Επιτέλους ποινικοποιείται ξανά η βλασφημία 😛

Επιτέλους ποινικοποιείται ξανά η βλασφημία 😛 Facebook Twitter
60

«Αν θέλετε να φτιάξετε μια μηλόπιτα από το μηδέν, πρέπει πρώτα να εφεύρετε το Σύμπαν», παρατηρούσε πριν μερικές δεκαετίες ο Καρλ Σαγκάν, που στις 20 Δεκεμβρίου του 1996 πέθανε από πνευμονία και πήγε στον Παράδεισο. 

Και θα ήταν προχειρότητα εκ μέρους μας να μην τολμήσουμε έναν παρόμοιο συλλογισμό για μία τουλάχιστον από τις δρομολογημένες αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα αφού αν θέλετε να ποινικοποιήσετε την βλασφημία, πρέπει πρώτα να αποδείξετε ότι υπάρχει Θεός. 

Διότι πώς είναι δυνατόν να φυλακίζεται για δύο χρόνια όποιος «κακόβουλα καθυβρίζει τον Θεό», αν ο Θεός που καθυβρίζεται δεν υπάρχει και είναι αποκύημα ανθρώπινης φαντασίας;

Με έναν νόμο και έναν άρθρο, η κυβέρνηση επιτέλους κατοχυρώνει νομικά την ύπαρξη του Θεού: αφού η προσβολή Του είναι αδίκημα, άρα υπάρχει Θεός.

Σε αυτή την περίπτωση η βλασφημία έχει την ίδια βαρύτητα με τα κακόβουλα σχόλια για τον Μίκυ Μάους και την επί σειρά ετών σύντροφό του, Μίνι Μάους, τις ειρωνείες για τον εξωγήινο Καλ Ελ (γνωστό και ως Σούπερμαν ή Κλαρκ Κεντ), και τον χλευασμό του Χάρι Πόττερ από οπαδούς των Σλίδεριν. 

Κοινώς, η φράση «Γαμιέται ο Δίας» είναι ποινικά κολάσιμή μόνο αν ισχύει κατά γράμμα η Θεογονία του Ησιόδου, αφού σε αντίθετη περίπτωση:

1) είτε ο Δίας υπήρξε μεν, αλλά δεν γαμήθηκε

2) είτε ο Δίας δεν υπήρξε, και ως εκ τούτου δεν ήταν ποτέ σε θέση ούτε να γαμηθεί, αλλά ούτε και να μην γαμηθεί. 

Όσο λοιπόν η ύπαρξη του Μεγαλοδύναμου αποτελεί αντικείμενο διαμάχης - όχι μόνο μεταξύ ορθοδόξων και άθεων, αλλά και μεταξύ πιστών άλλων, εξίσου μεγαλοδύναμων θεών, δεν υπάρχει φιλοσοφικό δεδικασμένο που να επιβεβαιώνει το αδίκημα, μιας και δεν μπορείς να βρίσεις κάποιον που δεν υπάρχει, με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορείς και να τον σκοτώσεις. 

Κάποιοι βουλευτές της κυβέρνησης υποστήριξαν ότι με αυτόν τον τρόπο προστατεύονται τα δικαιώματα της πλειοψηφίας, και είναι κρίμα που δεν ασχολούνται επαγγελματικά με το σταντ απ κόμεντι, καθώς το να γ**** στα λόγια τον Θεό κάποιου άλλου, δεν περιορίζει το δικαίωμά του δεύτερου να λατρεύει τον προαναφερθέντα Θεό. 

Για να παραφράσω και το ρητό που κακώς αποδίδεται στον Βολταίρο: διαφωνώ απόλυτα με την πίστη σου στον Θεό, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου, γ*** την Παναγία σου. 

Ούτε φυσικά προστατεύεται αποτελεσματικότερα η Εκκλησία από βανδαλισμούς ή άλλες παράνομες ενέργειες σε λατρευτικούς χώρους, για τις οποίες ήδη προβλέπονται αυστηρότατες ποινές και τίποτα δεν αλλάζει. 

Υπάρχει το εξής νομικό κενό: Η εξύβριση είναι προσωπικό αδίκημα και μήνυση μπορεί να υποβάλλει μόνο ο παθών. Έτσι, κάθε φορά που κάποιος θα βλασφημεί τον Χριστό μας, θα πρέπει αυτοπροσώπως ο Ιησούς να κατεβαίνει από τον Ουρανό και να υποβάλλει μήνυση.

Αν λοιπόν η ποινικοποίηση της βλασφημίας δεν εξασφαλίζει την προστασία ούτε Θεού αλλά ούτε και των πιστών, τι αλλάζει στην καθημερινότητά μας; Πολύ απλά, με έναν νόμο και έναν άρθρο, η κυβέρνηση επιτέλους κατοχυρώνει νομικά την ύπαρξη του Θεού: αφού η προσβολή Του είναι αδίκημα, άρα υπάρχει Θεός. 

Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση ανακύπτουν νομικά κενά, αφού η εξύβριση είναι προσωπικό αδίκημα και μήνυση μπορεί να υποβάλλει μόνο ο παθών. Έτσι, κάθε φορά που κάποιος θα βλασφημεί τον Χριστό μας, θα πρέπει αυτοπροσώπως ο Ιησούς να κατεβαίνει από τον Ουρανό και να υποβάλλει μήνυση. 

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές πάντως, το Μαξίμου δρομολογεί μία σειρά από ευεργετικές αλλαγές στον ποινικό κώδικα, για τις οποίες δεν μιλά κανείς πληρωμένος κοντυλοφόρος των ΜΜΕ. 

Αναλυτικά: 

  • -Επιτρέπεται εκ νέου το κυνήγι μαγισσών με εξαίρεση τις περιόδους αναπαραγωγής τους
  • -Επιβάλλονται πρόστιμα για όσους ματιάζουν κακόβουλα τρίτους - εξαιρούνται μόνο όσοι ματιάζουν καλόβουλα συγγενείς τους μέχρι τρίτου βαθμού, από υπερβολική αγάπη ή ειλικρινή θαυμασμό (θείες, γιαγιάδες κλπ)
  • -Το βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» θα αφαιρεθεί από όλες τις δημόσιες βιβλιοθήκες και η ανάγνωσή του θα επιτρέπεται πλέον μόνο σε υπαίθριους χώρους
  • Το υπουργείο Υγείας θα επιδοτήσει για τον λόγο αυτό την αγορά θερμαστρών. 

 

UPDATE

θ

θθθ 

  

Στήλες
60

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ