ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
4.1.2018 | 16:40

Ο κοσμος ενοχλειται με το παραμικρο

Λοιπον, ειμαι αγανακτισμενη απο τη συμπεριφορα συγκεκριμενων ανθρωπων αλλα και απο τους ανθρωπους γενικα.Δεν μπορω να δεχτω οτι καποιοι ανθρωποι ειναι αγενεις χωρις να τους εχεις πειραξει.Αυτο με θυμωνει και με στεναχωρει ταυτοχρονα.Χθες ειχα παρει τηλεφωνο ενα μαγαζι για να ζητησω πληροφοριες για ενα λαπτοπ που ηθελα να παρω.Για να παρω τηλεφωνο περιμενα 10-15 λεπτα διοτι μου μιλουσε τηλεφωνητης και μου ελεγε πως οι υπαλληλοι ειναι απασχολημενοι.(εχουν γινει της μοδας οι τηλεφωνητες και δεν μπορεις να συνενοηθεις πια).Μολις το σηκωσαν τους ρωτησα αν ειναι διαθεσιμο το λαπτοπ που ζητησα και μου ειπαν πως για να το παραγγειλω πρεπει να τους δωσω τον κωδικο του λαπτοπ,ασχετα που τους ειχα πει τον τιτλο του μοντελου και τον αριθμο του.Εγω αυτο για το κωδικο δεν το ηξερα και η κοπελα που της μιλουσα αλλαξε αμεσως τον τονο της φωνης της λες και ημουν υποχρεωμενη να το ξερω.Αφου μπηκα στο site δεν μπορουσα να βρω τον κωδικο του μοντελου.Αντι να μου πει πατα πανω στο λαπτοπ να δεις τον κωδικο εγω τον εψαχνα στην περιγραφη.Ενταξει ηταν και αγενης και δεν μπορουσε να σε καθοδηγησει σωστα.Ελεος! Στο τελος παρολο που βρηκα τον κωδικο της ειπα πως δεν θα το παραγγειλω.Πας να κανεις κατι με χαρα και στο βγαζουν ξινο.Αξιζει τετοιοι ανθρωποι να εχουν δουλεια;
4
 
 
 
 
σχόλια
Και όμως έχει δυο όψεις το νόμισμα.Και έχουν γίνει αναφορές για τις συνθήκες εργασίας, για τις αμοιβές, για τα ωράρια των παιδιών που δουλεύουν σε μικρότερα μαγαζιά αλλά και στις μεγάλες αλυσίδες π. χ. στα pub....Δυο όψεις λοιπόν το νόμισμα. Εκείνη την ημέρα ίσως γνωστοποιηθηκε η απόλυση μετά το τέλος της βάρδιας, εκείνη την ημέρα ίσως το παιδί να είχε 40 πυρετό, εκείνη την ημέρα ίσως απλά να είχαν πάρει 10 τηλέφωνα πελάτες και οι ερωτήσεις να ήταν τόσο άκυρες και αυτή να έπρεπε να απαντήσει.... Γενικά... Φυσικά και εγώ έχω νιώσει αρνητική ενέργεια από υπάλληλο. Γενικά... Και εγώ έχω ευτυχώς μόνο μια φορά παραφερθει σε κοπέλα σε περίπτερο γιατί δευτερόλεπτα πριν με είχε στείλει με την συμπεριφορά και τα κολλήματα της η κολλητή μου. Ευτυχώς δεν ήμουν αγενέστατη, αλλά την σύγχυση της, η κοπέλα την πήρε. Και καταλήγω στο μεγάλη μπουκιά να τρώμε, μεγάλη κουβέντα ή πράξη μην κάνουμε. Σε καμία περίπτωση για μεμονωμένο γεγονός δεν πρέπει να εκφραζόμαστε στο να χάσει την δουλειά της ή στο να γίνει αναφορά.
Δεν είναι θέμα αγένειας. Είναι θέμα ανικανότητας. Οι περισσότεροι (η μέγιστη δυνατή πλειοψηφία) πωλητών σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αντικείμενο (και στο Δημόσιο αντίστοιχα οι υπάλληλοι) είναι ΑΣΧΕΤΟΙ στην ουσία με το αντικείμενο. Τους κάνεις πέντε λογικές ερωτήσεις και τα χάνουν. Δεν τους επιμορφώνουν οι από πάνω τους. Δεν τους καθοδηγούν.Και δεν είναι μόνο ότι τα χάνουν. Πες ΟΚ συμβαίνει κι αυτό ή είναι νέος/α στη θέση κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν σου λέει "μισό λεπτό θα τσακιστώ να βρω τι φταίει και θα ρωτήσω" αλλά ή σε παραπέμπει στον Άννα και τον Καϊάφα για να σε ξεφορτωθεί ή σου λέει "δεν το έχουμε/δεν μπορούμε/έχει λήξει" επίσης για να σε ξεφορτωθεί και μένεις με το πουλί στο χέρι!Επίσης τους λείπει η κοινή λογική (θεωρούν ότι αυτό που εκείνοι γνωρίζουν αυτονόητα το ξέρει κι ο πελάτης ή ότι ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει την ορολογία που χρησιμοποιεί ο τάδε κλάδος ή τα αρτικόλεξα κλπ). Αυτό δεν είναι δυνατόν να το εισπράττει ο πελάτης λες και πρέπει να μυρίσει τα νύχια του τι εννοούν. Δεν λέμε να απολυθεί ο υπάλληλος. Λέμε να ενημερωθεί η διοίκηση ότι ο πελάτης τελικά δεν εξυπηρετήθηκε ώστε να βρουν τον γ@μημένο τρόπο να τον εξυπηρετούν.
Κάνεις λοιπόν "όπως Αμερική" που έλεγε κι η Υβέτ: Πιάνεις και γράφεις ένα ωραιότατο email-ξεχεστήριο με ΣΥΝΤΟΜΗ περιγραφή του ζητήματος και με αναφορά καταστήματος και ονόματος υπαλλήλου που ΔΕΝ σε εξυπηρέτησε (με επισήμανση τον/την προϊστάμενο ως ηθικά υπεύθυνο/η) και σου λέω εγώ για πότε θα αρχίσουν να συμμορφώνονται και να ενημερώνουν καλύτερα τους υπαλλήλους (γιατί η διοίκηση φταίει). Γενικά εγγραφες διαμαρτυρίες για τα πάντα. Τέλος η αγανάκτηση του καναπέ.
Scroll to top icon