ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
16.9.2018 | 01:46

Φ.Π.Ψ.

Έψαξα στο διαδίκτυο και δε βρήκα τίποτα σχετικά με το πώς ή πότε δημιουργήθηκε αυτή η σχολή(εντάξει, δεν έψαξα και ενδελεχώς, αλλά δύο λεπτά τα ξόδεψα στο Google!). Πάντα είχα περιέργεια για την ιστορία του. Φιλοσοφία, παιδαγωγικά και ψυχολογία. Και -αν δεν κάνω λάθος- φιλόλογος βγαίνει κάποιος από εκεί. Πώς δημιουργήθηκε η ανάγκη να κάνουν αυτή τη σχολή; Ήδη υπάρχει η σχολή Φιλολογίας με τρεις κατευθύνσεις (Αρχαία, Μεσαιωνικά/Νέα, Γλωσσολογία). Γιατί να φτιάξουν μια νέα σχολή με έξτρα μαθήματα ψυχολογίας και παιδαγωγικών; Γιατί ψυχολόγος από εκεί δε βγαίνεις (νομίζω).
2
 
 
 
 
σχόλια
Έχεις δίκιο φιλόλογος βγαίνεις και όχι ψυχολόγος. Στόχος του τμήματος είναι εκτος από γνωσεις πάνω στη αρχαία ελληνική γραμματεία, στην ιστορία κλπ να εξοπλίσει τους αποφοίτους του με γνώσεις ψυχολογίας και παιδαγωγικών. Είναι σημαντικό ο καθηγητής εκτός από γνωσεις πάνω στο αντικείμενο που διδάσκει να εκπαιδευτεί πάνω στο πώς θα το διδάξει. Εκεί είναι που τα παιδαγωγικά και η ψυχολογία χρειάζονται. Τα παιδαγωγικά περιέχουν μαθήματα πανω στη διδακτική, σε εκπαιδευτικα συστημάτα, στην αξιολόγηση που βοηθούν τον καθηγητή να διερευνήσει διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας και να εκπαιδευτεί πάνω σε αυτα. Όσον αφορά την ψυχολογία, κάνοντας μαθήματα όπως η σχολική ψυχολογία, ψυχοπαθολογία κτλ ο καθηγητης είναι σε θέση να αναγνωρίσει μέσα στη τάξη παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία έτσι ώστε είτε να τα στηρίξει καλύτερα και να εφαρμόσει πιο αποτελεσματικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού είτε να τα συστήσει σε κάποιον ειδικό. Γενικά στοχεύει στο να δημιουργήσει φιλολόγους που είναι παιδαγωγοί και είναι σε θέση να κατανοήσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο μαθητής και να τον στηρίξουν πολύπλευρα.
Scroll to top icon