«Θεούλη μου, τι κάναμε στον κόσμο;»: Η Τζένιφερ Λόρενς μιλά για το “Mother!"

«Θεούλη μου, τι κάναμε στον κόσμο;»: Η Τζένιφερ Λόρενς μιλά για το “Mother!" Facebook Twitter
3

Έχουν γραφτεί ύμνοι για το "Mother!", τη νέα ταινία του Ντάρεν Αρονόφσκι, ωστόσο πάντα μετράει η γνώμη των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρεμιέρα. Έτσι, όταν ρωτήθηκε -και κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στο Channel 4- η πρωταγωνίστρια του μυστηριώδους, σκοτεινού φιλμ για το πώς ένιωσε όταν είδε για πρώτη φορά την ταινία της, η απάντηση της δεν ήταν ακριβώς αναμενόμενη, σίγουρα, όμως, συντηρούσε το διαφημιστικό ενδιαφέρον. 

«Σου αφήνει την αίσθηση της επίθεσης, της παραβίασης. Όταν την είδα για πρώτη φορά, είπα "ωχ, τι κάναμε;". Είναι σκληρό όταν το παρακολουθείς, αλλά μετά όταν φεύγεις και πηγαίνεις σπίτι, συνειδητοποιείς ότι είδες μια ταινία που σε γέμισε συναισθήματα». Η ίδια αποκάλυψε ότι έπρεπε να μάθει να παίζει από την αρχή, καθώς σχεδόν καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας, η κάμερα εστιάζει στο πρόσωπό της, οπότε για περίπου 3 μήνες έπρεπε να συνηθίσει στο ότι την κάθε της κίνηση την έκανε με τον κάμεραμαν να ζουμάρει στις εκφράσεις του προσώπου της. 

«Ήταν σαν ένα χορογραφημένο χάος που έπρεπε να βιντεοσκοπήσουμε», λέει ενώ αποκαλύπτει και τη σκηνή που την έφτασε στα όρια της, σε σημείο που έκανε εμετό και χρειάστηκε αρκετές ώρες για να ηρεμήσει και να "βγει" από τις απαιτήσεις του ρόλου της. Όπως αποκαλύπτει η ηθοποιός πρόκειται για μια ιδιαίτερη ταινία σε ό,τι αφορά τις γυναίκες και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται από την κοινωνία και τις κουλτούρες, μία ταινία χρειάστηκε αρκετή συζήτηση με τους συντελεστές της για να αποδώσει αυτό που πραγματικά ζητούσε από εκείνην το σενάριο. 

 
Culture
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Καλά, βρε Jennifer, θα τη δούμε την ταινία, ο Aronofsky είναι ενδιαφέροντας σκηνοθέτης, χαλάρωσε.Εν τω μεταξύ η υπόθεση έχει να κάνει -σύμφωνα με τη wikipedia- με ένα παντρεμένο ζευγάρι που ζει κάπου απομονωμένα και τους αναστατώνει ένα άλλο ζευγάρι που μετακομίζει μαζί τους.Ο Javier BArdem είναι 48 ετών και η Jennifer Lawrence είναι 27, δηλ έχουν 21 χρόνια διαφορά. Αμάν αυτό το Hollywood που δε μπορεί να δώσει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο μεγαλύτερης γυναίκας σε μια που όντως έχει την αντίστοιχη ηλικία!Πάλι καλά που βάλανε στους δεύτερους ρόλους ως ζευγάρι τον Ed Harris με τη Michelle Pfeiffer, που έχουν μόνο 5-6 χρόνια διαφορά, πώς δεν τον βάλανε με καμιά που έχει την ηλικία εγγονής του;!