ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
28.7.2018 | 14:01

χμμ.

Αυτό το ο πελάτης έχει δίκιο...ΛΑΘΟΣΔουλευω σε σουπερ μαρκετ.Έρχεται ο πελατης και με ρωταει '' έχετε αυτο το πρωϊόν ; ''Απαντάω όχι δεν το χουμε..'' Αααα'' λέει με τα παίρνει ένα ύφος και λεει '' να πάς το φέρεις από την αποθήκη τώρα''Καταρχάς που ξές τι έχουμε μέσα , 2ον μα περιμενεις να βγει στα ραφια κατα τριτον εχω 100 δουλειες στο κεφαλι μου να περασεις πιο μετα που θα νε προς πωληση ...
9
 
 
 
 
σχόλια
Μεγάλη μπούρδα αυτό το ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.Τώρα στην προκείμενη, ήταν αγενής, θεωρώντας ο τύπος ότι εργαζόμενος = σκουπίδι. Δεν είναι λίγοι αυτοί που το πιστεύουν. Θα μπορούσες να του πεις ευγενικά, όσο κόπανος και να είναι, ότι έχεις άλλη εργασία εκείνη την στιγμή ή θα μπορούσες να φωνάξεις κάποιον να πάει στην αποθήκη και να ψάξει το προϊόν. Αν δεν υπήρχε το προϊόν ούτε στην αποθήκη, τότε να ενημέρωνε ο άλλος ο υπάλληλος ότι το προϊόν δεν υπάρχει.
Καλησπέρα...Υπάρχουν ναι και οι εν λόγω πελάτες αλλά υπάρχουν και υπάλληλοι που δεν ξέρουν να συμπεριφέρονται σωστά...Όλα είναι θέμα παιδείας τελικά και να είσαι άνθρωπος,εγώ εκεί καταλήγω.. Όταν ερχόταν πελάτες στο μαγαζί που δούλευα ποτέ δεν αντιμίλησα,τους φερόμουν πάντα με το γάντι και ας ήταν ερεστικοί πολλοί... Υπήρχαν όμως και αυτοί που ήταν τόσο καλοί και χαβαλέδες που χαιρομουν να τους εξυπηρετήσω...Σέβομαι λοιπόν την κάθε δουλειά και είμαι όσο πιο πολύ ευγενική γίνεται... Προχθές όμως πήγα να πάρω ένα δώρο που ήθελα και υπήρξε μια υπάλληλος γεμάτη ειρωνία,χλευασμό και εχθρότητα... Μίλησέ πολύ άσχημα με αποτέλεσμα να θέλω να βρισω τόσο πολύ,όμως συγκρατήθηκα και με το παραπάνω.. Σηκώθηκα ευχαρίστησα και έφυγα.. Βγήκε έξω να με φωνάξει γιατί μάλλον κατάλαβε το λάθος της,το μόνο που γύρισα και της είπα είναι πως "Κατανοώ την κούραση σας και το πώς παλεύετε και εσείς να ζήσετε μέσα απο αυτή την δουλειά,σας εύχομαι σύντομα να βρείτε κάτι που θα σας κάνει ευτυχισμένη αλλά μάθετε να μιλάτε όπως πρέπει εκεί που πρέπει σας παρακαλώ,δεν σας προσέβαλα,σας μίλησα τόσο καλά και εσείς ξεσπάσατε επάνω μου,πέρασα απο τέτοια δουλειά και ξέρω πως είναι,το μόνο που σας εύχομαι είναι να είστε καλά και πως ότι έγινε έγινε" ε ρε παιδιά ήρθε και με αγκάλιασε...Ο καθένας λοιπόν θέλει τον τρόπο του τελικά,αυτό κατάλαβα απο όσα έχω ζήσει και ζω γύρω μου... Εσύ αν ο πελάτης ήταν τόσο εκνευριστικος έπρεπε να του πεις να πάει να μιλήσει με τον υπεύθυνο όπως προανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω... Όλα είναι θέμα χειρισμού τελικά! Κάνε την δουλίτσα σου όσο καλύτερα μπορείς λοιπόν και μην στεναχωριέσαι...
Ο πελάτης συνήθως είναι μαλάκας αλλά και ο υπάλληλος συνήθως αδιάφορος.Βρείτε μια μέση λύση ακόμα και αν δεν μπορείς να τον βοηθήσεις να του δείξεις πως τουλάχιστον προσπάθησες.Πχ ρώτα κάποιον στην αποθήκη ή κάποιον ανώτερο σου.Και αν συνεχίσει να είναι αγενής ζητάς συγνώμη που δεν μπορείς να βοηθήσεις περισσότερο και φεύγεις.
Αν το "πρωϊόν" (θε μου) ήταν τα νέα γεμιστά μπισκότα με καρύδα είχε δίκιο ο άνθρωπος.Τι διάολο, μεταξύ σας τα χλαπακιάζετε και δεν τα βρίσκουμε στα ράφια; Κάτι ξεροπαξίμαδα και κάτι άκυρες κονσέρβες μια χαρά ξέρετε να τα αναπληρώνετε και είστε όλη μέρα με τις κούτες μες στη μέση και δώστου ψουψουψού μεταξύ σας κι ο πελάτης που προσπαθεί να περάσει από το διάδρομο ενοχλεί κιόλας.Τζους τώρα να βάλεις τα μπισκότα στη θέση τους, μη και δεν τα βρω σε λίγο :Ρ
Άντε βρε κι εσύ , που τα θέλετε όλα έτοιμα. Εκείνη για να τα βάλουν όλα αυτά που εσύ θες να τρωως περνούν 550€ υπερωρίες και δεν μπορούν να ζήσουν η ανρθωποι.Βλάκες. Φτιάξτε τα μόνοι σας, που έχετε και άποψη. Ουστ
Είσαι λίγο στόκος, δεν έπιασες το νόημα και μιλάς κι από πάνω βρίζοντας.1. Χ€στηκα για τα μπισκότα, απλά πάτησα πάνω σε κάτι για να φτιάξω μια ιστορία και να σατυρίσω μια πραγματικότητα. 2. Αυτή η φράση είναι συμβολική, όποιος τη λαμβάνει κυριολεκτικά δεν ξέρει τι του γίνεται και σίγουρα δεν είναι επαγγελματίας. Σημαίνει οτι χωρίς πελάτη δεν υπάρχει μαγαζί, δεν υπάρχεις εσύ ως μαγαζάτορας, δεν υπάρχει ο υπάλληλος, δεν υπάρχει εμπόριο. 'Αρα κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς, επιστρατεύοντας ακόμα και διπλωματία, για να μην τον χάσεις και να τον έχεις ευχαριστημένο. Χαίρω πολύ, μερικές φορές θα'χει άδικο, αλλά εσύ θα ελιχθείς αν θες να κρατήσεις την επιχείρησή σου.3. Είναι γεγονός οτι όσο πιο μεγάλο το κατάστημα (πολυκαταστήματα, πολυεθνικές, αλυσίδες κτλ), όσο περισσότερο το προσωπικό, τόσο πιο έντονη η αδιαφορία και η αγένεια. Οι περισσότεροι τώρα πια παίρνουν τον ίδιο μισθό και είναι δυσαρεστημένοι, όμως είναι στον άνθρωπο να μην κάνει σωστά τη δουλειά του.Να καθόμαστε να εξηγούμε τα αυτονόητα.
Τον κατευθύνεις προς τον υπεύθυνο του καταστήματος και τέλος.Λάθος η αντίδραση του πελάτη, συμφωνώ. Γίνε όμως και εσύ πιο επαγγελματίας. Τέτοιες αντιδράσεις, δεν επιτρέπεται να σε αγγίζουν.
Λεμόνι Αυτοί ανρθωποι όμως δουλεύουν υπερωρίες για τους μεγαλοεπιχειρηματίες, παίρνουν πάρα πολύ λίγα λεφτά, για να βγάζει το κεφάλαιο περισσότερα. Αυτό λέγεται εκμετάλλευση.Γι'αυτό δεν με απασχολεί που οι εργαζόμενοι σε πολυεθνικές εταιρείες είναι όπως λέτε " αδιάφοροι" διότι αυτοί η ανρθωποι για να βγάλουν το ψωμί τους εκεί μέσα τους βγαίνει το λάδι. Ακόμα και εργατικά ατυχήματα γίνονται εκεί μέσα και χωρίς ο μεγάλο επιχειρηματίας να δώσει φράγκο.Δεν παίζουμε με κανενός τις ζωές, οφείλουμε να ήμαστε ευγενικοί απέναντι σε κάθε καταπιεσμένο εργαζόμενο που το βγαίνει το λάδι για να βγάλει τρείς και εξήντα. Όπως κι εσύ στην δουλειά σου θες να σε σέβονται έτσι και εσύ πρέπει να είσαι ευγενικός. Συγνώμη που δεν κατάλαβα το σχόλιο σου, αλλά αλήθεια με φρηκαρε.

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Scroll to top icon