ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Μέσα στο πριβέ πάρτι των ισχυρών της μουσικής για τα βραβεία ΜΤV

Μέσα στο πριβέ πάρτι των ισχυρών της μουσικής για τα βραβεία ΜΤV Facebook Twitter
1

Kanye West, Kim Kardashian, Alicia Keys, Swizz Beatz, Diddy, Cassie, Steve Stoute, Beyonce και Jay Z μαζί με μερικούς ακόμη καλεσμένους επέλεξαν αντί για δεξίωση σε ξενοδοχείο, να γιορτάσουν τα βραβεία MTV με πίτσα σε ένα underground στέκι στη Νέα Υόρκη.

Το Pasquale Jones, ένα μικρό ιταλικό εστιατόριο στη Mulberry Street το οποίο μπορεί να απέχει πολύ από αυτό που κανείς θα περίμενε να φιλοξενήσει την αφρόκρεμα της μουσικής, ωστόσο οι Νεοϋορκέζοι το θεωρούν ένα πολύ hype στέκι.

Τα ταμπλόιντς πάντως σημειώνουν πως από την παρέα αυτή απουσίαζε η Rihanna η οποία διασκέδαζε αλλού και επιπλέον δεν είναι γνωστό αν τελικά είχε λάβει πρόσκληση.

Κάποιοι καλεσμένοι που είχαν λάβει μια από τις λίγες προσκλήσεις για το exclusive party, αναφέρουν πως τα ζευγάρια πέρασαν τη βραδιά βγάζοντας συνεχώς φωτογραφίες και συζητώντας έντονα με τον Kanye να φέρεται ως ο πιο πολυλογάς της βραδιάς. Αυτή που δεν άφησε λεπτό από τα χέρια της το κινητό της και έβγαλε τις περισσότερες φωτογραφίες, ήταν (όπως το αναμέναμε) η Kim Kardashian.

Μέσα στο πριβέ πάρτι των ισχυρών της μουσικής για τα βραβεία ΜΤV Facebook Twitter

.

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

It's Viral
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια