Τι έγινε σήμερα με τις πόρτες σε λεωφορεία και τρόλεϊ και τι θα ισχύσει τελικά

Τι έγινε σήμερα με τις πόρτες σε λεωφορεία και τρόλεϊ και τι θα ισχύσει τελικά Facebook Twitter
3

Όσα πρώτο είχε μεταδώσει το Lifo.gr σχετικά με την οδηγία για επιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα ισχύουν κανονικά.

Το μέτρο τέθηκε σε εφαρμογή σήμερα, αλλά λογικά όσοι χρησιμοποιήσατε κάποιο λεωφορείο θα διαπιστώσατε πως άνοιγαν κανονικά όλες ή έστω οι περισσότερες πόρτες.

Ο λόγος είναι πως οι οδηγοί αποφάσισαν να είναι ελαστικοί.

Η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, γίνεται προκειμένου οι επιβάτες να ακυρώνουν το εισιτήριό τους.

Τα λεωφορεία φέρουν σχετική κάρτα που καθοδηγεί τον κόσμο αναγράφοντας «Μόνο Είσοδος» και «Μόνο Έξοδος», αν και οι περισσότεροι ήταν απροετοίμαστοι.

«Δεν γνώριζα ότι θα πρέπει από δω και πέρα να ανεβαίνω μόνο από μπροστά κι όχι από τις πίσω πόρτες. Αλλά δε νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα. Θα το συνηθίσω. Ίσως είναι και καλύτερα γιατί δεν θα συνωστιζόμαστε άδικα» δηλώνει η 22χρονη Μαρία Παπαοικονόμου, ενώ ο 70χρονος Γιώργος Παπαγεωργίου τονίζει: «μέχρι να το συνηθίσω θα περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τόσα χρόνια εξάλλου όποτε ανέβαινα σε λεωφορείο ούτε που σκεφτόμουν από ποια πόρτα πρέπει να ανέβω. Ελπίζω πάντως να το τηρήσει ο κόσμος και να μην προσπαθούν κάποιοι να ξεφύγουν».

Οι οδηγοί πάντως για σήμερα φάνηκαν περισσότερο ελαστικοί επιτρέποντας σε κάποιους επιβάτες να ανέβουν και από τις πίσω πόρτες, χωρίς να εμποδίσουν την είσοδό τους. Κάποιοι μάλιστα εξηγούσαν στο επιβατικό κοινό ότι θα πρέπει να προσαρμοστεί με το μέτρο.

«Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους λέμε ότι πρέπει να συνηθίσουν να επιβιβάζονται από μπροστά για να ακυρώνουν το εισιτήριό τους και να αποβιβάζονται από τις πίσω πόρτες. Ελπίζουμε να συμμορφωθούν και να μην έχουμε ζητήματα» δηλώνει ο οδηγός Γιάννης Παπαδόπουλος.  

Βέβαια εκτός από ελαστικοί, οι οδηγοί είναι αντίθετοι με το μέτρο.

Σε επιστολή τους που έχει αποδέκτες τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κάνουν λόγω για μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση τους αναφέρουν «Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε «πολυμηχανήματα» των προχειροτήτων σας» . Ενώ καταλήγει «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση σας».

Σε σχετικό blog που διαθέτουν οι οδηγοί αναφέρουν εκτενώς και με φωτογραφίες τους λόγους των ενστάσεων.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χανιά: Στη φυλακή για κακούργημα ο 50χρονος που μπήκε μεθυσμένος στο αντίθετο ρεύμα και σκότωσε μια γυναίκα

Ελλάδα / Χανιά: Στη φυλακή για κακούργημα ο 50χρονος που μπήκε μεθυσμένος στο αντίθετο ρεύμα και σκότωσε μια γυναίκα

Η υπεράσπιση προσπάθησε να αποδώσει την ευθύνη στον επικίνδυνο δρόμο και ζήτησε την υποβάθμιση της κατηγορίας σε πλημμέλημα, αλλά το δικαστήριο δεν το δέχθηκε
LIFO NEWSROOM
Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Ελλάδα / Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Εποχή των σπηλαίων στην Ήπειρο, καθώς η Περιφέρεια αναθέτει σε υπάλληλο ένα έργο που μπορεί να γίνεται ακόμα και με ένα «κουμπί», μέσω κινητού τηλεφώνου 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Τρίτη μέρα εφαρμογής αυτού του... ''πανέξυπνου'' μέτρου.Πρώτον, το ίδιο μέτρο είχαν επιχειρήσει να το κάνουν και παλιότερα μέχρι που είδαν πόσο ανεκδιήγητο και πρακτικά ανεφάρμοστο είναι και το σταμάτησαν.Δεύτερον, επειδή είναι γνωστό ότι ζούμε σε μια κοινωνία που η επιφανειακότητα σε όλα είναι το ''δυνατό'' της στοιχείο θέλω να αναφέρω το εξής: Υποτίθεται ότι αυτό το μέτρο θεσπίστηκε για να γίνεται η ακύρωση του εισιτηρίου μπροστά στον οδηγό κι ότι γι' αυτό πρέπει να μπαίνουμε από την μπροστινή πόρτα.Το ξαναλέω: Για να γίνεται η ακύρωση του εισιτηρίου μπροστά στον οδηγό.Στην πράξη και σύμφωνα με την εμπειρία μου στα μέσα συμβαίνει το εξής: Μπαίνουμε από μπροστά, περνάμε πλάγια από τον οδηγό, το μηχάνημα για κάρτες/εισιτήρια είναι αρκετά πίσω από τον οδηγό οπότε τι συμβαίνει; Απλά ταλαιπωρούμαστε συνωστισμένοι μπαίνοντας μόνο από τη μπροστινή πόρτα. Και οι οδηγοί απλώς μας κοιτάζουν. Κάποιοι χτυπάνε εισιτήριο, άλλοι όχι, ό,τι γινόταν και πριν δηλαδή. Απλώς μπαίνουμε από μπροστά. Οι οδηγοί δεν λένε τίποτα σε όποιον δεν χτυπάει εισιτήριο και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνουν, δεν είναι αρμόδιοι οι οδηγοί κι ούτε μπορούν να το παίξουν πορτιέρηδες σε κλαμπ και να αρχίσουν να λένε ''έι, εσύ, κατέβα, εσύ κατέβα, εσύ κατέβα, εσύ κι εσύ μείνε''. Αρμόδιοι για πρόστιμα σε όσους δεν χτυπάνε εισιτήριο είναι οι ελεγκτές, δεν είναι δουλειά των οδηγών να παριστάνουν τον μπαμπούλα.Οπότε απλώς έχουμε ένα μέτρο βαθιά ανόητο. Μπαίνουμε από μπροστά και γίνεται ό,τι γινόταν και πριν. Κάποιοι ακυρώνουν εισιτήριο κι άλλοι όχι.Χώρια το ότι δεν ανοίγουν πλέον τις πίσω πόρτες κάποιοι ακόμα κι όταν πρέπει να γίνει αποβίβαση. Οπότε οι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στη στάση τους, χάνουν τη στάση τους κι αρχίζουν να φωνάζουν(και με το δίκιο τους), γεγονός που ''εκτοξεύει'' την εφαρμογή του μέτρου σε σκετσάκι επιθεωρησιακού επιπέδου.Επίσης μιλάω ειλικρινά, υπάρχουν λεωφορεία που ανοίγουν τη μπροστινή πόρτα και ΔΕΝ έχουν νέα μηχανήματα τοποθέτησης κάρτας στη μπροστινή πόρτα κι έχει μείνει το παλιό πορτοκαλί κουτί ακύρωσης εισιτηρίων!!!!!! Και τα νέα μηχανήματα βρίσκονται από τη μεσαία πόρτα και μετά. Αλήθεια, πέτυχα δύο τέτοια λεωφορεία χτες.Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά. Είπαμε ζούμε μέσα στην επιφανειακότητα. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε για κανα-δυο χρονάκια ακόμα να συζητάμε για μπροστινές και πισινές πόρτες ξεχνώντας την ουσία της θέσπισης του μέτρου, δηλαδή την ακύρωση των εισιτηρίων για την οποία όπως προείπα γίνεται ό,τι και πριν. Κάποιοι ακυρώνουν εισιτήρια, άλλοι όχι.
Συμφωνώ με την πάταξη της εισητηριοδιαφυγής, αλλά ο τρόπος αυτός είναι σκέτη κοροϊδία...Κατ'αρχάς, είναι φανερό πως δε μελετήθηκε καθόλου η εφαρμογή του μέτρου με τις νέες κάρτες κ τα εισητήρια για τα λεωφορεία.Λένε ότι θα ανοίγουν μόνο από μπροστά για είσοδο, για να ακυρώνει και καλά μπροστά στον οδηγό ο επιβάτης, αλλά τα μηχανήματα που είναι στην πλευρά του οδηγού, είναι τοποθετημένα αρκετά πιο πίσω από αυτόν.Δεύτερον, τι μόνο είσοδος / μόνο έξοδος; Σε κάθε στάση δεν αποβιβάζονται και επιβιβάζονται ταυτόχρονα επιβάτες;Σε 4 λεωφορεία μπήκα σήμερα, πήγαν να εφαρμόσουν κάπως αυτό το επιλεκτικό με τις πόρτες και κατέληξαν να φωνάζουν αυτοί που δεν κατάφεραν να αποβιβαστούν στη στάση τους επειδή άνοιγε μόνο η μπροστινή πόρτα...Ε, μετά ναι και ευτυχώς, οι οδηγοί τις άνοιγαν όλες.Ας κάνουν πρώτα τις απαραίτητες προσλήψεις, να αυξήσουν τα δρομολόγια, να μοιράζεται και να αραιώνει ο κόσμος σε κάθε όχημα, για να μπορούν κάπως να λειτουργήσουν αυτοί οι παραλογισμοί.Τώρα, με τα αραιά δρομολόγια, την κίνηση και τους οδηγούς που λουφάρουν μέχρι να πιουν καφέ στο τέρμα, ή να μιλάνε στα κινητά στη διαδρομή, μαζεύεται η γη κι ο κόσμος στη στάση και άντε να ανεβείς, άντε να χωρέσεις...
Το ίδιο ίσχυε και δεκαετία του 80, τότε που αντί για ακυρωτικό μηχάνημα δεν υπήρχε καν εισιτήριο, παρά ένα πλαστικό κουτί σαν κουμπαράς δίπλα στον οδηγό όπου έριχνες το αντίτιμο του εισιτηρίου σε ψιλά. Και τότε η πόρτα έγραφε "ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΟΣ".