Το 1895, όταν ο Βασίλι Καντίνσκι αποφάσιζε να εγκαταλείψει την ακαδημαϊκή του καριέρα στην Ένωση Νομικών του Πανεπιστημίου της Μόσχας, είχε ήδη ξεκινήσει να εργάζεται σε ένα εκτυπωτικό εργαστήριο της πόλης, πειραματιζόμενος με σχέδια που θα διακοσμούσαν κουτιά για σοκολατάκια. Μόλις 2 χρόνια αργότερα, οι πειραματισμοί του Καντίνσκι θα έχουν ήδη δημιουργήσει μία σειρά από υπέροχα χαρακτικά, ξυλόγλυπτα και λιθογραφίες, πρώιμα, πλην τέλεια δείγματα, του μεγαλείου της τέχνης που θα γεννούσε.
Στην έκθεση με τίτλο "Kleine Welten" (μτφ: "Μικρές λέξεις") στο Μουσείο του Σπρίνγκφιλντ παρουσιάζεται μια σπάνια συλλογή από 12 τέτοια πρώιμα έργα του Καντίνσκι, στα οποία ωστόσο εντοπίζεται αμέσως, τόσο η αφαιρετική "υπογραφή" του, στην οποία μας συνήθισε αργότερα, όσο και η ανεξάντλητη διάθεση του για πειραματισμό.
Σύμφωνα με την Τζούλια Κόρτνι, επιμελήτρια της έκθεσης που θα είναι ανοιχτή στο κοινό έως τις 15 Ιανουαρίου του 2017, κάθε ένα από αυτά τα έργα αντιπροσωπεύει αυτό που λέει και ο τίτλος της έκθεσης - έναν ανεξάρτητο μικρόκοσμο - και πρακτικά την αντανάκλαση της ματιάς του Καντίνσκι, μια ξεκάθαρη δήλωση του για το πως έβλεπε τη ζωή και τον κόσμο.
Ας σημειωθεί, ότι ο Καντίνσκι είχε εκδώσει αυτή τη σειρά, το ίδιο έτος που είχε ξεκινήσει να διδάσκει στη σχολή Bauhaus, το ίδιο έτος που ο "Γαλάζιος Καβαλάρης" ως φιλοσοφία πρώτα και μετά ως μορφή τέχνης είχε φωλιάσει στο μυαλό του ιδίου και του Φραντς Μαρκ.