Ειδικά στους καιρούς του ψηφιακού μάρκετινγκ, κάθε πληροφορία και πρόταση είναι πολύτιμη για έναν αυτοεργοδοτούμενο. Παγκοσμίως, εταιρείες - κολοσσοί ποντάρουν στην ενθάρρυνση τέτοιου είδους feedback από τους πελάτες τους, οι οποίοι δαπανούν χρόνο και ιδέες για να αφήσουν το σχόλιό τους. Στρατηγικές προώθησης και πώλησης στηρίζονται στις κριτικές των αγοραστών. Ναι, θα έπρεπε να δεχτείτε μια απάντηση κι ένα ευχαριστώ. Άγνοια κι αυτοϋπονόμευση. Μην το παίρνετε προσωπικά. Συμβαίνει.
17.12.2020 | 18:17
Έκανα
Μια παραγγελία από μια κοπέλα η οποία φτιάχνει μόνη τις κάποια πράγματα. Τα πράγματα ήταν πολύ καλά αλλά η συσκευασία ήταν λίγο πρόχειρη έως πολύ. Τις έστειλα μήνυμα για να της πω ευχαριστώ και ότι μου άρεσαν πολύ. Της είπα επίσης ότι μου άρεσε η συσκευασία της αλλά θα ήταν πολύ ωραίο αν την έκανε πιο προσωπική, για το Μπραντ της. Γενικά της είπα 2 3 πράγματα τελείως φιλικά όπως θα τα έλεγα σε μια φίλη μου.. Της ξεκαθάρισα κιόλας ότι σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να την μειώσω ούτε να την προσβάλω. Απλά ήθελα να βοηθήσω λίγο γιατί σαν πελάτισσα θα μου άρεσε πολύ μια πιο προσεγμένη συσκευασία, θα με έκανε να δω πιο θετικά το προϊόν. Το διάβασε και δεν μου απάντησε ποτε. Έκανα λάθος που της τα είπα? Εγώ για καλό το έκανα...
2