«Όλα είναι Gucci». Αυτό έγραψε στη λεζάντα των τολμηρών selfies που ακολούθησαν στον λογαριασμό της η Κιμ Καρντάσιαν και ακολούθησε καταιγισμός σχολίων και likes για το σουτιέν των 18.000 δολαρίων που σχεδίασε ο Alessandro Michele για τον οίκο Gucci.
Δεν έχει σημασία ούτε το ατύχημα που παραλίγο να συμβεί, ούτε το ότι η Καρντάσιαν φρόντισε να φορέσει ό,τι είχε «γεννηθεί» από τον οίκο πρόσφατα. Εκείνο που έχει σημασία, όπως και πολλά άλλα στη βιομηχανία της μόδας, είναι ότι αυτό είναι ένα μικροσκοπικό σουτιέν που περισσότερο φοριέται σαν κόσμημα και (σίγουρα) λιγότερο σαν εσώρουχο.
Το συγκεκριμένο σουτιέν ο οίκος το λάνσαρε για πρώτη φορά στην κολεξιόν του 2019 της Gucci, ενώ η Καρντάσιαν για κάποιον λόγο αποφάσισε να το «τιμήσει» τώρα που η αδελφή της Κένταλ Τζένερ πρωταγωνιστεί –μαζί με τον σύντροφό της Bad Bunny- στην πρόσφατη καμπάνια του ιταλικού οίκου μόδας με τίτλο «Gucci Valigeria»...
Τώρα η συγκεκριμένη κίνηση έγινε είτε για να δηλωθεί η στήριξη του οίκου απ’ όλα τα μέλη της πλέον πολυσυζητημένης οικογένειας ή για να περάσει σε δεύτερη μοίρα η επαγγελματική φωτογράφιση της Κένταλ. Όπως μάλιστα σχολίασε και μία follower της Καρντάσιαν, η Κιμ «απλώς δεν αντέχει να χάνει την προσοχή του κοινού από κάποιαν από τις αδελφές της».
Σε κάθε περιπτωση, ό,τι από τα δύο κι αν συμβαίνει, το Instagram είχε να μετρά –στη σελίδα της Καρντάσιαν, φυσικά- πάνω από 2 εκ. likes και χιλιάδες σχόλια.