Η αιωρούμενη ένωση: Ο άνδρας, όρθιος, στηρίζεται σε έναν τοίχο και κρατά καθιστή την ερωμένη του ανάμεσα στα χέρια του, που είναι μπλεγμένα σαν δίχτυ. Εκείνη περνά τα χέρια της γύρω από το λαιμό του, σαν σχοινί, κολλά τους μηρούς της στη λεκάνη του και, βοηθώντας με τα πόδια της στον τοίχο όπου στηρίζεται ο εραστής της, ξεκινά ένα ηδυπαθές πηγαινέλα».
«Στη στάση της φοράδας η γυναίκα καταφέρνει να διατηρεί με βία μέσα της το αντρικό μέλος. Πρόκειται για ειδικότητα της περιοχής της Άντρχα».
«Στο Γκραμανάρι, στην περιφέρεια του "Βασιλείου των γυναικών" και στους Βακτριανούς του Πεντζάμπ, πολυάριθμοι νεαροί άνδρες ζευγαρώνουν ευχαρίστως με τη σύζυγο του ενός. Της κάνουν έρωτα ο ένας μετά τον άλλον ή όλοι μαζί ταυτόχρονα, σύμφωνα με τις επιθυμίες και τα χαρίσματά τους. Ο ένας την κρατά και τη χαϊδεύει, ο άλλος τη χαίρεται, ένας άλλος δεξιώνεται το στόμα της, μετά το φύλο της πιπιλώντας το, ένας τέταρτος κατακτά την κοιλιά της και έτσι, με συνεχείς εναλλαγές, καθένας χαίρεται με τη σειρά του όλο της το σώμα».
«Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις του πέους του (linga), ο άνδρας είναι λαγός, ταύρος ή άλογο. Ομοίως, η γυναίκα είναι αντιλόπη, φοράδα ή ελεφαντίνα, σύμφωνα με το βάθος του κόλπου της (yoni)... Υπάρχουν εννέα κατηγορίες ζευγαρώματος, ανάλογα με τις διαστάσεις των φύλων. Η σύζευξη των αναλόγων είναι η καλύτερη. Εκείνη των πιο απομακρυσμένων αντιθέτων είναι η χειρότερη. Όλες οι υπόλοιπες κυμαίνονται σε έναν καλό μέσο όρο, αν και από αυτές είναι προτιμότερες οι βίαιες από τις μηδαμινές».
«Οι δάσκαλοι στο ζήτημα της απόλαυσης πιστεύουν ότι υπάρχουν τέσσερα είδη έρωτα ή προτιμήσεων: Ο έρωτας ή η ικανοποίηση που προκύπτει από τη συνήθεια, η ικανοποίηση που γεννιέται από τη φαντασία, ο έρωτας που προέρχεται από την αμοιβαία εμπιστοσύνη και οι προτιμήσεις που απορρέουν από την επαφή με αντικείμενα των αισθήσεων».
«Στην ανάμειξη του γάλακτος με το νερό, οι εραστές, τυφλωμένοι από το πάθος και πέρα από τα προσχήματα, κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλον, είτε καθιστοί είτε ξαπλωμένοι, μοιάζουν σαν να θέλουν να διεισδύσουν ο ένας στο κορμί του άλλου».
«Στην ανάβαση στο δέντρο: Η γυναίκα τοποθετεί το ένα της πόδι πάνω στα πόδια του εραστή της, ενώ το δεύτερο πάνω στους μηρούς του, τυλίγει τα δύο της χέρια, το ένα στην πλάτη του και το άλλο γύρω από τους ώμους του, γέρνει με ηδυπάθεια και μουρμουρίζει τον ήχο sit σαν να επιθυμεί να σκαρφαλώσει επάνω του για να πάρει ένα φιλί».
«Η ανάμειξη του σουσαμιού με το ρύζι συμβαίνει όταν οι εραστές είναι ξαπλωμένοι σε κρεβάτι και αγκαλιάζονται τόσο σφιχτά ώστε τα χέρια και τα πόδια τους είναι απολύτως περιπλεγμένα και τρίβονται μεταξύ τους, δοκιμάζοντας αμοιβαία διέγερση.»
«Στη διάπλατη στάση η γυναίκα ανασηκώνει τους γλουτούς της και τους απομακρύνει μεταξύ τους το μέγιστο δυνατόν κατά τη διάρκεια της διείσδυσης. Αυτή η πρακτική μαθαίνεται κυρίως με την πράξη και οδηγεί στην απόλαυση σε μια ένωση του είδους "ανώτερη και βίαιη".»
«Στη στάση της φοράδας η γυναίκα καταφέρνει να διατηρεί με βία μέσα της το αντρικό μέλος. Πρόκειται για ειδικότητα της περιοχής της Άντρχα».
Τα αποσπάσματα και οι εικόνες προέρχονται από το βιβλίο "Κάμα Σούτρα, το εγχειρίδιο του έρωτα" των εκδόσεων Άγρα. Στηρίχτηκε στο πρωτότυπο κείμενο του Shri Vatsyayana.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά το 2008.