ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
22.12.2019 | 14:58

Πφφ

Μου λέτε πως γίνεται να προσπαθω τόσο και να αφιερώνω τόσες ώρες στο διάβασμα αλλά και πάλι να μην έχω τα αποτελέσματα της φίλης μου η οποία προσπάθει πολύ λιγότερο; Τα αφήνει όλα για τελευταία στιγμή ενώ εγώ προετοιμαζομαι για κάποιο διαγώνισμα μέρες πριν. Γράφαμε ιστορία και έβγαλε το μισό κεφάλαιο λίγες ώρες πριν το διαγώνισμα. Υπήρχαν και μαθήματα που δεν ειχε ξαναδιαβάσει γιατί έρχεται τις μισές φορές για μάθημα. Εγώ είμαι κάθε μέρα εκεί, διαβάζω κάθε μέρα και δεν γράφω όσο γράφει αυτή. Είναι πολύ καλη μου φίλη και χαίρομαι για αυτήν απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται. Ξέρω ότι είμαστε διαφορετικές και δεν θα έπρεπε να μας συγκρίνω. Ε δεν γίνεται όμως να μην την ενδιαφέρει, να μην προσπαθεί αλλά και πάλι να γράφει καλύτερα όχι μόνο από εμένα αλλά και από άλλα παιδιά που διαβάζουν πολύ περισσότερο.
11
 
 
 
 
σχόλια
Μπορεί να έχει πολύ καλή μνήμη. Θυμάμαι πως είχα θέμα στην ιστορία, έβλεπα συμμαθητές να ξέρουν όλο το βιβλίο παπαγαλία και εγώ ένιωθα κάπως μειονεκτικά γιατί απλούστατα δεν μπορεσα ποτέ να παπαγαλισω. Τελικά, κάθισα ανέλυσα μόνη μου ολόκληρο το βιβλίο, το έμαθα με δικά μου λογακια, και έγραψα καλύτερα από όλους. Οπότε ο καθένας είναι διαφορετικός ως προς τον τρόπο διαβάσματος, δεν έχει να κάνει με την ευφυία.
Το ότι η ευστροφία δεν σχετίζεται με την ικανότητα για αποστήθιση, φαίνεται πολύ έντονα ανάμεσα σε απόφοιτους Σχολών που απαιτούνε πάρα πολύ διάβασμα και παπαγαλία.Ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε κλπ..(:
Εγώ έφτιαχνα σχεδιάγραμμα στο πρόχειρο την ώρα της παράδοσης (με τίτλους,αστερίσκους κλπ), και από εκεί διάβαζα κυρίως για το επόμενο μάθημα. Ημερομηνίες ποτέ (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), μόνο χρονολογίες. Στο μάθημα της Ιστορίας συγκεκριμένα ένα ολόκληρο εξάμηνο ο Καθηγητής ήταν τουρίστας στην αίθουσα. Πήρε χαμπάρι τα ωραία μου σχεδιαγράμματα και με έβαζε να φτιάχνω ένα για κάθε επόμενο Κεφάλαιο. Αυτός χάζευε κοιτώντας έξω από το παράθυρο, εγώ έφτιαχνα στον πίνακα το σχεδιάγραμμα και τα παιδιά αντιγράφανε. Πήγαιναν τα σινιάλα και τα fuck off σύννεφο πίσω από την πλάτη του. Μερικοί μαθητές από τα πρώτα θρανία λαχταρούσαν να πέσω κάτω και να πεθάνω από ασφυξία (για ευνόητους λόγους, δεν με έλεγες και επιμελή μαθήτρια ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΑΝΕ 26 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΤΑΝ Ο ΤΙΜΙΟΣ ΜΟΧΘΟΣ ΤΟΥΣ). Εγώ από την μεριά μου έπιανα τα οργισμένα κύματα αρνητικής ενέργειας, γυρνούσα τους κοιτούσα και έβαζα το χέρι μου στο αυτί. Ότι ρε παιδί μου δεν καταλαβαίνω τι θέλουν και να το πούνε δυνατά να το ακούσω ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Μην με βλέπεις έτσι, κάποτε ήμουν τερατάκι πριν εξελιχτώ στο ταπεινό πλάσμα που ξέρεις.
Καμιά φορά ξεσπούσαν τα υπόλοιπα παιδιά σε γέλια με τις παντομίμες μου, και γύριζε ο Καθηγητής να δει τι πάθανε. Του έλεγα: "Χαίρονται Κύριε επειδή διευκολύνονται και επειδή με έχουν συμμαθήτρια, δεν είναι κακό να γελάμε κάπου κάπου". Και ο Καθηγητής γύριζε πάλι προς το παράθυρο.Τώρα που το σκέφτομαι ήμουν το χαρισματικότερο παιδί της τάξης. Το λιγότερο.(:
Κι εγώ σαν την φίλη σου ήμουν (και είμαι ακόμη). Πιθανόν διαβάζει πολύ γρήγορα και εντοπίζει με μεγαλύτερη ευκολία το "ζουμί" σε κάθε τι που διαβάζει. Ίσως να δουλεύει και με κάποιο σχεδιάγραμμα. Μήπως είναι βιβλιοφάγος; Βοηθάει πολύ όταν ξέρεις και πράγματα που είναι σχετικά με το ζητούμενο αλλά δεν τα γράφει κανένας άλλος γιατί δεν είναι μέσα στην ύλη. Επίσης το (εξωσχολικό) διάβασμα βοηθάει στο να εκφράζεσαι γραπτώς καλύτερα και αυτό από μόνο του προσθέτει τον έναν ή τον άλλο βαθμό γιατί σε κάνει να ξεχωρίζεις από τους άλλους. Η αποστήθιση από μόνη της δεν είναι δείγμα ευστροφίας, δεν το λέω για σένα γενικά μιλάω. Προσωπικά ποτέ μου δεν κατάφερα να μάθω απέξω κατεβατά, ό,τι κι αν διαβάζω το "μεταφράζω" στο μυαλό μου στην δική μου γλώσσα και έτσι το αποδίδω και γραπτώς. Πρόκειται για το περιβόητο "πες το με δικά σου λόγια". Προσπάθησέ το κι εσύ, σε μαθήματα που αυτό βέβαια είναι εφικτό.
Είναι πιο έξυπνη.Μην προσπαθείς να την φτάσεις αλλά να προσπαθείς να γίνεις καλύτερη για εσένα.Τι νομίζεις.Οτι ο καθένας μπορεί να γίνει Einstein ή Χόπκινς διαβάζοντας όλη μέρα φυσική και μαθηματικά;Θα γίνει καλύτερος και θα φτάσει μέχρι ένα επίπεδο αλλά μέχρι εκεί.
Scroll to top icon