Να ανοίξει το ΕΜΣΤ ζητούν 250 προσωπικότητες των Τεχνών

Να ανοίξει το ΕΜΣΤ ζητούν 250 προσωπικότητες των Τεχνών Facebook Twitter
0


Προσωπικότητες από το χώρο των Γραμμάτων, των Τεχνών και των Επιστημών εκφράζουν την συμπαράστασή τους στο πρόσωπο της Διευθύντριας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης κ. Άννας Καφέτση και ζητούν από την Πολιτεία να «ανοίξει» άμεσα το Μουσείο στην Αθήνα.


Το κείμενο συνυπέγραψαν περισσότερες από 250 προσωπικότητες μεταξύ των οποίων οι: Ανδρέας Αγγελιδάκης, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Γρηγόριος Βασλαματζής, Σπύρος Βραχωρίτης, Μιχάλης Γκανάς, Νίκος Δεμερτζής, Νίκος Δήμου, Διοχάντη, Πάνος Δραγώνας Λεωνίδας Εμπειρίκος Ντένης Ζαχαρόπουλος, Αλέξης Ζήρας, ΘΟΔΩΡΟΣ, Ανδρέας Ιωαννίδης, Νικόλαος Καλογεράς, Κατερίνα Καρύδη, Χρυσή Καρύδη, Διονύσης Καψάλης, Δημοσθένης Κοκκινίδης, Μαρία Κοκκίνου, Σάββας Κονταράτος, Ζήσης Κοτιώνης, Γιάννης Κούκης, Ανδρέας Κούρκουλας, Αντώνης Κωτίδης, Άννα Λαμπράκη, Λουκία, Μαρία Μαραγκού, Κατερίνα Μάτσα, Αντρη Μιχαηλ, Σάββας Μιχαήλ, Μαίρη Μιχαηλίδου, Παντελής Μπουκάλας, Χρόνης Μπότσογλου, Κλήμης Ναυρίδης, Νίκος Ναυρίδης Χριστίνα Ντουνιά, Γιώργος Ξένος, Ρένα Παπασπύρου, Σταύρος Πετσόπουλος, Έπη Πρωτονοταρίου- Παυλίδη, Ντίνος Σιώτης, Άγγελος Σκούρτης, Σωτήρης Σόρογκας, Μάριος Σπηλιόπουλος, Μαριάννα Στραπατσάκη, Μαρία Στρατηγάκη, Έρση Σωτηροπούλου, Θεόδωρος Τερζόπουλος, Παναγιώτης Τέτσης, Φωτεινή Τσαλίκογλου, Λίνα Τσίκουτα, Κώστας Τσόκλης, Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, Άννα Φιλίνη, Κωνσταντίνος Φιλιππίδης, Γιώργος Χαρβαλιάς, Γιώργος Χατζημιχάλης, Αγγέλα Ν. Φωκά.

Αναλυτικά η επιστολή όπως εστάλη στα μέσα:


Όλοι εμείς που υπογράφουμε την παρακάτω επιστολή, παρακολουθούμε με αγωνία την επιχειρούμενη αμφισβήτηση, τις αιχμές, τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς και τις φαιδρές κατηγορίες κατά της Διευθύντριας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης κ Άννας Καφέτση. Στόχος  τους  είναι να  υποσκάψουν και να  απαξιώσουν το  έργο  και την προσφορά  της,  τα  οποία  όμως είναι γνωστά στον  καθένα  μας  καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι έχει αφιερωθεί  ολοκληρωτικά στην λειτουργία του ΕΜΣΤ και την δημιουργία  της νέας στέγης του στο ΦΙΞ. Σε  αντίθεση με το  πνεύμα της  πρόσφατης  ανακοίνωσης του Διοικητικού Συμβουλίου του Μουσείου,  το  οποίο με προσχηματικές μομφές και  κατηγορίες καθώς  και με γραφειοκρατικές  μεθοδεύσεις κωλυσιεργεί ως προς την  έναρξη της λειτουργίας του. Γιατί είναι  προφανές πλέον ότι  ο πραγματικός σκοπός  αυτής της  μεθόδευσης  είναι  η απομάκρυνση της Διευθύντριας προκειμένου το  Μουσείο να  έρθει στα  μέτρα άλλων,  που θα ασκήσουν το  δικό τους «έργο»...


Είναι σήμερα απαράδεκτο να μην προωθείται μια τεράστια πολιτιστική υποδομή όπως αυτή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, που έλειπε για πολλές δεκαετίες από την Αθήνα και αποτελούσε μόνιμη διεκδίκηση για γενιές και γενιές Ελλήνων καλλιτεχνών.

Στη σημερινή μάλιστα δύσκολη περίοδο που βιώνει η χώρα μας, το ΕΜΣΤ έρχεται να ενισχύσει το διεθνές προφίλ της  Ελλάδας, ανοίγει  νέους  ορίζοντες   για τον  άνθρωπο  αλλά και προσφέρει θέσεις εργασίας.


Το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης γεννήθηκε το 2000 στα ερείπια του πρώην εργοστασίου Φιξ και  χάρη στην επιμονή,  το  πάθος και την αγωνιστικότητα  της Άννας  Καφέτση κατόρθωσε  να  υπερπηδήσει τα πλείστα  εμπόδια που  τέθηκαν στο δρόμο  του,  ώστε  σήμερα να είναι  έτοιμο να  αναλάβει το  ρόλο του,  ο οποίος  άλλωστε  είναι συνδεδεμένος  με το συλλογικό αίσθημα και το κοινωνικό αίτημα για την ανάταξη της χώρας μας.  Η λειτουργία  του είναι κοινή υπόθεση όλων μας, αφορά κάθε έλληνα πολίτη.


Καλούμε  ως  εκ  τούτου την πολιτική ηγεσία να λάβει  άμεσα μέτρα για την επίλυση των προβλημάτων, προκειμένου  να  εξασφαλισθεί η  έναρξη  της  λειτουργίας του μουσείου και τα  εγκαίνια  των συλλογών του. Και σ΄ αυτό το έργο αναντικατάστατο, πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η διευθύντρια του κα. ΄Αννα Καφέτση. Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη θα ήταν επικίνδυνη, ηθικά επιλήψιμη,  πολιτικά άδικη και συνολικά αναποτελεσματική για το ΕΜΣΤ.


Να ανοίξει το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης τώρα!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ