Δεν καταλαβαίνω γιατί να φρικαρεις τόσο;Θεωρήσες μόνος σου ότι είναι παράρτημα. Αν ήταν παράρτημα όντως , στην ουσία από το ίδιο θα αγόραζες πάλι...Οπότε από το ίδιο αγόρασες. Εντάξει ένα μαγαζί μπορεί να ζήσει και χωρίς την δική σου άμεση κριτική.Μην έχεις εμμονές. Ξανά κάνε κριτική στο ίδιο και στην επόμενη αγορά σου κανείς από άλλο.Μην αγχώνεσαι δεν θέλω!!
1.3.2020 | 13:31
Είναι περίεργο που φρίκαρα για αυτό το λόγο;
Είμαι τύπος που θέλω να ψωνίζω/παραγγέλνω πάντα από διαφορετικό μαγαζί και να μην χρησιμοποιώ το ίδιο. Άσχετα αν μου άρεσε ή όχι το μαγαζί, δε θέλω να ξαναπατήσω γιατί όλο το λεκανοπέδιο έχει 1000αδες μαγαζιά και θέλω να ανεβάζω φωτογραφίες και να ανεβάζω κριτικές για όλα τα μαγαζιά που έχω επισκεφτεί/παραγγήλει. Θέλω να επισκεφτώ όσα περισσότερα μπορώ.Σήμερα λοιπόν στις 11-12 το πρωί παράγγειλα από το ίδιο μαγαζί. Στη λίστα με τα διαθέσιμα καταστήματα στην εφαρμογή εμφανιζόταν ένα μαγαζί που θεώρησα ότι ήταν παράρτημα του άλλου που είχα παραγγείλει άλλη φορά, γιατί εμφανιζόταν ότι βρίσκεται σε διαφορετική τοποθεσία από το προηγούμενο. Όταν όμως είδα την απόδειξη της παραγγελίας και είδα την διεύθυνση...διαπίστωσα ότι το μαγαζί που παρήγγειλα σήμερα ήταν το ίδιο με αυτό που είχα παραγγήλει πριν μερικές βδομάδες. Μιλάμε φρίκαρα. Μετά άρχισα να ψάχνω στο ίντερνετ και διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει κατάστημα με το ίδιο όνομα...που σημαίνει ότι ήταν λάθος της εφαρμογής. Ακόμα δεν μπορώ να ηρεμήσω με την γκάφα που έκανα (θα μπορούσα να ψάξω αν υφίσταται το κατάστημα, αλλά δεν το έκανα), αλλά και για την παραπληροφόρηση που υπάρχει στις εφαρμογές. Νιώθω ότι έχασα μια μέρα από τη ζωή μου.
7