Γαβρόγλου: Μελετάμε πρώτο κουδούνι στις 9 και στο Δημοτικό

Γαβρόγλου: Μελετάμε πρώτο κουδούνι στις 9 και στο Δημοτικό Facebook Twitter
5

Έναρξη μαθημάτων στις 9 το πρωί και στο Δημοτικό, μελετούν στο αρμόδιο Υπουργείο όπως είπε ο Κωνσταντίνος Γαβρόγλου σε νέες του δηλώσεις μετά τα όσα εξήγγειλε για «πρώτο κουδούνι στις 9» σε Γυμνάσια και Λύκεια.

Ο υπουργός χειροκροτήθηκε από τους μαθητές όταν ανακοίνωσε τα νέα στον αγιασμό, αλλά υπήρξαν και αντιδράσεις. «Για να κοιμόμαστε λίγο παραπάνω» σχολίασε για την απόφαση, που ωστόσο δεν έχει παρθεί επίσημα.

«Υπάρχουν πάρα πολύ σοβαρές επιστημονικές μελέτες, για το πότε "ξυπνάει" ο οργανισμός ενός εφήβου. Αυτή την εβδομάδα συγκροτώ μια επιτροπή με επιστήμονες τους οποίους είχα συμβουλευτεί, πριν το πω προφανώς. Είναι εξαιρετικοί επιστήμονες που μελετούν αυτό το πρόβλημα σε όλον τον κόσμο. Να δούμε μαζί και με εκπροσώπους της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ και τα τεχνικά στοιχεία, και θα αποφασίσουμε», είπε στο ραδιόφωνοo του Real.

«Οι μεγάλοι καβγάδες γίνονται για τρία πράγματα στα σπίτια. Το ένα είναι "άφησε επιτέλους το κινητό σου και ασχολήσου με τα βιβλία". Το δεύτερο είναι "κοιμήσου, αργείς", και το πρωί "ξύπνα, ξύπνα". Είναι οι βασικές εντάσεις σε μία οικογένεια. Εμείς δεν λέμε ότι όλα αυτά ως διά μαγείας θα σταματήσουν», ανέφερε, ενώ συμπλήρωσε πως με αυτή την αλλαγή βοηθιούνται πολύ οι οικογένειες που έχουν παιδιά με ειδικές ανάγκες, γιατί ξυπνούν πάρα πολύ νωρίς.

Επίσης, υπογράμμισε ότι «για το Λύκειο και το Γυμνάσιο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, γιατί τα παιδιά πάνε μόνα τους στο σχολείο».

«Για το θέμα του Δημοτικού θα το μελετήσουμε. Προφανώς οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αφήσουν τα παιδιά τους νωρίτερα στο σχολείο. Να το δούμε και θα βρούμε λύση», πρόσθεσε ο κος Γαβρόγλου.

Πολιτική
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μην δειλιάσουν ποτέ»

Πολιτική / Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μη δειλιάσουν ποτέ»

«Θα έρθουν στιγμές απογοήτευσης και ματαιότητας, όμως πρέπει να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας ότι υπηρετείτε την Ελλάδα» είπε απευθυνόμενους στους υποψήφιους ακολούθους πρεσβείας
LIFO NEWSROOM
Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

Πολιτική / Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

«Δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας», τονίζουν διπλωματικές πηγές σχετικά με τα λεγόμενα του Χακάν Φιντάν
LIFO NEWSROOM
Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Διεθνή / Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Ο Φιντάν είπε ότι το τουρκικό ΥΠΕΞ «συνεχίζει να προστατεύει με προσοχή τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο», προσθέτοντας ότι «κατά την τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα, δείξαμε την αποφασιστική μας στάση στο θέμα αυτό»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Οι αλλαγές που γίνονται στον χώρο της Παιδείας, εδώ και τουλάχιστον 40 χρόνια αφορούν οτιδήποτε δεν κοστίζει (γι'αυτό και κάθε τρεις και λίγο κάθε νέος Υπουργός το μόνο που αλλάζει είναι τον τρόπο εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο), επίσης οτιδήποτε αποπροσανατολίζει την κοινωνία και γενικότερα δημιουργεί έναν ανούσιο ντόρο.Για το αν τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα από τις 9 και μετά ουδείς Γαβρόγλου δεν ενδιαφέρεται...ούτε και για το αν μαθαίνουν ουσιαστικά και χρήσιμα πράγματα στα δημόσια σχολεία. Άλλωστε όλα τα παιδιά το αργότερο όταν πάνε στο Λύκειο τα "σκάνε χοντρά" στα φροντιστήρια για να πετύχουν τον μοναδικό στόχο (δικό τους και των γονιών τους) που είναι η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο.Το αν θα μάθουν να διαχειριστούν σωστά τη ζωή τους ή αν με αυτό που θα κάνουν αργότερα καταφέρουν να γίνουν και ευτυχισμένα δεν αποτέλεσε ποτέ στόχος της ελληνικής Παιδείας.Το τι λέει ο κάθε Υπουργός το ακούω βερεσέ..αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι ότι ως κοινωνία είμαστε ανώριμοι και χάνουμε πολύ εύκολα την ουσία.
Μα καλά, πιστεύει κανείς στα σοβαρά ότι αυτοί οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τις βιολογικές ιδιαιτερότητες των εφήβων; Και ότι ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος να ανταποκριθούν - σε ευρωπαϊκή πρωτοπορία - στις τελευταίες ανακαλύψεις της Παιδαγωγικής;Από όσο ξέρουμε, το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά, είναι να διορίζουν δικούς τους και να σκορπάνε κρατικό χρήμα στους ολιγάρχες. Ποιος πιστεύει σοβαρά ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι ικανοί να ενδιαφερθούν / εφαρμόσουν οτιδήποτε άλλο;Η Παιδεία μας παραπαίει. Μια _πρόχειρη_ απαρίθμηση των προβλημάτων της ελληνικής Παιδείας θα γέμιζε τόμους.'Ολα ταχε η Μαριορή ( = ελλ. εκπαιδευτικό σύστημα), μόνο το ξεκίνημα στις 9:00 της έλειπε για να απογειωθεί. Η πρόταση του γαβρόγλου έχει έναν και μοναδικό στόχο: Να αυξήσει τις ώρες εργασίας των εκπαιδευτικών.Δηλαδή να μειώσει τους μισθούς τους ( = περισσότερη δουλειά με ίδιο μισθό).Όλα αυτά τα ήξεις - αφήξεις και οι επιτροπές και το "θα σκεφτούμε, προτείνουμε" είναι άρες μάρες για να συγκαλύψουν τις πραγματικές τους προθέσεις. Οποιος θέλει να μεταφέρει την ώρα έναρξης των σχολείων, το κάνει χωρίς μεγαλόστομες ανακοινώσεις. Σιγά την σπουδαία απόφαση που απαιτεί 10μηνη διαβούλευση στις επιτροπές.Αλλά εδώ πρόκειται για επικοινωνιακή διαχείριση. Πρώτα ανακοινώνουμε την μετατόπιση της ώρας, τα γίδια ενθουσιάζονται, μετά ανακοινώνουμε και την πρόσθετη εργασία για τους εκπαιδευτικούς. Αν οι τελευταίοι διαμαρτυρηθούν, θα τους την πέσουν όλοι αυτοί που χάρηκαν με την έναρξη στις 9:00 και οι συριζοανίκανοι θα τρίβουν τα χέρια τους.Τα λεφτά τα δίνουν για ποδοσφαιρικά γήπεδα (ΤΡΙΑ ΓΗΠΕΔΑ έχει αναλάβει η συριζοκυβέρνηση για ισάριθμους ολιγάρχες), που να περισσέψουν λεφτά για την Παιδεία; Αλλωστε οι ραγιάδες αυτό θέλουν: Γήπεδα και πρωτάθλημα για την ομαδάρα. Σιγά μην ενδιαφερθούμε για την Παιδεία. Οπότε υποβάθμισε την κι άλλο. Ποιος χρειάζεται Παιδεία στην Χώρα των Γηπέδων;