Ορεστιάδα: Επαναπροσλήφθηκε η εργαζόμενη που είχε κόψει κασέρι και σαλάμι στην ίδια μηχανή

Ορεστιάδα: Επαναπροσλήφθηκε η εργαζόμενη που είχε κόψει κασέρι και σαλάμι στην ίδια μηχανή Facebook Twitter
Eurokinissi - Φωτογραφία Αρχείου
10

Επαναπροσλήφθηκε η εργαζόμενη του σούπερ μάρκετ της Ορεστιάδας που είχε απολυθεί καθώς είχε κόψει κασέρι και σαλάμι στην ίδια μηχανή. 

Υπενθυμίζεται πως τον προηγούμενο μήνα λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος στις 8:55 το βράδυ, πελάτης ζήτησε από την υπάλληλο του τμήματος αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.

Η υπάλληλος χρησιμοποίησε την ίδια μηχανή για να κόψει και τα δύο είδη καθώς λίγο πριν είχε καθαρίσει τον εξοπλισμό του τμήματος που εργαζόταν, κάτι που εξόργισε τον πελάτη ο οποίος κατήγγειλε την εργαζόμενη τόσο στη διεύθυνση του καταστήματος, όσο και στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η καταγγελία είχε ως αποτέλεσμα την απόλυση της υπαλλήλου από την εταιρία.

Σύμφωνα με πληροφορίες η υπάλληλος εργαζόταν στη συγκεκριμένη επιχείρηση για δεκαπέντε χρόνια. 

Η υπόθεση πήρε μεγάλες διαστάσεις στα ΜΜΕ ξεσηκώνοντας παράλληλα ένα μεγάλο κύμα αλληλεγγύης. 

Τακτικοί πελάτες του καταστήματος ξεκίνησαν τη διαδικασία συλλογής υπογραφών ζητώντας την επιστροφή της εργαζόμενης στη θέση της, ενώ παράλληλα κινητοποιήθηκε και το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ορεστιάδας.

Ελλάδα
10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Ελλάδα / Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Εποχή των σπηλαίων στην Ήπειρο, καθώς η Περιφέρεια αναθέτει σε υπάλληλο ένα έργο που μπορεί να γίνεται ακόμα και με ένα «κουμπί», μέσω κινητού τηλεφώνου 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Μα ρε πουστη μου σε αυτή τη χώρα τα πάντα να είναι έτσι για τη στάχτη στα μάτια και μπατε σκύλοι αλεστε?Έγινε μια παράβαση και επήλθε η αντίδραση. Απόλυση ξεαπολυση, καλώς ή κακώς έγινε.Και τώρα πίσω στη δουλειά...Δλδ η κίνηση έγινε έτσι για το τζερτζελο?Δε καταλαβαίνω...
Για να καταλάβω, λες πως για να θεωρούμασταν σωστή και αναπτυγμένη χώρα, έπρεπε να τηρηθεί η απόλυση για το "έγκλημα" της ανάμειξης τυριών και αλλαντικών και να "δικαιωθεί" ο ελληνάρας που έκανε την καταγγελία? Εγώ είμαι που δεν καταλαβαίνω που βαδίζουμε ως χώρα, πραγματικά.
Καταλαβαίνω ότι, εκτός απο το προφανές λάθος της αλλοίωσης της γεύσης των προϊόντων, η τακτική αυτή εμπεριέχει και κινδύνους υγείας; Και, μάλλον, υποδείχνει και ακόμα μια περίπτωση της classic νεο-Ελληνικής κουλτούρας "έλα μωρέ τώρα...". Και φταίει ο καταγγέλων;;
@maxmaraΥπερβολικός ο πελάτης που ζητούσε τιμωρία αντί να πει απλώς ένα "ώπα φίλε τι κάνεις, δεν θέλω έτσι κομμένο ή θα το κάνεις σωστά ή φεύγω" και υπερβολική η εταιρία που υπέκυψε χωρίς πολλά πολλά. Δεν άξιζε απόλυση για κάτι τέτοιο. Με τίποτα. Μία επίπληξη μόνο. Ευτυχώς πολλοί πελάτες αλληλέγγυοι φέρανε τον υπάλληλο πίσω. Και μόνο ΠΕΛΑΤΕΣ θα καταφερναν κατι τέτοιο ώστε να μην χάσει χρήμα η εταιρία. Η δυσφήμιση απ τα ΜΜΕ ούτε την ένοιαξε μάλλον. Μπράβο λοιπόν. @SimosZΔηλαδή επειδή έγινε μία απόλυση (κακώς) αυτή πρέπει νάναι και εφ όρου ζωής? Έλα Παναγία μου, τι ακούμε. Γίνονται και λάθη ξέρεις.
ποια σαλμονέλα; ο ελληνάρας πελάτης ήταν ο τελευταίος και την μηχανή μετά θα την έπλενε όπως είχε πλύνει και την άλλη πριν. Δεν το καταλαβαίνω αυτό το "καλώς ή κακώς, πάει έγινε" - το πολύ-πολύ, γράψε ένα εξοργισμένο γράμμα στη διεύθυνση του σουπερμάρκετ και απαίτησε δικαιοσύνη...