Κάθεσαι και κανείς διάλογο με εισπρακτικές;;; Γιατί; Αν υποτεθεί ότι σηκώνεις δεν κανείς ταυτοποίηση (είστε ο τάδε; γιατί; ποιος ρωτάει;) και 1.ζητας όνομα υπαλλήλου, θέση (αριθμητική θέση στο call center), όνομα προϊσταμένου (που είναι ο μόνος που θα τραβιέται, ο υπάλληλος χρειάζεται ως απόδειξη ότι κάλεσαν και μόνον) και αριθμό μητρώου του call center2. τους ενημερώνεις ότι καταγράψεις την κλήση (κι ας μην το κανείς) κι ενημερώνεις ότι τα στοιχεία θα τα προωθήσεις σε επίσημη ξατΓγελια στην ΕΕΤ και το Ινστιτούτο του καταναλωτή.Αν δεν έχουν ξεκωλοθει να κλείσουν την γραμμή άμεσα, μπορείς όντως να πάρεις τα στοιχεία και μα προβείς μέσω επιστολής και ail στην ΕΕΤ που είναι αρμόδια. Τώρα με τα gdpr λογικά θα τους κλείσουν το callcenter να αραιώνουν σιγά σιγά τα σκουπίδια.
14.12.2018 | 15:38
ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΤΑΣΟΥΝΕ...
Χρωσταω 1500 ευρω στην καρτα . Ειχα μια αναποδια και χρειαστηκα να τη δωσω..... τα 1000ευρω ειναι μια και εξω δεν εχουν μπει με δοσεις .... ειναι να τα βαζω.... Παω ζηταω βοηθεια απο την τραπεζα κατι να κανουμε να βαζω δοσεις καθε μηνα λιγα λιγα 150 ,200 ευρω...... μου λενε εκει οι κοπελες καλα μην ανχωνεσαι βαζε τα και ετσι δεν χρειαζεται να κανεις κατι αλλο.... και αυτο εκανα. βαζω 100 με 150 το μηνα..... ΤΩΡΑ πηγε σε εισπρακτικη εταιρια το θεμα παρολο που βαζω συνεχεια το ποσο..... παιδια δεν υπαρχει!!! Η ψυχολογικη πιεση που μπορουν να σου ασκησουν ειναι τρομερη... δεν μιλανε ασχημα και τετοαι αλλα καλουν διαφορετικα ατομα ανα δυο μερες και μου λενε τα ιδια πραγματα ακριβως..... τους λεω 22/12 θα βαλω 110 ευρω,,,,,, οκ μου λεει η αλλη προχτες. Σημερα με καλει ενας αλλοσ και μου λεει σημερα ειναι να βαλετε χρηματα, του λεω καλα αφου προχτες ξαναμιλησα και ειπαμε θα σας βαλω 110 ευρω στις 22/12 και αλλα 100 πρωτη του μηνα..... και συνεχιζε τα δικα του....... Σκεψου σε ανθρωπους που χρωστανε πολλα τι μπορει να κανουν..... Τωρα μια δυο τρεις καποιος θα ακουσει τα καντηλια του χρονιαρες μερες!!!
6