Επανέρχεται το Myspace

Επανέρχεται το Myspace Facebook Twitter
2

Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.

Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.

Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Για να είμαι ειληκρηνής ακόμα και όταν το Myspace είχε φτάσει στις 0 εγγραφές ανά ημέρα εγώ συνέχιζα και έκανα καθημερινά σύνδεση και άκουγα τα αγαπημένα μου κομμάτια.. Και δεν είμαι σίγουρος αν το νέο myspace μου αρέσει πιο πολύ η όχι, πάντως μπράβο στα παιδιά που έκαναν τέτοια δουλειά και δεν το παράτησαν..
Πώς ειναι στα θριλερ που ο προταγωνιστής χτυπάει το δολοφόνο, γυρνά πλάτη, τρέχει, αλλα τον θεωρεί πεθαμένο και μετά από λιγο αυτός ανασταίνεται και ο πρωταγωνιστής τον ξαναχτυπάει και νομίζεις οτι τον σκοτώνει αλλα εμφανίζεται στο σικουελ; Ε, κατι τετοιο ειναι το myspace.