Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αυστρία: Έκτακτα μέτρα και κλείσιμο συνόρων για να αποτραπεί η είσοδος του αφθώδους πυρετού

Hantavirus: Τρεις νεκροί από τον σπάνιο ιό των τρωκτικών που σκότωσε τη σύζυγο του Τζιν Χάκμαν

Ιλαρά στο Τέξας: Δεύτερο παιδί νεκρό, δεν είχε εμβολιαστεί - Ο Κένεντι «συστήνει» μουρουνέλαιο

Τους πήρε τέσσερις μήνες να ανταλλάξουν τηλέφωνα, έξι χρόνια μετά είναι ακόμη μαζί

Κλειστά σχολεία σήμερα 7/4: Σε ποιες περιοχές δεν λειτουργούν λόγω κακοκαιρίας

σχόλια