ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
19.7.2019 | 20:16

Πρόβλημα με βιβλιοπώλη

Κάποιες μέρες πριν έκανα παραγγελία ένα βιβλίο απο ένα βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου .Σημειωτέον το βιβλίο θα ερχόταν απο Αθήνα εγώ μένω στην επαρχία . Όταν ήρθε το βιβλίο με πήρε τηλέφωνο στο κινητό ο βιβλιοπώλης και του ειπα ευγενικά ότι άλλαξα γνώμη και δεν θα αγοράσω τελικά το βιβλίο.Μόλις το άκουσε αυτο άρχισε να με απειλεί αφού παράγγειλες το βιβλίο πρέπει να ρθεις να το πάρεις έχω το κινητό σου, το όνομά σου και ότι θα με κάνει μήνυση . Του το έκλεισα στα μούτρα.Στεναχωριέμαι και άν με κάνει μήνυση ;;;!!!!!!!!!!!!!
11
 
 
 
 
σχόλια
Ποιός ξέρει πόσοι το έχουν κάνει και έχει φρικάρει ο άνθρωπος. Έπρεπε να ειδοποιήσεις νωρίτερα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία, τώρα έχει στο κατάστημα ένα βιβλίο που παρήγγειλε για σένα και το πλήρωσε. Βλέπεις αν κάνει αυτό που είναι σωστό και ζητήσει μια μικρή προκαταβολή, ελάχιστοι θα παραγγείλουν γιατί έχουν μάθει αλλιώς. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες υπηρεσίες, θυμάμαι μια Εξομολόγηση που αφορούσε ένα ραντεβού που ακυρώθηκε τελευταία στιγμή, νομίζω σε Ψυχολόγο ήταν. Αυτός ζήτησε ένα μικρό ποσό σαν αποζημίωση και η Εξ ήταν αγανακτισμένη ενώ ο άνθρωπος είχε δίκιο. Ο χρόνος είναι χρήμα και τα έξοδα τρέχουν, στην θέση της θα είχε κλείσει για άλλον ραντεβού έτσι πάει. Δεν υπάρχει σεβασμός γενικότερα, πιστεύουμε ότι σαν πελάτες μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε όταν δεν υπάρχουν κυρώσεις.
Δεν ξερω τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις, μηπως ομως το βιβλιο μπορει να επιστραφει στον εκδοτικο οικο και να δωσεις μονο τα εξοδα αποστολης. Που πιστευω μπορει να γινει. Μην μασας.Ε οχι και μηνυση, το παραχεσε και αυτος. Στην θεση σου δεν θα ξαναπηγαινα κιολας στο συγκεκριμενο βιβλιοπωλειο, θα τον δυσφημουσα κιολας.
Το γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος πληρώνει, σε ευρώ, τη δική σου αποφασιστικότητα, το σκέφτεσαι;,Ένας ελεύθερος επαγγελματίας δύσκολα επιβιώνει στις μέρες μας . Πόσω μάλλον όταν υπάρχουν ανεύθυνοι πελάτες που τους χρεώνουν χωρίς λόγο. Να αγοράζει ένα βιβλίο, να πληρώνει γι αυτό και να του μένει στο ράφι. Τραγικό! Λίγη ηθική και ενσυναισθηση ποτέ δεν έβλαψαν.
Νομίζω πως θα συμφωνήσω. Απλά και μόνο επειδή δεν έχει προπληρωθεί κάποια παραγγελία και έχεις να κάνεις με το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς και όχι την Amazon, δεν σημαίνει ότι ως πελάτης δεν έχεις δεσμεύσεις κάνοντας παραγγελία.Δεν πιστεύω να μπλέξει με τη διαδικασία της μήνυσης ο εν λόγω βιβλιοπώλης, απλώς είναι κρίμα που μ' αυτόν τον τρόπο έχει χαλάσει μια αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και ντόπιου πωλητή, με συνέπειες που θα επεκταθούν σ' επόμενους πελάτες. Ένας άλλος πελάτης που θα έχει αληθινή ανάγκη την ευγενή εξυπηρέτηση του βιβλιοπώλη αυτού με μια παραγγελία, θα περάσει από κόσκινο και προεγκρίσεις/προχρεώσεις πιστωτικής κάρτας γιατί ο άλλος "θα φυσάει και το γιαούρτι".
Scroll to top icon