Στην αρχή δεν το πιστεύεις. Ξανακοιτάζεις τις φωτογραφίες στο timeline, να βεβαιωθείς ότι ναι, είναι δυνατόν. Κάποιος δηλαδή, βρίσκει ωραία ιδέα το να χρησιμοποιήσει την πείνα των γύρω του σε μια πρόταση με στόχο να προσελκύσει αγοραστές για ρούχα.
Όμως, δεν υπάρχει κανένα κρυμμένο μήνυμα. Ούτε δεύτερο επίπεδο. Η βιτρίνα σου λέει ψυχρά ότι «μπορεί να μην έχεις χρήματα, αλλά τουλάχιστον έλα να ψωνίσεις σε εμάς για να είσαι μοντέρνος». Γιατί; Μα γιατί μόνο έτσι ξέρει να επικοινωνεί. Με άλλα λόγια, πίσω από τη φράση κρύβεται ένα τελευταίο ξέφτι της εποχής που γέννησε τις λεζάντες με κατάχρηση στις λέξεις «κομψή» και«λαμπερη».
σχόλια