Στην Ελλάδα ο Μπόνο των U2 - Ο λόγος που πήγε στην Ύδρα

Στην Ελλάδα ο Μπόνο των U2 - Ο λόγος που πήγε στην Ύδρα Facebook Twitter
1

Ο Μπόνο των U2  βρέθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Ύδρα.

Ο διάσημος τραγουδιστής φωτογραφήθηκε μαζί με την οικογένεια και τους φίλους του μπροστά από το σπίτι του Λέοναρντ Κοέν. Στην φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στον επίσημο λογαριασμό του συγκροτήματος στο Instagram, φαίνεται ο Μπόνο μαζί την σύζυγό του Άλι, μερικά από τα παιδιά του και κάποιους φίλους να κάθονται στο πεζούλι του σπιτιού του Λέοναρντ Κοέν στην Ύδρα.

Στην λεζάντα της φωτογραφίας διευκρινίζεται πως πήγαν για «προσκύνημα» στο σπίτι του Λέοναρντ Κοέν, ενώ το μήνυμα συνοδεύουν οι στίχοι του τραγουδιού «Bird on the Wire», που έχουν αλλάξει σε πληθυντικό αριθμό: «Like some birds on a wire, like some drunks in a midnight choir, We have tried in our own way to be free».

Ο Λέοναρντ Κοέν, που έφυγε από την ζωή το 2016, είχε αγοράσει το σπίτι του 19ου αιώνα στην Ύδρα τον Σεπτέμβριο του 1960. Από το 2017 και έπειτα ο δρόμος όπου βρίσκεται το σπίτι έχει πάρει επισήμως το όνομά του.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

‘Like some birds on a wire like some drunks in a midnight choir We have tried in our own way to be free’ Hewson family and friends after a pilgrimage to Leonard Cohen’s house in Hydra - Bono

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη U2 Official (@u2) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια