Πολύ καλά έκανε η Στανίση και συμμετείχε στην διαφήμιση των Jumbo. Εάν της δοθεί η ευκαιρία να συμμετέχει σε άλλες δέκα και να βγάλει λεφτά και θέλει ας το κάνει. Η επαγγελματική της πορεία δεν κρίνεται από την συμμετοχή της σε οποιαδήποτε διαφήμιση. Η ιστορία του ελληνικού τραγουδιού (Ναι, όπως το διάβασες η ιστορία) την έχει ήδη καταγράψει ως την λαϊκή τραγουδίστρια που σεβάστηκε την δουλειά της και δεν μας ζάλισε τον έρωτα με την «υποτιθέμενη διεθνή καριέρα της στη Νέα Υόρκη σε συνεργασία με τον dj Paparoum 654». Αν και υποθέτω ότι στα μπουζουξίδικα της Αμερικής θα έσκιζε.
Τα social media χωρίστηκαν σε δυο στρατόπεδα. Σε αυτούς που διαφωνούν με την συμμετοχή της Στανίση στη διαφήμιση και σε αυτούς που συμφωνούν. Γιατί τους πέφτει λόγος πως θα πουλήσει ο κάθε καλλιτέχνης την εικόνα του έξω από το χώρο εργασίας του (πίστα στη συγκεκριμένη περίπτωση) ποτέ μου δεν κατάλαβα.
Ο νταλκάς, η καψούρα, η διάλυση σου ή όπως θες το λες, μπορεί να συνοδευτεί από τα κομμάτια της; Εάν ναι, πιες ένα και για εμάς και πήγαινε σε παρακαλώ παρακάτω. Αυτή είναι η δουλειά της και αυτός είναι ο ρόλος σου. Για τα υπόλοιπα λόγος δεν σου πέφτει.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γενικά όσους ενοχλούνται από τις διαφημίσεις που κάνουν επώνυμοι. Όχι αν είναι καλή ή κακή η διαφήμιση αλλά απλά και μόνο από την συμμετοχή. Για αυτό που λέμε «υπερπροβολή του καλλιτέχνη» ή «καίω την εικόνα μου». Ποιοι τα λένε; Οι αναγνώστες ή οι κρυφοί αναγνώστες του κίτρινου τύπου(που μια χαρά τον στηρίζουν μέχρι σήμερα) ή κάτι άβαταρ του twitter που αλλάζουν τρεις και λίγο «για να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον». Έχει γεμίσει ο κόσμος με ψευτοεστέτ.
Υ. Γ
«Βέβαια. Όταν η άλλη ανοιγόκλεινε τα παράθυρα πριν χρόνια και παρότρυνε τον κόσμο να παίρνει δάνεια από τις τράπεζες ο κόσμος δεν ενοχλήθηκε. Ήταν του ποιοτικού» έλεγε ένας φίλος
σχόλια