ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το μαυρισμένο μάτι της Κατερίνας Λιόλιου αφού θαμώνας της πέταξε αντικείμενο

Κατερίνα Λιόλιου: «Η κατάστασή μετά από ένα πολεμικό διήμερο» - Η ανάρτηση της με μαυρισμένο μάτι Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Την πρώτη ανάρτησή της μετά το περιστατικό που συνέβη στο νυχτερινό κέντρο όπου τραγουδά, έκανε η Κατερίνα Λιόλιου.

Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στο νυχτερινό κέντρο όπου εργάζεται, ένας θαμώνας τής πέταξε ένα αντικείμενο στο πρόσωπο. Στην αρχή ειπώθηκε πως ήταν ποτήρι, όμως η Κατερίνα Λιόλιου διευκρίνισε πως επρόκειτο τελικά για ηλεκτρονικό τσιγάρο. Μάλιστα η ίδια μετά το περιστατικό ζήτησε από τον θαμώνα να φύγει από το μαγαζί.

«Ποιος το πέταξε αυτό στο πρόσωπό μου; Τασάκι ήταν; Παγάκι; Ποτήρι; Όποιος το πέταξε παρακαλώ να περάσει στην έξοδο, οι υπόλοιποι θέλουμε να περάσουμε μια πολύ όμορφη βραδιά» είπε η Κατερίνα Λιόλιου. Σήμερα ωστόσο η ίδια δημοσίευσε μια φωτογραφία της, με το μάτι της να είναι εμφανώς πρησμένο και να έχει μελανιάσει. «Η κατάστασή μου μετά από ένα πολεμικό διήμερο» έγραψε χαρακτηριστικά.

Μετά ανάρτησε και ένα βίντεο από τη στιγμή που ο θαμώνας τη χτυπάει στο μάτι με το ηλεκτρονικό τσιγάρο γράφοντας: «Μαζί με τα λουλούδια, δέχτηκα κι ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο. Μάλλον κατά λάθος. Όλα καλά».

Κατερίνα Λιόλιου: «Η κατάστασή μετά από ένα πολεμικό διήμερο» - Η ανάρτηση της με μαυρισμένο μάτι Facebook Twitter
It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM