Τα εργοτάξια του Μετρό έσωσαν τη Θεσσαλονίκη; - Τι είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ

Τα εργοτάξια του Μετρό έσωσαν τη Θεσσαλονίκη; - Τι είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Facebook Twitter
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ
3

Τα εργοτάξια του Μετρό λειτούργησαν σαν λεκάνες εκτόνωσης πλημμυρικών φαινομένων στη διάρκεια της ισχυρής καταιγίδας, που έπληξε την Θεσσαλονίκη την Πέμπτη, σύμφωνα με όσα επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος.

Πρόσθεσε ότι οι εργασίες στο Μετρό συνεχίζονται κανονικά και πως από την Πέμπτη ξεκίνησε η απάντληση των υδάτων που είχαν συσσωρευτεί στα εργοτάξια.

«Υπάρχουν αντλιοστάσια σε όλα τα εργοτάξιά μας, τα οποία ξεκίνησαν από την αρχή να δουλεύουν και να απαντλούν το νερό, να το απομακρύνουν και έτσι η καταστροφή περιορίστηκε, αποφεύχθηκε και περιορίστηκε η ζημιά στο ελάχιστο δυνατό. Εκεί που είχαμε τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν στο σταθμό του Σιντριβανίου και στον σταθμό Δημοκρατίας στον Βαρδάρη, ήταν τα δύο σημεία, τα δύο εργοτάξια που δέχθηκαν περισσότερο νερό, ίσως γιατί εκεί συνέβαλαν η (οδός) Λαγκαδά και η (οδός) Εθνικής Αμύνης που κατέβασαν μεγάλους όγκους νερού από την Άνω Πόλη», τόνισε ο κ. Μυλόπουλος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Μόλις τελείωσε η βροχή, ξεκινήσαμε να αντλούμε και το νερό το ρίχνουμε στο αποχετευτικό δίκτυο της πόλης. Απαντλούμε από τα 25-30 μέτρα, το νερό ανεβαίνει πάνω και φεύγει στο αποχετευτικό δίκτυο. Η απάντληση συνεχίζεται και θα συνεχιστεί. Αυτή τη στιγμή το νερό στην τελευταία αποβάθρα στο Συντριβάνι είναι περίπου της τάξης του μισού μέτρου και μειώνεται, καθώς απαντλείται. Όλη τη νύχτα δούλευαν οι αντλίες και συνεχίζουν να δουλεύουν και τώρα», σημείωσε.

«Τα εργοτάξια του μετρό έσωσαν την πόλη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε πως τα εργοτάξια, τουλάχιστον τα δύο προαναφερθέντα, λειτούργησαν σαν λεκάνες εκτόνωσης (..)Το νερό, αν δεν υπήρχαν τα εργοτάξια του Μετρό, θα πλημμύριζε τα γύρω καταστήματα και τις κατοικίες. Λειτούργησε σαν ένα δυνάμει αποστραγγιστικό δίκτυο, σαν ένας αγωγός που μετέφερε, εκτόνωσε μεγάλες ποσότητες νερού στα υπόγεια του δικού μας εργοταξίου και από εκεί τώρα απαντλείται και φεύγει στο αποχετευτικό δίκτυο".

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Έχω την ατυχία να έχω μαγαζί πίσω από ένα εργοτάξιο του μετρό οπότε μπορώ να πω από πρώτο χέρι τί ακριβώς συνέβη. Στην καταιγίδα της Πέμπτης το εργοτάξιο πλημμύρισε όπως συνέβη και με τον υποσταθμό της ΔΕΗ που μας κράτησε χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες αλλά και κάποια καταστήματα μπροστά στο εργοτάξιο μεταξύ των οποίων και στο δικό μου. Σας αποτέλεσμα τόσο εγώ όσο και οι γείτονες μείναμε επί 24 ώρες μέσα στα καταστήματά μας που ήταν χωρίς ρεύμα και τα οποία δεν μπορούσαμε να εγκαταλείψουμε χωρίς φύλαξη.Την επόμενη μέρα λοιπόν ήρθαν συνεργεία του μετρό και τοποθέτησαν σάκους με αδρανή υλικά με τρόπο ώστε να προστατεύουν το εργοτάξιο από μία πιθανή καταιγίδα και να δημιουργούν μια κοίτη που θα κατηύθυνε το νερό ΜΕΣΑ στα καταστήματά μας. Στις διαμαρτυρίες μας δεν έδιναν καμία σημασία και χρειάστηκε να καλέσουμε την αστυνομία για να δεχθούν να τα απομακρύνουν. Μάλιστα στους αστυνομικούς πρότειναν να τοποθετήσουν 50-100 σακιά με άμμο σαν φράγμα μπροστά στα καταστήματά μας για να μας προστατέψουν από το νερό που οι ίδιοι θα κατηύθυναν εκεί!Είναι λοιπόν τουλάχιστον υποκριτικό να βγαίνουν και να λένε ότι τα εργοτάξια που έχουν δημιουργήσει τόσα προβλήματα σε εμάς που βρισκόμαστε εδώ, προστάτεψαν τις περιουσίες μας!