Μην σφάζετε αρνιά το Πάσχα - Η διαμαρτυρία των vegan στο κέντρο της Αθήνας

Μην σφάζετε αρνιά το Πάσχα - Η διαμαρτυρία των vegan στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
9

Κατά της σφαγής και του ψησίματος αρνιών το Πάσχα ήταν η διαμαρτυρία που διοργανώθηκε σήμερα από vegan ακτιβιστές στο Σύνταγμα, στο κέντρο της Αθήνας.

Ακτιβιστές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος ζητώντας την ευαισθητοποίηση του κόσμου στην επικείμενη σφαγή χιλιάδων αρνιών για το πασχαλινό έθιμο.

Κρατώντας πλακάτ με φωτογραφίες και συνθήματα, όσοι πήραν μέρος στην διαμαρτυρία κάλεσαν τον κόσμο να αντισταθεί φέτος σε αυτό το έθιμο.

Μην σφάζετε αρνιά το Πάσχα - Η διαμαρτυρία των vegan στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter

To κάλεσμα της ομάδα Vegan for Life για τη σημερινή διαμαρτυρία:

Το Σάββατο 20 Απριλίου, ώρα 12:00 , στην Ερμού στο ύψος της Καπνικαρέας, διαμαρτυρόμαστε σιωπηλά για το βάρβαρο και πρωτόγονο έθιμο της Πασχαλινής σφαγής.

ΌΛΟΙ ΜΑΖΊ να περάσουμε ενα δυνατό μήνυμα για τα εκατομμύρια αρνάκια που θανατώνονται κάθε χρόνο για τη χριστιανική γιορτή της "Αγάπης"... καθώς και για τα ζώα που δολοφονούνται τις υπόλοιπες 364 ημέρες του χρόνου.

Έχει έρθει η ώρα να καταργήσουμε κάθε μορφή ανήθικης συμπεριφοράς προς τα ευάλωτα πλάσματα και να αναγνωρίσουμε με σεβασμό τα αυτονόητα δικαιώματά τους στη Ζωή και την Ελευθερία, βάζοντας τέλος στις ακραίες και φρικαλέες συμπεριφορές μας.

Ανοίγουμε τα μάτια, το μυαλό και την ψυχή στο έγκλημα που διαπράττεται επί αιώνες σε βάρος τους, αφήνοντας πίσω τα πρότυπα κυριαρχίας και αγριότητας.

Μην σφάζετε αρνιά το Πάσχα - Η διαμαρτυρία των vegan στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter

Ας γιορτάσουμε την αληθινή Ανάσταση! Την Ανάσταση της Ψυχής με Αγάπη και Συμπόνια για Όλους. Για να επέλθει η Ειρήνη, χρειάζεται να φυτέψουμε τους σπόρους της Ελπίδας.

Λέμε ΝΑΙ στη Ζωή! ΌΧΙ στην κοινωνία που υποστηρίζει το θάνατο... Για έναν καλύτερο κόσμο .

Ας είμαστε όλοι εκεί... μέχρι όλα να είναι ελεύθερα

 
Ελλάδα
9

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ηλίθιοι εξυπνακιδισμοί που έχουν απαντηθεί σε εξαντλητικό βαθμό εδώ και δεκαετίες. Οχι, η απάντηση δεν είναι η ύπαρξη νευρικού συστήματος, αλλά ποιός ενδιαφέρεται για την απάντηση;Ένας θρασύδειλος (ξέρει ότι είναι πλειοψηφία) όχλος που πετάει ατάκες και θεωρεί τον εαυτούλη του φυσιολογικό και λογικό. Την ίδια στιγμή που όποιος έχει αντίθετη γνώμη είναι "ότι νάναι". Αυτός είναι ο επιεικέστερος χαρακτηρισμός που γράφτηκε εδώ μέχρι τώρα - συνήθως είναι χειρότεροι.Αν όμως οι βήγκαν απαντήσουν με ανάλογους χαρακτηρισμούς, τα ευαισθητούλικα αυτάκια και ματάκια φρίττουν εν χορώ και σκίζουν τις κυλότες τους. Πως τολμάς να μας βρίζεις;Προφανώς μόνο οι θρασύδειλοι που ειρωνεύονται έχουν δικαίωμα να μιλάνε.Η συντριπτική πλειοψηφία δεν θέλει να σκεφτεί. Κάποιοι δεν μπορούν κιόλας.Αναρωτιέμαι το γιατι. Βλέπεις μια διαμαρτυρία. Γίνονται τόσες και τόσες κάθε μέρα, με τα πιο ετερόκλητα αιτήματα.Αν το θέμα σε ενδιαφέρει, συζητάς τα επιχειρήματα. Αν το θέμα δεν σε ενδιαφέρει, προσπερνάς.Ο ανεγκέφαλος όχλος που εκμεταλλεύεται την πλειοψηφία του για να χλευάσει, σε τι ακριβώς χρησιμεύει;Οι βήγκαν βάζουν ένα ερώτημα στην κοινωνία, που είναι στην βάση του ηθικό.Υπάρχουν ταυτόχρονα πάμπολλα αντικειμενικά στοιχεία (το περιβάλλον, τα οικονομικά στοιχεία, η εξαθλίωση του 3ου κόσμου, η προπαγάνδα υπερ του κρέατος κλπ), τα οποία απο μόνα τους θα αρκούσαν να σε κάνουν βήγκαν - αν ήθελες να σκεφτείς.Αλλά πέρα από τα όποια αντικειμενικά στοιχεία, όλοι μας καλούμαστε να απαντήσουμε σε ένα ηθικό ερώτημα: Εχει ο άνθρωπος δικαίωμα να σκοτώνει ζώα ή όχι; Παρεπιπτόντως, αυτό το ερώτημα απασχολεί την αθρωπότητα εδώ και 2500 χρόνια περίπου.Στα ηθικά ερωτήματα δίνει ο καθένας τις δικές του, προσωπικές απαντήσεις. Δώσε όποια απάντηση θέλεις. Αυτό όμως που θα απαντήσεις θα "βάψει" την ψυχή σου, και το ξέρεις.Αν θέλεις να απαντήσεις σε ηθικά ερωτήματα ζωής ή θανάτου με "επιχειρήματα" περί σουβλίσματος μαρουλιών, δικαίωμα σου. Δείχνει το μέχρι που φτάνει το μυαλό σου.Η οχλαγωγική απαξίωση των βήγκαν δείχνει κάτι σημαντικό: Οι περισότεροι ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να απαντήσουν. Θα μπορούσαν ανετότατα να προσπεράσουν την όποια διαμαρτυρία - αδιάφοροι. Αλλά επειδή φοβούνται και τρέμουν, δεν θέλουν καν να υπάρχει το ερώτημα. Οι βήγκαν αποτελούν απειλή - πρέπει να εξαφανιστούν, μαζί με τα διλήμματα που βάζουν.
Νομίζω πως οι vegan έχασαν το σεβασμό όλων όταν άρχισαν να διαδηλώνουν ενάντια στην κρεατοφαγία γυμνοί και λουσμένοι σε κόκκινη μπογιά και όταν εξίσωναν όσους έτρωγαν κρέας με παιδεραστές. Λυπάμαι, αλλά μόνο με ειρωνεία μπορώ πλέον να τους αντιμετωπίσω. Όλα είναι θέμα επιλογών. Όπως δε θα επιβάλω εγώ σε κανέναν τι να κάνει, έτσι και κανένας δε θα μου επιβάλει εμένα τι να τρώω. Simple as that! Τώρα οι χαρακτηρισμοί σου (παρόλο που κατηγορείς εμάς για ανάλογους χαρακτηρισμούς) περισσεύουν νομίζω.
Ξέρεις, αυτό το "δεν θα επιβάλλω σε κανέναν ... άρα να μην μου επιβάλλει κανένας" ακούγεται πολύ ομορφούλικο και δημοκρατικούλικο, αλλά είναι μια από τις μεγαλύτερες ανοησίες.Πρώτον οι βήγκαν δεν σου επέβαλλαν ποτέ και τίποτα. Πως θα μπορούσαν 50 ατόμα να επιβάλλουν την θέληση τους σε 11 εκατομμύρια;Το ότι φοβάσαι και τρέμεις μια ελαχιστότατη φούχτα γραφικών (όπως τους αποκαλείς) μηπως και τυχόν σου επιβάλλουν το οτιδήποτε είναι επιεικώς γελοίο.Μπουυυυυυυ.Χαλάρωσε. Ξεσφίξου. Δεν θέλουμε να επιβάλλουμε. Και αν θέλαμε, δεν θα μπορούσαμε.Τα ξέρεις αυτά φυσικά, δεν είσαι ανόητος. Ξέρεις πολύ καλά ότι κανένας δεν μπορεί να σου επιβάλλει τίποτα. Αλλά παριστάνεις τον τρομοκρατημένο που θα του αφαιρέσουν τις υπέρτατες ελευθερίες του, επειδή ακριβώς σε ενοχλέι αυτό το ένα ηθικό ερώτημα των βήγκαν. Θέλεις να εξαφανίσεις το ερώτημα, παριστάνοντας τον υπέρμαχο των ελευθεριών που δήθεν απειλούνται.* * *Δεύτερον, αυτή η φράση περί "εγώ ανέχομαι εσένα, εσύ γιατί δεν ανέχεσαι εμένα" έχει χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσει τα χειρότερα εγκλήματα.Το ίδιο λένε οι καπνιστές, που είναι και η πιο αθώα περίπτωση.Το ίδιο ακριβώς λένε αυτοί που δέρνουν τις γυναίκες τους, βιάζουν παιδιά, κάνουν κλειτοριδεκτομή στις κόρες τους, πουλάνε τα παιδιά τους σαν σκλάβους στα ορυχεία. Αυτή είναι η κουλτούρα τους, αυτές είναι οι πατροπαράδοτες παραδόσεις τους, αυτή είναι η θρησκεία τους.Ποιός είσαι εσύ που θέλεις να απαγορέψεις την κλειτοριδεκτομή, που αποτελεί παράδοση γενεών; Ποιός είσαι εσύ που θέλει να απαγορέψεις τους ξυλοδαρμούς γυναικών - που τους επιβάλλει η θρησκεία;Ποιός είσαι εσύ που θέλεις να επιβάλλεις στους άλλους τι θα κάνουν; Μόλις τώρα δεν μας τραγούδαγες για το υπέρτατο αγαθό του να σεβόμαστε ο ένας τις ελευθερίες και τις παραδόσεις του άλλου;Τραγουδάς για δημοκρατία και ανεκτικότητα και νομίζεις ότι είσαι κουλ προοδευτική ατομάρα - ενώ οι κακοί βήγκαν σε μαστιγώνουν 3Χ την ημέρα και σε καταναγκάζουν να μη φας κρέας, οι παλιοδικτάτορες.Βγες λοιπόν εσύ ο δημοκράτης στο όνομα της ανεκτικότητας και της ανεξιθρησκείας και υποστήριξε ανοιχτά την κλειτοριδεκτομή και τους βιασμούς παιδιών (κι αυτοί πατροπαράδοτο έθιμο είναι). Μετά έλα να τα ξαναπούμε για το πόσο σε καταπιέζουν αυτοί οι φριχτοί βήγκαν.
Το ότι φοβάμαι και τρέμω από που προέκυψε αγαπητέ μου; Συνεχώς βγάζεις αυθαίρετα και ανόητα συμπεράσματα εν θερμώ επειδή απλά εσύ είσαι vegan και φυσικά νιώθεις την ανάγκη όπως όλοι εσείς να το εξωτερικεύσεις και να επιβάλεις τις επιλογές σου στους υπόλοιπους.Δεύτερον, αυτή η φράση περί "εγώ ανέχομαι εσένα, εσύ γιατί δεν ανέχεσαι εμένα" έχει χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσει τα χειρότερα εγκλήματα. Πηγή: www.lifo.grΕπίσης έχει χρησιμοποιηθεί για να πάει ο κόσμος μπροστά. Για παράδειγμα, ένας ομοφυλόφιλος "ανέχεται" τους υπόλοιπους, οι υπόλοιποι γιατί να μην "ανέχονται" αυτή τη μερίδα ανθρώπων; Κοινώς, κακώς χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα μιας και είναι πως το χρησιμοποιεί κανείς. Δεν κάνω σε κανέναν κακό αν τρώω κρέας, αντιθέτως, κάνω πολύ μεγάλο καλό στον οργανισμό μου προσφέροντάς του θετικά στοιχεία που δε μπορώ να βρω αλλού στη φύση, γι αυτό άλλωστε όλοι οι vegan κάποια στιγμή αρρωσταίνουν. Κάνε λίγο την έρευνά σου κι εσύ. Δε θα σε βλάψει. Μήπως είσαι από εκείνους που έχουν κάνει και το κατοικίδιό τους vegan, κάτι που θεωρείται κακοποίηση ζώου;Το να εξισώνεις την κατανάλωση κρέατος με την κλειτοριδεκτομή είναι κάτι που κάνετε εσείς οι vegan όπως κάνατε και με την παιδεραστία όπως προανέφερα. Δεν καταναλώνουμε ανθρώπινο κρέας, ηρέμησε λιγάκι, έτσι;Μάλλον εσύ χρειάζεται λίγο να "ξεσφιχτείς" γιατί ειλικρινά εκτίθεσαι. Είσαι προφανώς πάρα πολύ σφιγμένος στη δική σου πραγματικότητα απλά και μόνο για να νιώθεις ξεχωριστός. Να υποθέσω ότι δεν φεύγεις ποτέ από το σπίτι σου χωρίς το iPhone σου και το MacBook για να ολοκληρώσεις πλήρως το στερεότυπο του vegan. Μιας και συμπέρανες τα πάντα για εμένα, επίτρεψέ μου να συμπεράνω κι εγώ κάποια πραγματάκια.Δε με καταπίεσε κανείς. Εσείς κανιβαλίζεστε μόλις δείτε κάποιον να τρώει κρέας. Αυτά που εσείς νιώθετε πάτε να τα περάσετε πως τα νιώθουμε εμείς. Άλλοι καταπιέζονται κι αυτό βγαίνει προς τα έξω. Συνέχισε να μην τρως εσύ κρέας και ότι άλλο δεν τρώτε τελοσπάντων κι άσε εμάς τους εγκληματίες να τρώμε ότι θέλουμε. Ευχαριστώ!Υ.Γ. Είμαι γυναίκα, όχι άντρας!
α) Το φύλο σου δεν με ενδιαφέρει. Αλλά θα φροντίζω από εδώ και μπρος οι αντωνυμιές να έχουν θηλυκες καταλήξεις.β) Μπερδεύεις μερικά πράγματα κτγμ. Αν θέλεις, μπορούμε να τα ξεμπερδέψουμε καλοπροαίρετα.Π.χ. Μιλάς για την ανοχή στους lgbt. Προσπαθείς να το εντάξεις στο επιχείρημα περί αμοιβαίας ανοχής. Γράφεις ότι οι lgbt ανέχονται τους άλλους, άρα πρέπει και οι άλλοι να ανεχτούν τους lgbt. Πέφτεις όμως εντελώς έξω. Το πρόβλημα των lgbt δεν είναι η έλλειψη ανοχής. Το πρόβλημα τους είναι ότι καταπιέζονται από τις δομές της κοινωνίας μας και ότι γίνονται διακρίσεις εις βάρος τους (που φυσικά πρέπει να πάψουν).Ασε λοιπόν τους lgbt έξω από την επιχειρηματολογία σου, αποτελούν εντελώς άλλο θέμα.Το επόμενο μπέρδεμα έχει να κάνει με τα στερεότυπα περί αηφον κλπ. Δεν ξέρω που τα βρήκες και δεν έχει σημασία. Θα μπορούσα να σου εγγυηθώ ότι δεν ίσχύουν για μένα, αλλά ακόμα και να ίσχυαν, τι αποδεικνύουν;Δηλαδή αν εγώ δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου χωρίς αηφον, αυτό δικαιολογεί την κρεατοφαγία;Μάθε να επιχειρηματολογείς χωρίς ad hominem. Μην προσπαθείς να αποδείξεις ότι εγώ είμαι "κακό" άτομο με "κακές" συνήθειες και στερεότυπα.Γιατί ότι και να είμαι εγώ, δεν παίζει απολύτως κανέναν ρόλο.Το μόνο που μετράει είναι το ηθικό ερώτημα που θέλεις πάση θυσία να αποφύγεις: Εχουμε δικαίωμα να σφάζουμε ζώα ναι ή όχι;Σου ξαναλέω ότι αυτό το ηθικό ερώτημα δεν το έχουν απαντήσει οι άνθρωποι εδώ και 2500 χρόνια. Αρα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.Μπορείς να το απαντήσεις όπως θέλεις. Κανένας δεν θα σου επιβάλλει την μια ή την άλλη απάντηση. Αλλά αυτό που θα απαντήσεις θα καθορίσει την ψυχή σου. ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ (αλλιώς δεν θα είχες πρόβλημα να απαντήσεις).γ) Επιμένω στο παράδειγμα με την κλειτοριδεκτομή. Μην κολλάς στην ανατριχιαστική λέξη (η πράξη είναι 1000Χ χειρότερη). Μείνε στα κοινά σημεία του παραδείγματος.Εχουμε λοιπόν μια πράξη (την κλειτοριδεκτομή, η τον ξυλοδαρμό γυναικών ή κάτι ανάλογο) η οποία:1) ΔΕΝ σε αφορά άμεσα. Δεν πετσοκόβουν εσένα.2) Αποτελεί πετροπαράδοτο έθιμο και θρηκευτικό κανόνα γι' αυτούς που την εφαρμόζουν.Καλείσαι λοιπόν να απαντήσεις στο εξής ηθικό ερώτημα:Είσαι υπερ του να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους ανενόχλητους επειδή "όλοι ελεύθεροι είμαστε, εγώ ανέχομαι εσένα, εσύ ανέχεσαι εμένα"; Αυτό δεν είναι το επιχείρημα σου;Η μήπως είσαι υπέρ της απαγόρευσης αυτού του έθιμου, ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΝΤΑΣ τις θρησκευτικές επιταγές αυτών των ανθρώπων;Μην κολλάς στην φριχτή λέξη. Και μην νομίζεις ότι προσπαθώ να σε κατηγορήσω για οτιδήποτε ή να σου επιβάλλω το οτιδήποτε. Μια λογική κουβέντα προσπαθώ να κάνω.Σου κάνω μια απλή, απλούστατη ερώτηση ηθικής κρίσεως: Είσαι υπέρ της κλειτοριδεκτομής ή υπέρ της απαγόρευσης;Αφού απαντήσεις σ' αυτό (κατά προτίμηση με ένα ναι/οχι) μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα με άλλα φριχτά πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. Οπως οι σφαγές ζώων π.χ.
Εντάξει βρε παιδιά, τους δουλέψαμε αρκετά τώρα με τη σφαγή των μαρουλιων; Έχουν νευρικό σύστημα τα μαρουλια; Έθιμο ξεεθιμο, είναι βάρβαρο, πως να το κάνουμε! Όλος αυτός ο πόνος και η βαρβαρότητα, για να γεμίσουμε τις κοιλιές μας για μια μέρα. Και δεν το παίζω υπεράνω, δεν είμαι χορτοφάγος, μάλλον περιστασιακή κρεατοφαγο με λες. Αλλά δεν γίνεται να μην αναρωτηθείς γιατί να μην μπορεί να αλλάξει κάτι που είναι τόσο σκληρό προς άλλα συναισθανομενα πλάσματα!
Τεκμηριώνεται ότι τα ζωντανά χωρίς νευρικό σύστημα δεν νιώθουν πόνο; Απάντηση: όχι.Ο περιστασιακός κρεατοφάγος τρώγοντας κρέας περιστασιακά τη Μέρα του Αρνιού μένει εκτός περίστασης; Απάντηση: όχι.Μας νοιάζει; Απάντηση: όχι.