν τρια παιδιά, σε πόλεις εκτός της μόνιμης κατοικίας. Σε περιόδους όπου όλα έδειχναν ότι οι κόποι των σπουδών μου θα χαραμίζονταν, αισθανόμουν σαν "φυλακισμένος" και ταυτιζόμουν με το "κελί 33". Οπότε, πέραν της εργασίας, χρειάζεται και κατάλληλη ψυχολογία. Πρέπει να μάθεις να ντοπάρεις (=αυθυποβάλεις) τον εαυτό σου ώστε να παραμένεις ψύχραιμη και αποδοτική ακόμα και όταν όλα γύρω σου δείχνουν να καταρρέουν. Σταματάω εδώ το σεντόνι... ελπίζοντας ότι κάποια λέξη/φράση μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις το μονοπάτι που θα ξεκλειδώσει το δυναμικό σου.
Παλαιότερα θα ένιωθα κολακευμένος από το σχόλιο σου. Αλλά όσο "ωραίες" και αν ακούγονται οι συμβουλές, εάν δεν φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι ουσιαστικά άχρηστες. Εάν, ας πούμε, μετά την επερχόμενη εξεταστική, έγραφε η εξομ. ότι βελτιώθηκε η επίδοση της (ακόμα και εφαρμόζοντας κάτι τελείως διαφορετικό απ'όσα έγραψα), εκεί θα χαιρόμουν πραγματικά!
Έχεις ένα πόιντ σ αυτό που λες. Αλλά ας σημειωθεί ότι και η ίδια η επικοινωνία βοήθειας, μόνο και μόνο που μπαίνει κάποιος στη διαδικασία να ασχοληθεί με το πρόβλημα του άλλου (ακόμα και να μη δώσει συμβουλές) όσο να πεις παίζει το ρόλο της. Ούτως ή άλλως, θα μπορούσε να πει κανείς ότι το αποτέλεσμα ειναι αγνωστο a priori, και η ευθύνη της λύσης του προβληματος βαραίνει κυρίως την εξομολογουμενη, επομένως δε συνδέονται υποχρεωτικα οι συμβουλές σου με το αποτέλεσμα. Και σωστές να ήταν, και λάθος να ήταν, και να τις έλαβε υπόψιν, και να μην τις έλαβε, αυτή έχει το μαχαίρι και το καρπούζι. Δηλαδη θέλω να πω πως ό,τι και να γίνει, εσύ τον"καθήκον σου", το ρόλο σου εν πάση περιπτώσει τον έφερες εις πέρας. Οπότε, γιατί να μη χαρεις; Από ταπεινότητα μήπως;Έπειτα σε περίπτωση που δεν "πιάσουν τόπο" σε αυτήν την εξεταστική δε σημαίνει ότι αποκλείεται να πιάσουν στο μέλλον. Είμαι ζωντανό παράδειγμα της (καταχρηστικά) κατ εξακολουθηση ετεροχρονισμενης εφαρμογής συμβουλων. Κανω σημερα πράγματα που μου τα είχαν πει (ακόμη και μόνο μια φορά) πριν πέντε, δέκα χρόνια και καθυστερημένα αναγνωρίζω την αξία τους. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Τεσπα, επειδή έχω αϋπνία τέτοια ώρα, ό,τι θυμάμαι χαίρομαι. Σορρυ. Καλό ξημέρωμα!
Καλά έκανες και έγραψες τις σκέψεις σου. Στην ερώτηση σου, η απάντηση είναι από ενοχές. Απέτυχα πρόσφατα να βοηθήσω ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο σε αντίστοιχη κατάσταση με την εξομολ. και το έχω πάρει βαριά.
Scroll to top icon