Επίθεση με κάδρο στην Μαρίνα Αμπράμοβιτς (BINTEO)

Επίθεση με κάδρο στην Μαρίνα Αμπράμοβιτς (BINTEO) Facebook Twitter
EPA
4

Επίθεση από άγνωστο σε μουσείο της Φλωρεντίας δέχτηκε η εικαστικός Μαρίνα Αμπράμοβιτς. 

Ο δράστης χτύπησε την καλλιτέχνιδα με ένα κάδρο στο κεφάλι και στη συνέχεια ακινητοποιήθηκε από τους φρουρούς του μουσείου.

Η Αμπράμοβιτς παρέμεινε στο σημείο ζητώντας να μιλήσει με τον δράστη για να μάθει τα αίτια της επίθεσης. Η επίθεση έγινε στο Παλάτι Stocci, όπου γίνεται αναδρομική έκθεση έργων της εικαστικού. Το κίνητρο της βιαιοπραγίας δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα.

Στην έκθεση φιλοξενούνται πάνω από 100 έργα, όπως πίνακες ζωγραφικής, βίντεο, καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και ζωντανές περφόρμανς.

Δείτε το βίντεο της επίθεσης: 

 
Πολιτισμός
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O καλλιτεχνικός διευθυντής των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, έρχεται στην Ελλάδα

Πολιτισμός / O Thomas Jolly, καλλιτεχνικός διευθυντής των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, έρχεται στην Ελλάδα

Ο Thomas Jolly στις 29 Ιανουαρίου θα βρεθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο, όπου θα συνομιλήσει με τον συγγραφέα και δημιουργό ραδιοφωνικών ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικών εκπομπών τέχνης και πολιτισμού Γιώργο Αρχιμανδρίτη
LIFO NEWSROOM
Επίτιμοι διδάκτορες του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ ο Στιβ ΜακΚουίν και η Μπιάνκα Στίγκτερ

Πολιτισμός / Επίτιμοι διδάκτορες του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ ο Στιβ ΜακΚουίν και η Μπιάνκα Στίγκτερ

Στον Βρετανό σκηνοθέτη και στην Ολλανδή σύζυγό του ιστορικό και σκηνοθέτρια απονεμήθηκε ο τίτλος του επίτιμου διδάκτορα για τη μεγάλη κοινωνική και ιστορική αξία του έργου τους, ιδιαίτερα του ντοκιμαντέρ τους «Occupied City»
LIFO NEWSROOM
Πομπηία: Ανακαλύφθηκε πολυτελές, ιδιωτικό λουτρό - Ίσως το μεγαλύτερο που έχει βρεθεί ποτέ εκεί

Πολιτισμός / Πομπηία: Ανακαλύφθηκε πολυτελές, ιδιωτικό λουτρό - Ίσως το μεγαλύτερο που έχει βρεθεί ποτέ εκεί

Το BBC κάνει λόγο για ένα εύρημα που εντοπίζεται «μια φορά στον αιώνα» και έμενε κρυμμένο κάτω από πολλά μέτρα ηφαιστειακών πετρωμάτων και στάχτης για 2.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για κάποιους, οι περισσότερες περφόρμανς είναι ακατανόητες ή και ανούσιες, στα όρια του να χαρακτηριστούν τέχνη.Κάποιοι άλλοι απεχθάνονται του μίμους και μισούν τον Μαρσέλ Μαρσώ.Ενδεχομένως να ήταν ακόμη μια από τις περφόρμανς της, μια και στο παρελθόν έχει προτρέψει τους θεατές να εκφραστούν πάνω της ακόμη και με βίαιο τρόπο.Προσωπικά το μέγεθος του καλλιτέχνη και ο χαρακτήρας του είναι αυτό που καθιστούν μια περφόρμανς αρτιστική και όχι γελοία.Θεωρώ ότι καλύτερος σ'αυτό το στυλ, είναι ο Τζιμ Κάρει.