ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Μια πίστα αγκυλωτοί σταυροί, μια παραλιακή βλακείας

Facebook Twitter
33

Τερματισμός: Τατουαζ Γιάννης Πλούταρχος

Γεννήματα θρέμματα του παρτσακλού κομματιού των 90s, τα αστεράκια της παραλιακής που συντρόφευαν την καψούρα της φούσκας του χρηματιστηρίου, οι ανακαλύψεις της "ΜπραβοΡούλας" ανοίγουν το στόμα τους το 2013. Θέλουν να πουν: «Έπεσε το κασέ μας, δεν γεμίζουν τα μαγαζιά, μιας πιάνει η εφορία για τα σκάφη, δεν αγοράζεται τα cd μας, να πάρει και να σηκώσει το σύμπαν ολόκληρο». Και όλο αυτό καλύπτεται με φράσεις γεμάτες αγωνία για το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα, για το τι μας ξημερώνει, για το που πηγαίνουμε ως κοινωνία και φυσικά η απαραίτητη δήλωση για την Χρυσή Αυγή. Η Χ.Α είναι το νέο must της παραλιακής. Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. «Κούμπωσε» η ελαφρότητα του παραλιακού σουξέ με τη βαρύτητα του τούβλου και γεννήθηκε το τέρας: Ο λαϊκός τραγουδιστής με άποψη για ότι συμβαίνει σήμερα.

Ελπίζω και ο τελευταίος ελαφρόμυαλος που αποκαλεί «λαϊκούς» , «παιδιά της πιάτσας» και «εκφραστές του λαϊκού αισθήματος» αυτούς τους ανθρώπους να έχει συνειδητοποιήσει ένα πράγμα: Δεν υπήρξαν ποτέ λαϊκοί αυτοί οι τύποι. Ποτέ δεν ήταν μέσα στα πράγματα. Εκτός από αυτό που συμβαίνει στο σπιτάκι τους δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή για οτιδήποτε. Όλο αυτό το τσίρκο της παραλιακής είναι γεμάτο με θηρία που ο μόνος θηριοδαμαστής τους όλα αυτά τα χρόνια ήταν τα φράγκα. Τα φράγκα τους κρατούσαν με το στόμα κλειστό εκτός από την στιγμή που το άνοιγαν για να μασήσουν το σουξέ τσιχλόφουσκα. Είναι η απόλυτη έκφραση μικροαστικής ανοησίας. Τώρα που τα φράγκα τέλειωσαν βλέπουμε τα θηρία πεινασμένα να δείχνουν τα δόντια τους.

Ο γνήσιος λαϊκός τραγουδιστής είναι πάνω από όλα γνήσιος λαϊκός άνθρωπος. Ένας άνθρωπος που αντιλαμβάνεται τα προβλήματα του λαού και της κοινωνίας επειδή είναι κομμάτι της. Αυτές οι πυγολαμπίδες δεν υπήρξαν ποτέ κομμάτι του λαού. Κινήθηκαν μέσα στην μικροαστική ασφάλεια της πίστας τους, τσαλαβούτησαν μέσα στην κοσμική πλέμπα, έλαμψαν στα κίτρινα εξώφυλλα και χειροκροτήθηκαν από τα συμπλεγματικά κοτόπουλα-θαμώνες. Ας σταματήσουμε να τους προσφωνούμε λαϊκούς. Είναι ντροπή γιατί το λαϊκό τραγούδι του παρελθόντος ήταν όχι μόνο καλύτερο αλλά ερμηνευόταν και από καλύτερους ανθρώπους.

33

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Με τρομάζει αυτή η απολυτότητα και η σιγουριά της πλειοψηφίας εδώ μέσα (και του αρθρογράφου εννοείται).Μιλάτε με πολύ σκληρές εκφράσεις και με έναν αέρα αυθεντίας με αποτέλεσμα να βγάζετε μιαν απίστευτη αλαζονεία.Ξεκαβαλήστε λίγο το καλάμι σας,βγάλτε τις παρωπίδες σας και δείτε την πραγματικότητα. Θεωρείτε σωστό να παίρνουμε τα λόγια κάποιου,να τα διαστρεβλώνουμε με τέτοιον τρόπο ώστε να ικανοποιήσουμε την "Αντίφα" δίψα μας και το μένος μας προς τους τραγουδιστές της παραλιακής (2 σε 1 δηλαδή) και να κανιβαλίζουμε επί μέρες; Διότι τα ακριβή λόγια του (όπως έγραψε και ο Reductio) ήταν "Παρότι δεν είμαι άνθρωπος των άκρων, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι χειρότερο θα μπορούσε να κάνει ένα ακραίο δεξιό κόμμα ή ένα ακραίο αριστερό κόμμα από αυτούς που μας κυβερνούν." Και ακόμη κι αν συμφωνήσω με τους περισσότερους για την υποκουλτούρα (αδόκιμος όρος για μένα,καθώς θεωρώ ότι όλα είναι θέμα γούστου) των μαγαζιών της παραλιακής,στους εαυτούς μας πρέπει να αναζητήσουμε την ευθύνη πρωτίστως.Δεν τα έκλεψε τα λεφτά που έβγαλε,του τα δίνανε και τα έπαιρνε.Εσείς δηλαδή τι θα κάνατε;Δε θα τα παίρνατε;Συγχαρητήρια,είστε πολύ large.Και του τα δίνανε διότι βάσει αποτελεσμάτων έκανε καλά τη δουλειά του από ότι φαίνεται (γέμιζε το μαγαζί).Βλέπετε κάτι μεμπτό σε αυτό;Ο άνθρωπος αυτό ξέρει να κάνει (όσο ευτελές κι αν είναι ή θεωρείται),αυτό πουλάει,αν υπάρχει κάποιος που το αγοράζει,ποιος φταίει;Αυτός που το πουλάει ή αυτός που το αγοράζει και δεν μπορούσε να κρίνει σωστά; Όσο για τη φοροδιαφυγή που αναφέρει ο αρθρογράφος,ας μην ξεκινήσουμε αυτήν τη συζήτηση,διότι υπάρχουν μυριάδες τραγουδιστές ή τραγουδίστριες οι οποίοι/ες έχουν διαπράξει πολύ σοβαρότερα φορολογικά παραπτώματα από τον Πλούταρχο και είναι και τραγουδιστές που υποτίθεται είναι σεβαστοί και έχουν μεγαλύτερο ειδικό βάρος από τον Πλούταρχο στον καλλιτεχνικό χώρο. Επίσης,όλοι μιλάνε για το 'μικροαστισμό' με μιαν ανεπανάληπτη απέχθεια,λες και είναι ότι πιο σιχαμερό υπάρχει στον κόσμο.Προσέξτε μόνο μη σιχαθείτε τον εαυτό σας την επόμενη φορά που θα κάνετε την αυτοκριτική σας (αν την κάνετε ποτέ) γιατί είστε (και είμαι πιθανότατα,δε βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω) πολύ περισσότερο μικροαστοί από όσο φαντάζεστε και θέλετε να πιστεύετε. Για να κλείσω,να με συγχωρείτε κύριε αρθρογράφε,αλλά θεωρώ το άρθρο σας απαίσιο.Είναι απλά ένα άρθρο καταγγελτικό για να ικανοποιήσει το ατέρμονο κυνήγι φαντασμάτων στο οποίο επιδίδονται οι περισσότεροι από εδώ μέσα καταπώς φαίνεται.Μηδέν επιχειρήματα,αόριστες και άστοχες γενικεύσεις,μη εμπεριστατωμένες απόψεις και γενικά ο μόνος σκοπός που εξυπηρετεί κατά τη γνώμη μου είναι να ρίχνει λάδι στη φωτιά,με χαρακτηρισμούς και επιθέσεις.Κορυφαίο σημείο: "«Κούμπωσε» η ελαφρότητα του παραλιακού σουξέ με τη βαρύτητα του τούβλου και γεννήθηκε το τέρας: Ο λαϊκός τραγουδιστής με άποψη για ότι συμβαίνει σήμερα." Δεν ήξερε ο άνθρωπος κύριε Μακρή να πάρει την άδειά σας πριν εκφέρει άποψη,άλλη φορά θα σας ρωτάμε πριν μιλήσουμε,αν και δεν ξέρω αν το ξέρετε (μάλλον όχι αν κρίνω από τον τρόπο που γράφετε),όλοι έχουν δικαίωμα στην άποψη.Ακόμη κι ο Πλούταρχος,που κι εγώ συμφωνώ ότι δεν είναι ο πιο κατάλληλος και ο πιο ικανός να εκφράζει απόψεις.Αλλά όταν μιλάει κάποιος κάνουμε μόκο και τον ακούμε,αν του απαγορεύσουμε το δικαίωμα στην άποψη γινόμαστε ξαδερφάκια με τη ΧΑ. "Είναι ντροπή γιατί το λαϊκό τραγούδι του παρελθόντος ήταν όχι μόνο καλύτερο αλλά ερμηνευόταν και από καλύτερους ανθρώπους." Τους γνωρίζετε προσωπικά; ΥΓ. Γράφει ο φίλος Left Sfak "Όσο για το αν είναι χρυσαβγίτης ή όχι, είναι αδιάφορο."Σοβαρά;Δηλαδή εγώ π.χ. που θέλω να ακούω όλες τις απόψεις από ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι ΧΑ και να κρίνω μόνος μου,θα πρέπει να νοιώθω ένοχος;Γιατί;Επειδή δε θέλω να μου υποδεικνύουν με ποιους μπορώ να συνταχθώ και με ποιους όχι;
Meanwhile: Άνεργοι ηθοποιοί που λειτουργούν το Eλεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο «Εμπρός» στου Ψυρρή απαγορεύσαν το βράδυ της Παρασκευής να ανέβει εκεί η τελευταία παράσταση του έργου «Ιερή πόρνη» του συγγραφέα και σκηνοθέτη Γιάννη Σολδάτου. Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, στο ερώτημα γιατί απαγόρευσαν την παράσταση, απάντησαν: «Γιατί ο σκηνοθέτης της παράστασης είναι 'συστημικός' και δεν μας άρεσαν όσα είπε στην 'Ελευθεροτυπία'».Ωραιότατος αριστερός φασισμός, καλλιτεχνικός, απ’ αυτούς που δεν υπάρχουν αφού «ένα είναι το άκρο».http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231250495
Ωραίο κείμενο. Ήθελα να πω ότι είναι δικαίωμα του γράφοντος να θυμώνει και να αισθάνεται γενικότερα, και κατά τη γνώμη μου υποχρέωσή του να το περνά αυτό στο χαρτί, αν θέλει να είναι γνήσιος.Ακόμη πιο πετυχημένο είναι ένα κείμενο το οποίο εκφράζει ταυτόχρονα και πολλούς αναγνώστες του, και μάλιστα σε μια χρονική στιγμή όπου νιώθουν -σε συντονισμό- πάνω κάτω τα ίδια πράγματα.Επομένως ας αφήσουμε τον κ. Μακρή να γράψει όπως νιώθει αποσυνδέοντας το κείμενο αυτό από την πολιτική αντιμετώπισης της Χρυσής Αβγής. Δεν είναι ο Μακρής και ο κάθε Μακρής υπέυθυνος για την άνοδό της, ούτε 5 ή 10 κείμενα προσωπικής ή ομαδικής εκτόνωσης θα παίξουν οποιοδήποτε ρόλο στην εξέλιξη της δημοφιλίας της.Φοβόμαστε να πούμε την αλήθεια και αυτό είναι εξίσου τροφή για θηρία.
Βρε παιδιά ωραία και καλά όλα και συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο αλλά έχω μια απορία-ένσταση. Από πότε ο Πλούταρχος είναι "λαϊκός" τραγουδιστής και τραγουδάει "λαϊκά" τραγούδια; (Το ότι σε μερικά τραγούδια υπάρχει μια δόση μπουζουκιού δεν λέει απολύτως τίποτα)
Ο Πλουταρχος και ολη οι αλλοι του συγκεκριμενου ειδους δεν εχουν καμμια σχεση με αυτο που ονομαζουμε λαικο τραγουδι.Δεν μπορω να δεχθω οτι αποτελει συνεχεια του Τσιτσανη και της Μπελου,καλλιτεχνων οι οποιοι εβαλαν στα τραγουδια τους ολες τις κοινωνικες ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ παραμετρους της εποχης τους.Το μπουζουκοποπ υβριδιο που εκπροσωπησαν ο Πλουταρχος και οι λοιποι ηταν ενα trash που απλα οι ιδιοκτητες των μαγαζιων,με τη βοηθεια των δισκογραφικων και των ραδιοφωνων,εντυσαν με τον μανδυα του λαικου,στην προσπαθεια τους να το κανουν μαζικο και να γεμισουν τις πιστες τους.Αφου ομως ο Κακοσαιος αρεσκεται να μιλα περι δικτατοριων,τι εχει να απαντησει για την δικτατορια της κακοφωνιας και της υποκουλτουρας που μας σερβιρε αυτος και οι ομοιοι του τοσα χρονια που μονοπωλουσαν τα ραδιοφωνα και τις τηλεορασεις?
Λαϊκός είναι, λαϊκότατος - αυτός ο λαός είμαστε αυτούς τους λαϊκούς έχουμε.Οσο για το τι είπε... πριν συνεχίσουμε την εξαίρετη και αποτελεσματικότατη διαφήμιση στην ΧΑ, καλλιτέχνες λαϊκοί και μη, δημοσιογραφάκια, bloggers, ανώνυμοι διαδυκτιακοί σχολιαστές των πάντων και όλος ο κόσμος γενικότερα, όλοι πίσω στο δημοτικό να ξαναμάθουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε απο το 'Λόλα να ένα μήλο' γιατι αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθούμε.
Ο Πλούταρχος δεν μου φάνηκε ΧΑγιτης από τη συνέντευξη. Είναι άλλος ένας από τους δεκάδες χιλιάδες πολίτες της χώρας με μηδενική (πνευματική και πολιτική) καλλιέργεια, που αδυνατεί να αναλύσει τη πραγματικότητα και καταλήγει σε απλούς αφορισμούς. Στη συνέντευξη είπε "Παρότι δεν είμαι άνθρωπος των άκρων, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι χειρότερο θα μπορούσε να κάνει ένα ακραίο δεξιό κόμμα ή ένα ακραίο αριστερό κόμμα από αυτούς που μας κυβερνούν." Η μια λύση είναι να αρχίσουμε να τον βρίζουμε φασίστα, χουντικό κλπ, να δώσουμε συγχαρητήρια στους εαυτούς μας για το πόσο δημοκράτες είμαστε, να πάμε για ύπνο ήσυχοι ότι κάναμε το καθήκον μας και αύριο να ξυπνήσουμε με τη ΧΑ να ανεβαίνει ακόμη περισσότερο στα γκαλοπ (αν δεν το έχετε καταλάβει έφτασε στο 13% έπειτα από 1 χρόνο επιθέσεων - μάλλον αναποτελεσματική μέθοδος).Η άλλη λύση είναι να αναλύσουμε τι λέει (που εκφράζει το μπέρδεμα και την αμηχανία πολύ κόσμου) και να δούμε τι κάνει η ΧΑ καλύτερα, πώς προσεγγίζει όλον αυτό το κόσμο ώστε να τη πολεμήσουμε. Αλλά αυτό θέλει δουλειά, αναλυτική σκέψη, γνώση της κοινωνίας και των προβλημάτων της, ικανότητες που αμφιβάλλω αν κατέχουν οι περισσότεροι έλληνες δημοσιογράφοι και πολιτικοί.
Άλλος ένας από τους καλλιτέχνες που έβαλε το σιντάκι του σε γνωστή εφημερίδα που αβαντάρει Χρυσή Αβγή, και πιθανότατα μέρος του deal ήταν και οι συγκεκριμένες καθαρά "προσωπικές" απόψεις.Όσο για το αν είναι χρυσαβγίτης ή όχι, είναι αδιάφορο. Και στη ναζιστική Γερμανία δεν ήταν όλοι βαμμένοι ναζί, κάποιοι υποστήριζαν εκ του μακρόθεν, κάποιοι απλώς ανέχτηκαν και ελάχιστοι αντιστάθηκαν.Όσοι συμφεροντολογικά προσπαθούν να "καβαλήσουν το κύμα" του σουξέ της ΧΑ, είναι για μένα χειρότεροι από τους ίδιους τους χρυσαβγίτες, παρότι πιστεύω ότι πίσω από μια τέτοια δήλωση κρύβεται μια πιθανή συνάφεια με συγκεκριμένες ιδεολογικές απόψεις, και μην ξεχνάμε ότι στην ευρύτερη περιοχή καταγωγής του Πλ. και την οποία τυχαίνει να γνωρίζω, η φράση "ε ρε χούντα που σας χρειάζεται" και η νοσταλγία για τον Παπαδόπουλο δίνει και παίρνει.Οι αποστάσεις είναι μικρές.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Άλλο ένα φαινόμενο "Κατίδης" είναι κι αυτός. Άνοιξε το στόμα του, πέταξε τα βατράχια του και μετά με την ουρά στα σκέλια έτρεξε να κάνει "διορθωτικές" δηλώσεις.
Εχω σηκωσει τα χερια ψηλα με το γεγονος οτι οι ΧΑυγιτες ειναι τοσο ευκολοπιστοι.Παραδειγμα:ο φυρερ λεει οτι φερνουν εναν καινουριο αερα στην πολιτικη σκηνη.Την ιδια στιγμη ειναι βουλευτες ο Μιχαλολιακος,η γυναικα του,ο ανηψιος του (Κασιδιαρης) και το αμορε της κορης του (Ματθαιοπουλος).Ρε χρυσαυγιτη,τι δεν καταλαβαινεις?
Είμαι υπέροχος και ταπεινός, ο ήρωας ολονών ο αγαπημένος"Είμαι ευαίσθητος και τρυφερός, όποιο σκουλήκι με ενοχλεί στο διάολο το στέλνωΕίμαι ένας άξεστος, είμαι ένας θρίαμβος, είμαι ένας θρίαμβος χρυσός και πλατινένιοςΌσοι κι αν είστε σας περιμένω,για την πατρίδα και την τέχνη απ' την κούνια μου φτιαγμένος"http://www.youtube.com/watch?v=u35rc8efDNY
Ωραία όλα αυτά και εύστοχες παρατηρήσεις αλλά θα ήθελα να δω και ένα άρθρο για τους ψευτοκουλτουριάρηδες της (άκρο) Αριστεράς που το μόνο που κάνουν είναι να εμφανίζονται σε συναυλίες αλληλεγγύης (και καλά) για να προκαλούν το λαικό αίσθημα, αφού πρώτα τα έχουν τσεπώσει για τα καλά από παντού και καλίγονται αλλά το βράδυ γυρίζουν στις βιλάρες τους, καλοκαιράκι στα σκαφάκια τους και στα εξοχικά τους κλπ κλπ με τις ευλογίες του λίντερ Αλεξάκη.
"Είναι ντροπή γιατί το λαϊκό τραγούδι του παρελθόντος ήταν όχι μόνο καλύτερο αλλά ερμηνευόταν και από καλύτερους ανθρώπους."τα είπε όλα σε 2 γραμμές
Έχω μείνει άφωνη με το τατού. Εκεί που πάω να πάρω τα πάνω μου και αισιοδοξώ ότι κάτι καλό θα βγει απ'όλα αυτά που ζούμε τώρα, βλέπω κάτι τέτοια και απογοητεύομαι. Η υποκουλτούρα και η ψευτογκλαμουριά μιας ολόκληρης γενιάς σε μια εικόνα.
Και μετά λέμε γιατί μεγαλώνει η δύναμη της ΧΑ.... Λέει ο Πλουταρχος (που δεν τον γουστάρω) για "ακραίο αριστερό και ακραίο δεξιό κόμμα" κρατάμε μόνο το δεξιό, το μεταφραζουμε σε ΧΑ (που δεν γουστάρω καθόλου) και "Έπεσε το κασέ μας, δεν γεμίζουν τα μαγαζιά, μιας πιάνει η εφορία για τα σκάφη, δεν αγοράζεται τα cd μας, να πάρει και να σηκώσει το σύμπαν ολόκληρο"... Και χωρίς αντίλογο.Αυτό που κανει ο συγγραφέας του άρθρου ειναι σαν το (πολυ κακόγουστο αλλα εύστοχο) σκίτσο: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/166021_10151453860446840_611343389_n.jpgΟχι ρε φίλε δεν πολεμάς έτσι τη Χρυσή Αυγή...
Αποκτήσαν οι μπουζουκόφατσες χρήμα και δόξα ζώντας σαν τους αρουραίους τόσα χρόνια...και τώρα βγαίνουν στην επιφάνεια με τις ουρές τουσ να κουνιούνται απο υπερηφάνεια που πλέον λένε και δηλώνουν αυτο που χρόνια κρύβαν απο τα άλλα τρωκτικα που συναναστρέφονται...πως είναι οπαδοί της ΧΑ...εύγε Γιάννη Νοτη και πάει λέγοντας...αλλα ευτυχώς όλα τα αρούρια εχουν την ίδια μούρη και ξεχωρίζουν απο μακριά...