Ένα εστιατόριο στη Ρώμη βρίσκεται στο στόχαστρο αρνητικών σχολίων, καθώς Ιάπωνες τουρίστες που το επισκέφτηκαν ανάρτησαν στο διαδίκτυο, τον υπέρογκο λογαριασμό των 430 ευρώ που κλήθηκαν να πληρώσουν για δύο μακαρονάδες θαλασσινών και μερικά συνοδευτικά.
Μία φωτογραφία του εξωφρενικού λογαριασμού από το εστιατόριο «Antico Caffè di Marte» στην περιοχή του Castel Sant'Angelo έκανε το γύρο του διαδικτύου μετά την δημοσίευσή του στο Facebook τον περασμένο μήνα. Εκτός από το σύνολο των 349 ευρώ για τα φαγητά που κατανάλωσαν, οι τουρίστες χρεώθηκαν επιπλέον 80 ευρώ για σέρβις και φιλοδώρημα.
Μετά την ανάρτηση, αρκετοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να σχολιάσουν ότι το εν λόγω εστιατόριο τους «έγδυσε» χρεώνοντας υπέρογκα ποσά για όσα είχαν καταναλώσει.
Η Minh Ngoc Bui είναι ανάμεσα στους πολλούς που έγραψαν την κακή τους εμπειρία στο Tripadvisor. Η ίδια μαζί με τρεις φίλους βρέθηκε στο συγκεκριμένο εστιατόριο στις 27 Αυγούστου όπου ο σερβιτόρος τους πρότεινε να πάρουν την «ποικιλία θαλασσινών» από το μενού με τιμή τα 6,5 ευρώ τα 100 γραμμάρια.
«Συμφωνήσαμε καθώς δεν θα ήταν για εμάς σπουδαίο να πληρώσουμε 6,5 ευρώ επιπλέον για να δοκιμάσουμε ένα προτεινόμενο πιάτο αλλά μας σέρβιραν ένα πιάτο θαλασσινών το οποίο ζύγιζε περίπου 2 κιλά» είπε στο CNN η τουρίστρια.
«Μείναμε έκπληκτοι όταν είδαμε το πιάτο γιατί δεν περιμέναμε 100 γραμμάρια θαλασσινών να είναι τόσο μεγάλο. Αλλά ήταν η τελευταία μας ημέρα στην Ιταλία και είπαμε οκ. Είναι περίπου 2 κιλά και συμφωνήσαμε να πληρώσουμε περίπου 150 ευρώ για το πιάτο αυτό».
Ωστόσο όταν ένας από τους φίλους της ζήτησε το λογαριασμό διαπίστωσε ότι έπρεπε να πληρώσει 315 ευρώ για 4,8 κιλά θαλασσινών. Στην τιμή προστέθηκαν άλλα 40 ευρώ για το σέρβις και επιπλέον 40 ευρώ για το φιλοδώρημα ανεβάζοντας το σύνολο του λογαριασμού στα 476 ευρώ.
«Αμέσως παραπονέθηκε ότι ο λογαριασμός ήταν πολύ μεγάλος και δεν είχε συμφωνήσει να πληρώσει τόσα πολλά για το σέρβις και το φιλοδώρημα καθώς κάτι τέτοιο δεν αναγραφόταν πουθενά στον κατάλογο. Τελικά όμως παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να παραπονεθεί τον ανάγκασαν να πληρώσει».
Όταν η Minh έμαθε αργότερα για τον λογαριασμό πρότεινε στον φίλο της να γυρίσουν πίσω στο εστιατόριο για να παραπονεθούν. «Όταν γυρίσαμε, ζήτησα από τον σερβιτόρο που μας εξυπηρέτησε να τοποθετήσει 4,8 κιλά θαλασσινών στο ίδιο πιάτο κι αυτό γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι είναι αδύνατον να το κάνουν. Και όπως ακριβώς το περίμενα, αρνήθηκαν να το κάνουν καθώς "δεν είχαν χρόνο"» λέει.
Μετά από αυτό προσπάθησαν να καταγγείλουν στην αστυνομία το περιστατικό αλλά τους είπαν ότι έπρεπε να απευθυνθούν στις Αρχές πριν πληρώσουν το λογαριασμό.
Μετά την έκταση που πήρε το συγκεκριμένο περιστατικό μέσω στων social media το Tripadvisor απενεργοποίησε τα σχόλια στη σελίδα του εστιατορίου. Σε σχετική μάλιστα ανάρτηση αναφέρει: «Λόγω ενός πρόσφατου γεγονότος που έχει προσελκύσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και έχει προκαλέσει μια υποβολή σχολίων που δεν αποτελούν προϊόν ιδίας εμπειρίας, έχουμε αναστείλει προσωρινά τη δημοσίευση νέων κριτικών για την συγκεκριμένη καταχώρηση. Αν είχατε προσωπική εμπειρία στο συγκεκριμένο χώρο, παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σύντομα –- ανυπομονούμε να λάβουμε την κριτική σας!»
Το εστιατόριο απαντώντας με δήλωση σε τοπική εφημερίδα για κύμα διαμαρτυρίας που πυροδότησαν οι Ιάπωνες πελάτες μετά την ανάρτησή τους, υποστήριξε ότι το μενού είναι «σαφές». «Τα πάντα βρίσκονται γραμμένα με κάθε λεπτομέρεια. Ρίξτε μία ματιά στις τιμές, 16 ευρώ το πολύ για μία μακαρονάδα θαλασσινών», λέει ο ιδιοκτήτης, Giacomo Jin σύμφωνα με την εφημερίδα. «Για να πληρώσουν έναν τέτοιο λογαριασμό οι συγκεκριμένοι τουρίστες δεν παρήγγειλαν μόνο μακαρονάδες αλλά και θαλασσινά. Εξάλλου τα ψάρια μας είναι φρέσκα και ο πελάτης τα διαλέγει, τα ζυγίζουμε και τα μαγειρεύουμε». Όσον αφορά το φιλοδώρημα ο ιδιοκτήτης υποστήριξε ότι δεν είναι υποχρεωτικό και πως ο πελάτες επιλέγει ανάμεσα στο 10 με 20% του συνολικού ποσού.
Με πληροφορίες από CNN
σχόλια