ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
4.2.2021 | 13:22

Ήρθε η ώρα!!

Είμαι φιλολογος χωρίς μεγάλη εμπειρία στα ιδιαίτερα . Δέχθηκα λοιπόν μια πρόταση απο φροντιστήριο να αναλάβω όλες τις τάξεις του γυμνασίου. Εχω αγχωθεί πολύ.. Από τη μια διστάζω, απο την άλλη δε θέλω να πετάξω την ευκαιρία που μου δωθηκε... Τι έχετε να προτείνετε;;
6
 
 
 
 
σχόλια
Καλή σου επιτυχία! Έχουν τα φροντιστήρια και τμήματα για μαθητές γυμνασίου; Υπερβολή μου φαίνεται! Γενικότερα ακούω διάφορα τρελά για ιδιαίτερα ακόμη και σε παιδιά δημοτικού και ερωτώ, πάμε καθόλου καλά;
Το να χρειάζεται ένα παιδί για τον Α ή Β λόγο κάποια υποστήριξη για να μπορεί εκτός των άλλων να ακολουθήσει τα υπόλοιπα παιδιά δεν πιστεύω ότι είναι κατακριτέο. Εσένα αν αργότερα το παιδί σου αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες και χρειαστεί βοήθεια στα μαθήματα που εντός οικογένειας δεν δύναται κάποιος να του την δώσει, για σκέψου να υπάρχουν και να πρέπει να αντιμετωπίσεις και φωνές ειρωνικές "πάμε καθόλου καλά;" Έξω από τον χορό, όλοι μας μόνο κρίνουμε.
Η άποψή μου είναι ότι αν το παιδί το κόβει και ταυτόχρονα διαβάζει στοιχειωδώς, δεν χρειάζεται ούτε φροντιστήρια, ούτε ιδιαίτερα ούτε τίποτα. Μπορεί να έχει εξαιρετικές επιδόσεις μόνο με το μάθημα του σχολείου. Και αν δεν τα πηγαίνει κάπου καλά το παιδί καλό είναι οι γονείς να αποδεχθούν ότι απλώς δεν το κόβει για παραπάνω και να το ωθησουν να προσπαθήσει περισσότερο με τα δεδομένα που έχει, δηλαδή με το μάθημα του σχολείου. Αυτό είναι το σωστό μάθημα για τη ζωή και όχι να προσπαθούν οι γονείς συνεχώς να επεμβαίνουν, προσλαμβάνοντας καθηγητή για ιδιαίτερα, για να λύσουν το πρόβλημα του παιδιού. Μεγαλώνουν μετά και δεν μπορούν να διαχειριστουν καμία κατραπακια. Εκτός αυτού όλο αυτό με τα ιδιαίτερα συχνά λειτουργεί ως μετάθεση ευθυνών. Δεν φταίει δηλαδή η ανεπάρκεια του παιδιού αλλά ο δάσκαλος ή ο καθηγητής που δεν τα εξηγεί καλά. Είχα όταν ήμουν μαθήτρια δημοτικού ή γυμνασίου συμμαθητές που γκρίνιαζαν ότι η δασκάλα ή ο μαθηματικός δεν εξηγούσαν καλά τα μαθηματικά και έκαναν ιδιαίτερα. Δεν έφταιγε ο καθηγητής. Απλώς αυτούς δεν τους έκοβε. Με τους ίδιους καθηγητές έκαναν και άλλοι και καταλάβαιναν μια χαρά μαθηματικά, με τους ίδιους έκανα και εγώ και είχα εξαιρετικές επιδόσεις με μηδενική προσπάθεια. Καλό είναι οι γονείς να αποδέχονται τις ικανότητες του παιδιού τους και να μην προσπαθούν να ανακουφίσουν την δική τους ματαίωση θεωρώντας πως φταίει ο καθηγητής.
Από Παιδαγωγικά, σου βάζω μηδέν. :pΑριάδνη, σαφώς και δεν κάνουν όλοι οι καθηγητές σωστό μάθημα. ΠΑΝΤΑ το πρόβλημα ο καθηγητής το έχει. Έχω διδάξει εξαιρετικά πετυχημένα και σε παιδιά με μαθησιακή δυσκολία και στο λέω. Ο καθηγητής προσαρμόζεται στο παιδί, όχι το ανάποδο. Έχεις την αλαζονεία του "εκ του ασφαλούς" στις σπουδές και την υγεία! ;) (*και τώρα θα εκνευριστεί*)
Scroll to top icon