Θα μπορούσε να είναι σκηνή βγαλμένη από κυβερνοπάνκ δυστοπικό μυθιστόρημα του William Gibson, από εκείνα που περιγράφουν την ανεπάρκεια των κυβερνήσεων να φροντίσουν στοιχειώδεις ανάγκες των πολιτών τους. Και εκεί αναλαμβάνει δράση κάποιο καλοπροαίρετο cyborg και αποκαθιστά την τάξη.
Όμως, δεν είναι μυθιστόρημα. Είναι η Αμερική του 2018 και η διάσημη στον κόσμο της πίτσας Domino's αποφάσισε να δώσει τη δική της λύση στις αιώνιες κακοτεχνίες των δρόμων και ταυτόχρονα ένα μάθημα marketing και καλής διαφήμισης του brand της.
Τι έκανε; Αρχικά κατέγραψε σε ένα κατατοπιστικό βιντεάκι -επισυνάπτοντας και τον σχετικό χάρτη- τις δύσκολες διαδρομές από τις οποίες περνούσε το όχημα του delivery για να παραδώσει ακέραιες, ζεστές και στην ώρα του τις πίτσες που οι καταναλωτές είχαν παραγγείλει. Και μετά απλώς άρχισε να επιδιορθώνει λακκούβες, σπασμένους δρόμους, κ.λπ.
Φυσικά, στο τέλος φρόντιζε να «σφραγίσει» τον δρόμο που επιδιόρθωσε, με τον λογότυπο της και με το μήνυμα "Oh, yes we did" (μτφρ: «Το κάναμε κι αυτό»). Εννοείται, φυσικά ότι πέρα από τη χιουμοριστική εισήγηση περί του να φτάνουν ακέραιες οι πίτσες στον πελάτη, όλο αυτό αποτελούσε και μια υπενθύμιση για την ασφάλεια των ανθρώπων που εργάζονται ως delivery στην εταιρεία.
Για την ιστορία, η Domino's έχει προσλάβει τεχνικό προσωπικό ειδικά γι' αυτές τις εργασίες και μέχρι στιγμής έχει κλείσει ή επιδιορθώσει περί τις 200 λακκούβες (και άλλες κακοτεχνίες) σε δρόμους στην Καλιφόρνια, στο Μπέρμπανκ, στο Τέξας και το Μπάρτονβιλ, αλλά και στην Τζόρτζια.
Με στοιχεία από jalopnik.com
σχόλια